Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 01-12-2016 13:18

Zo gek is dat toch niet? Tenslote is mr. Wang de eigenaar...
Het is simpelweg oliedom geweest om zo'n idioot alle aandelen te laten kopen. Was 't nou een stille vennoot geweest of een financier met 49% van de aandelen, had ik het nog kunnen begrijpen, maar dit is - en een ieder had dit vantevoren al voorspeld - gewoon oliedom geweest.
Het is nu echt aftellen geblazen. Of, ADO gaat akkoord en er komen allemaal chinezen in het bestuur, of, ze weigeren en de stekker wordt er langzaam uitgetrokken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 02-12-2016 09:45

Terry Wang, de zoon van 'eigenaar' Hui Wang doet even een boekje open over hoe de club geleid wordt door geweldige Nederlandse bestuurders. Een duidelijk verhaal na alleen maar gelezen te hebben over niet nakomen van betalingen aan ADO. Begrijpelijk dat United Vansen nu probeert meer controle te krijgen op de dagelijkse gang van zaken. De vraag is of hier statutair wel mogelijkheden in liggen. Het failliet laten gaan van een Chinese club spreekt natuurlijk weer niet in het voordeel van de geldschieter. Maar voorstellen en miljoenen afspraken die tegengehouden zijn terwijl het op het oog niet direct gevolgen zou hebben gehad voor het 1e elftal of de hoofdcoach is toch wel een bizarre passage in dit verhaal. Maar hier kennen we uiteraard de fijne details niet van.

MEDEDELING VAN UVS

Naar aanleiding van zeer eenzijdige berichtgeving in de Nederlandse media heeft United Vansen (UVS) besloten door middel van een aantal persberichten en artikelen in de komende periode zowel de medewerkers van ADO Den Haag alsmede ook al onze fans op de hoogte te brengen van wat er volgens ons daadwerkelijk aan de hand is bij onze club. Bijvoorbeeld hoe het echt zit met die financiële problemen van ADO Den Haag.

Toen UVS bijna twee jaar geleden de aandelen van ADO Den Haag overnam van de heer Van der Kallen, waren we het eerste Chinese bedrijf dat een Europese club wist te verwerven die in de hoogste divisie speelt.

De afgelopen twee jaar heeft UVS geen enkele rol gespeeld bij de dagelijkse gang van zaken. Ook hebben we geen enkele invloed uitgeoefend op de werkzaamheden van het management. De directie van ADO Den Haag heeft twee jaar lang in alle vrijheid ieder besluit kunnen nemen.

Vanzelfsprekend had UVS - toen het de aandelen van ADO Den Haag over nam - een aantal zakelijke strategieën. Een van die strategieën is het ontwikkelen van het Chinese voetbal. Wij hebben in dat verband voorgesteld om twee grote Chinese talenten bij ADO Den Haag onder te brengen. Dit had twee doelen:
1. De Chinese spelers worden beter door op topniveau te kunnen trainen.
2. Het wordt gemakkelijker om Chinese sponsoren aan te trekken en de uitstraling van ADO Den Haag in China wordt enorm vergroot. Beide zaken zou de financiële situatie van ADO Den Haag ook fors verbeteren.

Sinds september 2015 heeft UVS de navolgende voorstellen gedaan:
• De voormalige bondscoach van China, de heer Hongbo Gao, gaat aan de slag als assistent-trainer bij ADO Den Haag.
• Een jonge Chinese doelman gaat deel uit maken van de jeugdselectie van ADO Den Haag.

Het management van ADO Den Haag heeft beide voorstellen tegengehouden. Wij hebben gevraagd waarom dat was, zeker omdat Vitesse wel in staat was om een Chinese speler (Yuning Zhang) onder contract te nemen. Zhang heeft sindsdien in China een grote impact gehad. Hij is speler van de nationale ploeg. Zijn marktwaarde is inmiddels geweldig groot. Op internet is eenvoudig te vinden welke bedragen Chinese clubs bereid zijn om Vitesse nu voor Zhang te betalen. Vitesse maakt inmiddels deel uit van een projekt waarbij overal in China voetbalparken worden aangelegd. En ook gaat Vitesse in China het opleiden van trainers en het opzetten van trainingsmethoden ondersteunen. Dat is voor de Arnhemmers een bijzonder lucratief projekt.

Als ADO Den Haag haar zaken goed op orde zou hebben gehad, zou ADO Den Haag een dergelijk projekt al vorig jaar kunnen zijn gestart. De opbrengsten waren dan nu al in de jaarcijfers terug te vinden.

Waarom het management van ADO Den Haag dergelijke winstgevende projekten voortdurend heeft geblokkeerd, kunnen we met geen mogelijkheid begrijpen. Maar er is meer.

Eerder dit jaar hebben we vier maanden lang gewerkt aan een plan waarbij een 19-jarige Chinese jeugdinternational in augustus een contract bij ADO Den Haag zou tekenen. Om er voor te zorgen dat dit ADO geen geld zou kosten maar juist veel zou opleveren, hebben we een vooraanstaand Chinees media bedrijf bereid gevonden om een sponsor-deal ter waarde van verschillende miljoenen euro's te tekenen. Alle afspraken daaromtrent waren al vastgelegd. Als de speler na een of twee seizoenen bij een Eredivisieclub onder contract te zijn geweest aan een Chinese club zou worden terugverkocht, zou dat ADO Den Haag een enorm transferbedrag hebben opgeleverd. Een aanzienlijk deel van de opbrengsten van de transfer zouden binnen ADO Den Haag zijn gebleven, waardoor ADO Den Haag zich in de toekomst beter zou kunnen ontwikkelen.

Met het management team van ADO Den Haag was alles goed doorgesproken. Op 31 augustus 2016 echter, om 23.55 uur (zo ongeveer op het moment dat de transfermarkt sloot), liet ADO Den Haag weten dat de deal niet kon doorgaan. Door de transfer van deze Chinese speler tegen te houden, heeft ADO Den Haag veel geld verloren. De vraag is opnieuw wie hiervoor verantwoordelijk is? Mogen wij ons zo langzamerhand afvragen of het management team van de club wel capabel is?

Het leiden van een voetbalclub is bijzonder makkelijk als het er alleen maar uit bestaat om aandeelhouders voortdurend om geld te vragen. Maar door haar gebrek aan initiatief en visie is het management van ADO Den Haag er de oorzaak van dat de afgelopen twee jaar UVS een aantal zakelijke doelen niet heeft kunnen verwezenlijken en ADO Den Haag daardoor veel geld is misgelopen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 02-12-2016 13:01

Wie betaalt, bepaalt. Ik snap niet dat ADO de eigenaar tegenwerkt? De plannen zijn niet slecht.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor fuotbalgek » 02-12-2016 15:36

ADO geeft die chinezen altijd als geldbron zonder voetbalverstand gezien. Wel betalen, niet bepalen. Niet meewerken aan het programma dat opgesteld was om het voetbal in China te ontwikkelen. Niet kostenneutraal opereren. Nee, laat die Chinezen maar schuiven. Kan niet lang goed gaan daar op deze manier.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 06-12-2016 20:03

Henk de Jong heeft zijn zinnen gezet op de vacante trainerspositie bij De Graafschap. FC Groningen werkt echter niet mee, tot afgrijzen van de 52-jarige Fries.
De Jong is sinds de zomer accountmanager bij Groningen, maar wil de kans bij De Graafschap, dat afgelopen weekend Jan Vreman ontsloeg, niet laten lopen. "Het betreurt me dat het zo lang moet duren", vertelt de oud-trainer van SC Cambuur aan Voetbal International. "Ik wil echt dolgraag naar De Graafschap", vervolgt hij. "Ik wil weer op het veld staan en helemaal bij een club waar ik als mens én als trainer heel goed pas. Ik hoop echt in het diepst van mijn hart dat ze eruit komen."
Het geduld van De Jong wordt op de proef gesteld door Groningen, dat naar verluidt een afkoopsom van een ton verlangt van De Graafschap. Dat ziet de nummer zeventien van de Jupiler League niet zitten. De Graafschap wil De Jong vanaf 1 januari voor de groep zetten

Hij heeft met volle verstand een contract getekend als accountmanager, dan moet hij niet gaan zeuren. Het blijft een nare man
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Marça » 07-12-2016 09:09

Nou, een nare man vind ik wat te ver gaan. Ik zou hem vooral als een emotionele en impulsieve man beschrijven - dat is denk ik in zeker zin ook zijn kracht als trainer. Ik ben het volledig met je eens dat hij in deze situatie zich beter stil kan houden, dit is allesbehalve professioneel en niet sjiek ten opzichte van zijn broodheerGroningen.

Nadat hij bij Groningen had getekend, kwam toch ook een andere (lees: betere) club voorbij? En nu komt De Graafschap voorbij en wil hij daar zo graag heen. Als hij daar wat beter over zou nadenken zou hij dat ook niet moeten doen. Blijkbaar valt het accountmanager zijn bij Groningen hem enorm tegen!
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Surhuisterveen » 07-12-2016 10:10

Begrijpelijk dat Henk weer op het veld wil staan. De stap naar accountmanager was natuurlijk gewoon om centen binnen te halen wat ook weer te rechtvaardigen valt.
Om je zo uit te spreken is misschien niet slim, aan de andere kant is hij gewoon eerlijk en liggen zijn ambities simpelweg bij het trainersvak.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Riverside » 07-12-2016 10:56

Henk de Jong tekent met zijn volle verstand een contract bij Groningen, en zegt deze functie zeker een jaar te bekleden en misschien wel langer. Bedenkt na 4 maanden dat hij toch weer het trainersvak in wil, omdat er ergens een plek vrij is gekomen. Was maar een clausule met Groningen overeenkomen dat hij weg kan als er een interessante club komt. Henk moet niet zo zeuren.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor hhage » 08-12-2016 16:49

Henk de jong,per 1 januari toch naar de graafschap.Hij noemde de Graafschap een geweldige club met een unieke sfeer en een grote en fanatieke aanhang.....Dit horen we wel vaker van hem over clubs waar hij trainer is :D
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor TORCIDA » 08-12-2016 22:56

de grootste leugenaar en ik praat je wel in de bek clown, zijn woord is geen woord, aan niemand, verloochend Sandor onder het motto 'ik heb een hypotheek' stapt vlak voor het einde toch op want wil niet degraderen, Een berekende man die zich puur wil voordoen maar verre van puur is. Dat men nog steeds in zijn praatjes trapt..
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor abegoal » 08-12-2016 23:00

TORCIDA schreef:verloochend Sandor onder het motto 'ik heb een hypotheek'

En Dwight!!

Nepper als deze "echte" Liwwadder wordt het niet! :evil:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Flying Tilster » 08-12-2016 23:08

hhage schreef:Henk de jong,per 1 januari toch naar de graafschap.Hij noemde de Graafschap een geweldige club met een unieke sfeer en een grote en fanatieke aanhang.....Dit horen we wel vaker van hem over clubs waar hij trainer is :D


Welke trainer roept dat niet over zijn nieuwe club?
Heb nog nooit een nieuwe trainer horen roepen dat de achterban kut is :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Stiffie » 09-12-2016 18:43

hhage schreef:Henk de jong,per 1 januari toch naar de graafschap.Hij noemde de Graafschap een geweldige club met een unieke sfeer en een grote en fanatieke aanhang.....Dit horen we wel vaker van hem over clubs waar hij trainer is :D


Henkie roept dat De Graafschap de mooiste club van Nederland is. Samen met Celtic en Liverpool wellicht de mooiste van Europa. De club is in potentie groter dan Twente en heeft de verreweg de beste supporters van het land. Echt een unieke club die zijn gelijke niet kent.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Beetle » 11-12-2016 13:34

ADO faNS genomineerd voor FIFA fan award.

Je kunt hier stemmen.
http://www.fifa.com/the-best-fifa-footb ... index.html

Eerlijk is eerlijk, dat was van grote klasse. Ik denk dat we deze actie groots moeten belonen met veel stemmen.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Surhuisterveen » 11-12-2016 15:53

Gestemd.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Ebiede » 11-12-2016 16:00

Beetle schreef:ADO faNS genomineerd voor FIFA fan award.

Je kunt hier stemmen.
http://www.fifa.com/the-best-fifa-footb ... index.html

Eerlijk is eerlijk, dat was van grote klasse. Ik denk dat we deze actie groots moeten belonen met veel stemmen.


En vervolgens de week erna het bestuur de kanker wensen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 14-12-2016 08:47

Feanfan 1 schreef:Hij heeft met volle verstand een contract getekend als accountmanager, dan moet hij niet gaan zeuren. Het blijft een nare man

Henk moest toch een baan hebben aangezien hij z'n hypotheek immers moet betalen. Nu was hij weer zielig omdat hij dan niet 1-2-3 weg mocht. Je zou spontaan medelijden met deze man krijgen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 02-01-2017 13:45

Die Jordan Larsson die nu naar NEC had wel een leuke speler kunnen zijn voor onze beloftenteam met potentie om op ten duur het eerste te halen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor siesta » 20-01-2017 22:23

Henk de Jong gaat lekker bij de Graafschap :lol: 0-3 verloren tegen Den Bosch....
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 21-01-2017 06:42

siesta schreef:Henk de Jong gaat lekker bij de Graafschap :lol: 0-3 verloren tegen Den Bosch....

Ik hoor hem al weer ophemelen 'maar Den Bosch is een verschrikkelijk goede ploeg, dus dit kan gebeuren, we houden gewoon de blik op de volgende wedstrijd en blijven omhoog kijken' :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 21-01-2017 08:13

Jazz schreef:Die Jordan Larsson die nu naar NEC had wel een leuke speler kunnen zijn voor onze beloftenteam met potentie om op ten duur het eerste te halen.


Ik denk niet dat zo'n jongen bij de Beloftes van welk team dan ook gaat spelen. Hij is al 20 en twee jaar de vaste spits op het hoogste niveau in Zweden. Hij gaat bij NEC dit weekend ook de basis al in las ik.

Zo'n jongen ipv Reza had inderdaad prima gekund. Maar dan wel per direct.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Superfries1996 » 24-01-2017 16:16

Roda JC komt waarschijnlijk deels in handen van investeerder Aleksei Korotaev. De Russische Zwitser heeft dinsdag alvast een bedrag van minimaal een miljoen euro beschikbaar gesteld om de spelersgroep nog deze maand te versterken.
Korotaev heeft daarnaast een langetermijnplan om de Limburgse Eredivisieclub terug naar de Nederlandse subtop te leiden. Hij is in Dubai eigenaar van een bank.

Voormalig schoonspringer Korotaev zal een deel van de aandelen overnemen van Frits Schrouff. De 76-jarige multimiljonair uit Landgraaf blijft in het bezit van het grootste deel van de aandelen van de hekkensluiter van de Eredivisie, die dit seizoen pas acht keer scoorde.

Schrouff werd eind 2015 eigenaar en redde Roda JC van een faillissement. De aandelenoverdracht met Korotaev wordt binnen enkele weken afgerond.

"Ik ben zeer verheugd om samen met de heer Schrouff zijn uitzonderlijke steun voor de club verder uit te bouwen met het doel Roda zo spoedig mogelijk terug te brengen in het linkerrijtje", zegt Korotaev bij de bekendmaking van het nieuws op de website van Roda JC.

"Het enthousiasme en de passie van de mensen bij Roda en de directie in het bijzonder heb ik vanaf de eerste minuut super gewaardeerd en heeft me het gevoel gegeven bij de juiste club te zijn beland om mijn ambities te verwezenlijken."

Ambities
De begroting wordt op termijn met ruim 5 miljoen euro verhoogd naar een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen. Naast investeren in de spelersgroep wil Korotaev geld steken in de jeugdopleiding van de hekkensluiter van de Eredivisie.

Algemeen directeur Wim Collard vreest niet dat de investeringen van de Korotaev ten koste gaan van het Limburgse karakter van Roda JC. "Korotaev heeft uitgesproken ambities met onze club en voor hem blijft de stevige regionale verankering het belangrijkste", aldus Collard.

"Samen met de supporters, de sponsors en de hele regio wil hij gaan bouwen aan de toekomst van Roda JC. Dit blijkt ook uit het feit dat Frits Schrouff een rol blijft spelen als mede-eigenaar. Zo verbinden wij de regionale betrokkenheid aan het mondiale zakelijke netwerk van Korotaev."

Technisch directeur Ton Caanen is ook zeer positief. "Korotaev investeert niet alleen, maar is ook oprecht betrokken", aldus Caanen. "Hij heeft een uitgesproken sporthart en is een echte teamspeler. 'Samen' is zijn sleutelwoord. Vanaf onze eerste kennismaking hadden wij een klik."

ADO Den Haag
Roda JC is niet de eerste Limburgse club die (deels) in buitenlandse handen komt. Afgelopen zomer werd Fortuna Sittard, dat uitkomt in de Jupiler League, overgenomen door de Turkse investeerder Isitan Gün.

In de Eredivisie hebben ADO Den Haag en Vitesse een buitenlandse eigenaar, al leven de Hagenaars momenteel in onmin met de Chinese grootaandeelhouder Hui Wang. Vitesse kwam in 2010 in handen van de Georgiër Merab Jordania en heeft nu de Rus Aleksandr Chigirinsky als eigenaar.


Voetbalclubs in het bezit van een rijke Rus, Arabier of Chinees ben ik geen voorstander van. Maar voor Nederland misschien wel noodzaak, een club als Roda heeft an sich geen bestaansrecht. Zou mooi zijn als met dit soort overnames het niveau van de Eredivisie omhoog gaat. Dit is, samen met de BE-NE liga toch de toekomst/redding.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Mackan68 » 24-01-2017 17:24

Ze doen het bij Roda in ieder geval slimmer dan bij ADO. Deze Russische Zwitser krijgt een minderheidsdeel van de aandelen in eigendom. De meerderheid blijft in handen van een echt clubman en dat is natuurlijk wel mooi. Ben in het bijzonder benieuwd hoe het met het stuk jeugdopleiding zal vergaan. Als er één club bij mij het idee geeft al jarenlang alles bij elkaar te kopen wat los en vast zit is het Roda wel. Daar in het zuiden (Brabant en Limburg zitten qua oppervlakte natuurlijk behoorlijk veel BVO's. Een goede doorstroming van eigen jeugd zal dan ook een lastig verhaal worden lijkt me.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Makkum8 » 25-01-2017 11:21

Bubbe schreef:Het niveau van de Eredivisie kan alleen omhoog als de topclubs in Nederland weer normaal gaan doen. Het verschil met 20 jaar geleden is dat Feyenoord zich niet als topclub heeft gedragen in Europa, Ajax en PSV pakken een vergelijkbaar aantal punten. Ik vind de ontwikkeling dat Feyenoord mogelijk kampioen gaat worden dan ook belangrijker dan dat er weer een concurrent voor Heerenveen bij komt die niet op die plek hoort. Na eerder al het omhooggevallen Vitesse en AZ dat jarenlang op Dirk Scheringa heeft geteerd (en het nu zonder DS uitstekend doet). We hebben juist behoefte aan een stabiele subtop zodat we de sterkste teams Europa in kunnen sturen.

Laat een club eens op eigen houtje wat gaan opzetten, ipv na jarenlang wanbeleid ook nog eens beloond te worden met veel te veel geld wat daar niet hoort.


Exact. Dit zijn (deels) gemaakte clubs door invloed van buitenlands groot geld. Een fatsoenlijke achterban hebben ze amper, historie wel maar dat maakt je nog geen echte subtopper.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 25-01-2017 11:29

Ben best wel voor dat een groep of een persoon een deel van de club koopt. Het moet wel iets of iemand zijn die de identiteit van de club intact wilt houden. Een Frieze multimiljonair die de club gezonder wilt maken bijvoorbeeld.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 30-01-2017 08:44

Ondertussen bij onze prachtige rivaal AZ....

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2752 ... lmd__.html

Gelukkig hebben wij niet dit soort type leeghoofd die de club in slecht daglicht zet...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor boy waterman » 30-01-2017 10:44

Wist niet dat er bij AZ hooligans waren!!! Gaat verder natuurlijk nergens over maar prima toch dat ze daar elkaar de kop in slaan, beter dan bij een voetbalstadion.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 30-01-2017 11:18

Ik zie vooral heel veel schwalbes. En dan weer opstaan en iemand aanvallen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wubwub » 30-01-2017 11:54

Jazz schreef:Ondertussen bij onze prachtige rivaal AZ....

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2752 ... lmd__.html

Gelukkig hebben wij niet dit soort type leeghoofd die de club in slecht daglicht zet...


Die zijn er zeker ook bij sc Heerenveen, maar gelukkig lees je daar zelden iets over in de media.
Wubwub
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 04-04-2011 22:09

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor TORCIDA » 30-01-2017 14:40

ach als men zo elkaar eens af wil rossen prima toch, er zijn geen omstanders, of ongewenste gasten bij, er worden geen mensen belaagd die er ongewild in betrokken worden, er wordt niet met horeca meubilair gegooid en er is zelfs een scheidsrechter. Het gebeurd ver van het stadion.

In een boxring mag je elkaar wel aftuigen en vinden veel mensen het prachtig en dit is leeghoofdig.. Elk mens beschikt over een primitieve basis de een maakt daar wel eens gebruik van, de ander niet. Zou mij niets verbazen als er lieden tussen zitten die over een prima opleiding en baan beschikken.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten