Jong Oranje

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Het was absoluut geen geweldige wedstrijd.
De aanvallen die er waren draaien 9 van de 10 keer uit op helemaal niets.
Ook had iedereen last van niks waardoor je vaak naar "geblesseerde" spelers zat te kijken.
In het uitvak werd trouwens een nederlandse supporter even met geweld verwijdert.

Die Willem mogen ze van mij trouwens een beste vuist tegen zijn kop batsen, wat een irritante gast zeg :wink:

Penalty serie was natuurlijk prachtig, zeker voor Zuiverloon die twee penaltys prima binnen knalde.

Op naar de finale!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Bij ons in vak 18 werd een engelse supporter redelijk hardhandig verwijderd, terwijl nederlands supporters hem nog even zaten te treiteren! Tuurlijk ergerde ik me ook wel aan hem, hij had zoals bij Engelsen vaak gezegd wordt, redelijk veel gedronken, maar hij deed geen vlieg kwaad, de Nederlanders zaten hem te duwen en uit te schelden.

Maar wat schertst mijn verbazing toen ik thuisgekomen omrop fryslan nog even terugzag en die dus de herhaling van hun voorbeschouwing erop hadden, diezelfde engelse supporter was erop, maar sprak perfect nederlands!!
Waarschijnlijk dus een Nederlander die zich graag had gewild dat ie een engelsman was!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Pffff...wat er op marktplaats weer voor zwartehandel gedaan wordt, niet best!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

125,00 euris :shock: voor een finale kaartje op mp. Belachelijk.

Veel mensen weten natuurlijk niet dat er morgen nog kaarten beschikbaar komen voor de finale.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Rednax schreef:125,00 euris :shock: voor een finale kaartje op mp. Belachelijk.

Veel mensen weten natuurlijk niet dat er morgen nog kaarten beschikbaar komen voor de finale.
Vanaf hoelaat komen die beschikbaar?? Gewoon first thing in the morning?
Oh en hoe weet je dat?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Uitverkocht was het tot gisteren inderdaad nog niet. Er waren nog 2000 kaarten opzij gelegd voor de finalisten. En verder dit:
Er zijn voor de finale van het EK geen kaarten meer verkrijgbaar bij de Supportersbalie in Euroborg. De kaarten waren donderdagochtend binnen een mum van tijd uitverkocht. Voor mensen met een Stadjerspas zijn nog kaarten te koop bij het VVV-kantoor op de Grote Markt.

Voor houders van een Stadjerspas zijn er bij het VVV-kantoor op de Grote Markt nog circa tweehonderd kaarten te koop. Daar zijn nog kaarten verkrijgbaar voor 15 euro per stuk. Het aanvragen van een Stadjerspas (klaar terwijl u wacht!) is - voor inwoners van Groningen (met pasfoto en geldige legitimatie) - mogelijk op het Gemeentehuis, vanaf de Grote Markt gezien aan de andere kant van de Martinitoren. Meer informatie over de Stadjerspas is te lezen op http://www.stadjerspasgroningen.nl.

Vrijdag verkoop?
Mogelijk komen er vrijdagochtend om 9.00 uur bij TicketBox nog kaarten in de verkoop voor de finale. Er is namelijk een mogelijkheid dat er nog kaarten terugkomen van de deelnemers aan het EK die niet in de finale staan. Zodra dit bekend is, zal dit door de organisatie bekend gemaakt worden en zal het ook op deze site (fcgroningen.nl) worden vermeld.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Ze intervieuwen Gianni Zuiverloon, voor de eigen site over de genomen penalty's, en de wedstrijd waarop hij reageert dat hij ze alle 11 wel zou hebben gescoord. Wat doet die webmaster, plakt hij er een foto bij van Rigters.... :roll:

Servië word een lastige tegenstander, maar nederland kan van iedereen winnen op dit toernooi. :D
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Niels schreef:Uitverkocht was het tot gisteren inderdaad nog niet. Er waren nog 2000 kaarten opzij gelegd voor de finalisten. En verder dit:

Dit komt op mij erg vreemd over eigenlijk. Iemand die dus in Groningen woont heeft meer kans op een kaartje dan een niet-Groninger.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Groningen heeft de finale gekregen omdat de gemeente voor 600.000 euro aan kaartjes heeft opgekocht. Die moeten ze nu kwijt.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ja waarom niet?? Misschien dat de gemeente een aantal kaarten opgekocht heeft en die op deze manier aanbied?? Bij 538 kon je ook kaarten winnen, dus maken luitersaars van 538 meer kans op kaarten dan niet luisteraars.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Die kaartverkoop is hier in Groningen in elk geval erg vaag geregeld, ik weet niet hoe dat in de andere speelsteden is. Telkens duiken er toch weer kaarten op, terwijl er ook allerlei mensen onverrichterzake bij de Ticketboxen wegkomen met de mededeling 'uitverkocht'. Gisteren waren er opeens weer kaarten bij de Supportersbalie (voor 65 euro!), nu weer voor lieden met een Stadjerspas (voor 15 euro!), in de poule werden er opeens allerlei kaarten met flinke korting verkocht en uiteindelijk zelfs gratis weggegeven. Ook leuk als je net het volle pond hebt betaald...

Ik heb een vrij voordelige passepartout voor de Euroborg, dus ik hoef me er verder dus niet echt druk over te maken ofzo, maar toch is het een ergernis.
Jeroen schreef:Groningen heeft de finale gekregen omdat de gemeente voor 600.000 euro aan kaartjes heeft opgekocht. Die moeten ze nu kwijt.
Dit klopt niet. De gemeente staat betaalt 10.000 (fictieve) kaarten bovenop de 'normale' capaciteit van 20.000, zodat de Euroborg bij de finale een capaciteit van 30.000 heeft en daardoor de finale toegewezen heeft gekregen. Die fictieve kaartenhandel kost de gemeente zo'n 180.000 euro, maar ze hoeven die 10.000 kaarten ze dus niet kwijt ofzo, want die bestaan helemaal niet. :wink:
***
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Even over gisteren tijdens de rust, ben ik de enige die me er over geergerd heeft?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Kan je ook uitleggen waar je je aan ergert Venderwel? :wink:
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Caspar schreef:Kan je ook uitleggen waar je je aan ergert Venderwel? :wink:
Oh ja natuurlijk, niet iedereen was erbij!! Hahaha
Bij 'gewone' wedstrijden normaal gesproken wel natuurlijk.

Nou, aan het entertainment dat was verzorgd voor tijdens de rust....Ome Willem...
Ik snap soweiso niet dat er tijdens de rust iets moet gebeuren....het is namelijk....rust!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Jeroen schreef:Groningen heeft de finale gekregen omdat de gemeente voor 600.000 euro aan kaartjes heeft opgekocht. Die moeten ze nu kwijt.
Ah, op die manier. Ja, ik had ook niet verwacht dat het zo zat dat hun voorgetrokken worden ofzo. Wilde gewoon even weten hoe het zat, want op het eerst gezicht lijkt het nogal vreemd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Harris schreef:Die kaartverkoop is hier in Groningen in elk geval erg vaag geregeld, ik weet niet hoe dat in de andere speelsteden is. Telkens duiken er toch weer kaarten op, terwijl er ook allerlei mensen onverrichterzake bij de Ticketboxen wegkomen met de mededeling 'uitverkocht'. Gisteren waren er opeens weer kaarten bij de Supportersbalie (voor 65 euro!), nu weer voor lieden met een Stadjerspas (voor 15 euro!), in de poule werden er opeens allerlei kaarten met flinke korting verkocht en uiteindelijk zelfs gratis weggegeven. Ook leuk als je net het volle pond hebt betaald...

Ik heb een vrij voordelige passepartout voor de Euroborg, dus ik hoef me er verder dus niet echt druk over te maken ofzo, maar toch is het een ergernis.
Een reden hiervoor zou kunnen zijn dat onofficiele ticketverkopers kaartjes opkopen en duurder verkopen. Online Ticketshop is hier een voorbeeld van. Zou kopen kaarten over van het officiele Ticketbox, waarna ze deze weer voor duurder verkopen. Rare praktijken natuurlijk.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

is er niet een nog een andere manier om aan die kaarten te komen?? heb me gister overigens wel vermaakt, wel raar een oranje Abe Lenstra!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Irnsum Fans schreef:is er niet een nog een andere manier om aan die kaarten te komen?? heb me gister overigens wel vermaakt, wel raar een oranje Abe Lenstra!
Ik weet niet of ik je naar Marktplaats door moet verwijzen. Ben je een godsvermogen kwijt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Frisian Viking schreef:Ah, op die manier.
Nee, niet op die manier dus :roll: Waar Jeroen die 6 ton + bijbehorende kaarten weghaalt is mij een raadsel...
Frisian Viking schreef:Een reden hiervoor zou kunnen zijn dat onofficiele ticketverkopers kaartjes opkopen en duurder verkopen.
Ik heb het helemaal niet over het zwarte circuit, ik heb het over de vage verkoop via de officiële kanalen.
Laatst gewijzigd door Harris op 21-06-2007 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
***
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Ane Lenstra schreef:Wij naar ticketbox: UITVERKOCHT

Terwijl er maar 23000 mensen zaten :@
Vreemd!! Terwijl de ticketbox in het centrum( t/o C&A) een groot bord had buiten staan me de mededeling dat er nog kaarten te koop waren.

Gelukkig kon ik tijdig die oranje gekleed mongolen ontwijken. :?
Graaijax Hamsterdam!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Harris schreef: Nee, niet op die manier dus :roll: Waar Jeroen die 6 ton + bijbehorende kaarten weghaalt is mij een raadsel...
Gisteren aan de bar tussen de 'oranjemongolen' opgevangen. 8)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Zondag weer een feestje?
Jong Oranje wacht huldiging in Heerenveen

Mocht Jong Oranje zaterdag ten koste van Jong Servië de Europese titel veroveren, dan wacht de selectie van coach Foppe de Haan zondag in Heerenveen een huldiging. Dat maakte KNVB-directeur Henk Kesler donderdag bekend.


"Na afloop van de gewonnen halve finale tegen Engeland heb ik met Foppe een eventuele huldiging doorgenomen", aldus Kesler. "We hebben afgesproken om dat zondag in Heerenveen te doen, omdat dat in de buurt is van het spelershotel in Oranjewoud. De burgemeester van Heerenveen regelt het verder allemaal. Waarschijnlijk zal de huldiging aan het begin van de middag plaatsvinden."
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Pff,gelukkig. :P
Graaijax Hamsterdam!!
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Wij hebben nog gewoon kaarten gekocht bij het stadion.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Jeroen schreef: Gisteren aan de bar tussen de 'oranjemongolen' opgevangen. 8)
De bar!! Dat is wel een goede bron, maar in dit geval al eentje waar bier uitkomt. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Raider schreef:Wij hebben nog gewoon kaarten gekocht bij het stadion.
Wanneer??
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Wéér uit!!!!
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

We hebben ongeveer 20 voor zes nog kaarten gekocht .
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Raider schreef:We hebben ongeveer 20 voor zes nog kaarten gekocht .
Maar van een man bij het stadion.Maar er waren nog mensen die volgens mij nog kaarten kochten bij de kassa van onder 21
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

De laatste tijd zien we een toenemend aantal post en topics waarin gevraagd wordt om kaarten voor wedstrijden voor sc Heerenveen of waarin kaarten worden aangeboden. Dit staat ons als Fanmasters en beheerdersteam eerlijk gezegd niet zo aan. Vandaar dat wij vanaf heden en direct de volgende regels hanteren:

- Geen vraag naar kaarten op dit forum.
- Kaarten aanbieden mag alleen tegen kostprijs en in het wedstrijdtopic.
- Reageren hierop is alleen mogelijk via pb aan de aanbieder. Reacties in het topic zelf zullen onverbiddelijk verwijderd worden (dus ook geen posts als 'je hebt een pb').
GEEN KAARTEN VRAGEN OF AANBIEDEN OP HET FORUM !!
Het is maar een spelletje
Plaats reactie