Vinden we het niets

Ik ga vooralsnog voor het laatste. Voor een eerste uitzendig ziet het er goed uit. Erg positief ervaar ik de digitale cirkel bij vrije trappen.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Gullit in basis van Talpa. Ruud Gullit staat komend seizoen in de basis van het Talpa-team. In het programma De Wedstrijden vervult hij iedere zondag de rol van analist. Ook Zeljko Petrovic is aangetrokken. Het duo werkte eerder samen bij Feyenoord.
Bron: Talpa
Forza schreef:Korte samenvatting van Vitesse - Heerenveen? Bijna negen minuten, exclusief vooraf en achteraf ge-analyseer en gedoe. Niks mis mee. Alsof de NOS zo geweldig was. En die reclame tussendoor kan nooit erger zijn dan wat de NOS op zondag rond acht uur deed: reclame, journaal, reclame en dan nog voetbal. Dat was een onderbreking van twintig minuten waar ik nooit iemand over hoorde.
Big Fella schreef:Ik vindt er geen zak meer aan. 3 kwartier verder en nog maar twee samenvattingen gezien. Het gaat nergens meer over, wat een flauw gelul :blbl:
qua opzet net als motd ? Zouden ze wel willen. Daar heb je na 3 kwartier degelijke samenvattingen en een duidelijke analyze gehad.
Dit is dodelijk saai :blbl: :blbl: :blbl: :blbl: :blbl: :blbl:
Na 50 minuten de volgende samenvatting
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten