Buitenlands voetbal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Grimo » 14-10-2016 14:58

Marça schreef:
Maar deze gesprekken/initiatieven komen van de clubs zelf en gaan buiten de UEFA om. Deze clubs kunnen uiteraard ook eigen liga oprichten en het geld wat anders ook gedeeltelijk naar de UEFA gaat, zelf verdelen.



De scheidsrechters zullen toch echt via de UEFA moeten lijkt me.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Marça » 14-10-2016 15:28

Ebiede schreef:Denk je? ik denk dat er geen enkele fan van een andere clubs overstapt omdat Ajax potjes tegen Malmo, Celtic, Rosenborg en Brugge speelt.


Ik denk dan vooral aan nieuwe generaties fans. Als je kijkt hoe snel clubs als Chelsea en City een grote fanbase hebben opgebouwd, dan kan dit voor Ajax ook. Zeker als ze zich bij de grote jongens (Bayern, Barca, Juve) mogen voegen.

Grimo schreef:De scheidsrechters zullen toch echt via de UEFA moeten lijkt me.


In de huidige opzet wel, maar als zij de arbiters kunnen overtuigen om (voor meer geld) de SuperLeague gaan fluiten...? Het is niet onmogelijk, al vermoed ik dat de UEFA er ook alles aan doet om dit binnen hun macht te houden.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 14-10-2016 20:40

Wat ik eigenlijk wel interessant vind; wat gebeurt er met de toegewezen plekken voor de Champions League en UEFA-cup als Ajax, PSV en Feyenoord een eigen competitie (zouden) beginnen buiten de UEFA om?
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-02-2017 18:47

Heeft iemand enig idee wanneer Brentford de laatste wedstrijd(en) in Griffin Park speelt ?
Ze krijgen namelijk een nieuw stadion, maar kan nergens op internet vinden wanneer ze daar precies heengaan. Ik wil namelijk voor die tijd nog een keer een wedstrijd in Griffin Park bezoeken
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Satyr » 07-02-2017 19:10

Nog minimaal 1 seizoen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor camataru » 19-08-2017 22:13

Hoe heet die site waar je kaarten voor Duitse clubs kunt kopen. Je kunt dan per stadion vak kaarten aanklikken.

Hoor graag jullie reactie.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Frisian Viking » 19-08-2017 22:26

Geen idee. Ik bestel altijd rechtstreeks bij de club zelf.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor hhage » 19-08-2017 23:17

camataru schreef:Hoe heet die site waar je kaarten voor Duitse clubs kunt kopen. Je kunt dan per stadion vak kaarten aanklikken.

Hoor graag jullie reactie.


Je kan beter via de club, via sites van voetbalreizen gaan de prijzen tig keer over de kop
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor camataru » 01-09-2017 14:51

Wie weet hoe ik aan kaarten voor BVB Dortmund kan komen. Zou mijn zoontje graag eens willen verrassen net een bezoek aan zij favoriete club.

Registreren op de officiële site van Dortmund wil niet lukken . Diverse keren geprobeerd.

Hoor graag jullie tips of ideeën.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Feanfan 1 » 01-09-2017 15:37

camataru schreef:Wie weet hoe ik aan kaarten voor BVB Dortmund kan komen. Zou mijn zoontje graag eens willen verrassen net een bezoek aan zij favoriete club.
Registreren op de officiële site van Dortmund wil niet lukken . Diverse keren geprobeerd.
Hoor graag jullie tips of ideeën.

Je bent niet de eerste en ook niet de laatste die een wedstrijd van BVB wilt bezoeken. Ik heb gelukkig wel 2x een wedstrijd bezocht, maar je zal wel tot de beurs moeten.
Een gewone Bundesliga-wedstrijd kost een kaartje al minimaal 50 Euro en zit je ook nog erg hoog, maar een kaartje voor de Bundesliga is haast onmogelijk te krijgen. Of het nu tegen Bayern, Schalke of HSV is.
Vorig jaar ben ik met een groepje naar de Supercup geweest tegen Bayern Munchen en die wedstrijd waren er genoeg kaarten te krijgen, al hebben we die wel via een externe site (Viagogo) gekocht en waren ook 70 Euro kwijt p.p.
Of je moet een keer hopen dat ze een laagvlieger in de Duitse beker treffen.

Het is net wat je voor een kaart over hebt. Mocht je echt naar een wedstrijd willen zou ik gewoon via Viagogo.com of Footballticketnet.com bestellen. Dan kan het best zijn dat je 120 Euro per kaart betaald (kind wordt ook als volwassene beschouwd) maar dan krijg je er ook veel voor terug, een topwedstrijd

Ik heb het er wel voor over en heb al meerdere keren via bovenstaande sites besteld, o.a. wedstrijden van Barcelona, Real Madrid, Chelsea en Liverpool

Mocht je de prijzen echt teveel vinden kan je als laatste optie misschien nog een rondleiding doen. Dan geen wedstrijd, maar ik neem aan dat je dan wel in de kleedkamers enzo komt (staat nog op mijn bucketlist)
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Appie_M » 02-09-2017 18:45

Als Dortmund op een doordeweekse avond thuis speelt tegen een laagvlieger in de beker of Europa League, dan kun je als je er op tijd bij bent nog een kaartje kopen op de officiele site. Voor een standaard Bundesliga pot kun je dat vergeten, daarvoor zul je inderdaad naar Viagogo moeten. Als je de prijzen daarop te duur vindt, dan heb je altijd nog een tweede optie: de zwarte markt. Stuk risicovoller, maar als het lukt ben je goedkoop binnen. Gewoon op de bonnefooi naar Dortmund rijden, twee uur voor de wedstrijd voor het stadion gaan staan en dan "suche 2 karten" of zoiets op een stuk karton schrijven. Wordt je vanzelf aangesproken door mensen die kaartjes over hebben.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor mitrita » 12-10-2017 11:42

Zoals al aangegeven is het praktisch onmogelijk langs reguliere weg kaarten te kopen bij Dortmund.
Bij ticketssites als Viagogo betaal je altijd flink meer dan de normale prijs.
Een overweging is om lid te worden van de vereniging.
Kost bij Dortmund € 62 per jaar en daarmee krijg je voorrang bij het bestellen van kaarten voordat ze in de vrije verkoop gaan.
Ook dan moet je er snel bij zijn maar de kans dat je kaarten krijgt voor een normale prijs neemt wel flink toe.
De meerkosten van een kaart op de zwarte markt verdien je dan weer terug.
Als bonus krijg je dan ook 6x per jaar het clubtijdschrift en de catalogus van de fanshop toegezonden.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor Appie_M » 13-10-2017 12:51

Er is nog een optie die ik nog was vergeten. Als je graag bij de wedstrijd wil zijn, maar niet per sé tussen de Dortmund fans hoeft te zitten kun je ook nog het uitvak proberen. Kleinere clubs, zoals bijvoorbeeld Hoffenheim, verkopen dat bijna nooit uit en dan kan je via de uitspelende club aan kaarten komen. Moet je alleen even je geel-zwarte sjaaltje in de auto laten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor mitrita » 13-10-2017 15:52

Bestellen via de "kleine" uitspelende ploeg is ook een goede optie als je de grote clubs in Engeland wilt bezoeken.
Voordeel is dat die tickets maximaal £ 30 mogen kosten en daarmee meestal goedkoper zijn dan de kaarten voor het thuispubliek.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Buitenlands voetbal

Berichtdoor hm_DR88 » 29-12-2017 23:18

Virgil van Dijk is na zijn transfer voor naar verluidt 84,5 miljoen euro van Southampton naar Liverpool in één klap de duurste Nederlandse voetballer aller tijden.


Een herhaling van zetten, zo zou je mijn onderstaande woorden kunnen bestempelen. Opnieuw een in mijn ogen "waanzinnige" transactie die waarschijnlijk wel past in een net zo krankzinnig financieel systeem.
In een tijd dat de acht rijkste mensen op aarde evenveel vermogen bezitten als de 3,6 miljard armste mensen, centrale banken zoveel geld in de economie pompen dat maandelijks complete steden ter grote van Amsterdam hiervoor gebouwd zouden kunnen worden, een virtuele munt als "bitcoin" als een soort wondermiddel gepresenteerd wordt, de grote massa hier kansloos in ramt alsof die 8 miljoen woekerpolissen in Nederland nooit bestaan hebben. Hoe blind kunnen we met zijn allen zijn. De komende vijf jaar gaan we ervaren dat spaar- en pensioentegoeden, dat waarde van onroerende zaken, verdampen als sneeuw voor de zon.

Veel van die "rijke gasten" hebben hun langste tijd gehad. Het besef dat ze hun leven niet onbeperkt kunnen verlengen met het vele geld, zal ook bij hen landen. Met andere woorden, het wegvallen van de relatie tussen geld als ruilmiddel en geld als oppotmiddel gaat ons lelijk opbreken.

Hoop? Lastig, blijf gezond, investeer in een sociaal netwerk, wees zelfvoorzienend waar mogelijk..

En ondertussen denk onze Virgel van Dijk dat hij uitzonderlijke kwaliteiten bezit. Helaas, het is een uitzonderlijke tijd.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Vorige

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast