Talpa??!!

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Wat vinden we ervan??

Vinden we het niets :angry: , of juist een verbetering :mrgreen: ....

Ik ga vooralsnog voor het laatste. Voor een eerste uitzendig ziet het er goed uit. Erg positief ervaar ik de digitale cirkel bij vrije trappen.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

En wat mij ook bevalt is dat ze niet altijd PSV/Ajax/Feyenoord als eerste wedstrijd pakken het was nu toevallig heerenveen vitesse. Maar daarna lieten ze ook nog roda - twente zien. En als ik heel eerlijk ben vind ik dat wel zo eerlijk. Dat zijn moeiere wedstrijden (op papier) dan heracles - psv. Nu maar hopen dat ze dat altijd gaan doen. Gewoon het mooieste affiche eerst.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

En jah de comentatoren het is ff wennen he. Heb ik nog niet echt een oordeel over. Je bent alleen zo de stemmen van de nos gewent :lol:
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Wat Currahee stelt over PSV: niet eerst uitgezonden, viel mij ook op! Ben benieuwd of ze dit blijven doen. Misschien vanuit oogpunt te voorkomen dat meeste mensen niet gaan afhaken na de top 3 gezien te hebben. Wat me ook opviel was dat nadat Genee over PSV begon, na de samenvatting, Mulder meteen opmerkte dat het niet over PSV moest gaan maar over Heracles, die het goed had gedaan! :D Dit is wat mij bij NOS altijd ergerde, vooral als Heerenveen had gewonnen van de top 3 en niet over het spel van SCH werd gesproken, maar wat er allemaal mis was bij de tegenstander :angry:
Vindt Talpa tot nu toe prima, wat me irriteert zijn de reclameblokken tussendoor.
Zo zit je inderdaad 1,5 uur naar het programma te kijken, terwijl dit korter zou kunnen zijn. Ik wacht volgende uitzendingen met belangstelling af.
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Het duurt inderdaad allemaal best lang. Maar dat het beter is dan wat de NOS te bieden had is wel duidelijk. Goed punt is dat er meer aandacht wordt besteed aan sfeer en supporters. En die reclameblokken, tsjah...zwaarrr irritant maar dat is Talpa.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik vind dat er wat meer snelheid zit in Talpa. Heb daarom eigenlijk geen negatief beeld, zit goed in mekaar allemaal! Nu maar afwachten of Ajax en Feyenoord ook wat meer naar de achtergrond worden versschoven zoals vandaag met Heracles -Psv.

Bovendien kunnen we onze lol iedere week nog op bij de NOS, wat betreft Engels voetbal!!
Miereneukert!
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

Ik vind toch dat Talpa veel ste veel reclames gebruikt tot nu toe, maar toch niet slecht voor de eerste keer.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2441
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik kwam net terug van Vitesse en heb alleen de samenvattingen van willem2-rkc en az-sparta kunnen zien, maar dat zag er allemaal netjes uit :)
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik was eerlijk gezegd blij dat 'we' van Yuri Mulder af waren zie ik tot mijn schrik Mulder Senior aan tafel zitten. Nou moet ik zeggen dat hij me 100% meeviel, maar toch mis ik een beetje een meer tactische analyse.

Bij PSV-Heracles wordt wel vermeld dat Heracles veller op de bal zit en dat PSV slordig speelt, maar er wordt niet echt in detail getreden en er worden geen voorbeelden gegeven (iets dat ironisch genoeg Yuri Mulder dan weer wel doet). Verder hadden ze van mij Timmer mogen vervangen door iemand die meer commentator is en minder voetballer.

Verder vind ik de technische snufjes erg leuk, vooral dat circeltje bij de vrije trap en het pijltje (met afstand) bij een vrije trap wel een verbetering. Genee was wel wat zenuwachtig, maar dat is logisch bij een eerste uitzending ... verder een paar nonuitspraken zoals : "ik wordt natuurlijk betaald om te zeggen dat er mooie wedstrijden aankomen, maar het is ook nog echt zo", maar dat zullen de zenuwen wel zijn.

Het is wachten of Jack 'ik heb in mijn contract staan dat ik s'middags naar ajax kan' Spijkerman zijn rood witte hart beter kan beteugelen dan Jack 'ook al degradeert ajax, dan nog zijn ze beter' van Gelder. Maar dat zijn zorgen voor later
Het is maar een spelletje
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

Ik vond Talpa echt drama. Ik heb na Heerenveen vlug de tv afgezet (nog wel een stukje twente gekeken maar verder niks)

Dat gepraat en die nare Genee irriteerde me mateloos. Slechte samenvatting by the way. Superkort :angry: Ik ben de enige hier denk ik die me irriteerde aan Talpa. Maar jullie mogen het best leuk vinden van mij hoor :)

En dat Az hier en daar (ook op Nos en zo) komt me echt de strot uit :blbl: Alsof ze opeens de vierde club van Nederland zijn geworden :?
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

vond het wel een goede eerste uitzending
er waren nog wel wat kleine foutjes te ontdekken bij de opstellingen
Zuiverloon in een feyenoord shirt in de opstelling van RKC en een foto van Buskermolen ipv de Zeeuw bij AZ. De lange namen van spelers vielen weg onder het volgende plaatje wat mij ook niet de bedoeling lijkt. Als ze dat soort kleine foutjes er uit weten te halen kunnen we denk ik wel over een verbetering spreken.
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

Trouwens even iets positiefs van mij. Vond de 2 eerste commentatoren niet irritant of zo. En het beeld was helder.

En we zijn bij Talpa eindelijk verlost van Evert ten Apel!(of hoe je t ook schrijft)
Gebruikersavatar
Super Fries
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-04-2005 16:00
Locatie: Fryslân

Bericht door Super Fries »

Ik vond het best meevallen, die studio is ook best mooi :!: De samenvatting van Vitesse - Heerenveen was wel kort en die reclame er tussen door :x
Maar dat blijft er altijd wel inzitten..
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Is er op zondagmiddag ook de herhalingen ergens te zien van het voetbal?
Heb het gister niet kunnen zien:S
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Om zeven uur de wedstrijden en om half 11 of om 11 uur is er een soort studio voetbal, maar nu met Hunberto Tan en Jack 'ajax' Spijkerman.

Voor meer info kijk http://www.talpa.tv
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Super Fries
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-04-2005 16:00
Locatie: Fryslân

Bericht door Super Fries »

En op maandag is er altijd wel iets op Omrop Fryslân!
Gullit in basis van Talpa. Ruud Gullit staat komend seizoen in de basis van het Talpa-team. In het programma De Wedstrijden vervult hij iedere zondag de rol van analist. Ook Zeljko Petrovic is aangetrokken. Het duo werkte eerder samen bij Feyenoord.

Bron: Talpa
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Korte samenvatting van Vitesse - Heerenveen? Bijna negen minuten, exclusief vooraf en achteraf ge-analyseer en gedoe. Niks mis mee. Alsof de NOS zo geweldig was. En die reclame tussendoor kan nooit erger zijn dan wat de NOS op zondag rond acht uur deed: reclame, journaal, reclame en dan nog voetbal. Dat was een onderbreking van twintig minuten waar ik nooit iemand over hoorde.
Dieder

Bericht door Dieder »

Hele talpa heeft het voor mij verpest, ik kan het zo niet zien!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Dieder schreef:Hele talpa heeft het voor mij verpest, ik kan het zo niet zien!
hoe niet?
Gebruikersavatar
Super Fries
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-04-2005 16:00
Locatie: Fryslân

Bericht door Super Fries »

Forza schreef:Korte samenvatting van Vitesse - Heerenveen? Bijna negen minuten, exclusief vooraf en achteraf ge-analyseer en gedoe. Niks mis mee. Alsof de NOS zo geweldig was. En die reclame tussendoor kan nooit erger zijn dan wat de NOS op zondag rond acht uur deed: reclame, journaal, reclame en dan nog voetbal. Dat was een onderbreking van twintig minuten waar ik nooit iemand over hoorde.
Voor het journaal zaten de belangrijkste wedstrijden en daarna keek ik niet meer.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

kukkel schreef: hoe niet?
waarschijnlijk geen kabel tv
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
CRULES
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 05-03-2003 09:09
Locatie: IJLST
Contacteer:

Bericht door CRULES »

Wat ik jammer vind aan talpa dat is dat er niet Nachtelijke herhalingen zijn.

Toen ik thuis was van Vitesse kon ik de wedstrijden niet meer zien. Dat vond ik het grote voordeel van de NOS de herhalingen gingen de hele nacht door. hoop dat Talpa dat in de toekomst ook gaat doen :?:
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Ik vond het er goed uitzien. Eigenlijk is het gewoon een kopie van de opzet van BBC's Match of the Day, met zo'n grote tafel. Die reclame vind ik niet heel erg, kun je naar de wc, wat te drinken halen, o.i.d.. En gisteren opgenomen, dus toen ik na de wedstrijd thuiskwam, kon ik de reclame gewoon doorspoelen :)
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

ik vind alleen de schaal onder de tafel heel irritant. Ben ik de enige of zijn er meer mensen die dat irritant vinden
Gebruikersavatar
Big Fella
Nieuw talent
Berichten: 96
Lid geworden op: 02-12-2002 18:44

Bericht door Big Fella »

Ik vindt er geen zak meer aan. GVd 3 kwartier verder en nog maar twee samenvattingen gezien. Het gaat nergens meer over, wat een flauw gelul :blbl:

qua opzet net als motd ? Zouden ze wel willen. Daar heb je na 3 kwartier degelijke samenvattingen en een duidelijke analyze gehad.

Dit is dodelijk saai :blbl: :blbl: :blbl: :blbl: :blbl: :blbl:

Na 50 minuten de volgende samenvatting :urgs:
and they call you a genius,cause you're easier to sell
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

Big Fella schreef:Ik vindt er geen zak meer aan. 3 kwartier verder en nog maar twee samenvattingen gezien. Het gaat nergens meer over, wat een flauw gelul :blbl:

qua opzet net als motd ? Zouden ze wel willen. Daar heb je na 3 kwartier degelijke samenvattingen en een duidelijke analyze gehad.

Dit is dodelijk saai :blbl: :blbl: :blbl: :blbl: :blbl: :blbl:

Na 50 minuten de volgende samenvatting :urgs:
Je haalt me de woorden uit de mond! Ps wat is motd? :oops:
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Match Off The Day

Gepresenteerd door Gary Lineker en vanavond weer om 23.30 uur op BBC2 te zien.
Laatst gewijzigd door Freezeman op 14-08-2005 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Anti anti. :)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vind het echt waardeloos! :evil: Na 1 wedstrijd al een reclame van zo'n 7 a 8 minuten en veel te veel gelul. Als ik zelf een wedstrijd gezien heb, dan hoef ik geen analyses meer. Ik smacht nu alweer terug naar Studio Sport, dit is tien keer niks.
Gebruikersavatar
Big Fella
Nieuw talent
Berichten: 96
Lid geworden op: 02-12-2002 18:44

Bericht door Big Fella »

Hum, eigenlijk is het Match Of The Day :wink:
zaterdagavond te zien op BBC 1 rond half twaalf, herhaling zondagochtend acht of negen uur. Idd gepresenteerd door Gary Linker

Zondagavond rond half twaalf MOTD 2 op BBC 2 voor de wedstrijden van zondag, presentatie Adrian Chiles.

Ook altijd leuk, Football Focus, zaterdag 13.10 uur op BBC 1
and they call you a genius,cause you're easier to sell
Plaats reactie