Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor hm_DR88 » 07-12-2018 22:43

Frenkie de Jong waarschijnlijk naar PSG. 75 miljoen wordt rondgepompt. Leeg geld noem ik het. Bedragen die los staan van welke economische realiteit dan ook. Tenzij je financiële luchtbellen hier ook toe rekent. De Nederlandse competitie wordt compleet scheefgetrokken door het huidige systeem. Ajax en PSV handelen op een compleet ander niveau dan de rest.
Ongebreidelde groei noem ik het. Als het om een ziekte ging, zou ik me zeer grote zorgen maken. Als het om geld gaat ook. Ajax opperde dit jaar weer dat de Nederlandse competitie misschien beter naar 16 clubs zou kunnen. Misschien hebben ze wel gelijk. Laat die twee maar iets Europees gaan doen.
Clubs worden speeltjes van rijke investeerders die van ellende niet weten wat ze met hun geld en tijd moeten doen. De ongelofelijke scheefgroei in de ontwikkeling van vermogen heeft een krankzinnige financiële wereld gecreëerd. Als mensen dat echt door beginnen te krijgen, zouden de hesjes wel eens snel uitverkocht kunnen raken. Lemmingen zijn we.
hm_DR88
Wereldspeler

Berichtdoor Mackan68 » 08-12-2018 00:25

hm_DR88 schreef:Frenkie de Jong waarschijnlijk naar PSG. 75 miljoen wordt rondgepompt. Leeg geld noem ik het. Bedragen die los staan van welke economische realiteit dan ook. Tenzij je financiële luchtbellen hier ook toe rekent. De Nederlandse competitie wordt compleet scheefgetrokken door het huidige systeem. Ajax en PSV handelen op een compleet ander niveau dan de rest.
Ongebreidelde groei noem ik het. Als het om een ziekte ging, zou ik me zeer grote zorgen maken. Als het om geld gaat ook. Ajax opperde dit jaar weer dat de Nederlandse competitie misschien beter naar 16 clubs zou kunnen. Misschien hebben ze wel gelijk. Laat die twee maar iets Europees gaan doen.
Clubs worden speeltjes van rijke investeerders die van ellende niet weten wat ze met hun geld en tijd moeten doen. De ongelofelijke scheefgroei in de ontwikkeling van vermogen heeft een krankzinnige financiële wereld gecreëerd. Als mensen dat echt door beginnen te krijgen, zouden de hesjes wel eens snel uitverkocht kunnen raken. Lemmingen zijn we.

Op sommige plekken zijn ze al niet meer te krijgen. En volkomen terecht!
Als we gaan, gaan we met z'n allen. Bedankt directie!!
Mackan68
Superster

Berichtdoor hhage » 08-12-2018 07:10

hm_DR88 schreef:Frenkie de Jong waarschijnlijk naar PSG. 75 miljoen wordt rondgepompt. Leeg geld noem ik het. Bedragen die los staan van welke economische realiteit dan ook. Tenzij je financiële luchtbellen hier ook toe rekent. De Nederlandse competitie wordt compleet scheefgetrokken door het huidige systeem. Ajax en PSV handelen op een compleet ander niveau dan de rest.

Voor Willem 2 en Rkc wel lekker die krijgen dan resp. 6.3 en 3.1 miljoen euro. Vooral voor een eerste divisie club is 3,1 miljoen veel geld.
hhage
Selectiespeler

Berichtdoor bennieeee » 08-12-2018 09:19

hhage schreef:
Voor Willem 2 en Rkc wel lekker die krijgen dan resp. 6.3 en 3.1 miljoen euro. Vooral voor een eerste divisie club is 3,1 miljoen veel geld.

Willem II schijnt ook nog eens een doorverkoop percentage te hebben afgesproken. Die gaan echt goeie zaken doen hier.
bennieeee
Selectiespeler

Berichtdoor Satyr » 23-01-2019 08:07

90 miljoen voor Frenkie 'in de broekzak bij Pelle' de Jong.
Satyr
Superster

Berichtdoor Voorstopper » 23-01-2019 17:41

Tja. Wij zijn blij met 3 miljoen voor onze topspelers. Dit gat verklein je nooit meer. Ajax kan zo gewoon de hele competitie opkopen. Maar goed voor Frenkie dat ie voor Barca kiest, voor de lange termijn een stuk beter dan bij PSG.
The two most powerful warriors are patience and time.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor bennieeee » 23-01-2019 18:18

Voorstopper schreef:Tja. Wij zijn blij met 3 miljoen voor onze topspelers. Dit gat verklein je nooit meer. Ajax kan zo gewoon de hele competitie opkopen. Maar goed voor Frenkie dat ie voor Barca kiest, voor de lange termijn een stuk beter dan bij PSG.

Het is wachten tot Ajax gaat shoppen bij PSV ala Bayern bij Dortmund..
bennieeee
Selectiespeler

Berichtdoor Muck » 24-01-2019 09:53

hhage schreef:

Bij de plaatselijke ASV Arkel kan ook wel een extra kratje bier geopend worden.
Muck
Basisspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-02-2019 21:08

Wat eigenlijk niemand opvalt, de grootste verrassing van het begin van de competitie bakt er nu niks meer van, Heracles Almelo
Uit de eerste 9 wedstrijden haalden ze 19 punten. De 11 wedstrijden erna hebben ze maar 7 punten gehaald. Heb ze ook tegen ADO gezien, maar ook tegen ADO bakten ze er heel weinig van. Ze zullen het uiteindelijk wel redden met dat kunstgras, maar toch jammer dat wij ze troffen in hun goede periode (ook met dank aan Van Boekel :evil: )
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor bennieeee » 10-02-2019 16:31

Wat een bizarre competitie toch weer..

Utrecht verliest er 4 op rij en nu 2-0 tegen PSV voor. Heracles soort gelijk verhaal. Er zit maar 8 punten tussen plek 5 en 16.
bennieeee
Selectiespeler

Vorige

Keer terug naar Sport overig