Derksen moet van de buis af

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Derksen moet van de buis af

Berichtdoor TWR22 » 16-01-2008 14:12

Derksen moet blijven doen wat ie doet: journalistje zijn van een voetbalblaadje.

De man denkt ongeveer dat ie bondscoach is, KNVB voorzitter, trainer van alle clubs en weet ik wat meer. Er is een verschil tussen kritische verslaggeving, en wat Derksen doet. Lees ook de vorige VI, het interview met Van Basten. Het klopt wat Marco zegt: hij stigmatiseert. Als hij roept "Vergoossen is een campingvriendje van Reker", dan gaat zo'n verhaal een eigen leven leiden. Het gaat te ver. Hij roept ook dingen over Heerenveen die niet waar zijn, die niet kunnen. Stemmingmakerij!

En dus zeg ik: van die buis af.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Flying Frisian » 16-01-2008 14:14

We leven hier in een vrij land en mogen allemaal onze mening ventileren.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Ebiede » 16-01-2008 14:20

Dat land hangt aan elkaar en bestaat bij stemmingmakkerij. Leg je er bij neer en ga doen wat je denkt te moeten doen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Surhuisterveen » 16-01-2008 14:52

Totaal mee oneens. Derksen heeft een eigen mening.
Ondanks dat hij het niet op onze club heeft.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor pieterpieter » 16-01-2008 15:16

Oneens, wij leven in een vrij land en de enige die hier over mag beslissen is RTL of Derksen zelf. Ik geloof dus niet dat dit zomaar zou gebeuren, gezien de kijkcijfers van Voetbal Insite redelijk zijn (sowiezo gemiddeld 500.000 volgens mij). Ik ben het vaak ook niet met Derksen eens, maar dan zet ik de tv gewoon uit.
Avatar gebruiker
pieterpieter
Basisspeler
 
Berichten: 744
Geregistreerd op: 19-10-2006 10:35

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Superfries88' » 16-01-2008 15:22

Derksen heeft vaak een andere mening dan ik, maar dat mag. Wat mij betreft mag hij ondanks alle onzin gewoon op tv blijven verschijnen. Het is ook wel aardig om naar te kijken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor TWR22 » 16-01-2008 15:34

Ik ben de eerste die voor vrijheid van meningsuiting is. Zie dit forum.

Echter, waarom mag je alles maar roepen en verzinnen? De anti-Oranje sfeer komt door mannetjes als hij. De pure cijfers tonen aan dat MvB een betere bondscoach is dan wie dan ook. Nee ik ben geen MvB fan, maar de grond in stampen keer op keer slaat nergens op. Let maar eens op wat hij over Heerenveen gaat roepen deze week. Wij zijn niet zo interessant, maar als je dat elke week doet, dan creëer je een sfeer die niet terecht is. Vergoossen bij voorbaad afbranden is niet terecht. Ik vind dat een eng mannetje als Derksen teveel macht heeft op de publieke opinie. Dat is mijn persoonlijke mening.

In de vorige VI staat dat zowel Formsma als die mental coach (Borgstra ofzo?) 100.000 euro hebben meegekregen. Laatst genoemde dus voor slechts 1 dag werk! Hoe zou Derksen dat kunnen weten? Daar creëer je dus een beeld mee, wat grote gevolgen kan hebben voor de verdere maatschappelijke carrieres van mensen. En dat vind ik te ver gaan.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor boy waterman » 16-01-2008 15:40

wat een DOM topic...sluiten die handel

Kan mij wat schelen wat derksen over scheerenveen of andere personen en clubs roept,schrijft of wat dan ook.

Kan me soms ook wel vermaken op zondagavond bij voetbal insite met zijn snuggere opmerkingen.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor drika746 » 16-01-2008 15:54

als ras-optimist heeft TWR natuurlijk moeite met azijnpisser Derksen. Maar hij kan ook gewoon de actie "TWR moet zondagavond half 10 de tv uit doen" starten
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor TWR22 » 16-01-2008 15:59

drika746 schreef:als ras-optimist heeft TWR natuurlijk moeite met azijnpisser Derksen. Maar hij kan ook gewoon de actie "TWR moet zondagavond half 10 de tv uit doen" starten


Haha misschien zit het daarin inderdaad. Ik wil niks missen van voetbal, en het gaat verder dan ergenissen. Waar ligt de grens, bedoel ik. Maar ok, gooi maar dicht ben, ik denk er als enige zo over merk ik.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Hielke » 16-01-2008 16:58

Johan Derksen is een verademing is het "Talpa-tijdperk" waarin het voetbal op een misselijkmakende ultrapositieve wijze wordt gepresenteerd. Derksen is een aparte man, iemand die het leuk vindt om te provoceren. Zijn kapsel is trouwens een mooie verwijzing naar de tijd waarin dat heel gewoon was. Zie hem vooral niet als serieuze journalist, maar als een bladenmaker die in zijn vrije tijd de entertainer uithangt.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Predatorfish » 16-01-2008 17:05

Dan heb ik nog liever dat Jack "020" van Gelder van de buis gaat. Dat Studio voetbal is wel zo'n nietszeggend programma, ik kijk er de laatste maanden niet meer naar. Voetbal Insite is tenminste nog een beetje onderhoudend. Van Derksen weet je dat 80% onzin is en om eerlijk te zijn kan ik vaak om die onzin, vooral door de reacties van Van Hanegem, wel lachen. Gewoon laten lullen dus.
Predatorfish
Selectiespeler
 
Berichten: 455
Geregistreerd op: 27-08-2007 12:13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Venderwel » 16-01-2008 17:07

Wat is dit nou voor stelling???
Dan kan ik net zo goed een topic maken met: TWR22 moet van dit forum af!!!

Je hoeft niet naar derksen te kijken als je wilt...
Je zegt zelf dat je voor vrijheid van meningsuiting bent, maar vraagt je wel af of alles gezegd mag worden. Dat is toch raar?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor ItFean82 » 16-01-2008 17:48

Er zit wel een stukje waarheid in wat TWR zegt. Derksen kraamt veel onzin uit maar dat moet hijzelf weten, kwalijker vindt ik het dat Derksen vaak conclusies trekt uit onjuiste feiten. Natuurlijk zijn er veel mensen die dit doorprikken maar een groot gedeelte van de kijkers neemt dit voor waar aan.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Freezeman » 16-01-2008 19:00

@ TWR

Er zit een knop op je TV of op je AB. :D
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor ItFean82 » 18-01-2008 22:47

Derksen heeft waarschijnlijk dit topic gelezen want hij haalt opnieuw uit naar Heerenveen. Ongelovelijk weer want hij heeft het over Man City waar hij Middlesbrough bedoelt en noemt Yme Kuiper scheinheilig terwijl Derksen buitengewoon slecht geinformeerd is in deze zaak en dus eigenlijk geen uitspraken moet doen.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor The_Hunter » 18-01-2008 23:06

Hij is nog een beetje gefrustreerd dat Vi al had bericht dat alles in kannen en kruiken was terwijl het nu nog steeds niet rond is met alves
1,2,3,4,5,6,7 zoveel goals heeft Alves gegeven
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Wiggs » 18-01-2008 23:58

En binnenkort zit Yme Kuiper daar en bind meneer weer vrolijk in
Want wat dat aangaat is het nog een lafaard ook
Zie Reker,Riemer,Vink(welke hij vanavond ook weer bekritiseerde)
Hij pakt graag mensen aan die geen weerwoord kunnen leveren,is voor mij een teken van grote zwakte

Lekker laten lullen,bij de echte insite voetballiefhebber word deze man allang niet meer geloofd
Werd ook wel tijd na zijn 50 jaar voetbal ervaring
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Theo » 19-01-2008 10:34

Derksen weet de feiten ook niet. De snor beweert dat Middlesbrough 20 miljoen wil betalen terwijl de vraagprijs voor elke club gewoon 18 miljoen is. Dit gaf Kuiper zelf ook aan in de media. Het bedrag van die 20 miljoen komt weg bij de Engelse media. Iedereen neemt dat over en de snor komt tot de conclusie dat Heerenveen aan het shoppen is geweest bij andere clubs.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor drika746 » 19-01-2008 10:39

Theo schreef:Derksen weet de feiten ook niet. De snor beweert dat Middlesbrough 20 miljoen wil betalen terwijl de vraagprijs voor elke club gewoon 18 miljoen is. Dit gaf Kuiper zelf ook aan in de media. Het bedrag van die 20 miljoen komt weg bij de Engelse media. Iedereen neemt dat over en de snor komt tot de conclusie dat Heerenveen aan het shoppen is geweest bij andere clubs.


AZ betaalt 18 mil + 1,5 eventueel toekomstige premie

Kuiper heeft gezegd we hebben nu een prijs vastgesteld en daar wordt niet meer over onderhandeld. Dit was toen de transfer naar Az leek af te ketsen. Kuiper heeft echter nooit gezegd dat die prijs 18 miljoen is/was. AZ heeft na zeer lang onderhandelen de prijs naar 18 + premies gekregen dus 20 miljoen lijkt mij meer waarschijnlijk als vraagprijs.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Theo » 19-01-2008 10:44

Advocaat AZ heeft een uur gesproken. Het bedrag is 18 miljoen euro, bij CL-plaatsing krijgt Heerenveen een extra miljoen euro en dit alles is exclusief btw.


Uit het Alves topic gehaald. Dan zit je wel over de 20 miljoen heen. Het lijkt me dan raar dat Heerenveen is wezen shoppen bij andere clubs. Iets wat ze ook ontkennen, maar wat Derksen beweert.
Theo
Superster
 
Berichten: 1641
Geregistreerd op: 07-05-2006 11:28

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor visje » 19-01-2008 12:54

het word tijd dat oude tijden herleven... tijd dat, dat ventje van derksen weer een stadion verbod krijgt.. geef je weer een leuk stetment af..
visje
Selectiespeler
 
Berichten: 424
Geregistreerd op: 16-01-2006 23:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor sonnema » 19-01-2008 13:09

Een aantal maanden terug was er een portret van Johan Derksen op tv.
Hierin werd hem ondermeer gevraagd of hij weleens dingen in zijn blad had gezet of weggelaten waar hij later spijt van had.
Hij maakte toen de opmerking dat hij een keer een negatief artikel over AZ niet had gepubliceerd,
Dit onder druk van Scheringa, die dreigde niet meer te adverteren in VI.
Aangezien hij een van de grootste adverteerders is en Derksen, zoals hij zelf zei, ook zijn personeel moest kunnen betalen, ging VI overstag.
Begin steeds meer te denken dat ook dit keer zoiets meespeelt.
Heerenveen krijgt de zwarte piet, en AZ blijft buiten schot.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Hielke » 19-01-2008 15:02

Hoewel ik een paar posts hierboven Johan Derksen heb verdedigt moet ik zeggen dat hij gisteren op RTL volkomen doorsloeg. Hij mag best vinden dat Heerenveen niet netjes handelt in de zaak Alves (misschien is het wel zo), maar dan moet hij dat wel onderbouwen. Verder dan het argument " Mr. Yme Kuiper is ook maar een geniepige jurist," komt hij nauwelijks. Ook heeft zijn blad al eerder bewezen onvoldoende op de hoogte te zijn van de hoed en de rand.

Derksen komt over alsof hij nog minder van de zaak afweet dan een gemiddeld forumlid hier. Om dan met zulke harde woorden te komen is ongepast.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Derksen moet van de buis af

Berichtdoor Gekko » 19-01-2008 17:57

Bericht dat ik ook heb geplaatst in Directie&RvC:

Waar Derksen absoluut niet tegen kan is dat hij geen grip op mensen kan krijgen, dat ze niet gevoelig zijn voor wat hij zegt of er niet op reageren. Onze Yme doet onverstoorbaar zijn dingen in de zaak Alves zonder dat Derksen een centimetertje ruimte krijgt. Dat steekt hem enorm. AZ informeert hem klaarblijkelijk veel meer (laat o.a. contracten zien) en geeft daar mee Derksen de rol die hij wil: die van Koning Voetbal. Ik ben nu nog meer voor de Republiek. Hang de Koning!
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen


Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten