EK 2008 Oostenrijk/Zwitserland

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

KNVB naar rechter na bedreiging Oranje

1/9/2006 9 :58

De KNVB spant een kort geding aan om te voorkomen dat de interland van het Nederlands elftal tegen Wit-Rusland niet doorgaat door een actie van energiebedrijven. Die dreigen komende woensdag de stroom in het Philips Stadion af te sluiten.
De KNVB ontving donderdagavond een brief van het Landelijk Medezeggenschapsforum Energiedistributiebedrijven (LME). Daarin dreigden de werknemers van de vier grote Nederlandse energiebedrijven (Nuon, Essent, Eneco en Delta) om woensdag de stroom af te sluiten van het stadion in Eindhoven.

De LME protesteert met deze actie omdat het fel gekant is tegen de opsplitsing van energiebedrijven, die het kabinet van plan is te gaan doorvoeren. 'Alleen als minister Wijn van Economische Zaken zwart op wit zet dat de splitsing van tafel gaat, gaat bij de wedstrijd het licht aan', luidde het dreigement aan de KNVB.

De voetbalbond laat het er niet bij zitten. 'Het moge duidelijk zijn dat de schade voor de KNVB en het Nederlands elftal onevenredig groot zal zijn', luidt de verklaring van de KNVB.

'Niet alleen zal deze EK-kwalificatiewedstrijd door de UEFA als verloren worden beschouwd, maar daarnaast moet de KNVB ernstig rekening houden met disciplinaire maatregelen, zoals het brengen van extra punten in mindering, geldboetes en zelfs uitsluiting voor EURO 2008. Daarnaast leidt de KNVB direct aantoonbare schade zoals een aanzienlijk verlies aan inkomsten uit televisierechten en recettes.'
Ik kan me alleen niet bedenken wat het kabinet en de KNVB met elkaar te doen hebben, laat staan hoeveel invloed de KNVB binnen het kabinet heeft. Dit moet volgens mij de domste actie van het jaar zijn, ik vindt het van het niveau basisschool. Dreigen Jantje in elkaar te slaan omdat Pietje niet met je wil spelen.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

nou een zeer moeizaam begin van 'ons' nederlands elftal tegen het kleine
luxemburg. maar de 3punten tellen en daar gaat het om.
nu woensdag ook even winnen van wit-rusland en we maken al een goede
kans op het EK 2008.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Ik moet zeggen dat ik genoten van de wedstrijd.3 punten tegen dat grote luxemburg.Geweldig.Zij hebben de luxemburgers goed partij geboden.Het is aan van de sar dat de 3 punten mee naar huis gingen.Naar wat ik gehoord heb is het nog lang onrustig gebleven in het oranje hotel en de oranje supporters hebben tot diep in de nacht feest geviert.De politie sprak van een grote oranje festijn,die rustig is verlopen.
Men is trots op deze overwinning. :mrgreen:
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Van mij had bij deze pot het licht wel uit gemogen zeg... :huh:

Ik keek maar met een half oog, maar zelfs dan was wel duidelijk dat het prut was wat de mannen van Van Basten lieten zien.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Schandalig! Luxembrug crëerde zelfs nog meer en betere kansen dan Nederland.

Ik hoopte nog vurig op de gelijkmaker trouwens, was nog terecht geweest ook. Wat mij betreft halen we het EK niet eens, want met dit Oranje heb ik toch niet zoveel meer. Volgende keer doe ik wel wat anders op de zaterdagavond. Pure tijdverspilling gisteravond...

En wanneer komt er een nieuwe bondscoach? :|
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Tsjonge jonge :oops: :oops:
Weer een zwarte dag in de geschiedenis van het nederlandse voetbal..
Wat mij betreft mag van Basten meteen z'n biezen pakken, want hij krijgt die elftal dus echt niet aan de praat... Nu niet, en in de toekomst al helemaal niet..
Ik heb geen onderschrift nodig...
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Schandalig. Ik denk dat deze wedstrijd dicht in de buurt komt van slechtste interland ooit gespeeld. Nederland heeft geen minuut grip gehad op de Luxemburgers. Genoten van de analyse van Jan Mulder, die ik helemaal gelijk geef. Dit was een afgang voor het Nederlandse voetbal, de clubs uit de Eredivisie en voor het land in z'n geheel. We hebben zelfs nog geluk gehad, aangezien één van de sterspelers van Luxemburg niet mee kon doen; hij moest werken...

Vond het interview van Humerto Tan na afloop ook goed, al draaide van Basten, zoals gebruikelijk, weer om veel vragen heen, en doet alles af met een lach. Zou hij nou niet inzien dat we mannen als van Bommel, van Nistelrooy, Davids, Makaay en misschien zelfs Seedorf nodig zijn? En dat we het niet kunnen maken om met Emanuelson, Schaars, Janssen en Babel ons land te vertegenwoordigen? Nee, van Basten heeft het voor mij nu echt helemaal afgedaan.

Maar, mochten we met deze jongens Europees Kampioen worden in 2008, dan hoor je mij niet meer klagen en is van Basten opeens de beste coach van de wereld. Tsjah, het is en blijft voetbal.

Maar na gisteravond zijn we verplicht om Wit Rusland compleet van de mat te spelen, met agressief, snel, afwisselend spel. En niet met tikkie terug, tikkie breed voetbal.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Jan Mulder had natuurlijk gelijk, maar een analyse kun je zijn verhaal nauwelijks noemen.
Het is een soort gestructureerde kretologie.
Ik betwijfel trouwens of Makaay nodig zou zijn, de rest kun je inderdaad overwegen.
En wat dat steriele geschuif betreft, je kunt toch tegen uitgerekend Luxemburg wel wat meer risico's nemen?
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Het hele selectie beleid klopt in mijn ogen op de 1e plaats al niet! Verjongen oke, maar dit is verpubereren bijna. Dat je een elftal wil verjongen met de oog op de toekomst akkoord. Maar dit moet in mijn ogen wel gepaard gaan, met ervaren spelers. Gisteravond het leek wel roerloos. 1e helft tikje breed, tikje terug. Het leek zo fantasieloos. Van Persie heeft in de 1e helft 2 acties gemaakt, beide keren leverden dat een gele kaart voor de tegenstander op. Profiteer daar dan van! Maar nee doodleuk door het centrum voetballen. Waar KJH alles tegen kreeg wat die tegen kon krijgen, of er werd balverlies geleden door onnozele passes. En lange ballen vanaf achteruit van met name Ooijer! 3 keer achtermekaar komen ze verre van aan. Dan krijg je ook nog zowaar de 0-1( ja hoe was het mogelijk.) Daaraan zag je al wat tegenstander je hebt. Mathijssen heeft alle tijd om het in 2 keer af te maken. Zijn directe tegenstander stond te kijken of wou die zeggen, ik zal je niks doen anders scoren jullie zo lastig. Maar al voor de 0-1 had luxemburg allang op 1 misschien wel 2-0 kunnen staan. Heittinga( tja waarom speelt die in godsnaam mee, waarschijnlijk omdat het een ajacied is.) dacht ook maar eens laat ik even testen hoe scherp ik nog ben( hij mistte, tegenover van der sar.) En het verdere verdediging niet om aan te zien! Dan het Middenveld, Schaars bedroevend, Janssen ook. Geen iemand die de boel even aanjaagt van jongens kom op, dit kan zo niet! Van Basten waar is Davids? Want je gaat mij niet wijs maken, dat Janssen beter is dat een van Bommel! dan de voorhoede Kuyt deed zijn best, maar goed hij is geen buitenspeler en lostte dat goed op door de Cler te laten opkomen. Valt er verder nog wat over te zeggen? niet veel geloof ik. De 2e helft valt ook weinig over te spelen. Behalve dat het on Hollands was. Lange ballen op Vennegoor, hopen dat die goedvalt, en maar zien wat er van komt. Leek wel op Luxemburg, peer hem maar naar voren en hopen dat die goed valt. Al viel me dat mee, die probeerden zelfs nog te voetballen. Al kon je het hele land Luxemburg niet, dan krijg je toch nog wel het idee 8.000 mensen zal vast geen topland zijn. Wat er gisteravonds is laten zien, maar eigenlijks al tijden het ziet er niet uit! Al was gisteravonds toch wel het toppunt. Van Basten haal ervaring erbij! Want waneer Sneijder en Van der Vaart wegvallen maak je mij niet wijs dat je Theo Janssen van vitesse erbij haalt omdat die beter is dan bijvoorbeeld Mark van Bommel!
Superfriezen!!!!
frits
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-09-2003 01:12
Locatie: Oosterwolde

Bericht door frits »

Jansen en Schaars samen op het middenveld gaat ook niet! Dit bewijst maar weer dat Marco gewoon geen goede coach is. Als hij De Zeeuw selecteert, vind hij hem kennelijk ook goed genoeg voor dit niveau, dus dan was de logische keuze geweest om hem samen met Schaars in de basis te zetten.

Verder bewijzen Ooijer en Heitinga maar weer dat zij niets te zoeken hebben in dit elftal.
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

inderdaad! Heittinga van bankzitter bij ajax tot basisspeler in oranje. Er zit geen beleving in! Vroeger waneer je ging kijken met spelers als Kluivert, Bergkamp, De Boer, Overmars, Davids etc etc je ging kijken met het gevoel van leuke oranje avonds, schitterend elftal wat een speler! En nu je drukt je tv aan en ziet de opstelling: Heittinga, Ooijer, Janssen etc etc. Het is niet meer wat het geweest is! het oranje van gisteravonds, had grotendeels mee kunnen doen met jong oranje
Superfriezen!!!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Daarom mag ik graag naar het Engelse elftal kijken. De beleving van zowel spelers en supporters is heel anders!
Het vertrouwen in deze selectie is bij mij tot op het 0-punt gekomen.
SCH
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Súrhusterfeanfans schreef:Daarom mag ik graag naar het Engelse elftal kijken. De beleving van zowel spelers en supporters is heel anders!
Het vertrouwen in deze selectie is bij mij tot op het 0-punt gekomen.
Ook in Van Basten! Hij selecteert de spelers. Elke nederlander mag zich tegenwoordig international noemen. Er is bijna niks speciaals meer aan, waneer je wordt opgeroepen! Je bent 1 van de velen. Je zou het eerder een eer kunnen noemen, waneer je niet geselecteerd wordt. Een vervanger voor van Basten is een goeie waneer hij selecteert op kwalitiet, en spelers met ervaring!
Superfriezen!!!!
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Tsja, als je tegen Luxemburg al met vier verdegigers speelt en met drie totaal oncreatieve (verdedigende) spelers die nauwelijks aansluiten of met iets leuks komen dan roep je het over jezelf af. Ik zie nog liever jong Oranje spelen en als v. Basten zo doorgaat zou het een unieke kans zijn om de 'oude' Foppe nog een keer van stal te halen
Eala Frisia!
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Foppe wordt toch niet van stal gehaald, dat ajax kliekje bij de knvb laat van Basten daar gewoon lekker zitten.
Een onderschrift: wat is dat?
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

In mijn ogen is van Basten volledig incapabel om dit Nederlands elftal te leiden. Hij is stronteigenwijs, zo inconsequent als de pest en naar mijn mening lang niet ambitieus genoeg.

Hij zag het WK (notabene HET belangrijkste toernooi voor landenteams) als voorbereiding op het EK. Voor datzelfde EK wil hij nu al de doelstellingen bijstellen :evil:

Hij zag een stijgende lijn in de voorbereiding op het WK die tijdens het WK zelf volledig verdwenen bleek.

Hij zei dominant en aanvallend voetbal te willen spelen, iets wat op enkele onbelangrijke wedstrijden na niet gelukt is.

Hij zei alleen spelers te willen selecteren die bij hun club voldoende aan spelen toekwamen (wat deden jongens als Heitinga en Babel dan een tijdje geleden toen ze beide bij ajax niet aan spelen toekwamen bij de selectie??)

Hij zei na de uitschakeling tegen Portugal op het WK dat de selectie toch wel wat body te kort kwam, fysiek niet sterk genoeg was dus. Waarom dan van Bommel wisselen?? Waarom dan Davids niet selecteren?? Waarom dan Sneijder (die het hele toernooi er werkelijk niks van gebakken heeft) laten staan??

Het geluk dat van Basten heeft is dat de pers hem constant relatief positief benaderd. De vragen die enigszins kritisch genoemd kunnen worden weet hij slim te omzeilen zodat zijn tekortkomingen niet bloot komen te liggen. Ik vraag me af hoelang hij dat nog vol kan houden.
Toegegeven, het spelersmateriaal is niet denderend momenteel.. Maar als je iemand als Theo Janssen in de basis zet en mensen als Mark van Bommel en Edgar Davids niet eens in je selectie opneemt, dan klopt er toch echt iets niet.
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Waarom greene :shock:
Superfriezen!!!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Dat is een middelmatige voetballer die hij nog niet gehad heeft. En dat kan natuurlijk niet. :?

En Feyenoord kan wel een steuntje in de rug gebruiken natuurlijk. Anders staat de naam van die club niet eens meer tussen het rijtje leveranciers bij Oranje, nu Kuijt onder Liverpool valt...
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Timmer is er toch nog?
Eala Frisia!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Die had ik even over het hoofd gezien.

Naja, met Van der Sar doen die andere keepers natuurlijk ook alleen maar voor spek en bonen mee. :wink:
Keurig
Invaller
Berichten: 253
Lid geworden op: 15-02-2005 15:32

Bericht door Keurig »

Tsja, voor het Wk zag ik het wel degelijk zitten in Van Basten, er werd verjongd op een goede manier (neem bijvoorbeeld Boula en J.Mathijssen die ik absoluut niet had aangezien voor international materiaal). Natuurlijk waren er ook enorme miskleunen (zie bijvoorbeeld Denneboom en Dave vd Bergh) maar al met al zag ik wel een stijgende lijn. Er was duidelijkheid, de ploeg stond heel behoorlijk Kuijt op rechts en Robben op links en op het middenveld (uiteindelijk) Van Bommel en Cocu in combinatie met b.v. Sneijder of Landzaat.

Tijdens het WK had ineens Van Nistelrooy het gedaan (die op een eiland kwam door 2 linksbuitens op te stellen die minder werken en minder passen dan Kuijt) en werd van Bommel wederom afgeserveerd terwijl het bij het eerste doelpunt van Portugal toch duidelijk was dat Sneijder zijn man Deco liet lopen (was dat niet een doodzonde?).

Tegen Luxemburg vroeg ik me toch vooral af hoe een bij Racing Genk mislukte middenvelder een talent en de middenvelder van een Engelse middenmotor ons vooruit moesten hebben. Waar ik echter de meeste vraagtekens bij zette was het opstellen van een linkerspits op rechts en een rechterspits op links tegen een ploeg waar het centrum toch al dichtgebouwd is. Ik meen me toch te herinneren dat je dit soort ploegen over de flanken moet bestrijden.

Aan de andere kant zou het me niets verbazen als we nu tegen Wit Rusland weer een typische onopvallende 3-1 overwinning boeken zoals Van Basten ze in de aanloop naar het WK bij bosjes verzamelde (de onopvallende overwinningen dan, ik zou niet weten hoevaak we met 3-1 of 1-3 gewonnen hebben).
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Het is gewoon een feit, dat van Basten niet kan waarmaken( in ieder geval tot dusver)wat hij heeft beloofd! Namelijk goed en aantrekkelijk voetbal. Af en toe valt er is te genieten van een individuele actie van Robben of van Persie, maar het is verder het aanzien niet waard! Laat desnoods van der sar een selectie samenstellen, weet je zeker dat er wat staat! Want hij wil kost wat kost europees kampioen worden! Want het is zijn laatste kans op een prijs met Oranje. Van Basten ga nadenken, je kan het niet waarmaken leg je erbij neer, of ga oranjewaardige spelers selecteren! En niet spelers van het kaliber Feyenoord, maar spelers die het kunnen brengen! En anders mag je bij jezelf wel eens te rade gaan, of je nou de geschiktte persoon hiervoor bent!
Superfriezen!!!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Geen woord aan toe te voegen schfries1989.
Dit is de laatste kans voor vd Sar.. Dan moet je niet met deze selectie komen!
SCH
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

(Novum) - De voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal tegen Wit-Rusland van woensdag moet worden afgeblazen. Dat vindt de VVD. Tweede Kamerlid Hans van Baalen vindt de wedstrijd voor de kwalificatie voor het Europees kampioenschap niet gepast. Voor Wit-Rusland, dat wordt gezien als de laatste dictatuur van Europa, is de wedstrijd volgens hem geen publieke aangelegenheid, maar propaganda.

Van Baalen vindt dat er alles aan moet worden gedaan om de dictatuur in Wit-Rusland te bestrijden. Ook sporters zijn volgens het Kamerlid niet vrij in de voormalige sovjetrepubliek. De liberaal ziet graag dat de voetbalbond KNVB 'zijn verantwoordelijkheid neemt' en de wedstrijd woensdag niet door laat gaan.

De KNVB laat maandagavond weten geen politieke organisatie te zijn en de kwalificatie van Nederland voor het EK niet te willen verspelen. De bond volgt het beleid van de Uefa, zegt woordvoerder Frank Huizinga. Van Baalen betreurt die opstelling. "Ik geniet ook van voetbal, maar je moet ook 'nee' durven zeggen." Van Baalen heeft nu aan minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot (CDA) gevraagd met de KNVB te gaan praten over de voetbalwedstrijd. Bot heeft volgens hem toegezegd dit te doen.

Mensenrechtenorganisaties en vakbonden grijpen de wedstrijd van Oranje woensdag in Eindhoven aan om actie te voeren.

Bron: Nieuws.nl
Persoonlijk zeg ik met de volgende smilie genoeg: :urgs: .
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Tja, ik weet niet hoe de situatie is in Wit-Rusland, maar als mensenrechten-organisaties zich ermee gaan bemoeien zal er wel wat aan de hand zijn.

Wat mij betreft spelen ze gewoon woensdag, en bekijken ze later maar of ze Wit Rusland kunnen uitsluiten van de EK kwalificatie. Het is nu nog wat te kortdag lijkt mij.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Nou, de verkiezingscampagnes zijn weer los gebarsten hoor. Nog 80 dagen tot de verkiezingen en hoppa, daar vliegt de eerste proegballon alweer.

Wat een ongelooflijk goedkope stunt dit. Hoe lang is al niet bekend dat Oranje morgen tegen Wit-Rusland speelt? Weken, als het al niet maanden is. En dan op maandag nog eens met zo'n verhaal komen. Als een soort opvolger voor dat lichtboycot-verhaal van vorige week. Sjongejonge, wat een onzin!

We hebben dus ook helemaal geen handelsbetrekkingen met Wit-Rusland? Of is dat weer anders? :huh:

Sport en politieke spelletjes gescheiden houden a.u.b.!
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Het gekke is eigenlijk dat bij elke wedstrijd van oranje de commentator van LDL hetzelfde zinnetje zegt: Dit was de slechtste wedstrijd in tijden. Totdat de volgende wedstrijd komt dan is die nog weer wat slechter. En nog blijven veel mensen achter van Basten staan. Wat een flapdrol is het eigenlijk ook. hij zou zijn selectie niet afvallen. Maar dat doet hij met regelmaat. Van Nistelrooij heeft hij publiekeljik afgeserveerd nadat marco wat kritische vragen gesteld werden. Doet me denken aan vroeger, als je gepest werd. Dan zei je gewoon: Moet je kijken, dat jochie daar is veel leuker om te pesten. En jij had het gevaar afgewend en een ander jochie werd daar de dupe van.
Nu is dat hierbij ook. Van Basten werd gevraagd naar zijn mening over de belabberdste wedstrijd in tijden en hij zegt da thij het zelf ook niet meer begrijpt. Met een smile notabene!! Alsof hij net verteld heeft dat hij bevallen is van een kind en dat hij heel blij is :roll: Man als bondscoach moet je je ogen uit je kop schamen. Elke keer word de bal weer breed gespeeld. Of als dat niet kan dan maar achteruit op Sar. En dat al 10 of 20 wedstrijden achter elkaar. Het is ook nooit rustig geweest kwa zijn selectie beleid. Iedere keer is er weer een debutant waar je je vraagtekens bij kunt zetten.
Roep gewoon je beste spelers bij elkaar en kijk niet naar de problemen die ze eventueel zouden kunnen maken. Misschien is van Bommel wel een speler met een grote mond maar wat hij zegt is nooit onvertogen. Wees een vent Marco en beslis eens wat: a: je gaat zo door en ook het WK word niks als we het al halen of b: Je roept je verloren zonen weer bijeen en verslaat Portugal in de Finale van Euro 2008!!
ZKV
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 03-11-2005 21:22

Bericht door ZKV »

Wat ik ook ergens las is dat 1 of 2 week terug de basketbalteams van Nederland en Wit Rusland tegenover elkaar stonden.
Toen heb ik deze man helemaal niet gehoord, hoe kan dat nou?
Niet commercieel interessant genoeg???
iffit kantko lijkkit sjoet, it sjoetko lijkkit kan
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik bedoel maar... :?

Dat boeit helemaal niemand iets. Maar bij Oranje maken we er dan ineens weer een politieke kwestie van. Beetje jammer!
Plaats reactie