Jong Oranje

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tja, van Portugal weet ik niet wat ik moet verwachten. Toen ik vorig jaar in Portugal was, viel die ploeg enorm tegen terwijl ze toch een arsenaal aan goede spelers hadden. Al was de druk op die gasten ook enorm.

België is inderdaad een sterk team, maar een Engeland kan ook wel eens heel sterk voor de dag komen denk ik. Kon wel eens een heel mooi toernooi worden, waarbij Nederland een prima prestatie levert als ze een plek bij de eerste vier weten te bemachtigen. Ze missen gewoon de kwaliteit die er vorige zomer wel was met een Huntelaar en Schaars.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Vandaag eindelijk de kaarten binnen voor zondagavond. Volgens de LC van vandaag zijn er nog ca 5.000 kaarten over. Wat me nu al tegen staat is dat je begrijp ik min of meer gedwongen wordt in Oudehaske te parkeren om dan met pendelbussen naar het stadion te worden vervoerd. Bij een normaal competitiewedstrijd is parkeren op 5 minuten van het stadion geen enkel probleem en nu wordt er, met minder publiek wel een probleem, van gemaakt. :|
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Wat heeft Engeland een team zeg, allemachtig! Zou leuk zijn als Nederland dit aankomende toernooi kan winnen, maar ik acht de kans niet erg groot. Veel goeie spelers bij diverse landen, waarvan ik denk dat veel Nederlandse jonkies nog veel tekort komen.
TheArjan
Bankzitter
Berichten: 177
Lid geworden op: 08-10-2004 10:21

Bericht door TheArjan »

Als je die selecties doorleest gaat Portugal makkelijk winnen lijkt me, wat een goed team zeg. Denk dat Nederland de stunt van vorig jaar niet zal gaan herhalen helaas, maar misschien met het thuispubliek erachter ...
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

TheArjan schreef:Als je die selecties doorleest gaat Portugal makkelijk winnen lijkt me, wat een goed team zeg. Denk dat Nederland de stunt van vorig jaar niet zal gaan herhalen helaas, maar misschien met het thuispubliek erachter ...
Als je de selectie nog eens doorleest zie je dat Engeland gaat winnen, klasse en fysiek spelers die 50 wedstrijden in Engeland hebben gespeeld. Reo-Coker, Anton Ferdinand, Leroy Lita (heel groot talent)
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Vandaag gaat het beginnen voor jong oranje. Vanmorgen begint de training in Langezwaag begint om 11.00 Er zal ook wel veel media bij zijn!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Eer zullen ook genoeg schoolkinderen op de training zijn!

Bij ons voor huis zit een basisschool en daar stond net een bus van de KNVB voor die schoolkinderen ophaalde dus er zijn genoeg kids!!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Misschien is het al ter sprake gekomen hoor...maar hoe kunnen we meedoen aan een toernooi onder 21 in toulon en vervolgens een paar dagen later een EK hebben?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Omdat dat 2 verschillende jeugdteams zijn.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Zijn toch beide Oranje U21?? Maar dan loopt er dus in Toulon een B elftal rond begrijp ik.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Jong Oranje (van Foppe) is onder-23
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

diepFries schreef:Jong Oranje (van Foppe) is onder-23
Nou daar ben je toch echt mis, als voorbeeld/bewijs:
Letterlijk vanaf de heerenveensite:
Twee weken topvoetbal tijdens EK Onder 21
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Jullie hebben beide gelijk...

De spelers moeten 21 of jonger zijn op het moment dat de kwalificatie begint. Ze kunnen nu dus ook 23 jaar zijn, omdat dat al 2 jaar geleden begonnen is. Ook simpel na te gaan aan de hand van de hier eerder gepostte selecties, waar een aantal spelers in 1984 geboren zijn.

Het festival in Toulon kent een inschrijving voor spelers geboren na 01-01-1986, en is dus een jonger team dan wat hier in NL speelt.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

hahaha.. geweldig van us Foppe
Babel moet verplicht Alves-video kijken

Voor Jong Oranje-spits Ryan Babel de komende dagen 's avonds geen actiefilms of comedy's. De Ajacied moet van bondscoach Foppe de Haan verplicht naar videobeelden van Heerenveen-spits Afonso Alves kijken. De Haan liet doorschemeren dat Babel kan rekenen op een basisplaats zondag tegen Israël, maar dat er "voor de goal nog wel wat mankeert''.

"Alves is vooral sterk in de beweging voor de goal. Hij is altijd op het goede moment los van de voorstopper'', zei de bondscoach na de ochtendtraining. "Je moet bovendien als spits weten waar de goal staat. Dat moet Babel nog ontwikkelen. Maar daar is eigenlijk nu te weinig tijd voor.''

Ook aan de voorzetten die de spits te verwerken krijgt, schort nog het een en ander. "De techniek en de rust, er zit nu nog te veel effect aan. Ze moeten gewoon strak voor de goal'', aldus De Haan, die vanochtend in partijvorm trainde met Julian Jenner op de rechtsbuitenpositie en Roy Beerens op links.
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Als hij er dan alleen maar in het toernooi iets aan heeft en volgend seizoen het net niet meer weet te vinden!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

ADVIES: Pendeldiensten v.v. naar centrum en stadion
Maak gebruik van GRATIS parkeren buiten het centrum op P Haskerveen met pendeldiensten van en naar centrum (uit/opstapplaats gemeentehuis Heerenveen) en vanaf 2 uur voor aanvang van de wedstrijd van en naar Abe Lenstra stadion (uit/opstapplaats nabij stadion aan snelwegzijde). Kosten voor pendeldiensten zijn € 4,= voor volwassenen en € 2,= voor kinderen onder de 12. Op 10 juni wordt u in historische stijl vervoerd. De pendelbussen bestaan dan uit oude Zwitserse postbussen.

P6 en P8 betaald parkeren
U kunt ook betaald parkeren op de parkeerterreinen P6 (ca. 200 meter van het Abe Lenstra Stadion) en P8 (ca. 1.000 meter van het stadion). tegen het tarief van €10 per dag/per voertuig.

Parkeren in het centrum van Heerenveen is beperkt!
Parkeren in de directe omgeving van stadion niet mogelijk en parkeren in centrum zelf, is beperkt mogelijk. Twee uur voor aanvang wedstrijden zijn wegen rondom stadion afgesloten.
Kan iemand mij uitleggen waar deze onzin allemaal voor nodig is ?
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Dit heeft simpelweg puur en alleen te maken met de richtlijnen van de UEFA tijdens een eindronde als deze. Vorig seizoen in Portugal was het om de stadions heen ook hermetisch afgesloten en kon je alleen met een parkeerpas met de auto bij het stadion komen. Terwijl er amper volk op die wedstrijden af kwam.

Het stadion is niet van Heerenveen, maar van de UEFA in deze dagen. En die bepalen dus helemaal wat er gebeurt.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Feanfan schreef:Vandaag gaat het beginnen voor jong oranje. Vanmorgen begint de training in Langezwaag begint om 11.00 Er zal ook wel veel media bij zijn!
Zijn de trainingen dagelijks om 11 uur? Ook s`middags?
Miereneukert!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

's Middags om 11 uur paparazzi? :mrgreen:

Voor zover mij bekend is 10.30 de normale aanvangstijd van de trainingen. En bijvoorbeeld morgen is een besloten training, waarbij dus geen media en toeschouwers aanwezig mogen zijn. Verder wordt er eigenlijk niet getraind in de middaguren.
Gebruikersavatar
Forza Willem II
Nieuw talent
Berichten: 91
Lid geworden op: 01-03-2005 11:37

Bericht door Forza Willem II »

Kaarten voor de eerste twee speeldagen van de eindronde kunnen alleen maar worden aangeschaft via Ticketbox verkooppunten. Via internet kunnen er voor die dagen geen kaarten meer worden gekocht. In Nederland zijn ruim duizend Ticketbox verkooppunten die tijdens regulier winkeltijden open zijn.

Stroomversnelling
De afgelopen week is de kaartverkoop voor het toernooi in een stroomversnelling geraakt. Voor alle wedstrijden in alle stadions zijn er duizenden kaarten per dag verkocht. Nog geen enkele wedstrijd is volledig uitverkocht. De verwachting is dat de wedstrijden van Jong Oranje en de finale, op 23 juni in Groningen, op korte termijn wel uitverkocht raken.

Stadionverkoop
Voor de openingswedstrijd van het toernooi van aanstaande zondag, Nederland-Israel, zijn, zolang de voorraad strekt, nog kaarten te koop bij het Abe Lenstra-Stadion. De stadionverkoop voor die wedstrijd begint om 12.00 uur.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Heel simpel, wat betreft het Parkeren. Ze willen zo weinig mogelijk overlast met auto's e.d. in het centrum van de stad en bij het stadion. Daarnaast zullen ze de dichtsbijzijnde parkeerplekken bewaren voor de bobo's. Ik wed dat mensen die vaker bij Heerenveen komen best wel mogelijkheden vinden om hun auto in de buurt te parkeren maar voor mensen die er nooit komen is dit gewoon handig.
Het is duidelijk waar je moet/kan parkeren, is niet moeilijk rijden en je wordt met een bus naar het stadion gebracht, lekker makkelijk toch.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

www.SC-Heerenveen.nl schreef:Jan Wind voert de klus uit met Tina Lageweg. ,,Voor één persoon vond ik het te veel,’’ vertelt hij. ,,Heerenveen is de enige plek waar twee locatiemanagers, of zoals de UEFA het noemt Venue-managers, zijn. Heerenveen heeft bewust voor eigen mensen gekozen. De UEFA gaat rigoureus te werk. Ze eisen soms doodleuk dat een deur twee meter verplaatst moet worden. Iemand van buiten de club zal daar niet om malen. Wij hebben dan zoiets van, ‘moet dat nou’. Als je met redelijke argumenten komt is er vaak wel een compromis mogelijk.’’
Een deur 2 meter verplaatst, foto's binnen in het stadion moeten verwijderd, alles afgeplakt, dat ze reclame afplakken oke, maar die andere dingen gaan toch wel een beetje ver :o
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Weet iemand of er morgen training is? Of die besloten is? En hoelaat die is (10:30)?

Ben van plan een keer te gaan kijken.
Gebruikersavatar
Forza Willem II
Nieuw talent
Berichten: 91
Lid geworden op: 01-03-2005 11:37

Bericht door Forza Willem II »

Voor de openingswedstrijd van het UEFA EK onder 21, Nederland tegen Israël, is nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Het duel wordt zondag 10 juni in het Abe Lenstra Stadion (18.15 uur) in Heerenveen gespeeld.




Kaarten zijn verkrijgbaar via Ticketbox, al vanaf 10 euro. Voor voetballiefhebbers is het de laatste mogelijkheid bij deze voetbaltopper aanwezig te zijn. Voorafgaande aan de wedstrijd is er een korte openingsceremonie.

Op zondag 10 juni zijn, voor zolang de voorraad strekt, nog kaarten te koop bij het Abe Lenstra Stadion. De stadionverkoop voor de wedstrijd begint om 12.00 uur. De verwachting is dat deze wedstrijd van Jong Oranje uitverkocht raakt.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Tot vanmiddag waren er ongeveer 2000 kaarten nog beschikbaar. Zelf heb ik er nog vier gekocht. En vor volgende week ook twee. Voor wie nog geen kaarten heeft, gewoon er heen gaan. De goedkoopste zijn 10 Euro dus kosten ze ook nog geen drol.
Politie waarschuwt voor voetbalfiles EK

Gepubliceerd op 09 juni 2007, 02:24

HEERENVEEN - De Friese politie waarschuwt voor files voorafgaand aan de openingswedstrijd van het EK voetbal onder 21, morgen in Heerenveen.

Heerenveen maakt zich op voor een van de drukste dagen uit de geschiedenis. Naast het voetbal zijn er in het centrum allerlei evenementen en is het koopzondag. Verder zijn parkeerterreinen in het centrum afgesloten of onbereikbaar door onder meer een voetbalmarathon, een radioshow en een oldtimerspektakel.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Forza Willem II
Nieuw talent
Berichten: 91
Lid geworden op: 01-03-2005 11:37

Bericht door Forza Willem II »

Venderwel schreef:Heel simpel, wat betreft het Parkeren. Ze willen zo weinig mogelijk overlast met auto's e.d. in het centrum van de stad en bij het stadion. Daarnaast zullen ze de dichtsbijzijnde parkeerplekken bewaren voor de bobo's. Ik wed dat mensen die vaker bij Heerenveen komen best wel mogelijkheden vinden om hun auto in de buurt te parkeren maar voor mensen die er nooit komen is dit gewoon handig.
Het is duidelijk waar je moet/kan parkeren, is niet moeilijk rijden en je wordt met een bus naar het stadion gebracht, lekker makkelijk toch.
Weet iemand of er ook pendelbussen van het NS- station rijden? Of is het stadion makkelijk bereikbaar vanaf het station?
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Het is officieel zo'n 1,5 kilometer lopen, maar dat valt wel te doen. Denk gewoon dat je de meute moet volgen.

Ik meende overigens dat bij het gemeentehuis (vlakbij het station) wel pendelbussen naar het stadion reden.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Vanmiddag even in het centrum van Heerenveen geweest er hing een heerlijk oranje sfeertje 8) veel supporters waren al vroeg aanwezig er was van alles te beleven. Meteen maar even kaarten gekocht voor volgende week zaterdag het begint toch wel een beetje te kriebelen eerst had ik zoiets van wat boeit mij het. Maar nu het toernooi eenmaal is begonnen kon ik het toch niet laten... De ticket box in Heerenveen deed vandaag goede zaken smoor druk had die het. Volgende week zaterdag beloofd het een soort zelfde dag als ik http://www.heerenveen.nl/bruisendheerenveen/ mag geloven.
Alle ballen op Henkie!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ryan Babel wat een ergenis.. Geen overzicht en alleen maar uit op eigen succes..

Drenthe is echt genieten...

Onze jongens Zuiverloon en Jong-a-Pin onopvallend..

Verder was het vrij matig van beide kanten.
Spijt heb je morgen maar!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Ebiede schreef:Ryan Babel wat een ergenis.. Geen overzicht en alleen maar uit op eigen succes..

Drenthe is echt genieten...

Onze jongens Zuiverloon en Jong-a-Pin onopvallend..

Verder was het vrij matig van beide kanten.
Zuiverloon en Jong-a-Pin vond ik wel aardig, Drenthe was in de 2e helft toen die op het middenveld kwam te spelen erg op dreef ja. Een spits moet toch uit zijn op eigen succes? Zo vaak geeft Afonso Alves ook niet een assist.
Plaats reactie