Olympische Spelen 2006 Turijn

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Dieder

Bericht door Dieder »

Was bij het inrijden gebeurt... Ze dachten eerst dat er niks aan de hand was geweest...
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

Weet je het zeker? Ik volg alles op de voet en heb wel meegekregen dat die duitse coach op zijn schaats is gaan staan, maar dat was al veel eerder en daarna zijn de dagelijkse controles nog geweest... Zo heb ik het meegekregen in ieder geval... :roll:
Dieder

Bericht door Dieder »

Ik heb het die dag ook goed gevolgd. Beorn zei inderdaad dat alles goed werd gecontroleerd omdat hij al eerder last had van kapot materiaal enz. Bij het inrijden (of de training) was de trainer op zijn ijzers gaan staan. Helemaal zeker weet ik het niet, maar ik dacht dat ik dit opving...
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Waar kan ik een speelschema vinden van de OS wanneer welk onderdeel is?
Dieder

Bericht door Dieder »

FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Prachtig die Gouden medaille van Bob de Jong. Je leest overal over Verheijen en Kramer en de Jong was in de schaduw. Ik vindt het prachtig, zo pats ineens de Jong die goud wint prachtig..
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

FeanFanForLife schreef:Prachtig die Gouden medaille van Bob de Jong. Je leest overal over Verheijen en Kramer en de Jong was in de schaduw. Ik vindt het prachtig, zo pats ineens de Jong die goud wint prachtig..
Ja inderdaad, ik gun het hem van harte, heb de race van Bob de Jong in de auto gehoord (de verslaggever ging helemaal uit zijn dak) en de rest op tv gezien, echt prachtige topsport!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Normaal vind ik de 10.000 meter niet zo boeiend, maar deze keer was het fantastisch om naar te kijken! Mooi voor Bob dat hij eindelijk zijn gouden medaille binnen heeft. Hedrick gun ik niet zo veel meer, wat een arrogante kwal!
Plaats reactie