Talpa??!!

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Jeroen schreef:Schitterend! :lol:

Ik ergerde me ook dood aan die reportage in Twee Vandaag met dhr Teitsma. Na Feyenoord gaat bij hem de tv uit, net als bij professor Plasterk, die zo lang moest wachten op Ajax. :?
Het is niet alleen wat de beste man zegt, het gaat er ook om dat de publieke omroep dit uitzend. Bah, wat een bende subjectieve journalistiek. Dat de Tros, en daarmee de publieke omroep, zich hiervan moet bedienen. Voelen ze de concurrentie van Talpa nu al? Of zit het nog steeds zo diep dat ze daar de samenvattingen kwijt zijn geraakt. Wat een hufters daar zeg.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Evert ten Appel schreef:Het is eerlijk gezegd eerst begonnen als ludiek protest/halve grap, maar na het zien van die uitzending van 2vandaag vrees ik, dat als er geen 'tegenactie' volgt, we binnen no-time weer terug zijn bij de oude situatie.
Oftewel: eerst Ajax, dan Feijenoord, dan PSV en dan nog eens de rest als 'competitievullers'.
Het is eerst Ajax en dan AZ. Noord-Holland komt altijd eerst he.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Evert ten Appel
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 22-08-2005 23:43
Locatie: Groningen

Bericht door Evert ten Appel »

Ok, top 4 inmiddels, maar dat is ook pas sinds Co Adriaanse het daar goed begon te doen.

Clubs als Heerenveen, Groningen, Twente, NAC, Roda, Twente, etc.etc. telden in elk geval nooit mee bij Studio Sport, tenzij ze er echt niet meer omheen konden zoals toen jullie 2e werden en zelfs dat ging absoluut niet van harte.

Ik ben blij dat het nu veel objectiever gebracht wordt en hoop dat dat niet verpest wordt door die anti-actie, dus ik kan alle steun gebruiken!
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Theo Teitsma ????
Evert Ten Appel????
Dit kan niet serieus zijn :shock:
Wie is de volgende met een iniatief?
Bart Smeets?
Tom Degberts?
Hugo Zwalker?
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Evert ten Appel schreef:Ok, top 4 inmiddels, maar dat is ook pas sinds Co Adriaanse het daar goed begon te doen.

Clubs als Heerenveen, Groningen, Twente, NAC, Roda, Twente, etc.etc. telden in elk geval nooit mee bij Studio Sport, tenzij ze er echt niet meer omheen konden zoals toen jullie 2e werden en zelfs dat ging absoluut niet van harte.

Ik ben blij dat het nu veel objectiever gebracht wordt en hoop dat dat niet verpest wordt door die anti-actie, dus ik kan alle steun gebruiken!
Heerlijk dat calimero complex, en wat nou als jouw club het over een jaar of 30 eens ver schopt in de competitie en jij moet 2 reclame blokken wachten? Degene bovenaan staat daar moet mee begonnen worden, degene die presteert die regeert.Commercieel denkwerk of niet,de meerderheid zit op de minderheid te wachten als clubs als NAC,RKC,Groningen eerst worden uitgezonden. Je wilde toch zo graag gerechtigheid? Of zou het komen doordat Talpa uit die vervelende Randstad komt?:lol:
Gelukkig kijk ik mijn wedstrijden gewoon gratis via internet, wel zo handig en geen reclame blokken, kan ik mooi stoppen als de niets inhoudende wedstrijden beginnen.
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Luna schreef: Heerlijk dat calimero complex, en wat nou als jouw club het over een jaar of 30 eens ver schopt in de competitie en jij moet 2 reclame blokken wachten? Degene bovenaan staat daar moet mee begonnen worden, degene die presteert die regeert.Commercieel denkwerk of niet,de meerderheid zit op de minderheid te wachten als clubs als NAC,RKC,Groningen eerst worden uitgezonden. Je wilde toch zo graag gerechtigheid? Of zou het komen doordat Talpa uit die vervelende Randstad komt?:lol:
Gelukkig kijk ik mijn wedstrijden gewoon gratis via internet, wel zo handig en geen reclame blokken, kan ik mooi stoppen als de niets inhoudende wedstrijden beginnen.
Ook al moet je wachten je wil toch ook wel kijken hoe de conccurenten van je favoriete ploeg het gedaan hebben?
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Bij mij moest ik altijd 2 samenvattingen wachten dan,hier keek je even met een schuin oog naar dan maar idd wel belangrijk..
Gelukkig kan ik nu niet meer naar talpa kijken en heb een alternatief.
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Als het met de rechtzaak een beetje meezit, dan komt er binnenkort een mooi programma/netwerk uit Duitsland om beeldmateriaal (p2p!) te delen... Dus ook 'live' tv beelden. Er hoeft dan maar 1 iemand zo aardig te zijn om (dmv een TV-kaart) Versatel te kijken en het beeldsignaal te delen. Je kan dan met zn honderden tegelijk 'meekijken' met een vertraging van 5-10 seconden. Vergelijkbare software bestaat overigens al wel, maar niet op zo'n grote schaal als dit nieuwe toekomstige netwerk.

Eind september...


ik kan niet wachten :upto: :twisted:
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Freezer
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 25-08-2005 15:38
Locatie: Freezland

Bericht door Freezer »

Ach, het is inderdaad iets minder aantrekkelijk geworden, door al die commercials en geouwehoer er tussen door.

Maar goed, een commerciele zender, dan kun je het ook verwachten dat er reclame uitgezonden wordt. Wat ik ook goed vind is dat niet altijd de top 3 als eerste uitgezonden wordt, sterker nog, wij zijn nu als eerste aan de beurt! Ik hoor veel gezeur van mensen die altijd lekker verwend waren om eerst Ajax te mogen zien, nu langer moeten wachten.

Wat ik wel jammer vind is het Kraaij sr. achtige gepraat na een wedstrijd. Studio Sport heeft het ook ff geprobeerd, maar kwam er achter dat de uitzendingen dan te lang duren. Voetbal moeten ze uitzenden, niet dat eeuwige geanalyseer.

Maar goed, we zullen even moeten afwachten, hoe het er uiteindelijk uit komt te zien, ze zullen nog wel ff sleutelen.
Evert ten Appel
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 22-08-2005 23:43
Locatie: Groningen

Bericht door Evert ten Appel »

Luna schreef: Heerlijk dat calimero complex, en wat nou als jouw club het over een jaar of 30 eens ver schopt in de competitie en jij moet 2 reclame blokken wachten? Degene bovenaan staat daar moet mee begonnen worden, degene die presteert die regeert.Commercieel denkwerk of niet,de meerderheid zit op de minderheid te wachten als clubs als NAC,RKC,Groningen eerst worden uitgezonden. Je wilde toch zo graag gerechtigheid? Of zou het komen doordat Talpa uit die vervelende Randstad komt?:lol:
Gelukkig kijk ik mijn wedstrijden gewoon gratis via internet, wel zo handig en geen reclame blokken, kan ik mooi stoppen als de niets inhoudende wedstrijden beginnen.
Heeft echt niks met Calimero te maken.
Of mijn club nou 1e of laatste staat, ik wil gewoon een samenvatting van 10 minuten of meer zien (tenzij er niks gebeurt op het veld, dan is het logisch) en niet alleen aandacht voor de top 3 en de rest na het journaal.

Zoals ik al zei: ik kijk alle wedstrijden met genoegen (voetballiefhebber ;) ) dus het maakt mij niet uit of mijn club als eerste of laatste komt. Ik ben net zo geïnteresseerd in een samenvatting van Heerenveen als van Roda, Twente, NAC, ADO, Heracles, noem ze allemaal maar op en uiteraard ook in de top 3.
Waar het om gaat is dat er wel serieus aandacht aan moet worden besteed en bij Talpa heb ik meer dat gevoel dan bij de NOS.
Die zouden bijv. nooit zo'n reportage over Twente uitzenden, of bijv. Sparta-Feijenoord (al had die natuurlijk vóór de samenvatting gemoeten).

Het hele punt van die actie (lees: uit de hand gelopen grap) is dat ik pissig was omdat die Theo Teitsma (ok, Evert ten Appel is natuurlijk niet mijn echte naam) zegt 'een echte voetballiefhebber' te zijn, terwijl hij 2 minuten later doodleuk vertelt dat hij alleen in Feijenoord , Ajax en PSV is geïnteresseerd en niet zit te wachten op eerst een B-wedstrijd (Utrecht - AZ notabene!).

Van mij mogen ze heus wel beginnen met Ajax/Feyenoord, maar niet week in week uit, die afwisseling en aandacht voor ALLE clubs vind ik juist een pluspunt en ik hoop dat Talpa er ook van hoort dat er genoeg mensen zijn die het niet met die Theo eens zijn wat dat onderwerp betreft.
Inmiddels heb ik al zo'n 90 mailtjes binnen (jaja, tientallen ;) ) - waaronder ± 10 van Heerenveen-supporters, Groningers, heel veel Utrechters en Hagenezen (toch ook een beetje randstad), NAC, NEC, noem maar op, zelfs 2 ajacieden die het ook wel mooi vinden op deze manier.
En dat terwijl er niks over in kranten heeft gestaan...(al is het voor een krant natuurlijk ook leuker om negatief nieuws te brengen dan positief)

Verder vind ik Talpa tot nu toe een kutzender hoor, en die reclames hoeven van mij er ook niet tussendoor en het gelul achteraf is te lang (maar net niet lang genoeg om mij te irriteren)

Dus....

Oh ja (nu ik toch op het Heerenveenforum ben) : bij schaatsen komen de toppers toch ook pas aan het eind en laten ze ook die hele 10 km van de nr 11 tegen 12 zien? ;)
Laatst gewijzigd door Evert ten Appel op 25-08-2005 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik kijk alleen de de samenvattingen bij Talpa, voor de rest is het toch allemaal bagger.
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Die eikels daar liepen zelfs al over een Talpa 2 te lullen toen de eerste er nog niet eens was :grmbl:
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
dutchproud
Invaller
Berichten: 334
Lid geworden op: 07-12-2004 17:58
Locatie: It ' Hearrenfean
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

Freeze schreef:Die eikels daar liepen zelfs al over een Talpa 2 te lullen toen de eerste er nog niet eens was :grmbl:
de Mol dacht er zelfs aan om een sportzender op te richten net zoiets als eurosport,
maar dat is toch maar niet doorgegaan ( gelukkig maar :roll: )
Never Change a Winning Team !!
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

dutchproud schreef:de Mol dacht er zelfs aan om een sportzender op te richten net zoiets als eurosport,maar dat is toch maar niet doorgegaan ( gelukkig maar :roll: )
Als hij bereid was om NFL, NHL en NBA gratis uit te zenden, dan was ik hun trouwste kijker :mrgreen: En anders keek ik gewoon niet :upto:
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
jc_feanfan
Nieuw talent
Berichten: 75
Lid geworden op: 18-08-2005 11:00

Bericht door jc_feanfan »

wij hebben een grote aanhang, maar die van feyenoord,ajax,psv is groeter dus meer mensen die daarnaar willen kijken. talpa doet die als laatst zodat die aanhang het hele progamma moet wachten en niet weg zappen naar de eerste wedstrijd!! :stan: :!:
VDB is nummero 1
dutchproud
Invaller
Berichten: 334
Lid geworden op: 07-12-2004 17:58
Locatie: It ' Hearrenfean
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

Freeze schreef: Als hij bereid was om NFL, NHL en NBA gratis uit te zenden, dan was ik hun trouwste kijker :mrgreen: En anders keek ik gewoon niet :upto:
Hij dacht meer aan nederlands, italiaans, engels, spaans en duits voetbal, hockey, en volleybal.
Dat soort sporten.
Sporten die in europa ( en vooral in nederland ) populair zijn.
Never Change a Winning Team !!
Gebruikersavatar
Snuggels
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 03-12-2002 05:48
Locatie: Heerenveen

Bericht door Snuggels »

Erger me dood aan de uitzendingen,wedstrijdje gezien..........hoppa domzinnige analyses met een geflopte trainer dan weer reclame,getver........geef mij de NOS maar heel snel terug.Never nooit niet kijk ik weer naar Talpa.
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Snuggels schreef:Erger me dood aan de uitzendingen,wedstrijdje gezien..........hoppa domzinnige analyses met een geflopte trainer dan weer reclame,getver........geef mij de NOS maar heel snel terug.Never nooit niet kijk ik weer naar Talpa.
Vroeger bij de NOS zat Heerenveen wel eens achter het journaal nou dan heb je ook twee grote blokken met reclame maar toen viel het niemand op.
Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

Freeze schreef: Als hij bereid was om NFL, NHL en NBA gratis uit te zenden, dan was ik hun trouwste kijker :mrgreen: En anders keek ik gewoon niet :upto:
Ik denk dat dat best een gat in de markt is hier in Nederland. Misschien een ideetje voor Studio Sport? NHL zou ik zeker gaan volgen! 8)
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Never nooit niet kijk ik weer naar Talpa.
Geloof je hetzelf :?:

Gisteravond een reportage over Verbeek en Heerenveen. Die gehandicapte jongen die tijdens de lunch het team ff aansprak...geweldig....wat een held :stan:

Waar is Jan Mulder gebleven? Ik dacht dat hij een vaste gast zou zijn op zaterdag. Geweldige analyse weer met die 'speciale' laptop....wat een giller :urgs: Verder viel me op hoe vaak de commentatoren zich verspraken. Met name die gast van nec-rkc. Je zal maar als blinde kijken dan was je de weg helemaal kwijt 8)
Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

Ja heb die reportage van Sierd de Vos op Talpa ook gezien, mooi stukje. En leuk om te zien dat voetbalclubs die mensen erook eens bijhalen. En ze hebben er ook best een beetje kijk op, want volgens hem moest VandeBussche weer op goal :wink:
Bij AZ had je immers ook van die twee; vooral toen Van Hanegem er trainer was.
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Vind het opzich ook wel goed dat ze willekeurige volgorde aanhouden met 'de Wedstrijden' maar ze moeten dan wel aangeven wat wanneer is, want als je bijv ff alleen de top 3 (en SCH natuurlijk :D ) wil kijken moet je niet eerst een uur naar al die andere wedstrijden, interviews, reportages en reclames te hoeven kijken...dat is echt irritant
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

En werd Ajax - Feyenoord als eerste uitgezonden of bewaarden ze hem voor het laatst?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Na de eerste wedstrijd van Utreg- Twente kwam eerst zoals gewoonlijk de reclame, daarna de klassieker, daar weer na Heracles- groningen en daarna weer reclame en daar weer na Roda-Psv. Wat een drama deze zender! Enige voordeel: ze laten de 'kleinere' clubs eerst zien.
SCH
The_Hunter
Selectiespeler
Berichten: 503
Lid geworden op: 28-02-2005 14:19

Bericht door The_Hunter »

Die analyses met die computer vind ik nog wel het grootste drama
zo langdradig en het voegt helemaal niets toe
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ik heb nog steeds geen problemen met het kijken naar Talpa "de wedstrijden".
Mooie samenvattingen, paar shots van publiek en tifo, na de wedstrijd direct het gepraat, reclame en volgende wedstrijd.
Ik stoor me (nog) niet aan de reclame.
Welk programma wordt tegenwoordig nou niet onderbroken door reclame?
Dat het mooi is zeg ik niet, maar problemen heb ik er niet mee.
We kunnen dankzij de reclame gratis voor niets lekkere samenvattingen zien.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Okselfris
Nieuw talent
Berichten: 63
Lid geworden op: 11-06-2003 12:33
Locatie: Cuijk

Bericht door Okselfris »

Ik vindt het toch een verbetering t.o.v Studio Sport.
Elke club nagenoeg gelijke zendtijd. Samenvattingen zijn niet slecht. statistieken na de wedstrijd zijn ook o.k.
Ik kan hier wel mee leven.

Alleen moeten ze die Gullit snel inruilen..... wat een looser die man. Zodra Feyenoord in beeld komt gaat hij zich zelf verdedigen. "ja die speler heb ik gehaald....en zo speelden we zelf ook al etc. etc." Hij mag zichzelf graag op de borst slaan.

enne oja die Pijl bij vrije trappen is wel humor. daar kan Yildrim nog wat van leren....hehe gewoon recht toe recht aan op het goal. ook wel makkelijk als je even vergeten bent als kijker, waar de goal staat. ;-)
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Humor,zowel sport studio als sprotcafe zijn bij ons tegelijker tijd uit de lucht gevallen :mrgreen:
Misschien wel sabotage?Het is wel toevallig,alleen ned 2 en talpa.Of ligt de fout bij upc?
:P
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Inmiddels is Studio Sport weer in de ether, maar Talpa wacht nog op verbinding met Cafe Sport :D
Er waren verschillende zenders uit de lucht, Belgie en Duitsland hebben nu nog steeds geen beeld evenals de zender met al die "beeldjes !?
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Ik vind het nog steeds goed te bekijken bij Talpa.
Mensen die "dreigen" nooit meer naar Talpa te kijken kan ik niet meer serieus nemen.... :upto:
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Plaats reactie