Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Skopperij » 09-07-2012 12:12

Gesink is de jongste van alle klassementsrenners en rijdt bovendien rond met een enorme pin in zijn bovenbeen. De Tour is de top van de top; kijk eens hoe lang Evans al bezig is of hoe belachelijk sterk de helpers van Wiggins zijn. Dat is net even een ander verhaal dan Rabobank (ook qua budget trouwens).
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Lardy » 09-07-2012 12:36

Skopperij schreef:Gesink is de jongste van alle klassementsrenners en rijdt bovendien rond met een enorme pin in zijn bovenbeen. De Tour is de top van de top; kijk eens hoe lang Evans al bezig is of hoe belachelijk sterk de helpers van Wiggins zijn. Dat is net even een ander verhaal dan Rabobank (ook qua budget trouwens).


Is Californië zat die pen er ook al, maar toen was alles goed en dan heb je nergens last van. Nu gaat het minder en is het weer die pin in zijn been. En als Gesink het niveau niet aan kan dan neem je die jongen niet mee, hij wordt op een berg van de 4de categorie gelost tegelijk met Greipel, nota bene een sprinter.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Skopperij » 09-07-2012 12:47

Daar sprintte Gesink de altijd gevaarlijke Atapuma eruit, en werd Zabriskie (bepaald geen klassementsrenner) tweede in het klassement. Je kunt best een niveau hebben dat in Californië genoeg is om te winnen, maar waarmee je in de Tour geen potten breekt. Volgens mij ligt het meer aan Rabobank zelf, die moeten eens een figuur als Johan Bruyneel binnenhalen.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Knipecity » 09-07-2012 19:10

Skopperij schreef:Daar sprintte Gesink de altijd gevaarlijke Atapuma eruit, en werd Zabriskie (bepaald geen klassementsrenner) tweede in het klassement. Je kunt best een niveau hebben dat in Californië genoeg is om te winnen, maar waarmee je in de Tour geen potten breekt. Volgens mij ligt het meer aan Rabobank zelf, die moeten eens een figuur als Johan Bruyneel binnenhalen.

Nee joh, zitten straks al die huidige Rabo-renners ook weer aan de doping 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Janstra » 09-07-2012 19:56

Ik verwacht dat Rabo voor volgend jaar een nieuwe kopman zal aantrekken. Het is toch gebleken dat de Nederlandse jongens tekort komen. Na dat Denis Mensjov is vertrokken hebben ze geen rol meer gepeeld in het algemeen klassement. Ik denk dat het voor Gesink ook gunstiger is om geen kopman meer te zijn.
Jammer om te zien dat Nederland niks voor stelt. Er doen veel Nederlanders mee alleen ze presteren niks. Ik zie ze ook geen rit winnen dit jaar, er zijn teveel die sterker zijn.
Laatst bijgewerkt door Janstra op 10-07-2012 07:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Eric » 09-07-2012 20:01

Talent genoeg in Nederland, maar het ontbreekt aan kwaliteit. De opleidingsploeg en ook het eerste team moet maar eens wat harder worden voor de jongens. De houding van Gesink irriteer ik mij enorm aan. ' Ik heb Californie toch al gewonnen...'.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Knipecity » 13-07-2012 08:14

Eric schreef:Talent genoeg in Nederland, maar het ontbreekt aan kwaliteit. De opleidingsploeg en ook het eerste team moet maar eens wat harder worden voor de jongens. De houding van Gesink irriteer ik mij enorm aan. ' Ik heb Californie toch al gewonnen...'.

Beste van de subtop. Californie reed de subtop en niet meer dan dat. Die jongens hebben absoluut talent, maar in de tour komt meer kijken. Gesink werd als eens 5e dus dat is niet niks, maar nu donderen ze allemaal over de kop en komen ze daar niet meer overheen. De vraag is of het alleen daar aan ligt, of dat ze te kort komen.
Ook Poels viel daar uit, Ruijgh viel, Westra een paar keer. Alle jongens die een beetje klassementsaspiraties hadden vielen letterlijk weg.
Zal druk worden met Nederlanders in de Vuelta. Ook de Schlecks zullen daar wel voor eerherstel gaan. Dat is ieder jaar het geluk van een Vuelta tov de Giro, de mannen die om wat voor reden dan ook niet in de tour waren, of niet goed waren gaan voor revanche in de Vuelta.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Lardy » 13-07-2012 10:09

Ik denk dat het wielrennen niet erg populair is onder de jeugd. En dat het gezien de economische ontwikkelingen er niet beter op gaat worden. Bij voetbal geef je je kind een paar schoenen en die kan gaan. Bij wielrennen heb je zoveel dingen nodig die enorm veel geld kosten. Binnen de kortste keren groeit een kind weer uit z'n fiets. Wielrennen is lang zo toegankelijk niet als het voetballen. En dus kan je ook lang niet uit zo'n grote vijver vissen.

En de sport heeft gewoon even een boost nodig, als Gesink een keer een etappe pakt of podium rijdt in de Tour. Dan ontploft zo'n sport, dat heb je in het verleden vaak gezien bij sporten. O.a. bij het darten.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Skopperij » 13-07-2012 10:59

Knipecity schreef:Beste van de subtop. Californie reed de subtop en niet meer dan dat. Die jongens hebben absoluut talent, maar in de tour komt meer kijken.

Eens. In de Tour is Rabobank jarenlang gedragen door buitenlandse toppers: Freire, Menchov en nu Sanchez. Nederlandse uitschieters waren de vijfde plek van Gesink en Weening die een etappe pakt. Natuurlijk is de Tour de grootste wedstrijd, maar waarom zet Gesink niet eens in op de Giro en Vuelta? Daar is hij een serieuze kanshebber op de eindoverwinning en kan hij zonder al te veel druk rondpeddelen. Hesjedal wint zomaar de Giro; Gesink is niets minder.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor wald pyk » 15-07-2012 19:21

Hoe gestoord moet je zijn om op de top van de laatste col vandaag,om alle maal spijkertjes over het asvalt
uit te stroooien?Gelukkkig zijn er geen gewonden gevallen.Meer als 30 lekke banden.Dat in het begin van de afdaling.
Hoop dat ze de dader(s) snel oppakken.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Jurjenv » 16-07-2012 07:15

wald pyk schreef:Hoe gestoord moet je zijn om op de top van de laatste col vandaag,om alle maal spijkertjes over het asvalt
uit te stroooien?Gelukkkig zijn er geen gewonden gevallen.Meer als 30 lekke banden.Dat in het begin van de afdaling.
Hoop dat ze de dader(s) snel oppakken.


Was wel iemand met een gebroken sleutelbeen in de afdaling. Geen idee of het daar door kwam (klapband -> Val).
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 17-07-2012 18:30

Duidelijk, geen publiek meer bij het voetbal en iedereen die daar stond oppakken. Als ze het niet waren kunnen ze dat vast wel bewijzen!
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Lipton » 17-07-2012 23:16

Goh, en weer doping in wielrennen,wel vreemd dat al die mensen zich daar over kunnen verbazen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor hm_DR88 » 17-07-2012 23:28

Gisteren Harm Kuipers in de Avondetappe bij Mart Smeets gezien. Prachtige televisie. Zeer boeiend wat hij te vertellen had. Indrukwekkend de wijze waarop hij dit doet. Ongelofelijk veel respect afdwingend de wijze waarop deze man in het leven staat. Mart blijft natuurlijk ook een topper. Ik zou beide heren graag eens willen zien in een soort "zomergasten". Een avondvullend programma waar in alle rust deze dingen worden besproken.

Ik weet niet of "uitzending gemist" dit nog laat zien.... een forse aanrader !!!
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 18-07-2012 08:37

hm_DR88 schreef:Mart blijft natuurlijk ook een topper


Ik vond de uitzending ook prima trouwens, met name de inbreng van Kuipers. Maar wat maakt Mart volgens jou zo'n topper? Ik vind hem eerlijk gezegd steeds vervelender worden. Zijn paradepaardjes herhaalt hij bijvoorbeeld 183 keer en daar wordt ik wel moe van.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Lardy » 18-07-2012 09:26

Ik kan die Smeets niet uitstaan, als het programma een half uur bezig is dan is Mart een half uur aan het woord geweest en stelt soms vragen waar ze alleen maar Ja of Nee op antwoorden. En vervolgens gaat de Mart show weer verder. Hij kijkt met dédain op de rest neer, en zit daar alsof hij god is.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Surhuisterveen » 18-07-2012 10:04

Amen!
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor hm_DR88 » 18-07-2012 22:50

Zo ervaar ik zijn programma zeker niet. Kuipers kreeg alle ruimte en alle egards om zijn verhaal uitgebreid te vertellen. Smeets is natuurlijk geen groentje in dit vak. Er zijn maar weinigen die een veertigjarige ervaring hebben op dit gebied.
Elke blaag die meent te moeten "meepoepen" na het woordje Tour gelezen te hebben steekt hier wel heel mager bij af.
Misschien dat het populistische gebral van een Jacobs op de RTL-zender sommigen meer aanspreekt. Dat kan. Maar ik erger mij zeker niet aan Mart Smeets.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Eric » 18-07-2012 22:52

Nee ik ook niet, al kan ik de ergenis wel begrijpen. Smeets weet goed wanneer die zelf aan het woord moet zijn en wanneer anderen. Je ziet dat hij vaak bij verlegen gasten doorvraagt of zelf het woord weer neemt als het verhaal nergens op uit dreigt te lopen. Ook is zijn kennis en liefde vele malen groter dan degenen die bij RTL zitten. In tegenstelling tot Studio Voetbal vind ik de avondetappe wel een genot om naar te kijken.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Flying Tilster » 18-07-2012 23:12

Laten we hopen dat Smeets dit zo lang mogelijk blijft doen. Een topper met een enorme kennis van zaken.
Ik heb een aantal keren geprobeerd om Tour Du Jour te zien, maar dat niveau ligt toch bedroevend laag. Danny Nelissen probeert het wel, maar ook hem lukt het niet ht niveau op te krikken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Lardy » 19-07-2012 08:52

Flying Tilster schreef:Laten we hopen dat Smeets dit zo lang mogelijk blijft doen. Een topper met een enorme kennis van zaken.
Ik heb een aantal keren geprobeerd om Tour Du Jour te zien, maar dat niveau ligt toch bedroevend laag. Danny Nelissen probeert het wel, maar ook hem lukt het niet ht niveau op te krikken.


Daar doe je Nelissen wel tekort mee want dat is wel een kenner, alleen ik vind Jakobs iets teveel de lolbroek uithangen. Maar ik kijk er wel graag naar, zit snelheid in het programma met veel afwisseling. Bovendien zit daar niet een presentator die er voor zichzelf zit, Genee heeft de kennis niet van het wielrennen en geeft dus z'n gasten wat meer ruimte.

En natuurlijk is Mart een vakman met kennis van zaken, maar hij zit daar wel erg voor zichzelf. Als ik hem hoor praten en met die bepaalde toon alsof wij kleuters zijn.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 19-07-2012 13:27

Lardy schreef:En natuurlijk is Mart een vakman met kennis van zaken, maar hij zit daar wel erg voor zichzelf. Als ik hem hoor praten en met die bepaalde toon alsof wij kleuters zijn.


En dat is ook precies wat mij stoort. Ik kijk trouwens wel naar de avondetappe want ik vind het een prachtig programma, maar dan met name vanwege de gasten en de bijdrages tussendoor. Met name bij het schaatsen erger ik me trouwens aan Smeets, dan meent hij helemaal dat hij de wijsheid in de pacht heeft.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Knipecity » 19-07-2012 19:52

Flying Tilster schreef:Laten we hopen dat Smeets dit zo lang mogelijk blijft doen. Een topper met een enorme kennis van zaken.
Ik heb een aantal keren geprobeerd om Tour Du Jour te zien, maar dat niveau ligt toch bedroevend laag. Danny Nelissen probeert het wel, maar ook hem lukt het niet ht niveau op te krikken.

Tour de Jour is veel meer entertainment, net als tijdens het EK. Moet wel zeggen dat ik Tour-versie minder vindt dan EK. Kijk overigens beide.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Flying Tilster » 19-07-2012 21:16

Lardy schreef:Daar doe je Nelissen wel tekort mee want dat is wel een kenner, alleen ik vind Jakobs iets teveel de lolbroek uithangen. Maar ik kijk er wel graag naar, zit snelheid in het programma met veel afwisseling. Bovendien zit daar niet een presentator die er voor zichzelf zit, Genee heeft de kennis niet van het wielrennen en geeft dus z'n gasten wat meer ruimte.


Ik bedoelde ermee dat Nelissen vrijwel in z'n uppie het niveau hoog moet houden en dat lukt hem domweg niet alleen.
Meestal kijk ik Tour du Jour in de herhaling, omdat ik de avondetappe net wat interessanter vindt.
Genee heeft inderdaad niet de kennis, maar wil o zo interessant overkomen. Niets is irritanter dan dat.

Lardy schreef:En natuurlijk is Mart een vakman met kennis van zaken, maar hij zit daar wel erg voor zichzelf. Als ik hem hoor praten en met die bepaalde toon alsof wij kleuters zijn.


En dat ben ik dus niet met je eens. Als je beide programma's gaat vergelijken (wat je niet moet doen) dan vind ik juist Genee er erg voor zichzelf zitten. Juist doordat hij geen kennis van zaken heeft is hij teveel afhankelijk van Nelissen en in mindere mate Jakobs. Daar waar Mart wel de vinger op de zere plek zou kunnen leggen, zit Genee er met regelmaat naast.. dat is jammer.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor 1983 » 19-07-2012 21:59

Flying Tilster schreef:Genee heeft inderdaad niet de kennis, maar wil o zo interessant overkomen. Niets is irritanter dan dat.

Juist niet man. Genee zegt altijd open en eerlijk dat hij niks van wielrennen weet en er ook helemaal niet zoveel mee heeft
(al begint dat wel te komen). Hij pretendeert geen moment ook maar iets van deze sport te weten en laat dat over aan zijn gasten, maar hij verdiept zich er genoeg in om het gesprek te kunnen leiden. Hij zit er puur als sport presentator en daarin is hij m.i. absoluut 1 van de beste van het land.

Smeets is al jaren geen presentator meer, die voert een one man show op. En dat doet hij briljant hoor, als geen ander. Het is de grote Mart show waarin Mart met glans de rol van Mart opvoert. Ik mag er graag naar kijken, maar met een sport programma en een echte discussie over de tour (die komt met Mart nou eenmaal niet los) heeft het maar weinig (meer) te maken.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Flying Tilster » 19-07-2012 22:18

Superfries1983 schreef:Juist niet man. Genee zegt altijd open en eerlijk dat hij niks van wielrennen weet en er ook helemaal niet zoveel mee heeft (al begint dat wel te komen). Hij pretendeert geen moment ook maar iets van deze sport te weten en laat dat over aan zijn gasten, maar hij verdiept zich er genoeg in om het gesprek te kunnen leiden. Hij zit er puur als sport presentator en daarin is hij m.i. absoluut 1 van de beste van het land.


Het niveau van Tour Du Jour zal nooit stijgen als een irritant figuur als Genee het blijft presenteren.
De formule is prima, de gasten (zoals vanavond Danielle Overgaag) is prima.. maar haal a.j.b. die Genee daar weg.
De föhn ligt nog net niet bij hem op tafel.. gadverdamme..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Otsje P » 20-07-2012 13:57

Flying Tilster schreef:Het niveau van Tour Du Jour zal nooit stijgen als een irritant figuur als Genee het blijft presenteren.
De formule is prima, de gasten (zoals vanavond Danielle Overgaag) is prima.. maar haal a.j.b. die Genee daar weg.
De föhn ligt nog net niet bij hem op tafel.. gadverdamme..


Kan me totaal niet in je verhaal vinden. De kwaliteit van Genee is juist dat hij niet het idee heeft de waarheid in pacht te hebben. Hij weet zijn eigen mening altijd weg te cijferen, omdat hij weet dat hij niet de kennis van zaken heeft. Juist doordat hij zelf geen kenner is, weet hij de vragen te stellen die bij "Jan met de pet" leven.

Mart, maar ook iemand als van Gelder, zitten er zelf zo diep in, dat hun eigen mening belangrijker wordt dan die van de gasten.
Mart heeft beslist kwaliteiten, maar ik kan hem niet meer uitstaan. Hij is een karikatuur van zichzelf geworden. Heb "per ongeluk" de imitaties van Carlo Boshard gezien, van Mart Smeets. Hij weet daarin zo meesterlijk Mart zijn trekjes en gewoontes weer te geven. Door die benadrukking kan ik Mart niet meer zien zonder te lachen, of me kapot te ergeren.

Arrogante, hoogdravende op anderen neerkijkende man. Brr.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Skopperij » 20-07-2012 17:32

Vandaag de mooiste rit van de hele Tour gezien. Zwaar parcours, mooie kopgroep, chaos, geen controle en uiteindelijk afgemaakt door een ziedende Cavendish. Beter wordt het niet.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor Flying Tilster » 20-07-2012 18:51

Otsje P schreef:Arrogante, hoogdravende op anderen neerkijkende man. Brr.


Sorry hoor, maar bovenstaand is echt van toepassing op Genee. Dat is typisch een presentator die een programma finaal kan verknallen door stompzinnige opmerkingen. Heb me ook tijdens VI Oranje enorm aan hem geërgerd.. probeert continue grappig te zijn terwijl hij dat absoluut niet is.

Nee.. Genee heeft op dit moment absoluut de kwaliteiten niet om een programma in hele goede banen te leiden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wielrennen (Giro, Tour, Vuelta en al het andere)

Berichtdoor SCH1920 » 20-07-2012 18:57

Skopperij schreef:Vandaag de mooiste rit van de hele Tour gezien. Zwaar parcours, mooie kopgroep, chaos, geen controle en uiteindelijk afgemaakt door een ziedende Cavendish. Beter wordt het niet.


Milaan- SanRemo-taferelen in de Tour! Schitterende finale. Cavendish is er klaar voor... Tegen beter weten in hopen dat Niki Terpstra en Lars Boom volgende week wat kunnen uitrichten. Het WK in eigen land belooft ook al weinig goeds.
Avatar gebruiker
SCH1920
Selectiespeler
 
Berichten: 429
Geregistreerd op: 06-12-2009 22:41

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten