[Centraal] UEFA Cup

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

haha 2-0 gaat heerlijk.
nec,twente en ajax nederlands hoop in europa
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

haha udinese wil volgens mij niet weer terugkomen in dat stadion aangezien ze het in de fik aan het steken zijn

edit: NEC IS DOOR IN EUROPA!!

Vind ook dat ze het dubbel en dwars hebben verdiend. Grote verschil met heerenveen is dat nec naar mijn idee meer terug kan vallen op automatismen waardoor het basisniveau vrij hoog ligt.
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Fantastische wedstrijd daar in Nijmegen. Wat een sfeer en wat een passie en beleving bij de spelers! Om jaloers op te worden..

Mooi ook hoe die commentator op TV Gelderland verslag doet. Dat is absoluut geen Vitesse fan :mrgreen:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Razend knappe prestatie van NEC.

Even in Heerenveen perspectief bekeken, wat hebben wij dan een bagger prestatie geleverd.
Bedankt Torcida:-)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Fantastische prestatie van NEC! 100% gegeven en de beloning is daar. Mooi feest in Nijmegen trouwens, fenomenaal.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Prachtige en levendige wedstrijd gezien. Sfeer op de tribunes ook perfect.
Mario Been, nee heel Nec zet daar iets leuks neer.

En die spelopvatting van die Italianen; zum kotsen
SCH
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Loting:
NEC-Hamburger SV
Fiorentina-Ajax
Marseille-FC Twente

Ook leuk: indien Twente en Ajax een ronde verder komen, dan spelen ze tegen elkaar!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Twente krijgt dus weer te maken met Noord-Afrikanen in Frankrijk....

Uit onze poule is het volgende geloot:
Milan - Werder Bremen
Standard Liege - Sporting Braga
Wolfsburg - PSG
Corruption is everywhere, fight it!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Had ons graag op de plek van Braga gezien!
SCH
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Luik/Bremen had een leuke uitwedstrijd kunnen worden. Maarja, we waren niet goed genoeg om te overwinteren; voor het 3e jaar op rij overigens.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Ik heb alleen het laatste halfuur gezien maar kan zeggen dat ik nec toen zeer strijdvaardig vond voetballen en dit werd dan ook beloond met doelpunten. udinese maakte toen veel overtredingen dat je dacht hier mag de scheids wel een keer voor fluiten voor het helemaal uit de hand loopt. NEC heeft zich toen knap geweerd (die van ajax zouden waarschijnlijk op de grond gaan liggen om vrije trap te versieren). Commentaar van omroep gelderland vond ik ook erg mooi. na de 1-0 kwam er weer een kans en zei die : ja hoor schop die bal er nog maar een keer in (maar dan op een hele leuke toon die in de tekst minder tot uitdrukking komt) Beetje van maak er maar helemaal een feest van alsof het niks is.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Mooi voor NEC dat ze een aansprekende tegenstander treffen waar ze met een mooie club mensen naar toe kunnen. Ze hebben het dik en dik verdiend.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

En er gaat sowieso weer een club uit! :erm:
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »


Inderdaad leuk, want dan gaat er dus sowieso één Nederlandse club wéér door.
En er gaat sowieso weer een club uit!
Ik vind dit twee zeer gewaagde uitspraken :lol:
Supporter ben je in goede en slechte tijden
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Ik vind er niks gewaagd aan. Het is immers reactie op het feit dat ajax en twente dan tegen elkaar komen. Er gaat dan zeker eentje door en eentje uit :lol:
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

forca hveen schreef:Ik vind er niks gewaagd aan. Het is immers reactie op het feit dat ajax en twente dan tegen elkaar komen. Er gaat dan zeker eentje door en eentje uit :lol:
Tja of beiden worden deze ronde uitgeschakeld...
Corruption is everywhere, fight it!
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Stad Bremen eist 50.000 euro van AC Milan

BREMEN - De Duitse stad Bremen eist 50.000 euro van AC Milan. De Italiaanse voetbalclub speelde woensdagavond in het UEFA Cupduel met Werder Bremen (1-1) in shirts met het logo van gokbedrijf 'bwin' erop.

In de Duitse gemeente is sinds 2006 gokken en reclame maken voor gokken of kansspelen verboden, op straffe van een dwangsom. AC Milan was hiervan van tevoren op de hoogte gebracht, maar besloot zich er niets van aan te trekken.

De Italiaanse club kan binnen een paar dagen de rekening verwachten, zei de verantwoordelijk wethouder donderdag.

Werder Bremen had overigens, voordat het verbod werd ingesteld, ook reclame-uitingen van het bedrijf dat sportweddenschappen afsluit in het stadion en op de shirts. De Duitse club spande destijds nog tevergeefs een kort geding aan tegen de gemeente.

(c)ANP
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Wat mij opvalt is dat PSG het zo goed doet, vorig seizoen bijna degraderen en dit seizoen hoog in de Franse competitie en ver in de Uefa cup.
Ook het voetbal in Denemarken staat niet stil, Aalborg is echt een goed team.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Waar sommigen de UEFA Cup van dit seizoen snel willen vergeten, daar blijf ik het interessant vinden om te kijken hoe onze tegenstanders uit de poulefase het blijven doen. Gisteravond kwamen de drie clubs in actie en de resultaten waren wisselend. De uitslagen:

Braga - Standard Luik 3-0
Werder Bremen - AC Milan 1-1
PSG – Wolfsburg 2-0

Braga gaat dit wel redden, mag ik aannemen. Ook Milan maakt een goede kans. Wolfsburg gaat het zeer zwaar krijgen, maargoed, een snelle goal in de return kan die wedstrijd weer heel spannend maken.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Op TV Oost is Olympique Marseille - FC Twente rechtstreeks te volgen. Analyticus, jawel: Gertjan Verbeek.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Hielke schreef:Op TV Oost is Olympique Marseille - FC Twente rechtstreeks te volgen. Analyticus, jawel: Gertjan Verbeek.
Daar kijk ik liever naar dan Ajax. In Twente zit veel meer voetbal.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Ik heb zelf geen TV Oost dus ik kijk maar naar ajax. Moet zeggen dat wanneer Fiorentina de bal heeft het er erg goed uitziet. Goede organisatie en goede drang naar de goal :)
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

1-0 FC Twente. Prima uitgespeelde goal. Mooie steekpass op N'Kufo, die op zijn beurt oog had voor Arnautovic.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Twente staat 1-0 voor. Petje af hoor voor wat die club presteert.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Lekker begin voor twente dus. Ajax heeft bijna nog geen kansen gehad en fiorentina krijgt wel eens wat kansen. Eentje van fiorentina zat er wel in maar was buitenspel.

Van basten kan het beste suarez maar wisselen in de rust. Krijgt veel tikjes en raakt daardoor zwaar geirriteerd. Hij heeft niet voor niks nu geel gekregen na opstootje met zijn verdediger. Wanneer hij er in blijft staan dan pakt hij ook nog wel zijn 2e geel.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Blizzard schreef:Twente staat 1-0 voor. Petje af hoor voor wat die club presteert.
Absoluut, een diepe buiging. Twente was de hele eerste helft heer en meester in Marseille. Gerets wisselde zelfs al in de dertigste minuut om de zaak te redden. Onbegrijpelijk eigenlijk, dat dit elftal geen eerste staat in de competitie.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

ajax nu 1-0 voor. doelpuntenmaker Kennedy vlak nadat Sulejmani eruit is gegaan en leonardo erin is gekomen. Bovendien was er een dubbele wissel voor fiorentina waardoor deze offensiever stond.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Na rust was bij Twente het frivole er wat af, maar de degelijkheid niet. N'Kufo kreeg aan het slot zelfs nog twee uitstekende kansen op 0-2. Knap hoor.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Beide Nederlandse clubs hebben met 0-1 gewonnen!

Ajax speelde defensief redelijk, maar mocht van geluk spreken dat Mutu-Gilardino niet scherp waren. Typische avond waar alles mee zit en dan win je. Of ze het redden betwijfel ik, want ik verwacht een veel sterker Fiorentina in de return. Sowieso heb ik het gevoel dat deze ploeg in uitduels wel eens meer kan brengen dan in een thuiswedstrijd, wellicht dat Fiorentina-PSV van vorig seizoen een rol speelt in dat gevoel.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Prachtig voor het Nederlandse voetbal natuurlijk, ook mooi hoe een club als Twente aan de weg timmert.
Ajax was met een verwakt elftal toch best goed bezig, maar Mutu en die Gilardino lieten toch dotten van kansen liggen.
Gesloten