Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

vi.nl schreef:FC Twente kiest voor nostalgisch logo

FC Twente heeft een nieuw logo. Het wapen van de Tukkers is een nostalgische variant op het moderne wapen dat de club nu als embleem gebruikt. Waarden als trots, traditie en het aloude clubgevoel zouden door het nieuwe logo beter naar voren komen. Met ingang van komend seizoen prijkt het nieuwe logo ook op de shirts van FC Twente.
Afbeelding

Mooi logo, vind het persoonlijk een verbetering ten opzichte van het vorige logo.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Johnny '86 schreef:Mooi logo, vind het persoonlijk een verbetering ten opzichte van het vorige logo.
Stelletje Liverpool-wannabees. YNWA,the Reds en dat hek voor de ingang van het stadion. En nu weer een logo. Ponyclub oet Enschede.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Haha, het lijkt wel een eikel (die van de boom dan) met een paard erin.

Niet mooier dan het huidige geval.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

TORCIDA schreef:zeg poenkt, ben jij van de plagiaatcomissie, liederen, uitingen, titels, overal waar maar iets op de proppen komt is volgens jou een kopie of naaperij.
je bent de laatste tijd niet bijster origineel meer.
Volgens mij begon het gezeur over jatten van songs hier op dit forum. Dat supporters elkaars songs lenen, daar heb ik geen enkel bezwaar tegen. Daar zijn we in Groningen ook schuldig aan. Maar neem niet de hele 'imagolijn'mee over. FCT heeft genoeg leuke songs, maar ze sinds ze het hek van Anfield hebben gekloond heb ik daar problemen mee. Tel daar het YNWA voor de wedstrijd nog eens bij. Straks hebben wij een Tonny van leeuwen-kledinglijn... :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Poenkt op 18-01-2006 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Ik heb ook gehoord dat ze het riviertje "De Dinkel" willen omdopen naar Mersey, dan heet het beladen duel tegen Heracles ook niet meer De Dinkel-side-derby.......... :lol: :lol:
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Wat een geflatteerde overwinning van AZ gisteravond. Na 6 minuten en een 1-0 stand kreeg Opdam terecht rood, en de rest van de wedstrijd was grotendeels voor ADO. Veel kansen voor Den Haag, en dan geeft Bossen een onterechte penalty voor AZ. Schandalig. Het geluk van een kampioen? Duidelijk is wel dat die strijd zal gaan tussen AZ en PSV, want ook PSV won zondag uiterst gelukkig.

Persconferentie met van Gaal; journalist, 'meneer van Gaal weet u al dat er echt gras in het nieuwe stadion van AZ komt? Nee zegt van Gaal, 'er komt absoluut kunstgras in' Journalist, 'vandaag werd toch echt bekend dat er echt gras komt'. Nou zegt van Gaal: dan stap ik op!

Geweldig mooi. Dat wordt nog wat in Alkmaar.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Er wordt gesuggereerd dat Cees Lok bij NEC is weggegaan, omdat Edgar Barreto met Loks vrouw heeft geslapen. Het bestuur wilde niet op de vragen van supporters ingaan...

Maar goed, het zijn officieel nog maar geruchten en alle posts zijn gisteren van de sites gehaald.

Maar dat het bestuur het niet ontkend vind ik raar.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Fortes Rodriguez kiest voor de politiek

ALKMAAR (ANP) - RBC-voetballer Jose Fortes Rodriguez gaat mogelijk de politiek in. De voormalig speler van AZ staat op de kandidatenlijst van de Onafhankelijke Partij Alkmaar (OPA). Hij heeft ook meegeholpen aan het verkiezingsprogramma van de partij die nu samen met de PvdA de grootste fractie in de Alkmaarse gemeenteraad is.

De 33-jarige profvoetballer staat in principe op een onverkiesbare positie, plaats 24. OPA heeft op dit moment acht raadszetels. De partij kon donderdag niet aangeven of Fortes Rodriguez bij voldoende voorkeursstemmen zijn plaats in de gemeenteraad opeist.

Op de kandidatenlijst van OPA staat verder nog een bekende naam. Musicus Jos Groothuizen, voormalig zanger van Vulcano, staat op positie 19. Vulcano had in de jaren tachtig hits als ,,Een beetje van dit'' en ,,Als je haar maar goed zit''.
Hmmm...misschien kan hij nog iets doen voor kinderen met een ziekte :grmbl:
Wie moet er kapot?
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Satyricon

Misschien valt er voor dat bestuur wel helemaal niets te ontkennen.
En moeten dit soort sensationele verhaaltjes nu echt op dit forum?
Namens Cees Lok bedankt.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

oldtimer schreef:Satyricon

Misschien valt er voor dat bestuur wel helemaal niets te ontkennen.
En moeten dit soort sensationele verhaaltjes nu echt op dit forum?
Namens Cees Lok bedankt.
Ik werk voor News of the World.

Bovendien is het 'sensationele verhaaltje' al gepromoveerd tot 'sensationeel', maar omdat ik geen leesbare bron heb, zal ik wel even wachten met de feiten.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Fortes Roderigues in de politiek?????????? zeker op het gebied van gehandicapten zorg :grmbl: Wie kiest nou voor hem behalve die 3000 RBC fans die daaar niet kunnen stemmen.
Een onderschrift: wat is dat?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Satyricon schreef:
Ik werk voor News of the World.
Is dit serieus? Verkleed je je toevallig ook graag als Arabier?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Jeroen schreef: Is dit serieus? Verkleed je je toevallig ook graag als Arabier?
Nee, dit is niet serieus. Ik lees `m wel elke zondag, telt dat ook :wink:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Jazeker, dan kan ik een beetje inschatten hoe serieus die geruchten van jou zijn. Maar daar waren we al achter natuurlijk. :)
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Fans pesten trainer Spijkerman weg bij Zwolle

Uitgegeven: 19 januari 2006 18:23

ZWOLLE - Hennie Spijkerman heeft besloten ontslag te nemen als hoofdtrainer van eerstedivisieclub FC Zwolle. De 48-jarige coach kwam tot dat besluit omdat hij zwaar onder vuur ligt bij de Zwolse supporters. Spijkerman heeft zelfs een tijd met persoonlijke beveiliging rond moeten lopen.

De fans houden Spijkerman verantwoordelijk voor de slechte resultaten van de laatste weken. Na de 0-5 thuisnederlaag tegen Excelsior, vrijdag, braken relletjes uit en eisten de fans het aftreden van de hoofdcoach. Het bestuur had het vertrouwen in Spijkerman nog niet opgezegd, maar hij besloot zelf dat de maat vol was.


FC Zwolle betreurt de gang van zaken. De supporters die zich hebben misdragen, hangen zware straffen boven het hoofd volgens de club. De eerste stadionverboden zijn al uitgedeeld.

Spijkerman werd in 2003 aangesteld als hoofdcoach. Van de 88 wedstrijden onder zijn leiding werden er 33 gewonnen. FC Zwolle staat momenteel op de achtste plaats in de Eerste Divisie. De ploeg heeft ook de tweede periodetitel op zak. Van de laatste vijf wedstrijden wonnen de Zwollenaren er geen.
bron: nu.nl
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Edwin. schreef:Mede gelet op het feit dat er de komende tijd veel verandert bij AZ is er gekozen voor natuurgras zodat de rust rond het eerste elftal en de club gewaarborgd blijft, aldus de officiële website van AZ.
Het kan aan mij liggen, maar wat heeft natuurgras hiermee te maken?
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Eastermar schreef: bron: nu.nl
nieuwe assistent van GJV, of is dit geen geschikte man.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Fotze schreef: Het kan aan mij liggen, maar wat heeft natuurgras hiermee te maken?
Heb je Bob ross wel eens kunstgras zien schilderen? (Of is dit teveel stamkroeg-gehalte :D )
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

Ik kan me herinneren dat hij erg gecharmeerd was van kunstgras. Over kunstgras in het nieuwe stadion tijdens een interviewtje in Holland Sport: "AZ heeft veel technische spelers..." en "De bal doet dan precies wat de speler wil..."
Ik lach om mijn 'avatar'...
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

www.vi.nl schreef:N'Kufo en Majstorovic slaags op training

20/1/2006 21:09

Een vlekkeloze voorbereiding op het duel met Ajax kende Twente niet. Blaise N'Kufo en Daniël Majstorovic vlogen elkaar op de training in de haren.
Majstorovic liet zich vrijdag op de training (te) stevig gelden ten opzichte van N'Kufo, die zich in het vervolg ook niet onbetuigd liet. Voor de Zweedse verdediger, die voor het duel met Ajax geschorst is, was na het incident de training voorbij. Trainer Rini Coolen stuurde hem van de trainer.

Of het opstootje ook gevolgen heeft voor N'Kufo liet FC Twente-trainer in het midden. 'Ik zal zaterdag met Majstorovic en N'Kufo gaan praten', zei Coolen bij Talpa. 'Afhankelijk van de houding van de spelers zal ik een beslissing nemen.'

Coolen kan zondag beschikken over aanwinsten Anatoli Gerk en Arnar Vidarsson, die beiden speelgerechtigd zijn voor de ontmoeting met Ajax
Het is maar een spelletje
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

vlqrt schreef: Een vlekkeloze voorbereiding op het duel met Ajax kende Twente niet. Blaise N'Kufo en Daniël Majstorovic vlogen elkaar op de training in de haren.
Dan gok ik dat Majstorovic heeft gewonnen...
Wie moet er kapot?
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Gelijkspel, ze zijn beide kaal!

Dat is weer typisch voor het heethoofd Majstorovic, dat is 1 reden waarom hij nog niet bij een topclub speelt. Hij gaat mijn inziens iets te vaak over de schreef.
Vind het een goeie verdediger, maar gewoon te agressief. En dat op een training, wat een loser. Zelfde geld voor die N'Kufo
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Het bestuur van Twente kan tenminste niet tegen Coolen zeggen dat er te weinig gebeurd op de training :mrgreen:
Een onderschrift: wat is dat?
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

vi.nl schreef:Feyenoord heeft Van Hooijdonk weer binnen

Pierre van Hooijdonk keert per direct terug op het oude nest. De 36-jarige spits van NAC Breda verbindt zich voor anderhalf jaar aan Feyenoord, waar hij de Coolsingel wil halen met een prijs. 'Die wens staat nog steeds', zo vertelde hij op de website van de Rotterdammers. In De Kuip moet Van Hooijdonk het breekijzer worden waar Feyenoord-coach Erwin Koeman zo naar op zoek was. Met zo'n taak heeft hij geen moeite. 'Die rol heb ik bij Oranje ook gehad en die ligt mij wel. Ik heb er ook heel veel zin in.'

Van Hooijdonk kende een uiterst teleurstellende terugkeer bij NAC. De nieuwe coach Cees Lok gaf hem te verstaan dat hij met zijn kritische houding een remmende factor was binnen de ploeg. De lange Brabander zou dan ook op de bank terechtkomen, waarna speler en club overeenkwamen uit elkaar te gaan. (...)
vi.nl schreef:RKC raakt Hoogendorp kwijt aan Wolfsburg

Rick Hoogendorp gaat aan een tweede buitenlands avontuur beginnen. De clubtopscorer van RKC Waalwijk verhuist per direct naar VfL Wolfsburg, dat 2,5 miljoen euro betaalt. Hoogendorp had nog een contract tot de zomer van 2007 in Brabant. In zeven seizoenen RKC kwam hij tot 86 eredivisiedoelpunten maar niet tot een transfer naar een grote club.

De 31-jarige aanvaller was in het seizoen 1999/00 een halfjaar actief voor Celta de Vigo. In Spanje speelde hij zeven competitieduels zonder te scoren.
Geen Pierre en/of Rick naar Friesland.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Je moet niet alles geloven wat die Derksen allemaal vertelt, dat van Hoogendorp is volgens voetbalprimeur bullshit:
RKC ontkent vooralsnog Rick Hoogendorp te hebben verkocht aan het Duitse VfL Wolfsburg, zo meldt het Brabants Dagblad. Maandagavond maakte VI-hoofdredacteur Johan Derksen daar wél melding van.
Volgens Derksen zou RKC een slordige 2,5 miljoen euro ontvangen voor de 31-jarige spits. Technisch directeur Henri van der Vegt ontkent die lezing: "Er heeft zich inderdaad een club voor Hoogendorp gemeld, maar verder hebben wij niets gehoord. Er ligt geen bod en Rick is dus zeker niet verkocht."

Ook de aanvaller zelf wil nog niet spreken van een akkoord. "Ik praat pas als de clubs eruit zijn", liet hij slechts weten aan het Brabants Dagblad. Feit is wel dat RKC-supporters Hoogendorp niet op de dinsdagochtend-training zaten. Dit kan echter ook te maken hebben met de blessure waarmee de spits momenteel kampt.

bron: http://www.voetbalprimeur.nl
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Bron:
FC Utrecht verbiedt logo op fansites.

Voetbalclub FC Utrecht heeft fans verboden het clublogo te gebruiken op hun websites. Het gebruik van het logo zou schade opleveren voor FC Utrecht, aldus de club. FC Utrecht heeft fans in een brief een week de tijd gegeven om alle logo's te verwijderen. Sites die daar geen gehoor aan geven, zullen worden vervolgd.

Op Utreg Forum is de brief te lezen, waarin onder meer staat:

Door het gebruik van de handelsnaam ontstaat verwarring bij het publiek nu het publiek zal denken dat Utregforum iets met FC Utrecht te maken heeft , welke verwarring c.q. associatie FC Utrecht absoluut onacceptabel vindt

Supporterssites reageren woedend en onthutst. Bunnikside zegt dat supporters worden afgedankt door hun club. "De commerciële belangen gaan voor de clubliefde van de supporters, mensen die hun hart en ziel steken in zo'n site en met trots hun logo voeren zullen uit het beeld verdwijnen", schrijft de site op zijn homepage.

Op Utreg Forum wordt de maatregel van de club belachelijk genoemd. "Moet ik nou ook 'FC Utrecht' tattoo laten verwijderen meneer Venneman?", schrijft een supporter. Veel ergernis is er ook over de handelswijze van de club. Zo schrijft Utreg4ever:


Ik snap het in zekere zin ook wel, maar de manier waarop ze het verkondigen slaat wat mij betreft de plank volledig mis. Ze hadden hier bijvoorbeeld eerst fatsoenlijk over kunnen communiceren naar de betreffende websites, vervolgens een communiqué op de website. Veel, veel later pas zou een brief als deze op de (digitale) mat mogen vallen.


Persoonlijk vraag ik me af wat FC Utrecht bezielt om deze maatregel te nemen. De club heeft zijn bestaansrecht volledig te danken aan zijn supporters. Wanneer die hun clubliefde via internet laten blijken, kun je ze met goed fatsoen niet met advocaten en rechtzaken gaan dreigen.

Een zorgwekkende ontwikkeling, en ik denk het begin van het einde van de fansites zoals we ze nu kennen. Dat een organisatie anders dan de club geen commerciële activiteiten mag ondernemen is te begrijpen maar als een fan uit clubliefde en geheel belangeloos een site in elkaar zet, zonder enig geldig gewin, op deze manier dwars wordt gezeten door zijn eigen club is een daad van allerlaagste allooi. De fans van Utrecht zijn met recht woest op hun club en hebben acties in voorbereiding. Deze club is hun ontstolen door commerciële belangen.

Het Heerenveenforum heeft ook ons clublogo prominent op deze pagina staan, met de duidelijke toevoeging "fansite". Hoe kan het dan in hemelsnaam mogelijk zijn dat er verwarring kan ontstaan door het gebruik van een handelsnaam?!! Riemer heeft heel wat uit te leggen als hij deze maatregel ook voor onze club doorvoert.
Laatst gewijzigd door Beetle op 25-01-2006 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Beetle schreef: Een zorgwekkende ontwikkeling, en ik denk het begin van het einde van de fansites zoals we ze nu kennen.
Welnee, in Engeland is dit al lang aan de gang en daar zijn meer fansites dan ooit. Gewoon een ander logootje op de site en klaar. Dat het een belachelijke ontwikkeling is ben ik wel met je eens.

Voetbalclubs ontwikkelen zich natuurlijk steeds meer als een bedrijf. En een bedrijf heeft een merknaam die men moet beschermen. Als supporters op fansites bijvoorbeeld het bestuur bekritiseren, en het logo van de club staat boven het artikel, kan dit de merknaam van de club aantasten.

In Engeland is het overigens nog een stap erger, want daar rust ook copyright op de wedstrijdkalender... als je als fansite dus het competitieprogramma voor het komende seizoen op je website zet, krijg je een rechtszaak aan je broek... :lol:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik zeg het prima, dacht ik.
Een zorgwekkende ontwikkeling, en ik denk het begin van het einde van de fansites zoals we ze nu kennen.
Wéér uit!!!!
Plaats reactie