Buitenlands voetbal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Terechte rode kaart, lijkt me duidelijk. Zeker als je die actie daarvoor ook meetelt.
Mooi dat Barcelona wint in Londen, kans is klein dat chelsea dit weet recht te zetten :mrgreen:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Kan je misschien ergens die overtreding terug zien op het net?
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

hoe zie je dat?
Ik heb gister de wedstrijden gevolgt op Sport 1.1 en 1.3, 1.4 etc. feanfans
Misschien vallen er via de site van deze zenders, wat beelden op te vragen.

Ik blijf erbij dat het een onterechte rode kaart is, al hoe mooi ik het vind dat Chelsea verloren heeft, omdat er een paar dikke etters tussenzitten, en vooral die eigenwijze trainer.
Het is mijn inziens gewoon onkunde van die Del Horno, hij maait gewoon simpel over de bal heen, en raak perongeluk Messi. Misschien had het een gele kaart kunnen zijn, maar een vrije trap en verder een waarschuwing voor Del Horno was volgens mij genoeg geweest.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Hier is de eerste overtreding van Del Horno op Messi.. En dit was de reden voor de rode kaart..

Lijkt me terecht, die gast had de bal makkelijk weg kunnen trappen maar lijkt er gewoon bewust voor te gaan Messi eerst te raken.. Je kunt er aan twijfelen of het nou een gele of rode kaart waard is maar ik vind het juist wel goed voor Chelsea.. :wink:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Waarom hoor ik Mourinho niet janken over het theater van Robben (tegen Liverpool)?
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

Misschien omdat keeper Reina toch wel de rode kaart had gekregen na die tackle op Eidur Gudjohnsen. Nu heeft het "theater" van Messi wel direct tot rood geleid...
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Toen zei Mourinho iets van Benitez moet zich eerst met zijn eigen spelers bezighouden, nadat Benitez boos was over het toneelspel van Robben. Nu gebeurt precies hetzelfde tegen Mourinho en toont hij zich gewoon een hele slechte verliezer door op deze manier te reageren. Gewoon zwak dat hij het op deze manier doet.
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1595
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

volgens mij is er nu ook een eind gekomen aan het galactico tijdperk bij Real madrid:

'Voorzitter Pérez stapt op bij Real Madrid'

27/2/2006 21:25

Florentino Pérez heeft zijn ontslag ingediend bij Real Madrid, zo meldt de Spaanse radiozender Onda Cero. Tijdens een speciaal uitgeroepen bestuursvergadering heeft hij laten weten zijn positie als voorzitter van de Koninklijke ter beschikking te stellen en niet op zijn beslissing terug te komen.

Pérez lijkt zich de teleurstellende prestaties van de hoofdmacht aan te trekken. Real Madrid werd in de laatste vier seizoenen één keer kampioen en lijkt ook dit seizoen een bijrol te moeten vervullen. Met nog dertien duels te gaan bedraagt de achterstand op Barça tien punten.

Bovendien dreigt het Europese avontuur opnieuw voortijdig te stranden. In het heenduel in de achtste finale ging Arsenal er in Bernabéu met een 1-0 overwinning vandoor. De laatste Europese hoofdprijs dateert van 2002 toen Real de Champions League won ten koste van Bayer Leverkusen.

Pérez heeft het sinds de zomer van 2000 voor het zeggen bij Real. Hij won destijds de presidentsverkiezingen, mede omdat hij beloofde Luis Figo los te peuteren bij aartsrivaal Barcelona. Hij kwam de belofte ook na.

In de jaren daarop haalde hij telkens supersterren naar Madrid. Zo sloten onder meer Ronaldo, Zinedine Zidane, David Beckham en Michael Owen aan bij los Merengues. Commercieel pakte de grote aankopen goed uit, sportief viel het rendement tegen.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Nu weet ik waarom Riemer stopt :mrgreen:
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

volgens madrileense bronnen is de harde kern van Real al gestopt met spreekkoren uit angst voor SVs :mrgreen:
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Maar anti-Barca dat kan natuurlijk ook niet :angry:


(s'rry)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Wat dacht je van een fluit concert na afloop :urgs:
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Nee, jullie hebben gelijk daar moet us riemer maar even met harde hand gaan regeren!
Een onderschrift: wat is dat?
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

van der Vaart en zijn rentree van afgelopen weekend in de competitie;

http://www.flurl.com/uploaded/Rafael_va ... 82538.html

:lol:
Anti-vlaggetjes
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Arjanz schreef:van der Vaart en zijn rentree van afgelopen weekend in de competitie;

http://www.flurl.com/uploaded/Rafael_va ... 82538.html

:lol:
staat ook al in een ander topic maar inderdaad wel grappig
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

Haha schitterend. Je bent er dan niet helemaal met je hoofd bij lijkt me dan, maar wedstrijd was toch al verloren, gelukkig maar voor Van der Vaart. Dat ik hem nog niet op tv heb gezien trouwens. (maar dat zal dan wel aan mij liggen)
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Dutchtifo.nl schreef:Olympique Marseille solidair met supporters

Uit solidariteit met de supporters zal Olympique Marseille met een B-team aantreden tegen Paris Saint Germain. De veiligheid van de meereizende OM supporters wordt niet gegarandeerd door PSG. Marseille wil op deze manier laten blijken hoe belangrijk ze de supporters vinden.

Boven het vak waar de Marseille supporters plaats zullen nemen heeft PSG kaarten verkocht aan eigen supporters, wat volgens OM volledige waanzin is, helemaal als je kijkt watvoor lading wedstrijden tussen beide clubs met zich meebrengt. Vorig seizoen vielen Parijse supporters de spelersbus van Marseille aan en sloegen zij de ramen ervan in. PSG ontkent een onveilige situatie omdat de tribunes gescheiden zijn doormiddel van een net.

Doelman van Olympique Marseille, Fabien Barthez, zegt het volgende over de situatie: "We willen alle wedstrijden winnen. Maar het belangrijkst zijn onze supporters, die ons al jaren volgen in Europa en Frankrijk. Zonder hen naar Parijs gaan, zou hetzelfde zijn als hen in de steek laten. Hun veiligheid heeft onze prioriteit. We zijn solidair met de supporters en de club en zijn het eens met deze beslissing. Ook als we hierdoor drie punten verliezen, die kunnen we nog altijd ergens anders pakken."

Dit bericht vonden we het plaatsen waard omdat het getuigd van respect richting de supporters. waar in Nederland het vaak lijkt alsof clubs supporters liever kwijt dan rijk zijn geeft OM duidelijk aan dat de club van de supporters is en er wederzijds respect is.
RESPECT! Kunnen we hier (ook in de rest van Nederland) nog wat van leren!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Israëlisch bekerduel eindigt na 34 penalty's

In een voetbalwedstrijd tussen Maccabi Petah Tikva en Maccabi Herzliya voor de nationale beker heeft het even geduurd voordat er een winnaar uit de bus kwam. Na verlenging eindigde het duel in 2-2, dus het duel moest worden beslist middels een strafschoppenserie. Er was een serie van maarliefst 34 penalty's nodig om de beslissing te brengen. Uiteindelijk won Petah Tikva, die zich daarmee plaatste voor de kwartfinales.

Bron: http://www.nieuwnieuws.nl (geenstijl)
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Hadden we nog maar zulke spelers op bestuurders die in Nederland ook zo denken... :roll:
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Knappe 0-0 van het 2e van Marseille....
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Schitterend ja! Klasse actie van het clubbestuur.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Kunnen heel wat clubs nog wel wat van leren.. :wink:
SCH
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Vanavond is het weer zover; Barcelona v Chelsea
Wat denken we dat het gaat worden?
Ik zelf denk een geweldig spectakel stuk die uitmond in een 3-2 voor Barca.
Verwacht een wedstrijd die zich voornamelijk zal afspelen op het middenveld met veel kaarten aan Chelsea kant (robben gaat er weer af).
1-0 Eto'o / 1-1 Lampard / 1-2 J Cole / 2-2 Ronaldinho & 3-2 Messi...

oh ja dit is ook opvallend (lachen)
Speel je bij een club als chelsea, gebeurt je dit;
Michael Essien and Asier del Horno are banned while Glen Johnson has stayed at home after forgetting his passport.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ga ook zeker kijken vanavond. Geweldige wedstrijd! Ik hoop op een mooie wedstrijd, met Barcelona als winnaar uiteraard. Chelsea mag er van mij zsm uit, en laat dat nou net vanavond gebeuren tegen de mooist voetballende ploeg van Europa. Dat wordt genieten! :D
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Ook dit jaar zijn bij de heen- en terugwedstrijd de scheidsrechters dramatisch

Ik erger me dood aan die Merk, die de wedstrijd helemaal doodfluit. Bij elk duel, wacht je gewoon op het fluitje en die komt ook elke keer.

Barcelona gewoon door, na een saaie wedstrijd. Tot nu toe is er in ieder geval geen hol aan.
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Force schreef:Tot nu toe is er in ieder geval geen hol aan.
Moet je letten op Ronaldinho, een lust voor het oog, mooie goal, hij loopt er doorheen alsof het niks is...geweldig!
Kan niet wachten om hem op het WK aan het werk te zien.
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1595
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

zonde, had toch liever Barca zien sneuvelen aangezien ik 100% pro Real Madrid en anti Barca ben. Maar wel terecht dat Barca door gaat, chelsea speelde absoluut dramatisch! en volgens mij is robben de weg ook een beetje kwijt.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Juventus - Werder Bremen 2-1. Wat zal die Tim Wiese vannacht slecht slapen.. Niet te geloven, wat een blunder. En dat 1 minuut voor tijd; anders hadden de Duitsers de Italianen gewoon uitgeschakeld! Verder keepte hij een uitstekende wedstrijd, maar daar koop je uiteindelijk helemaal niets meer voor.

Villareal ook door ten koste van Glasgow Rangers; in Spanje werd het 1-1. Na de 2-2 in Schotland was dat voor de Spanjaarden dus genoeg om de kwartfinales te bereiken. Had ook wel verwacht dat Villareal het zou gaan redden, gewoon een goed team. Rangers kwamen nog wel op voorsprong, maar die komen toch tekort voor dit niveau.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Fantastisch al die Schotse supporters op de tribune, die hebben gewoon 2x een thuiswedstrijd gespeeld. En dan nog niet doorgaan... Jammer. Dat Villarreal heeft echt een 0,0 uitstraling, het RBC van de CL :P
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Fantastisch al die Schotse supporters op de tribune, die hebben gewoon 2x een thuiswedstrijd gespeeld.
Gelukkig, het is meer mensen opgevallen! 8) Tja, jammer dat dat Villareal door is, want die club spreekt inderdaad totaal niet aan. Wat niet wil zeggen dat het een matige ploeg is, in tegendeel natuurlijk.

Wat betreft Barça - Chelsea: jammer dat die Crespo die bal er niet in schiet. Dat had de wedstrijd echt kunnen doen ontbranden. Nu bleef het maar een beetje middelmatig. Wel terecht dat Barcelona door is en voor het toernooi ook mooier.

Tja, en die Wiese zal inderdaad goed ziek zijn zeg. Schitterende saves en dan zo'n blunder. Die gaat menig compilatie DVD-tje halen zeg...
Plaats reactie