spuit-11 schreef:Andere kijk is prima, maar wel binnen de normen en waarden van de nederlands samenleving Torcida...
Het mooi vinden dat iedereen massaal op de politie gaat inmeppen valt daar nou niet echt onder, kan de reactie van Frisian Viking dan ook helemaal begrijpen...
Normen en waarden? Wie bepaald die spuit 11? Mijn meningen en opvattingen hebben niks met agressiviteit of geweld uit te staan, ik scheld niemand uit maar geef alleen aan wat ik er van vindt. Daar hoef je het niet mee eens te zijn. Prima. Mijn normen en waarden zijn prima, ik kan mij altijd verantwoorden voor wat ik doe of schrijf. Dat er mensen zijn die uit bijdragen hier menen te weten of je wel of niet empathisch bent en je dit ook toeschrijven Doordat je een andere kijk hebt op zaken, scherper formuleert nemen zichzelf zeer serieus en ik hun gelukkig wat minder. Als je ze dan vraagt om het te onderbouwen is er maar 1 die dan nog ballen in broek heeft, in dit geval Grimo, de overigen spugen hier wat en houden zich daarna stil. Dat dwingt pas respect af...
Tav van jouw bijdrage hier, Lees even goed wie wat schrijft spuit 11 ik praat nergens over op het in meppen op de politie, ds jouw quote en verwijzing naar normen en waarden en jouw onderbouwing hebben niets met mij te maken, dus doe je Nick-name geen eer aan aub!