Talpa??!!

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw aanmelding voor het bijwonen van live opnamen van Café de Sport!

Om uw aanmelding compleet te maken vragen wij u de onderstaande gegevens aan ons door te mailen.

- Aantal personen (inclusief uzelf). Maximaal aantal 5, minimum leeftijd 16.

- 2 Voorkeursdata, te kiezen uit: zondag 22 januari 2006

zondag 29 januari 2006

zondag 05 februari 2006

zondag 12 februari 2006

(Dmv. het doorgeven van een nummer 1 en 2 datum, is de kans het grootst dat u op een van deze data terecht kan bij Cafe de Sport)

Zodra u deze naar ons teruggestuurd heeft, zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Tot snel in Café de Sport!

Met vriendelijke groet,

Lisette Kleemans

Eyeworks Sports
Sumatralaan 45
1217 GP Hilversum

T: +31 (0)35 6771382

F: +31 (0)35 6771370

E: lisette.kleemans@eyeworks.tv


Voor mensen die dit schijtprogramma nog eens bij willen wonen!!!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Hangt er vanaf hoe lekker lisette is :wink:
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

Iedereen loopt tegenwoordig te zeiken over Talpa, en dan met name over
al die reclames tussen de wedstrijden door, maar je hoort niemand over het
feit dat de NOS na de wedstrijd PSV-Milan " reclame -- kort journaal -- en wéér reclame" uitzendt!

Dit is dus gewoon precies hetzelfde, maar dan nog stiekemer ook! Belachelijk voor
een publieke omroep...! :blbl:
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

Inderdaad ja.
Hetzelfde heb je in de rust reclame - zeer korte analyse - reclame

Terwijl ze bij Sporza op de Belgische televisie gewoon in de rust analyseren en beelden van de andere wedstrijd in de poule laten zien. Dus zo kan het ook!
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Ik heb er weinig moeite mee, ben al blij dat ze de uitzendrechten nog hebben voorlopig en reclame is de enige manier om ervoor te zorgen dat het nog een beetje rendabel wordt om zoveel geld te betalen voor de Europese wedstrijden!!!!
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Binnenkort worden de wedstrijden stil gelegd, zodat er reclameblokken ingelast kunnen worden.
Uiteraard wordt dit gebracht als, time-out voor de coaches omdat de belangen nogal groot worden :mrgreen: .
Zo......en nu weer gewoon 4e...
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Ook Talpa begint aardig op "studio Ajax" te lijken, valt me de laatste weken op.
Voorbeeld van afgelopen zondag: duel tussen Vreven en Pienaar, Pienaar opzichtig aan het natrappen, beetje zelfde situatie als N'Kufo tegen Grunn
De commentator vermeldt het niet eens!!!!!
En dan lopen krijsen bij elke overtreding van Vitesse.
En ondertussen wel Barry van Galen (wel terecht overigens) 10 keer in de herhaling voorbij laten komen.
Ik ging weer ouderwets over mijn nek.
Gebruikersavatar
master_willem
Nieuw talent
Berichten: 68
Lid geworden op: 23-10-2004 15:24
Locatie: Hallum

Bericht door master_willem »

Talpa is gewoon dikke bagger, k##zender.
Ja, of niet.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ik vind het ook knap van Talpa dat ze alle "hands ballen" er uit hebben gefilterd. Ik zelf heb er 3 zekere en 3 twijfel gevallen gezien.
Had toch minstens 2 terug verwacht in de uitzending.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Het dagelijkse Eredivisie Journaal bij Talpa keert na de winterstop niet terug. Het tv-programma trok te weinig (gemiddeld 200.000) kijkers, aldus een Talpa-woordvoerder donderdag.

Hier verder lezen

Erg jammer :twisted:
Wat is het volgende?
Anti anti. :)
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Ben ik trouwens de enige die de afleveringen van De Wedstrijden niet meer online kan zien bij Talpa?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Johnny '86 schreef:Ben ik trouwens de enige die de afleveringen van De Wedstrijden niet meer online kan zien bij Talpa?
Dit kan tot maandagochtend 9 uur. Daarna zijn de rechten weer voor de clubs en worden de beelden van het net gehaald.
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

nee ,, in het begin keek ik de uitzending geregeld terug maar de laatste tijd lukt het mij ook niet meer khoop dat het binnenkort weer kan.
Dieder

Bericht door Dieder »

Jeroen schreef: Dit kan tot maandagochtend 9 uur. Daarna zijn de rechten weer voor de clubs en worden de beelden van het net gehaald.
Klopt, Heerenveen heeft 1 keer een samenvatting op de site gezet, maar daarna (helaas) niet meer. Weten jullie daar wat van? PSV en Ajax (betaald) zetten ook samenvattingen op hun site...
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

wel opvallend net bij de 10 mooiste doelpunten van de eerste seizoenshelft

1 Bosvelt (Groningen)
2 Huntelaar (NAC)
3 Martens
4 Huntelaar (Twente)
5 Samaras (Groningen)
6 Huntelaar (Groningen)
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

En nu maar hopen dat een daarvan ook het doelpunt van het jaar word. Vind het trouwens wel leuk van Talpa dat ze dat doen!
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Jack Spijkerman gaat zich meer richten op zijn eigen show bij Talpa. Hij gaat Cafe de Sport verlaten. Hier ben ik dus echt niet rouwig om! Laatst was Jack ziek en presenteerde Umberto Tan het in zijn eentje. Hij moest nu wel alle onderdelen doen, maar ik vond dit al een verbetering.
Ik weet niet of Umberto nu een mede-commentator krijgt of dat hij geslaagd is voor zijn solo optreden :D
Ik vond Jack geen succes bij dit programma. Komt beter tot zijn recht in zijn nieuwe programma, denk ik. Zijn ze bij Talpa dus ook achter gekomen.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Talpa wordt ook niet minder! Bij de topscorelijst in het programma de wedstrijden staat nu; Huntelaar 17 goals, Ajax/Heerenveen. Laatst stond er alleen maar Ajax, dus Talpa begint het te begrijpen..
Dieder

Bericht door Dieder »

chrissie schreef: Ik weet niet of Umberto nu een mede-commentator krijgt of dat hij geslaagd is voor zijn solo optreden :D
gaat Heerschop hem niet vervangen?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Lijkt er meer dat die Visser de co-presentator gaat worden bij Café de Sport. Een beetje de tegenhanger (al lijken ze wel wat op elkaar) van Hugo Borst bij studio voetbal. Zit trouwens vaak te zappen tussen de twee programma's.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Qua voetbalkennis vindt ik Studio voetbal beter, maar omdat ze geen fragmenten mogen uitzenden kunnen ze het niet echt over het voetbal van afgelopen week hebben.

Cafe de sport is nu al veel beter nu Spijkerman weg is met zijn 'voetbal'humor, tenminste tot 11 uur. Daarna ben ik maar overgezapt naar Studio voetbal omdat Jans daar te gast was.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Craig Montgomery
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 20-12-2005 14:50
Locatie: Ik zie het stadion vanuit mijn slaapkamer.

Bericht door Craig Montgomery »

vlqrt schreef:Qua voetbalkennis vindt ik Studio voetbal beter, maar omdat ze geen fragmenten mogen uitzenden kunnen ze het niet echt over het voetbal van afgelopen week hebben.

Cafe de sport is nu al veel beter nu Spijkerman weg is met zijn 'voetbal'humor, tenminste tot 11 uur. Daarna ben ik maar overgezapt naar Studio voetbal omdat Jans daar te gast was.
Alleen Hugo Borst nog vervangen in iemand die ik wel serieus kan nemen. Wat een naar mannetje, probeert Johan Derksen te immiteren op een wel heel slechte manier. Als je een programma wilt verpesten moet je vooral doorgaan met deze gast. Hij kan beter op TV Rijnmond zijn rotterdamse roddels verkondigen dan in Studio Voetbal de blaaskalk uit te hangen.

bdw, dit is mijn mening, op een diepgaande dicussie over de persoon Hugo Borst zit ik niet te wachten.
De "uit-supporters" in vak 22 horen daar niet thuis!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik vindt die vent die nu studio voetbal presenteerd minder irritant dan Jack "laten we het eens over Ajax hebben" van Gelder. Die nieuwe presentator is een fanatiek Heracles Almelo fan (Hij heeft zelfs een boek over Heracles geschreven, dat boek is ook nog verfilmd), maar hij hoeft het niet elke 5 zinnen over Heracles te hebben terwijl Jack wel die neiging heeft.

Nu ik er bij nadenk moeten ze iedereen met de voornaam Jack en een voorliefde voor Ajax van de Tv weren.
Het is maar een spelletje
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Misschien kan men er eens oer nadenken om bij Studio Voetbal Yuri Mulder te schrappen.
Die voegt echt niets zinnigs toe. Zoveel weet IK ook nog wel.
Hugo Borst is wel een etter, maar kan soms wel lekker provoceren.
Dieder

Bericht door Dieder »

vlqrt schreef:Ik vindt die vent die nu studio voetbal presenteerd minder irritant dan Jack "laten we het eens over Ajax hebben" van Gelder. Die nieuwe presentator is een fanatiek Heracles Almelo fan
Tom Egbers, welk boek bedoel je?
ZKV
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 03-11-2005 21:22

Bericht door ZKV »

Dat boek waarschijnlijk over de eerste donkere speler in Nederland, die bij Heracles voetbalde. Okono ofzo, ben zijn naam even kwijt.
Titel van het boek weet ik trouwens ook niet meer, "een zwarte bladzijde in onze geschiedenis" was het in elk geval niet :wink:
iffit kantko lijkkit sjoet, it sjoetko lijkkit kan
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Steven Mokone, de zwarte meteoor.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Vanavond Voetbal Insite maar even kijken. Eens zien of Derksen de transfer kan bevestigen, en of Heerenveen al met een vervanger bezig is.
SCH
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

Súrhusterfeanfans schreef:Vanavond Voetbal Insite maar even kijken. Eens zien of Derksen de transfer kan bevestigen, en of Heerenveen al met een vervanger bezig is.
Prima dat je gaat kijken, ik ook! Maar zet je tv dan niet op Talpa, maar op RTL7, anders mis je het nog...! :upto:
Plaats reactie