De Flyers

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

De Flyers

Bericht door Roelof »

Op zich is het wel merkwaardig dat er hier totaal geen aandacht besteed wordt aan de goede prestaties van de ijshockeyclub uit Heerenveen, de Flyers. Ze kunnen namelijk bij winst aankomende zaterdag tegen Geleen de finales halen. Top natuurlijk.

Ik zit er wel over na te denken om aanstaande zaterdag te gaan kijken. Misschien leuk om met een groep te gaan.

Verder kreeg ik van de beheerder van de site http://www.fansite.ijshockey.com/flyers de vraag of er ook mensen zijn die spandoeken willen maken voor de flyers. Dus bij deze de oproep. Voor meer vragen kun je mailen naar phovenga@hotmail.com. Misschien zit er wel een vrijkaartje of in ieder geval een biertje voor je in.
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

leuk dat je over de flyers begint ... enkele jaren geleden ging ik regelmatig naar ijshockey ...toen het wat rommelde bij de club ( oa andy tenbult weg) ben ik niet vaak meer gekomen. IJshockey is trouwens een prachtige sport en er is meestal een leuk sfeertje in het thialf.

Als de finale wordt behaald ga ik wel mee naar Tilburg (?correct me if i'm wrong)
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ik ben afgelopen seizoen ook een paar keer geweest, maar de play-offs zijn nog altijd de mooiste wedstrijden van het jaar. Ik ga er waarschijnlijk zaterdag wel naar toe.
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?t=1191

Hij bestond dus al Roelof :wink: IJshockey altijd gezellig, mooi rustig op de tribune zitten met een biertje in de hand. Dit seizoen alweer verschillende keren geweest, moet helaas de play-offs missen.
Jos in de basis
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Sorry ik vind het helemaal niks,volgens mij hoef je er niet zo veel voor te doen om de
play offs te halen. Een competitie met ik geloof 6 clubs,ik vergeet even de Belgen want die maken er al helemaal al niks van.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Ik ben er vorig seizoen een stuk of 7 keer geweest.
Is altijd erg leuk, al zeg ik het zelf.
Heb er dit seizoen eigenlijk weinig tijd voor, en ook weinig zin moet ik zeggen.
supporter: in voor en tegenspoed
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Namens 30+

We kregen vandaag de volgende mail binnen:

Voordelig naar Vadeko Flyers!

Vadeko Flyers Heerenveen biedt de donateurs van de supportersclub aanstaande zaterdag 25% korting op een toegangskaartje voor de play-off wedstrijd Flyers vs. Eaters Geleen. Bij winst plaats het Heerenveense ijshockeyteam zich voor de finale. Samen met een sfeervol dweilorkest, een spetterende lichtshow en jullie steun hopen we er een mooi feest van te maken! De wedstrijd begint om 19.30 uur, maar kom op tijd want vol=vol.

Deze korting is alleen geldig op vertoon van je donateurspas van de supportersclub en geldt alleen voor de toegangskaartjes voor volwassenen (18 jaar en ouder, één kaartje per persoon). In plaats van 8 euro betaal je nu maar 6 euro aan de kassa in thialf. Meer informatie over de Vadeko Flyers en toegangsprijzen op: http://www.ijshockey.com/flyers.
Jos in de basis
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Is het knap als je van de vier (of zijn het er zes?) ploegen bij de eerste 2 eindigt? Sorry hoor, maar zoiets kun je toch niet al te serieus nemen... Overigens, als toeschouwer is het wel een hele ervaring, dat moet ik toegeven.
Angerfist
Bankzitter
Berichten: 160
Lid geworden op: 20-04-2004 16:06
Locatie: Drachten

Bericht door Angerfist »

en jullie steun hopen we er een mooi feest van te maken!
Moeten ze vooral de leden van de sv uitnodigen ;) als ze feest willen kunnen ze beter zo'n actie houden voor NN leden.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Is het niet een idee om een soort samenwerkingsverband met de supportersverenigingen te starten.
Er moeten toch meer mensen kunnen komen bij het ijshochey, net zoals vroeger bij de Feenstra Flyers.
supporter: in voor en tegenspoed
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Voordelig naar Vadeko Flyers
Vadeko Flyers Heerenveen biedt de leden van Nieuw Noord aanstaande zaterdag 25% korting op een toegangskaartje voor de play-off wedstrijd Flyers vs. Eaters Geleen.
Ook Nieuw Noord leden kunnen dus voordelig komen kijken zaterdag!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat heb je toch een voordelen als je lid bent van de SV.................... :P

Je kunt niet zeggen dat je niets aan ze hebt Angerfist! :mrgreen:
Is het niet mogelijk een actie te starten waardoor er meer fans naar de uitwedstrijden van Heerenveen gaan ipv de Flyers?
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Ik ga zeker even kijken!
Roelof tot zaterdag? :erm:
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

André schreef:Ik ga zeker even kijken!
Roelof tot zaterdag? :erm:

Vergeet je dit keer de blikken bier niet Andre :wink:
Jos in de basis
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Riemer , heb jij de "clashes" Feenstra Flyers vs Lada Gijs vv nog meegemaakt?.... Toen was er ook al een rivaliteit...
Graaijax Hamsterdam!!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Poenkt schreef:Riemer , heb jij de "clashes" Feenstra Flyers vs Lada Gijs vv nog meegemaakt?.... Toen was er ook al een rivaliteit...
Nee, zo oud ben ik nog niet. Kom pas sinds eind jaren 90 bij het IJshockey. Maar geluk dat ze toen nog geen internet hadden.

Trouwens hoe gaat het nu met Gijs? Had wat opgevangen dat ze weer wat proberen?
Jos in de basis
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

TRIEST TRIEST TRIEST.
Naar het ijshockey is prima maar Heerenveen speelt op dezelfde avond in Den Haag en dat vind ik heel wat belangrijker. Het lijkt wel of er meer naar de Flyers zullen gaan dan naar de wedstrijd in Den Haag.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Riemer schreef: Trouwens hoe gaat het nu met Gijs? Had wat opgevangen dat ze weer wat proberen?
http://www.fcgforum.com/viewtopic.php?t=1283
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Arjen schreef:TRIEST TRIEST TRIEST.
Naar het ijshockey is prima maar Heerenveen speelt op dezelfde avond in Den Haag en dat vind ik heel wat belangrijker. Het lijkt wel of er meer naar de Flyers zullen gaan dan naar de wedstrijd in Den Haag.
We hebben het al vaker gehad over het gaan naar uitwedstrijden....moet je niet elke keer weer over beginnen! We hebebn nou eenmaal geconcludeerd dat de meeste mensen niet mee willen/kunnen weet ik het naar uitwedstrijden, accepteer dat gewoon en als ze dan wel naar het ijshockey willen moeten ze dat toch lekker zelf weten?

Jou reactie is pas triest!
delsterpuntster
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 04-01-2005 20:04

Bericht door delsterpuntster »

Als je zo'n reactie hebt als Arjen ben je triest? lekker is dat. Ik begrijp Arjen helemaal!!! natuurlijk moet iedereen het zelf weten, maar het lijkt erop dat velen het voetbal in hapklare brokken willen hebben. Oftewel niet teveel moeite (Fc Groningen bijv, want dat is lekker dichtbij), alleen als er succes te behalen (bekerfinales) valt of leuke stadions en aansprekende tegenstanders (top 3), leuke tripjes (zoals Newcastle), sensatie (cambuur, want je weet nooit wat daar gaat gebeuren spannend). Maar mocht het wat verder zijn, wat minder aansprekende tegenstanders dan haken velen af. dat iedereen niet op een doordeweekse dag naar verre uitwedstrijden kan begrijp ik en velen hebben goede redenen, maar je club steun je toch door dik en dun en als je kunt dan moet je gaan. Niet alleen als het voor jezelf het beste uitkomt. Hapklare brokken supporters, voorgebakken reisjes met de bus, strakgeregisseerde tripjes en wedstrijden met vaste nummertjes muziek in de pauze op verwarmde stoeltjes en weten dat je op tijd weer thuis bent bij moeder de vrouw. Het zal wel gelden voor de meeste clubs. Verdomme het is geen disneyland! Waar is de emotie van weleer? IJshockey is mooi dichtbij hûs, overdekt, dus geen kou, mooi met de bus (of auto) uit en thuis, veel sensatie, wat zullen de flyers een grote club worden!!!

Sorry wie ik kwets en wie ik niet kwets, maar ik begrijp Arjen helemaal!
Once Football, allways Football
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Voor sommige mensen bestaan er nog andere dingen dan Sc Heerenveen. Ik ben daar een van. Uit jou reactie te lezen vind jij IJshockey niet zoveel aan, nou ik wel. Helemaal met de play-offs, dat zijn altijd de mooiste wedstrijden. Dus laat iemand a.u.b. zelf beslissen waar hij naar toe gaat.

Dat verhaal over de supporters die alles in hapklare blokken wil hebben, moet ik je trouwens groot gelijk in geven. Als je maar weet dat ik daar niet een van ben.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

delsterpuntster schreef: Oftewel niet teveel moeite (Fc Groningen bijv)
Ga a.u.b. naar het ijshockey!! :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

delsterpuntster schreef:Als je zo'n reactie hebt als Arjen ben je triest? lekker is dat. Ik begrijp Arjen helemaal!!! natuurlijk moet iedereen het zelf weten, maar het lijkt erop dat velen het voetbal in hapklare brokken willen hebben. Oftewel niet teveel moeite (Fc Groningen bijv, want dat is lekker dichtbij), alleen als er succes te behalen (bekerfinales) valt of leuke stadions en aansprekende tegenstanders (top 3), leuke tripjes (zoals Newcastle), sensatie (cambuur, want je weet nooit wat daar gaat gebeuren spannend). Maar mocht het wat verder zijn, wat minder aansprekende tegenstanders dan haken velen af. dat iedereen niet op een doordeweekse dag naar verre uitwedstrijden kan begrijp ik en velen hebben goede redenen, maar je club steun je toch door dik en dun en als je kunt dan moet je gaan. Niet alleen als het voor jezelf het beste uitkomt. Hapklare brokken supporters, voorgebakken reisjes met de bus, strakgeregisseerde tripjes en wedstrijden met vaste nummertjes muziek in de pauze op verwarmde stoeltjes en weten dat je op tijd weer thuis bent bij moeder de vrouw. Het zal wel gelden voor de meeste clubs. Verdomme het is geen disneyland! Waar is de emotie van weleer? IJshockey is mooi dichtbij hûs, overdekt, dus geen kou, mooi met de bus (of auto) uit en thuis, veel sensatie, wat zullen de flyers een grote club worden!!!

Sorry wie ik kwets en wie ik niet kwets, maar ik begrijp Arjen helemaal!
Ik heb me blijkbaar weer eens niet duidelijk gemaakt, wat ik bedoel is......al het bovenstaande heb je denk ik wel gelijk in, maar om er telkens maar weer overal bij elk onderwerp waar even iets anders aanbod komt wat misschien op een tijdstip plaatsvind wanneer Heerenveen een uitwedstrijd heeft, dezelfde reactie te plaatsen, dat is triest!

We weten wel dat het zo is en waarschijnlijk om bovenstaande redenen die jij en Arjen allemaal opnoemen, we weten het!! Dus kap er een keer mee dat telkens naarvoren te brengen en hou dat op het onderwerp wat daar voor gemaakt is!

Bovendien ik ga met regelmaat naar ijshockey inderdaad, dat vind ik namelijk ook leuk! en ja dat is vaak als Heerenveen uit speelt, ook vaak als Heerenveen thuis speelt, maar dan ga ik naar Heerenveen. Waarom ik naar ijshockey ga en niet naar uitwedstrijden? Ik wil ijshockey ook volgen en dat heeft er niks mee te maken of ze een grote club worden of niet....
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Dankje Poenkt, ik wist wel dat ik het ergens gelezen had.

En Arjen, ik geef je groot gelijk, er zijn maar weinigen die de zelfde liefde voor Heerenveen hebben als jou. Helaas ben ik zelf ook wat afgehaakt maar kom wel weer terug hoor. En ik ging pas na het IJshockey dat Heerenveen niet hoefde te spelen ook al was het een UITwedstrijd.
Jos in de basis
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Ben zaterdag zeker van de partij. Moet tot 17 uur werken, dus ADO wordt niets. Kan een mooi sfeertje worden in een vast en zeker goed gevulde hal. In de jaren 80 ging ik vaak na de wedstrijd van onze sc nog richting Thialf, dan pikte ik nog mooi de 3e periode mee. Mooie tijden beleefd daar schuin achter de strafbank :mrgreen:
GSVK, the Blue Devils!!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Venderwel schreef: We hebben het al vaker gehad over het gaan naar uitwedstrijden....moet je niet elke keer weer over beginnen! We hebebn nou eenmaal geconcludeerd dat de meeste mensen niet mee willen/kunnen weet ik het naar uitwedstrijden, accepteer dat gewoon en als ze dan wel naar het ijshockey willen moeten ze dat toch lekker zelf weten?

Jou reactie is pas triest!
Dank je, gelukkig schrijf jij alleen geweldige verhalen hier. Het spijt mij ontzettend als de reacties van mij niet aan het door jou geeiste niveau voldoen.

Dus ik moet me er maar bij neerleggen dat er vrijwel niemand meer naar uitwedstrijden gaat?? Dat zal ik dus niet doen.
Ik schaam mij zo onderhand voor het aantal supporters dat meegaat en als de supportersclub (en trouwens ook :stan: ) dan eerder aankondigingen doen over een IJshockeywedstrijd dan over de wedstrijd van Heerenveen tegen Den Haag dan verbaas ik mij daar hooglijk over.

ach laat ook maar, ga allemaal maar fijn naar het IJshockey en ik hoop dat jullie een leuke avond hebben.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Arjen schreef: Dank je, gelukkig schrijf jij alleen geweldige verhalen hier. Het spijt mij ontzettend als de reacties van mij niet aan het door jou geeiste niveau voldoen.

Dus ik moet me er maar bij neerleggen dat er vrijwel niemand meer naar uitwedstrijden gaat?? Dat zal ik dus niet doen.
Ik schaam mij zo onderhand voor het aantal supporters dat meegaat en als de supportersclub (en trouwens ook :stan: ) dan eerder aankondigingen doen over een IJshockeywedstrijd dan over de wedstrijd van Heerenveen tegen Den Haag dan verbaas ik mij daar hooglijk over.

ach laat ook maar, ga allemaal maar fijn naar het IJshockey en ik hoop dat jullie een leuke avond hebben.
Nee hoor, ik schrijf absoluut geen hoogstaande verhalen en het is ook niet bedoeld als aanval op jou. Ook hoef je je er niet bij neer te leggen, maar het hoeft toch zeker niet bij elk onderwerp omhoog te komen? Dat de suppclub inderdaad korting geeft voor het ijshockey is belachlijk! Dat geef ik toe....

Maar ik bedoelde meer dus, die discussie moeten we denk ik houden bij het onderwerp daarvoor en niet bij elk ander onderwerp weer omhoog laten komen.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Ik zal het ook echt niet bij elk onderwerp naar voren brengen hoor. Het is nu alleen zo dat het beide op dezelfde dag is en dat er meer animo lijkt te zijn voor het IJshockey dan voor het voetbal.

Overigens denk ik dat de Flyers de korting geven en niet de beide supportersclubs maar dat is iets anders.
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Ik schaam mij zo onderhand voor het aantal supporters dat meegaat en als de supportersclub (en trouwens ook) dan eerder aankondigingen doen over een IJshockeywedstrijd dan over de wedstrijd van Heerenveen tegen Den Haag dan verbaas ik mij daar hooglijk over.
Idd, en het is nog een zeer belangrijke wedstrijd ook... :(
delsterpuntster
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 04-01-2005 20:04

Bericht door delsterpuntster »

Arjen heeft gewoon gelijk. Het lijkt er de laatste tijd steeds meer op dat het een disneyland wordt. Als het er om gaat en er eer te behalen is dan staat iedereen er. gaat het naar een schijtwedstrijd op papier in het Zuiderpark dan haken velen af.
Once Football, allways Football
Plaats reactie