Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Piet » 14-03-2005 21:50

Van at5.nl:

Toezegging Blind om coach te worden
Ajax heeft Danny Blind de afgelopen jaren de toezegging gedaan dat hij coach van het eerste elftal kon worden.
De jeugdtrainer kreeg diverse aanbiedingen om hoofdtrainer te worden, o. a. bij Heerenveen. "Dat heb ik voorgelegd bij Ajax. Uit hun reactie kon ik opmaken dat er iets meer voor mij was weggelegd, als je begrijpt wat ik bedoel", aldus Blind tegen een AT5-verslaggever.
Assistent-trainer Gerard v. d. Lem zei in FC Godenzonen dat het pas afgelopen vrijdag zeker was dat de nieuwe coaches per direct zullen beginnen. Hij was met amateurclubs als Blauw Wit A'dam en AFC in gesprek over een trainerschap.
Avatar gebruiker
Piet
Selectiespeler
 
Berichten: 441
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:08
Woonplaats: Amsterdam (when posting)

Berichtdoor vlqrt » 15-03-2005 15:48

Pff, ik blij dat het Verbeek is geworden, die heeft tenminste al enige ervaring.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Ondertussen in Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam.

Berichtdoor axl » 21-08-2005 23:38

Geneuzel over wat er in Groningen gebeurt is natuurlijk leuk maar eigenlijk niet relevant. Die gefrustreerde club uit het oosten is niet de de concurrent van Heerenveen. We spelen tenslotte niet tegen degradatie! Daarom lijkt het me beter voortaan over de Top te praten. Ik doel natuurlijk niet op die club uit de Kaasstad waar men denkt top te zijn na één leuk seizoen.

Ik doel op de clubs waarvan ik de namen nauwelijks kan uitspreken zonder het zuur van braaksel te proeven. Ik doel op de clubs die in het rood wit spelen.

Laten we niet meer bescheiden doen. We moeten gewoon binnen vijf jaar kampioen worden! Laten we ons dus op de top richten! De sfeer in het stadion is inmiddels ook de top waard! Wij Worden Kampioen! (binnen vijf jaar)
Leeroy Echteld is een superheld!!!!!!!!!!!!
axl
Nieuw talent
 
Berichten: 87
Geregistreerd op: 14-08-2005 21:37

Re: Ondertussen in Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam.

Berichtdoor dutchproud » 22-08-2005 00:22

axl schreef:Geneuzel over wat er in Groningen gebeurt is natuurlijk leuk maar eigenlijk niet relevant. Die gefrustreerde club uit het oosten is niet de de concurrent van Heerenveen. We spelen tenslotte niet tegen degradatie! Daarom lijkt het me beter voortaan over de Top te praten. Ik doel natuurlijk niet op die club uit de Kaasstad waar men denkt top te zijn na één leuk seizoen.

Ik doel op de clubs waarvan ik de namen nauwelijks kan uitspreken zonder het zuur van braaksel te proeven. Ik doel op de clubs die in het rood wit spelen.

Laten we niet meer bescheiden doen. We moeten gewoon binnen vijf jaar kampioen worden! Laten we ons dus op de top richten! De sfeer in het stadion is inmiddels ook de top waard! Wij Worden Kampioen! (binnen vijf jaar)


Ik dacht dat ik geleerd had dat groningen tot het noorden behoorde :roll:

En over dat kampioenschap.
Ik hou het op 2016 :wink:
Geloof me.........................dan worden ze kampioen :idea:
Never Change a Winning Team !!
dutchproud
Selectiespeler
 
Berichten: 334
Geregistreerd op: 07-12-2004 17:58
Woonplaats: It ' Hearrenfean

Berichtdoor Harris » 22-08-2005 00:41

Kwam Berrie niet uit Axel? :D

SCH is subtop, geen top.
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor michel » 22-08-2005 01:10

Harris schreef:Kwam Berrie niet uit Axel? :D

SCH is subtop, geen top.


damn, niet eens in me opgekomen, nu je het zegt klopt z'n taalgebruik ook aardig.

en punt 2: voor fcg is sch wel degelijk top! :mrgreen:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Freeze » 22-08-2005 08:10

Dit topic is onzin... Feyenoord is geen echte topclub (3x kampioen in 30 jaar) en verhalen over dat 'bedrijf' uit 020 vallen onder de noemer humor=>off topic's :upto:
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Avatar gebruiker
Freeze
Basisspeler
 
Berichten: 626
Geregistreerd op: 15-05-2005 14:57
Woonplaats: Leiden

Berichtdoor jc_feanfan » 22-08-2005 09:44

ik denk dat feyenoord het dit jaar redelijk gaat doen. maar heerenveen moet binne 3 jaar wel over feyenoord heen zijn en tot de top 3 behoren. want zo vaak zit feyenoorxd niet bij de top 3!!! :stan: :stan: :!: :blbl:
VDB is nummero 1
Avatar gebruiker
jc_feanfan
Nieuw talent
 
Berichten: 75
Geregistreerd op: 18-08-2005 10:00

Berichtdoor dutchproud » 22-08-2005 10:19

jc_feanfan schreef:ik denk dat feyenoord het dit jaar redelijk gaat doen. maar heerenveen moet binne 3 jaar wel over feyenoord heen zijn en tot de top 3 behoren. want zo vaak zit feyenoorxd niet bij de top 3!!! :stan: :stan: :!: :blbl:


Binnen nu en 7 jaar hebben we een top 4 in nederland
Want met dat ene top jaartje van Az ben je nog geen topclub :grmbl:
Never Change a Winning Team !!
dutchproud
Selectiespeler
 
Berichten: 334
Geregistreerd op: 07-12-2004 17:58
Woonplaats: It ' Hearrenfean

Berichtdoor michel » 22-08-2005 10:19

dutchproud schreef:
jc_feanfan schreef:ik denk dat feyenoord het dit jaar redelijk gaat doen. maar heerenveen moet binne 3 jaar wel over feyenoord heen zijn en tot de top 3 behoren. want zo vaak zit feyenoorxd niet bij de top 3!!! :stan: :stan: :!: :blbl:


Binnen nu en 7 jaar hebben we een top 4 in nederland
Want met dat ene top jaartje van Az ben je nog geen topclub :grmbl:


Waar basseer jij dat tijdsbestek van 7 jaar op?
Of is dat zomaar wat om iets te kunnen noemen?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor dutchproud » 22-08-2005 10:26

michel schreef:
dutchproud schreef:
jc_feanfan schreef:ik denk dat feyenoord het dit jaar redelijk gaat doen. maar heerenveen moet binne 3 jaar wel over feyenoord heen zijn en tot de top 3 behoren. want zo vaak zit feyenoorxd niet bij de top 3!!! :stan: :stan: :!: :blbl:


Binnen nu en 7 jaar hebben we een top 4 in nederland
Want met dat ene top jaartje van Az ben je nog geen topclub :grmbl:


Waar basseer jij dat tijdsbestek van 7 jaar op?
Of is dat zomaar wat om iets te kunnen noemen?


En waarom moet jij weer zonodig daar op reageren :grmbl:
Of moest je weer zonodig iets posten
( precies et zelfde :blbl: )

Wat ik duidelijk probeer te maken is:
Het kan net zo goed binnen nu en 5 of 8 jaar zijn,
Maar wat ik daarmee probeer te zeggen is dat SCH volgend seizoen nog geen topclub is die in de top 3 meekan.
Ze worden Beetje bij beetje steeds beter.
Dus gokte ik dus ong. over 7 jaar ong. 8)
Never Change a Winning Team !!
dutchproud
Selectiespeler
 
Berichten: 334
Geregistreerd op: 07-12-2004 17:58
Woonplaats: It ' Hearrenfean

Berichtdoor vlqrt » 22-08-2005 10:48

Jammer om te melden, maar ik denk niet dat Heerenveen ooit een Topclub wordt. Financieel zal er een gasbel zoals die van slochteren onder het stadion gevonden moeten worden wil je mee kunnen met de budgetten van vooral PSV en Ajax.

Ik denk dat we op termijn eventueel Feyenoord zouden kunnen inhalen, maar dat lijkt me heel moeilijk. Heerenveen is nu in staat spelers te halen die eigenlijk te goed zijn voor de club, omdat ze het vertrouwen hebben dat Heerenveen ze weer laat gaan wanneer een grotere club komt. Wanneer Heerenveen de top 3 zou willen ombuigen tot een top 4 dan moet je die spelers zien te behouden. Dat kan alleen door een salaris te betalen dat bij lange na niet in het budget past. Dan moet je ergens je financien zo ver oprekken dat je dat kunt betalen en daar zie ik de ruimte niet voor. Daarvoor is Friesland (of wat dat betreft het noorden) gewoon te klein.

Ik zou het ook mooi vinden dat de kampioensschaal een aantal keer in het friesche haagje zou komen, maar het lijkt me vooralsnog onhaalbaar.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Freeze » 22-08-2005 12:00

Nu komt de VI weer eens van pas:

Budgetten Eredivisie
....................03/04....04/05....05/06.......%stijging/daling
1...Ajax............55........56........58...........+3.6%
2...Psv.............50........50........50...........0
3...Feyenoord....50........53........49...........-7.5%
4...Heerenveen..15........17........21...........+23.5%

Ik laat de rest maar even buiten beschouwing, 'best of the rest' is AZ met 15 miljoen dit seizoen. Heerenveen zit nu in de lift (door de uitbreiding van het ALS en de ondernemers sociëteit) en Feyenoord gaat er iets op achteruit. Evengoed blijft het verschil meer dan de helft! Qua budget/begroting zal Heerenveen voorlopig een hele goede 4e zijn... maar echt niet meer dan dat.
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Avatar gebruiker
Freeze
Basisspeler
 
Berichten: 626
Geregistreerd op: 15-05-2005 14:57
Woonplaats: Leiden

Berichtdoor Luna » 22-08-2005 15:15

jc_feanfan schreef:ik denk dat feyenoord het dit jaar redelijk gaat doen. maar heerenveen moet binne 3 jaar wel over feyenoord heen zijn en tot de top 3 behoren. want zo vaak zit feyenoorxd niet bij de top 3!!! :stan: :stan: :!: :blbl:


Nou nou, in de afgelopen 7 jaar is Feyenoord 1 keer 4e geworden,en anders eindigden we 2e,3e en heel soms 1e.Om ons in te halen zou ik eerst maar prijzen pakken, want je kan niet iemand inhalen zonder minder prijzen te pakken de derde en de vierde plaats is helaas nog één pot nat in Nederland..Laten we eerst maar eens zien of Heerenveen dit jaar europees voetbal haalt (dan bedoel ik binnen de eerste 5 zoals we dat de afgelopen seizoenen zouden zien Europees voetbal). Aangezien niemand hier daar vergif op durft in te nemen lijkt me dit al veelzeggend,dat heerenveen nog lang geen ploeg is die met Feyenoord vergeleken kan worden. Mocht er een club zijn die Feyenoord in een verre toekomst zou kunnen inhalen zal het misschien AZ zijn,maar men ziet dat ook die spelers niet met de top om kunnen gaan. (Landzaat,Kromkamp en de bejaarde van Galen)
Avatar gebruiker
Luna
Selectiespeler
 
Berichten: 183
Geregistreerd op: 21-01-2004 22:32
Woonplaats: Rotterdam-Centrum

Berichtdoor vlqrt » 22-08-2005 15:23

Az heeft lang niet de organisatie of de financiele basis die heerenveen wel heeft. Scheringa is de drijvende kracht achter AZ, maar als zijn bedrijven een minder jaar hebben is AZ een van de eerste dingen die hij zal moeten laten vallen. Daarom denk ik niet dat AZ op de lange termijn op een hoog niveau kan meedoen. Ik wil trouwens niks afdingen op de huidige prestaties van Az, die zijn gewoon heel goed.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Luna » 22-08-2005 15:29

Wat velen ook uit het oog lijken te verliezen is dat de jeugd te toekomst heeft,en laat Feyenoord samen met een of andere club uit Duivendrecht o.i.d. de beste jeugdopleidingen van Nederland hebben. De laatste seizoenen zijn spelers als Vincken,Van Persie,Kalou etc doorbebroken en de nieuwe lichting laat niet op zich wachten.
En dan nog iets, van het geld wat Kalou en Kuyt opbrengen zo rond de 20 miljoen, kan alweer nieuw "materiaal" gekocht worden wat de leegte kan opvullen die Kalou en Kuyt achterlaten. Het enige dat hier voor gevaar kan zorgen is Mark Wotte dat alles voor een appel en een ei wilt hebben.Naar mijn inziens is Erwin Koeman een aanwinst, hij heeft oog voor talent en gullit had dit minder. Pardo heeft bijvoorbeeld in twee wedstrijden beter gespeeld dan dat hij in de afgelopen 3 jaar heeft gedaan, om over Hossam Ghaly nog maar te zwijgen. Wat ook een grote voetballer wordt is Greene :!:
Laatst bijgewerkt door Luna op 22-08-2005 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Luna
Selectiespeler
 
Berichten: 183
Geregistreerd op: 21-01-2004 22:32
Woonplaats: Rotterdam-Centrum

Berichtdoor Satyr » 22-08-2005 15:30

Stel dat Heerenveen inderdaad een ploeg wordt die elk jaar voor de titel meedoet? En dan?

Daar zit ik helemaal niet op te wachtten! Ik wil gewoon lekker meeballen voor de eerste 6 plaatsen op de ranglijst en natuurlijk mag Heerenveen wel eens per ongeluk kampioen worden, maar niet structureel. Dat is ook niks.

Balen dat we weer niet winnen in Waalwijk, genieten dat Feyenoord en Ajax in Heerenveen verliezen en 3 tot 4 keer Europees voetbal in 5 jaar, dat is Heerenveen. Ik hoef geen ploeg die 25x wint, 7x gelijkspeelt en 2x verliest.

Wedstrijden als Vitesse en Roda thuis van vorig jaar waren balen, maar wel typerend voor Heerenveen. Af en toe eens lekker verliezen, maar ook heerlijke uitzeges pakken (Willem II 1-6, Feyenoord 1-3, Ajax 1-3, Grins alles etc)

Kortom: Lekker voor de 3e plaats gaan en misschien meer...
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-08-2005 16:20

Wat een ambities.......................... :urgs: :urgs:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Teppie Superfries » 22-08-2005 16:32

Satyricon schreef:Stel dat Heerenveen inderdaad een ploeg wordt die elk jaar voor de titel meedoet? En dan?

Daar zit ik helemaal niet op te wachtten! Ik wil gewoon lekker meeballen voor de eerste 6 plaatsen op de ranglijst en natuurlijk mag Heerenveen wel eens per ongeluk kampioen worden, maar niet structureel. Dat is ook niks.

Balen dat we weer niet winnen in Waalwijk, genieten dat Feyenoord en Ajax in Heerenveen verliezen en 3 tot 4 keer Europees voetbal in 5 jaar, dat is Heerenveen. Ik hoef geen ploeg die 25x wint, 7x gelijkspeelt en 2x verliest.

Wedstrijden als Vitesse en Roda thuis van vorig jaar waren balen, maar wel typerend voor Heerenveen. Af en toe eens lekker verliezen, maar ook heerlijke uitzeges pakken (Willem II 1-6, Feyenoord 1-3, Ajax 1-3, Grins alles etc)

Kortom: Lekker voor de 3e plaats gaan en misschien meer...


Ik wacht juist mn hele leven er al op dat Heerenveen zovaak en zoveel wint... :shock:
Avatar gebruiker
Teppie Superfries
Basisspeler
 
Berichten: 592
Geregistreerd op: 10-12-2004 13:53

Berichtdoor jc_feanfan » 22-08-2005 16:37

Satyricon schreef:Stel dat Heerenveen inderdaad een ploeg wordt die elk jaar voor de titel meedoet? En dan?

Daar zit ik helemaal niet op te wachtten! Ik wil gewoon lekker meeballen voor de eerste 6 plaatsen op de ranglijst en natuurlijk mag Heerenveen wel eens per ongeluk kampioen worden, maar niet structureel. Dat is ook niks.

Balen dat we weer niet winnen in Waalwijk, genieten dat Feyenoord en Ajax in Heerenveen verliezen en 3 tot 4 keer Europees voetbal in 5 jaar, dat is Heerenveen. Ik hoef geen ploeg die 25x wint, 7x gelijkspeelt en 2x verliest.

Wedstrijden als Vitesse en Roda thuis van vorig jaar waren balen, maar wel typerend voor Heerenveen. Af en toe eens lekker verliezen, maar ook heerlijke uitzeges pakken (Willem II 1-6, Feyenoord 1-3, Ajax 1-3, Grins alles etc)

Kortom: Lekker voor de 3e plaats gaan en misschien meer...


ja maar, we strijden nu elk jaar ergens om. europees, 4e plaats of iets dergelijks. horen we bij de top 3 strijden we om de kampioensshcaal en CL, what;'s the difference, we zullen altijd strijden :stan: :!:
VDB is nummero 1
Avatar gebruiker
jc_feanfan
Nieuw talent
 
Berichten: 75
Geregistreerd op: 18-08-2005 10:00

Berichtdoor michel » 22-08-2005 17:06

dutchproud schreef:
En waarom moet jij weer zonodig daar op reageren :grmbl:
Of moest je weer zonodig iets posten
( precies et zelfde :blbl: )

Wat ik duidelijk probeer te maken is:
Het kan net zo goed binnen nu en 5 of 8 jaar zijn,
Maar wat ik daarmee probeer te zeggen is dat SCH volgend seizoen nog geen topclub is
die in de top 3 meekan.
Ze worden Beetje bij beetje steeds beter.
Dus gokte ik dus ong. over 7 jaar ong. 8)


En nog steeds heb je niets gezegd, alleen een paar tijdsbestekken.
Deze vraag was dus zeker niet zomaar om maar wat te posten.
Jij zegt dat Sch in 7 jaar bij de top 4 hoort, ik moet je geloven dat sch in 2016 kampioen
wordt. Maar je noemt geen enkel argument waarom dat zou gebeuren (jah pas later een
half zinnetje dat sch beetje bij beetje sterker wordt)

En daarom reageer ik, omdat niets in die posts van jou mij zou kunnen overtuigen van je
gelijk. Bovendien is volgens mij de hele bedoeling van een forum om op elkaar te
reageren!
Laatst bijgewerkt door michel op 22-08-2005 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Harris » 22-08-2005 17:18

michel schreef:Bovendien is volgens mij de hele bedoeling van een forum om op elkaar te reageren!

Op wie reageer je eigenlijk met de quote in quote in quote in quote in quote in quote in quote in quote? :roll:
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Satyr » 22-08-2005 18:14

Heerenveen rules schreef:Wat een ambities.......................... :urgs: :urgs:


Tsja, liever realistisch 4e, dan Vitesse tafarelen...Of Leeds. Of Perugia, Foggia, Alaves, Ipswich, Bochum, Freiburg en die noem ik dan even uit m`n hoofd op. Ploegen die ooit Europes speelden en nu (heel ver) weggezakt zijn. Dordmund is ook een voorbeeld hoe ik Heerenveen niet wil zien.

Fulham is weggezakt zonder ooit Europees te spelen, Wigan is de volgende met een zak geld die een poging waagt.

10 jaar geleden speelde Fortuna en MVV en Roda in de eredivisie, nu is Fortuna net niet meer klinisch dood, heeft MVV een vaste stek in de onderkant van de GGD gereserveerd en is Roda een nog groter vreemdelingenlegioen dan ons zelf.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor dutchproud » 23-08-2005 00:33

michel schreef:
dutchproud schreef:
En waarom moet jij weer zonodig daar op reageren :grmbl:
Of moest je weer zonodig iets posten
( precies et zelfde :blbl: )

Wat ik duidelijk probeer te maken is:
Het kan net zo goed binnen nu en 5 of 8 jaar zijn,
Maar wat ik daarmee probeer te zeggen is dat SCH volgend seizoen nog geen topclub is
die in de top 3 meekan.
Ze worden Beetje bij beetje steeds beter.
Dus gokte ik dus ong. over 7 jaar ong. 8)


En nog steeds heb je niets gezegd, alleen een paar tijdsbestekken.
Deze vraag was dus zeker niet zomaar om maar wat te posten.
Jij zegt dat Sch in 7 jaar bij de top 4 hoort, ik moet je geloven dat sch in 2016 kampioen
wordt. Maar je noemt geen enkel argument waarom dat zou gebeuren
(jah pas later een
half zinnetje dat sch beetje bij beetje sterker wordt)

En daarom reageer ik, omdat niets in die posts van jou mij zou kunnen overtuigen van je
gelijk. Bovendien is volgens mij de hele bedoeling van een forum om op elkaar te
reageren!


Je kan wel zien dat jij uit Gronigen komt.
Je neemt alles veel te serieus.
je weet toch wel als dit: --> :wink: <-- er staat dat je het niet letterlijk moet nemen.
Maar dat dringt niet door :urgs:



Satyriconl schreef:Tsja, liever realistisch 4e, dan Vitesse tafarelen...Of Leeds. Of Perugia, Foggia, Alaves, Ipswich, Bochum, Freiburg en die noem ik dan even uit m`n hoofd op. Ploegen die ooit Europes speelden en nu (heel ver) weggezakt zijn. Dordmund is ook een voorbeeld hoe ik Heerenveen niet wil zien.

Fulham is weggezakt zonder ooit Europees te spelen, Wigan is de volgende met een zak geld die een poging waagt.

10 jaar geleden speelde Fortuna en MVV en Roda in de eredivisie, nu is Fortuna net niet meer klinisch dood, heeft MVV een vaste stek in de onderkant van de GGD gereserveerd en is Roda een nog groter vreemdelingenlegioen dan ons zelf.


(Dortmund zit ook in de zware financiele problemen.)

Maar heerenveen heeft dat ook één x meegemaakt toen ze ( weet niet meer cker ) champioens leaqe hadden gehaald dat ze het seizoen daarna veel slechter presteerden ( 10de werden )
Maar nu als Heerenveen europees haald dan blijven ze gewoon het seizoen daarna in de subtop meedraaien.
Dus heerenveen zal niet zo snel een leeds bestaan leiden 8)
Never Change a Winning Team !!
dutchproud
Selectiespeler
 
Berichten: 334
Geregistreerd op: 07-12-2004 17:58
Woonplaats: It ' Hearrenfean

Berichtdoor Venderwel » 23-08-2005 06:44

dutchproud schreef:Maar nu als Heerenveen europees haald dan blijven ze gewoon het seizoen daarna in de subtop meedraaien.
Dus heerenveen zal niet zo snel een leeds bestaan leiden 8)


Elke keer dat Heerenveen europees speelde hadden ze tijdens de competitie een dip en speelden ze onderaan de subtop.
Het is nou slechts één keer voorgekomen dat dat niet zo is en jij gaat meteen verkondigen dat ze blijven meedraaien??
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Satyr » 23-08-2005 08:26

Heren, ik bedoelde dus dat de clubs die ik noemde na de Europese avonturen meer wilden en dus veel minder kregen. Dordmund speelde zelfs geen Intertoto dit jaar en is gisteren al voor de beker uitgeschakeld door Braunschweig.

Ik bedoelde niet specifiek de financiele kant van het verhaal/
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Frisian Viking » 23-08-2005 10:10

Freeze schreef:Ik laat de rest maar even buiten beschouwing, 'best of the rest' is AZ met 15 miljoen dit seizoen. Heerenveen zit nu in de lift (door de uitbreiding van het ALS en de ondernemers sociëteit) en Feyenoord gaat er iets op achteruit. Evengoed blijft het verschil meer dan de helft! Qua budget/begroting zal Heerenveen voorlopig een hele goede 4e zijn... maar echt niet meer dan dat.

Die lagere begroting van AZ moet je even wat beter onder de loop nemen. De salarissen bij AZ zijn hoger dan bij Heerenveen. Hoe komt dat? Tjah, suikeroompje Scheringa pompt daar nogal wat geld in wat niet 'te zien is'.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Jelmer P. » 23-08-2005 10:27

Een begroting bestaat uit meer dan spelersalarissen. Een begroting geeft aan wat je verwacht binnen te krijgen aan geld en wat je denk uitgeven.
Zo zal Heerenveen veel meer inkomsten uit zijn stadion genereren als AZ.

Jou opmerking over salarissen raakt dan ook kant nog wal.
Jelmer P.
Selectiespeler
 
Berichten: 194
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46

Berichtdoor michel » 23-08-2005 10:45

als scheringa bv de salarissen zou betalen (geheel of gedeeltelijk) komt het dus niet op de begroting omdat het voor AZ geen kostenpost nog batenpost is. Dus raakt kant en wal volgens mij :wink:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Jelmer P. » 23-08-2005 10:49

Dat is waar, maar ik er vanuit dat de spelers gewoon bij AZ op de loonlijst staan.
Anders raak mijn verhaal in inderdaad kant nog wal.
Jelmer P.
Selectiespeler
 
Berichten: 194
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten