Olympische Spelen 2008 Peking

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Het Olympisch elftal

Berichtdoor Blizzard » 06-05-2008 18:25

voetbalzone.nl schreef:Sibon en Wielaert in voorselectie De Haan]
Rob Wielaert, Edson Braafheid, Gerald Sibon en Roy Makaay zijn door bondscoach Foppe de Haan opgeroepen als mogelijke dispensatiespelers voor de Olympische Spelen. Het viertal behoort tot de 35-koppige voorselectie. Dat meldt de KNVB dinsdagmiddag op haar officiële website.

Afhankelijk van de definitieve EK-selectie van het Nederlands elftal kunnen er nog wijzigingen optreden in de aanwijzing van dispensatiespelers en/of leeftijdsgerechtigde spelers. De Haan zou namelijk een beroep kunnen doen op internationals die afvallen voor EURO 2008. Ieder team mag drie dispensatiespelers meenemen.

Het Olympisch elftal vertrekt op zaterdag 24 mei voor een vierlandentoernooi naar Zweden. Daar speelt de ploeg op zondag 25 mei tegen Frankrijk, drie dagen later tegen Zweden en tenslotte op zaterdag 31 mei tegen Portugal.

Christian Kum (ADO Den Haag), Willem Janssen (Roda JC) en Marvin Emnes (Sparta) zijn de overige nieuwelingen in het keurkorps. Zij zaten niet eerder bij de voorlopige selectie van het Olympisch elftal/Jong Oranje.

De voorlopige selectie:

Doel: Piet Velthuizen (Vitesse), Kenneth Vermeer (Willem II).

Verdediging: Edson Braafheid (FC Twente), Ryan Donk (AZ), Jeroen Drost (NEC), Tom Hiariej (FC Groningen), Calvin Jong-A-Pin (Heerenveen), Milano Koenders (AZ), Christiaan Kum (ADO Den Haag), Dirk Marcellis (PSV), Erik Pieters (FC Utrecht), Rob Wielaert (FC Twente), Gianni Zuiverloon (Heerenveen).

Middenveld: Ismaïl Aissati (PSV), Otman Bakkal (PSV), Wout Brama (FC Twente), Luigi Bruins (Feyenoord), Lorenzo Davids (NEC), Jonathan De Guzman (Feyenoord), Siem De Jong (Ajax), Willem Janssen (Roda JC), Kees Luijckx (AZ), Geert-Arend Roorda (Heerenveen), Robbert Schilder (Heracles Almelo), Ruud Vormer (AZ).

Aanval: Nordin Amrabat (VVV-Venlo), Istvan Bakx (KV Kortrijk), Roy Beerens (Heerenveen), Royston Drenthe (Real Madrid), Marvin Emnes (Sparta Rotterdam), Leroy George (FC Utrecht), Roy Makaay (Feyenoord), Stefan Nijland (FC Groningen), Gerald Sibon (Heerenveen), Evander Sno (Celtic).


Braafheid, Sibon en Wielaert zijn zeer gewaardeerde Eredivisiespelers maar daarmee win je de oorlog denk ik niet tegen de Brazilianen of de Argentijnen. Toch kan je wel een aardige opstelling krijgen en als Foppe er opnieuw een team van weet te smeden dan kunnen we ver komen op de OS:

-------------------------------------------Veldhuizen-------------------------------------------
----Marcellis-----------Wielaert-----------------------------Braafheid----------Pieters-----
----De Guzman-----------------Bakkal----------------Aisatti------------Drenthe------------
--------------------------Beerens----------------------------Makaay---------------------------
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor geert. » 07-05-2008 15:26

Leuk voor Sibon, maar afwachten wat de difinieve selectie wordt.

Koevermans staat nu nog op de lijst van Marco, als Marco 'm niet meeneemt zet Foppe Koev ook op zn lijstje
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor Blizzard » 07-05-2008 15:30

Ook zou je natuurlijk nog spelers mee kunnen nemen die afvallen voor het EK2008. Ik denk alleen niet dat we zitten te wachten om een De Jong, Maduro of Jaliens mee te nemen. Die voegen niet al teveel toe. Wellicht De Jong als controleur (omdat we die niet echt hebben) maar dat is natuurlijk ook geen speler die het niveau omhoog tilt. Dan heb ik liever Van Bommel of Cocu natuurlijk. Jammer dat het onwaarschijnlijk is dat zoiets gebeurt.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor geert. » 07-05-2008 15:35

Dat van bommel niet meekan is wel jammer, Foppe zo 'm graag er in hebben.

De KNVB wil 'm er niet bij hebben, omdat hij bedankt heeft voor 'grote' oranje, vinden zij dat hij ook niet voor dit elftal mag uikomen.

Erg jammerlijk besluit van de KNVB.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor André » 07-05-2008 15:50

Bayern wilde ook niet meewerken toch?
Als één man achter onze trots!
André
Wereldspeler
 
Berichten: 1349
Geregistreerd op: 21-02-2003 17:19

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor geert. » 07-05-2008 16:11

André schreef:Bayern wilde ook niet meewerken toch?


daar weet ik verder niets van.

van bommel heeft alleen gezegd dat hij niet onder van basten wil spelen, maar Kesler heeft dat anders opgevat
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 07-05-2008 18:15

Bayern wilde idd niet meewerken. Ook logisch, je kunt het, zeker als duitse topclub niet veroorloven om een van je beste spelers zolang te missen in de voorbereiding.
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor FeanfanPieter » 18-05-2008 17:55

Wielaert: 'Als voetballer was dit mijn laatste kans'
18/05/2008 17:53

Het succes tegen Ajax had voor Robbie Wielaert een schaduwzijde. De verdediger van FC Twente ziet een andere droom uiteenspatten.

Terwijl Ajax de wonden likte na de 0-0 tegen FC Twente, besefte Wielaert in alle Enschedese feestvreugde nog niet helemaal dat het succes in de play-offs hem de Olympische Spelen gaat kosten. In plaats van Peking vecht hij in augustus met FC Twente voor een plaats in de Champions League.

'Als voetballer wil je winnen, maar dat zou voor mij betekenen dat ik niet naar de Olympische Spelen ga', bracht Wielaert het dilemma onder woorden. 'Nu ga ik voorronde Champions League spelen met FC Twente. Hartstikke mooi, maar ik zal wel met een dubbel gevoel zitten in augustus.'

'Dit was als voetballer misschien wel mijn laatste kans, of ik moet het als 110 meter hordenloper gaan proberen', zei de beoogde dispensatiespeler over het missen van de Olympische Spelen. 'Nu dringt het nog niet echt tot me door, maar dat zal ongetwijfeld komen.'



http://www.vi.nl/NieuwsItem/WielaertAls ... teKans.htm

Dan nu mischien Michael Dingsdag ook nog mee.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Avatar gebruiker
FeanfanPieter
Selectiespeler
 
Berichten: 368
Geregistreerd op: 02-08-2007 13:49
Woonplaats: DKV van DKV

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor mitrita » 18-05-2008 18:39

Alsjeblieft niet.
De Olympische spelen zijn leuk, maar voor het voetbal is en blijft het een 2e rangs toernooi .
Dat we daar spelers voor moeten af staan, stoort ons alleen maar in de voorbereiding en gaat ons daarmee zeker punten kosten.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-05-2008 18:59

De Haan neemt Opdam mee naar Peking

Barry Opdam is door Foppe de Haan toegevoegd aan de Olympische selectie. De verdediger van AZ vervangt Robbie Wielaert, die door Europese verplichtingen met FC Twente niet inzetbaar is tijdens de Olympische Spelen.

De Spelen, die van 8 tot en met 29 augustus plaatsvinden in Peking, vormen geen grote belemmering op de voorbereiding van AZ, dat geen Europees voetbal speelt. Opdam vormt samen met Roy Makaay en Gerald Sibon het trio dispensatiespelers.

In eerste instantie waren Robbie Wielaert en Edson Braafheid in beeld voor de defensieve vacature. Omdat Twente echter uitkomt in de voorronde van de Champions League is het duo niet inzetbaar. Opdam is dat wel.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor Gekko » 25-05-2008 20:36

Foppe is ontevreden over het centrale verdedigingsduo Opdam-Donk. Ook niet handig, twee AZ spelers. Neem dan Dingsdag mee.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Het Olympisch elftal

Berichtdoor ItFean82 » 25-05-2008 21:30

Vooral Donk stond te schutteren, wat zit die in een verschrikkelijk diep dal. Als ik foppe was dan zou ik toch met het verdedigingsduo Obdam-Marcellis centraal beginnen.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

OS Peking - Foppe en het Olympisch XI

Berichtdoor SC Heerenveen Fansite » 28-05-2008 07:58

Alles over Foppe zijn jongens en alle andere sporters in Peking.
SC Heerenveen Fansite
http://sc.heerenveen.org/
SC Heerenveen Fansite
Site Admin
 
Berichten: 86
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00

Re: OS Peking - Overig

Berichtdoor Niels » 29-05-2008 14:00

Epke Zonderland plaatst zich voor Spelen

MOSKOU - Turner Epke Zonderland uit Heerenveen heeft zich definitief gekwalificeerd voor de Olympische Spelen in Peking. Tijdens de World Cup in Moskou toonde de Friese turner vormbehoud en voldeed hij aan de olympische limiet. Met zijn oefening op rekstok scoorde de pupil van Sportstad Heerenveen boven het vereiste aantal van 15.000 punten.


LC.nl
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: OS Peking - Overig

Berichtdoor Caspar » 29-05-2008 14:05

Vuijsters wil tweekamp met Van der Geest

UTRECHT - Judoka Grim Vuijsters wil in een tweekamp met Dennis van der Geest uitvechten wie Nederland in de klasse boven 100 kilogram vertegenwoordigt op de Olympische Spelen. Dat vorderde zijn advocaat Harro Knijff donderdag bij de rechtbank in Utrecht.

De Judobond Nederland (JBN) gaf eerder de voorkeur aan Van der Geest. Tot ongenoegen van Vuijsters, die meent dat hij de afgelopen maanden beter heeft gepresteerd. Hij spande daarop een kort geding aan tegen de bond, dat donderdag diende. De technische staf van de JBN wees Van der Geest, winnaar van olympisch brons in 2004, eind maart aan voor Peking. De 32-jarige Haarlemmer had een maand eerder in Parijs voldaan aan de eis van de bond, een plek bij de eerste vijf bij een wereldbekerwedstrijd.

Trainingskamp
Vuijsters was zelf niet aanwezig in Utrecht. De ontevreden zwaargewicht zit deze week in Japan voor een trainingskamp.
Volgens zijn advocaat verkeerde de judoka lang in de veronderstelling dat hij met Van der Geest concurreerde om een ticket naar Peking.

Van der Geest
Volgens de technische staf, bestaande uit de vier bondscoaches en voorzitter Cor van der Geest, zit Dennis van der Geest als enige al sinds maart vorig jaar in een olympisch kwalificatietraject. "Dennis moest voldoen aan de nominatie-eisen voor Peking en zorgen dat hij fit werd, dat waren zijn doelstellingen'', aldus bondscoach Maarten Arens. Bij de tussentijdse evaluatiemomenten zag de technische staf geen aanleiding om ook Vuijsters toe te laten tot het kwalificatietraject.

In beeld
Vuijsters, die in totaal vier keer het podium haalde tijdens wedstrijden om de wereldbeker, verkeerde naar eigen zeggen in de overtuiging dat hij in beeld was voor Peking. "Hij is ook in die waan gelaten door de bond. Grim kreeg in januari zelfs een bericht van de JBN waarin ze hem feliciteerden met zijn nominatie voor de Spelen. Daarin hadden ze ook even moet zeggen dat hij echter niet naar Peking gaat, maar dat is niet gebeurd'', aldus Knijff.

Weloverwogen
Arens, die door de JBN dringend was verzocht aanwezig te zijn bij de zitting, noemde de keuze voor Van der Geest een weloverwogen oordeel. "Hij is de enige sporter die de afgelopen twaalf jaar op grote toernooien in staat was zich met de wereldtop te meten. We denken met hem in Peking de grootste kans te hebben op een medaille.''

Voorbereiden
Van der Geest lachte het voorstel van Vuijsters om een tweekamp te houden weg. "Ik heb helemaal geen ruimte om deze dingen te doen, het slaat nergens op. De komende twee maanden moet ik naar mijn topvorm toegroeien, ik ben me helemaal aan het voorbereiden om op 25 augustus in Peking goed te kunnen judoën.''
Ook de JBN ziet niets in het plan van de 25-jarige judoka. ,,We varen blind op het oordeel van onze deskundigen'', aldus bondsvoorzitter Jos Hell. De voorzieningenrechter doet op vrijdag 13 juni uitspraak in de zaak.


Wat vinden jullie ervan? Ik vind dat Vuijsters niet moet zeiken. De kwalificatienormen waren bekend, dan moet je niet achteraf de plek van een ander opeisen.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: OS Peking - Overig

Berichtdoor forca hveen » 29-05-2008 15:11

Tsja je kan zeggen dat hij de regelementen behoorde te kennen (hij zegt dat hij van der Geest nog als concurrent zag dus suggereert hij het niet te weten)
Hij heeft voldaan aan de eis voor de olympische spelen terwijl van der Geest amper wedstrijden heeft meegedaan afgelopen jaar. Ik begrijp dus dat Vuijsters boos is. Wat dat betreft zou het eerlijk zijn om die twee tegen elkaar een partij te laten "vechten" en dat de winnaar daarvan naar de OS mag. Vind het soms wel belachelijk geregeld met beschermde status want daardoor kan het zijn dat degene die op dat moment de beste is niet naar de OS gaat.

Zo vind ik het ook stom dat van Gelder niet naar de OS mag maar dat Epke Zonderland gaat al valt daar nog wel wat van te zeggen. De kwalificatie die van Gelder nog kon halen voor de ringen om daarop wereldkampioen te worden afgelopen jaar is gewoon te zot voor woorden. Hij werd 2e maar maakt dus wel degelijk grote kans op een gouden medaille in Peking.
Wat dat betreft jammer dat Zonderland erheen gaat doordat er maar 1 ticket is en hij op meerdere onderdelen redelijk is terwijl van Gelder op de ringen enorm uitblinkt en daar goud kan halen voor Nederland. Wat betreft Zonderland betwijfel ik het.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch IX

Berichtdoor pyter » 31-05-2008 17:43

Nu Ryan Babel geblesseerd is afgevallen bij het NL11tal, bestaat dan de mogelijkheid dat hij alsnog met Foppe mee kan naar Peking (er staan 2 maanden voor zijn revalidatie)?
pyter
Basisspeler
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:49
Woonplaats: Amsterdam

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch IX

Berichtdoor JayT » 31-05-2008 18:16

pyter schreef:Nu Ryan Babel geblesseerd is afgevallen bij het NL11tal, bestaat dan de mogelijkheid dat hij alsnog met Foppe mee kan naar Peking (er staan 2 maanden voor zijn revalidatie)?


ik denk het niet en hoop het ook niet. Het team zit midden in de voorbereiding. Risico is te groot.
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch IX

Berichtdoor Superfries88' » 01-06-2008 09:32

pyter schreef:Nu Ryan Babel geblesseerd is afgevallen bij het NL11tal, bestaat dan de mogelijkheid dat hij alsnog met Foppe mee kan naar Peking (er staan 2 maanden voor zijn revalidatie)?


Voor Foppe is het blijkbaar een optie:

Olympisch bondscoach Foppe de Haan wil Ryan Babel meenemen naar Peking als de aanvaller op tijd is hersteld van zijn enkelblessure. Babel is mogelijk weer fit als de Olympische Spelen op acht augustus beginnen.

Tegenover De Telegraaf zegt Foppe de Haan enthousiast te zijn over de mogelijkheid Babel mee te nemen: "Hij komt zeker in beeld voor een plaats in het olympisch elftal. Een fitte Babel kan met zijn specifieke kwaliteiten heel erg belangrijk voor ons zijn. Maar het is eerst afwachten hoe lang zijn herstel gaat duren."

Wanneer Babel mee zou gaan naar Peking, gaat dit niet ten koste van een van de drie dispensatiespelers. De aanvaller van Liverpool is namelijk 21 jaar en dus als 'gewone' speler mee te nemen naar het Olympisch toernooi.

Foppe de Haan mag dan blij zijn dat hij Babel er mogelijk bij heeft deze zomer, de Fries leeft wel mee met de ex-Ajacied: "Ik vind het heel sneu voor Babel dat hij nu het EK moet missen. Maar het is ook een grote aderlating voor het Nederlands elftal. Babel had een belangrijk geheim wapen kunnen zijn."

Bron: Voetbalprimeur.nl
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch IX

Berichtdoor Gekko » 01-06-2008 10:57

Gaat Foppe in Peking met maar 9 man spelen (gezien de kop boven het forum)? Dan is hij bij voorbaat kansloos....
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch IX

Berichtdoor Caspar » 01-06-2008 11:08

Gekko schreef:Gaat Foppe in Peking met maar 9 man spelen (gezien de kop boven het forum)? Dan is hij bij voorbaat kansloos....


Scherp. Hij is aangepast.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch XI

Berichtdoor Jazzy F. » 01-06-2008 12:04

Denk niet dat Liverpool Babel vrij zal geven, die spelen namelijk voorronde CL.
Avatar gebruiker
Jazzy F.
Selectiespeler
 
Berichten: 299
Geregistreerd op: 30-01-2005 17:05

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch XI

Berichtdoor SCH-FAN » 01-06-2008 13:39

Jazzy F. schreef:Denk niet dat Liverpool Babel vrij zal geven, die spelen namelijk voorronde CL.


ze moeten hem vrijgeven want hij is jonger dan 23, als je jonger bent kan foppe hem opeisen. Als je ouder bent dan 23 (dus dispensatiespeler) kan een club het weigeren.
foppe kan hem dus opeisen
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Re: OS Peking - Overig

Berichtdoor Caspar » 13-06-2008 11:13

Even tussen alle voetbalgekte door: ondertussen heeft de rechter een uitspraak gedaan in de zaak VD Geest - Vuijsters

Vuijsters verliest kort geding
Uitgegeven: 13 juni 2008 10:52
Laatst gewijzigd: 13 juni 2008 11:38

UTRECHT - Judoka Grim Vuijsters heeft het kort geding dat hij had aangespannen tegen de judobond (JBN) over deelname aan de Olympische Spelen verloren. De voorzieningenrechter in Utrecht heeft dit bepaald.
ANP

Vuijsters vond dat hij gezien zijn prestaties van de afgelopen maanden recht had op het ticket in de klasse boven 100 kilogram. De jubobond kende het startbewijs echter toe aan Dennis van der Geest.

Rechter

Vuijsters wilde de strijd in een tweekamp met Van der Geest uitvechten, maar de rechter wees dit af. Volgens de rechter heeft de jubobond zich aan alle regels gehouden.

Dat Vuijsters begin dit jaar op verschillende toernooien aanmerkelijk beter presteerde dan Van der Geest doet er volgens de rechter niet toe. Op dat moment kon Vuijsters volgens de regels van de bond al niet meer tot het olympische kwalificatietraject worden toegelaten.

Dat kon alleen bij een tussentijdse evaluatie in oktober 2007. De technische staf had toen echter besloten om Van der Geest het olympisch kwalificatietraject te laten ingaan omdat hij het meest kans maakte op een medaille.

Volgens de rechter is de regeling die de bond hanteerde niet onredelijk "omdat de bond geacht moet worden de strekking te hebben om de judoka's die voor uitzending naar de Olympische Spelen in aanmerking komen gedurende langere tijd de mogelijkheid te bieden zich voor te bereiden, zonder dat hun positie wordt bedreigd."

Advocaat

Advocaat Kees Schillemans van Van der Geest reageerde opgelucht. "Er is nog wel spoedappèl mogelijk, maar het vonnis is zo goed gemotiveerd door de rechter. Ik verwacht niet dat dit zal gebeuren."

Cor van der Geest had wel verwacht dat de uitspraak in het voordeel van zijn zoon zou uitvallen. "We hadden hier wel rekening mee gehouden.

Het is prettig voor Dennis dat we dit boek nu kunnen sluiten, want dit is nooit goed voor een sporter. Maar op deze manier moeten we het niet willen en moet je ook niet met elkaar willen omgaan."
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: OS Peking - Overig

Berichtdoor mart761 » 16-06-2008 15:28

wat ik niet snap is dat foppe Dingsdag niet heeft opgeroepen! Eerst roept hij wileart op die keuze kan ik nog begrijpen maar als vervanger haalt hij opdam erbij :? Een van de zwakste schakels bij az dit jaar, nu mag hij straks niet mee(vanwege zijn transfer) dan zal hij toch een beroep moeten doen op Dingsdag
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch XI

Berichtdoor André » 16-06-2008 16:07

Laat Dingsdag maar mooi hier. We missen al genoeg spelers op deze manier. Daarom snap ik wel dat Foppe Dingsdag niet meeneemt! 8)
Als één man achter onze trots!
André
Wereldspeler
 
Berichten: 1349
Geregistreerd op: 21-02-2003 17:19

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch XI

Berichtdoor Superfries88' » 16-06-2008 16:23

Foppe heeft Kew Jaliens al eerder opgeroepen als stand-in voor Opdam. Dat zal niet meer veranderen, neem ik aan.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch XI

Berichtdoor Gekko » 24-06-2008 08:58

Omrop FRL meldt dat Foppe zijn nieuwe contract niet tekent als de bepaling dat hij voor alle mediacontacten toestemming moet vragen aan de KNVB.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch XI

Berichtdoor Flying Frisian » 24-06-2008 09:18

Gekko schreef:Omrop FRL meldt dat Foppe zijn nieuwe contract niet tekent als de bepaling dat hij voor alle mediacontacten toestemming moet vragen aan de KNVB.

Herr Kesler verklaarde dat iedere medewerker van de KNVB een dergelijke bepaling in zijn arbeidsovereenkomst heeft, ook Foppe. Vervolgens geeft hij toe dat de bepaling bij Foppe is aangescherpt, vermoedelijk gezien zijn uitspraken over zijn eigen spelers en andere voetballers uit de vertegenwoordigende elftallen (Aisatti, Lens, Robben). Henk is lekker bezig een eigen koninkrijkje voor zichzelf te bouwen waarin hij straks alle touwtjes in handen heeft.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: OS Peking - Foppe en het Olympisch XI

Berichtdoor Gekko » 24-06-2008 09:23

Het zouwel een verademing zijn als we van dat grote ego verlost zouden worden. wat een irritant mens is die Kesler. Neem niet weg dat Foppe nog wat kan leren als het gaat om handig communiceren.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Volgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten