Moderators: Beheerders, Fanmasters
Glick schreef: Deze kenner heeft het over een zeer goed Nederlands elftal, die een zeer leuke wedstrijd laat zien.
Met andere woorden.... NOS save me!
LWD schreef: Verder was er ook wel voldoende aandacht voor de 5e plaats toch?
Over het algemeen vind ik het voetbal op TIEN nou ook niet erg super, mara slecht is het zeker niet. NOS was wel beter idd.
LWD schreef:Ja ok dat kan ik niet beamen aangezien ik natuurlijk niet bij de wedstrijd was en er op de radio ook weinig aandacht voor was! Bij OF zal het precies zo zijn alleen andersom, dus alle kansen van H'veen worden getoond!
forza heerenveen schreef:WAT EEN K*T ZENDER, ze besteden amper aandacht aan de rest van de wedstrijden.
nee dat gezeur van koeman en zijn voorzitter dat is veel belangrijker,walgelijk
geert23 schreef:na nec-vitesse kwam er reclame toen kwamen ze terug gingen ze praten over az-ajax en meteen weer pausemaar toch vind ik het beter dan NOS studio sports
SCH017 schreef:Als Formule 1 liefhebber heb ik het dit jaar al voor m'n kiezen gekregen. De F1 keerde terug op RTL, de tot in den treure reclame tijdens de race ook.
Superfries88' schreef:Gaat Genee nu trouwens wel of niet mee naar RTL? Anders is de kans groot, ben ik bang, dat Barbera Barend gaat presenteren.
De sfeeractie voor Bosvelt en Hansson werd niet eens in beeld gebracht! Wat ben je dan een flutzender zeg. [/b]De Mol, neem je rotzooi mee!
Wat ik hoop is dat Frits Barend nu einde verhaal is. Wat een ergernis is/ was dat zeg. Ook tijdens het afgelopen EK weer.
SCH017 schreef:Hopen op de NOS na komend seizoen.
Criz schreef:Hoezo is dat vreemd? Sfeeracties worden vrijwel nooit in binnenlandse competeties getoond bij samenvattingen en waarom zouden ze?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten