WK 2006 Duitsland

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik snap sowieso niet waarom die voorselectie openbaar is. Hou dat lekker intern en kom alleen naar buiten met de definitieve selectie.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Blijft zwalkend beleid. Nistelrooy inderdaad over de top, maar is hij minder en Huntelaar beter dan in juni? en had Huntelaar dan niet gewoon naar het WK gemoeten? Van Bommel heeft een beetje een knipperlichtrelatie met Van Basten, aan-uit-aan en nu weer uit. was inderdaad nooit erg gelukkig in Oranje, maar speelde alle wedstrijden op het WK. Is Landzaat nu beter dan in juni en Van Bommel slechter? Is De Jong beter op rechts? Timmer is twee jaar lang tweede keeper, Stekelenburg tijdens het WK en nu weer Timmer. Van Basten weet gewoon niet wat hij wil.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Jelmer P.
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46

Bericht door Jelmer P. »

Van Nistelrooy is over the Hill, wat een onzin.
In de voorbereiding op het WK speelde hij gewoon prima.
In Engeland was hij ook gewoon topscoorder tot Ferguson hem op de bank zette.

Sneijder heeft ook geen goede wedstrijd gespeelt op het WK.

De enige die faalt is Van Basten, zelden een goede wedstrijd gezien onder zijn bewind.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Jelmer P. schreef:Schandalig zoals grote jongens als RVN en Van Bommel behandeld worden. Neem ze dan ook niet op in de voorselectie.

Ik heb er weinig vertrouwen in met deze bondscoach.
Hij had ze inderdaad niet moeten voor-selecteren.
Dit is stijlloos.
Dat hij overigens niet meer voor Van Nistelrooij kiest vind ik op zichzelf wel begrijpelijk.
Hij heeft zijn verdiensten voor het Nederlands Elftal absoluut gehad, maar het beste is er m.i al een tijdje af.
Dat Van Bommel onder Van Basten niet tot zijn beste prestaties zal komen is inmiddels ook duidelijk.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Het is puur een machtsspelletje van ego Van Basten. Wat een afknapper die man.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Wat een onzin om Ruud over the hill te noemen.
Hij heeft inderdaad matig gepresteerd op het WK, maar dat kun je voor een groot deel op het conto schrijven van het niet functioneren van het middenveld.
Het is wel duidelijk dat Marco kiest voor enkel ja knikkertjes in zijn selectie.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Inderdaad. Dirk Kuijt zit er ook bij en die speelde ook dramatisch (1 wedstrijd, dat wel) maar RvN en Kuijt? Nou dan wist ik het wel. Kuijt heeft internationaal ook nog niks gepresteerd.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Het lijkt wel dat van Basten mensen die een mening/grote mond thuis laat.Van Bommel,van Nistelrooy,Davids en Seedorf oa.Anders kan ik het niet begrijpen.De voetballers die nu niet geselecteerd worden zijn spelers met karakter,spelers die willen.
Heel wat anders dan Snijder,van der Vaart,Heitinga ea.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hugo Borst, Jack van Gelder, Youri Mulder en Ron Jans waren gisteravond zowaar kritisch over Van Basten. Zijn almachtige status brokkelt ook in die kringen af. Conclusie was dat Vabn Basten moeitre heeft met spelers met een sterke persoonlijkheid die de discussie met hem aan durven gaan. Alleen de blinde volgers mogen blijven. Hoe lang houdt Van Persie dat nog vol?
Gesloten