[Centraal] Nederlands elftal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik vindt hem niet lelijk, maar mijn eerste associatie is dat daar een scheidsrechter staat en geen speler.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Mooi shirt! Al zou ik dat oranje blokje nog weglaten. Maar ze zijn zeker wel eens minder geweest dan deze. Ik snap ook niet wat Gijp en Derksen (lult alleen maar Gijp na) tegen hebben op zwarte shirts. Ik vind het wel stijlvol. We hebben wel eens vaker een zwarte uitshirt gehad trouwens.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ze vonden het zwart niet zo'n probleem. Het enige wat het nadeel van zwart was, dat je komend EK in de zomer speelt en het zo in de 30 graden kan zijn. Speel je een middagwedstrijd dan is dat niet aangenaam om in de spelen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Mijn smaak is het niet. Dit lijkt een heel simpel T-shirt met een lelijke baan; alsof ze opdracht hebben gegeven om het zo simpel mogelijk te houden en ergens iets toe te voegen om het toch onderscheidend te houden. Jammer.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Superfries88' schreef:Mijn smaak is het niet. Dit lijkt een heel simpel T-shirt met een lelijke baan; alsof ze opdracht hebben gegeven om het zo simpel mogelijk te houden en ergens iets toe te voegen om het toch onderscheidend te houden. Jammer.
Eens, het thuistenue is helemaal een drama
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dit uitshirt is echt dramatisch. Het straalt mijn inziens niets uit.
Als het dan in Oekraine en Polen ook nog eens snikheet wordt heb je een probleem.
SCH
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Prachtig tenue. Geheel in het zwart vind ik echt prachtig. En daarnaast is het een strak model, naar Italiaans voorbeeld, met niet te lange mouwen. Mooi.
1. Heerenveen
2. Familie
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ik zie ook niet in wat er mis mee is, nou wordt weer gezegd dat het een te simpel (t-)shirt is. Dat hoort een voetbalshirt m.i. ook te zijn. Gewoon een simpel, strak effen shirt zonder al teveel opsmuk in de vorm van frutsels, blokken, ballen, strepen en stippen! Jammer van dat oranje blokje (het is geen baan) linksbovenin, dan was ie nog iets mooier geweest.
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Inderdaad, ze hadden gewoon het Nike-logo oranje moeten maken. Dan was het logo er veel mooier uitgekomen, en zit je ook niet met het blokje.
1. Heerenveen
2. Familie
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dat nieuwe uitshirt van Heerenveen is ook niks, alleen die baan in het midden :wink:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

De thuisshirts van '88 zien er nog beter uit dan het huidige thuisshirt.
En dat blauwe uitshirt destijds is nog beter dan dit mislukte t-shirt.. :?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ik vind het wel een mooi shirt, al had dat oranje wel weggelaten mogen worden of helemaal moeten worden doorgetrokken. Ik ben wel gek van zwarte voetbalshirts, vraag me alleen af of het wel lekker spelen is.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Superfries1983 schreef:Ik zie ook niet in wat er mis mee is, nou wordt weer gezegd dat het een te simpel (t-)shirt is. Dat hoort een voetbalshirt m.i. ook te zijn.
Daar verschillen de meningen over. Een shirt mag best simpel ogen, maar deze moet vooral iets uitstralen. Ik krijg het gevoel dat ze een willekeurige kledingwinkel in zijn gelopen voor een zwart T-shirt, een blokje plus wat logo's hebben afgedrukt en dit als uitshirt hebben gepresenteerd. Daarnaast vind ik de toegevoegde punten niet mooi. Dat commerciële blokje heeft totaal geen meerwaarde en de manier waarop zijn nummer is afgedrukt kan me ook niet bekoren. Het straalt in mijn ogen vooral heel weinig uit.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik vind het een bijzonder strak shirt, beslist geen problemen mee.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Prachtig shirt !
Trouwens wel trots om op te zijn: Luciano Narsingh ! Doen we toch maar weer, een speler in Oranje. :D
Samen maken we de club sterk.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik vind hem prachtig. Simpel, overzichtelijk en stijlvol. Kan mij wel bekoren.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Otsje P schreef: Verder geen slecht verhaal, kan me er grotendeels in vinden. Maar hoe kom je erbij dat Heitinga niet of nauwelijks gespeeld heeft? Heitinga speelde alleen in het begin van het seizoen niet elke wedstrijd. Maar ondertussen is hij al maandenlang een onbetwiste basiskracht. De achterhoede van Everton staat bovendien als een huis, mede dankzij een sterk spelende Heitinga.
Oke, mijn fout. Ben blijkbaar beetje blijven hangen in die fase dat hij er naast stond. Volg de Premier League nauwelijks. Maar ben sowieso geen Heitinga-fan. Ik vind de hele achterhoede van Oranje zwaar onder de maat. Maar dat blijkt ook wel uit de clubs. Zit geen een Europese subtopper bij, laat staan topper.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

De achterhoede van Everton staat bovendien als een huis, mede dankzij een sterk spelende Heitinga.
Hwa! Heitinga speelt vooral omdat Jagielka en Distin er een tijd uit zijn geweest met blessures. Anders had hij minder vaak in de basis gestaan.
Toch is de PL heel leerzaam voor Heitinga, hij heeft daar veel weerstand en doet gezien zijn kwaliteiten het naar behoren. Maar toch heeft hij soms ook moeite om zich staande te houden. Onlangs speelde hij een hele slechte wedstrijd tegen Blackpool.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Voor de liefhebbers zoek de verschillen tussen het shirt en het uniform van de Weerbaarheidsafdeling van de NSB.

Afbeelding
Spijt heb je morgen maar!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Voor de liefhebbers kan je op deze link http://www.youtube.com/onsoranje de training live volgen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Echt fantastische voor Narsingh. Ben ontzettend benieuwd of hij speelminuten gaat krijgen. Ik hoop het voor hem en ons.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Het zal wel een enorm contrast voor hem zijn. Van Wembley naar het kyocera stadion :mrgreen:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Op RTL 7 speelt Jong Oranje om 18:30 tegen Jong Schotland met Gouweleeuw in de basis
CbHveen
Nieuw talent
Berichten: 110
Lid geworden op: 30-10-2011 02:06
Locatie: Lelystad

Bericht door CbHveen »

Gvd, zit deze wedstrijd voor Narsingh te kijken valt hij waarschijnlijk gewoon niet in. Jemig :angry:
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Van mij mocht hij er de laatste 10 minuten wel in voor Dirk Kuyt.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Haha, dat Nederlands Elftal. Toen Nederlans 3-0 van Duitsland verloor stond iedereen vooraan om te melden dat er zoveel afwezigen waren. Nu winnen ze van Engeland en is het weer hosanna maar vergeten ze wel even dat Engeland nu een half team mist.

Ik heb toch zitten kijken naar NL elftal in de hoop dat Narsingh nog een half uurtje zou meepakken, maar nee hoor. Die incompetente coach krijgt het voor elkaar om 90 minuten lang met droge ogen naar Dirk Kuijt te kijken.

En nu dus voor niks de wedstrijd van het geliefde Duitsland gemist.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Lardy schreef:Ik heb toch zitten kijken naar NL elftal in de hoop dat Narsingh nog een half uurtje zou meepakken, maar nee hoor. Die incompetente coach krijgt het voor elkaar om 90 minuten lang met droge ogen naar Dirk Kuijt te kijken.
Beetje zwaar overdreven om een bondscoach die de WK finale gehaald heeft incompetent te noemen.
Met droge ogen naar Dirk Kuyt kijken, ben ik het dan wel weer met je eens. Want ik vond eigenlijk in de rust al dat je daar gerust een echte buitenspeler had neer kunnen zetten.

De zwakste schakels waren toch Kuyt, maar met name Pieters. Die kan er echt geen hout van op dat niveau.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Het hele Nederlands Elftal interesseert me geen moer. Nu met Narsingh erbij had ik het wel op de achtergrond in de hoop dat hij in zou vallen.
Op de computer heb ik Kroatië - Zweden (1-3) gezien met Pranjic als invaller.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik had Kuyt nooit opgesteld, maar moet toegeven dat zijn voorzet voor de 0-2 perfect was. Vervolgens wordt de Hunter even de wedstrijd uitgekopt door die idioot van een Smalling. In de nabeschouwing was van Basten echt pissed op die gast. Marco laat zijn emoties niet zo snel zien, maar hij gooide er even een paar keer een "jezus" tegenaan. Het was ook wel een afschuwelijk beeld moet ik zeggen, volledig van de wereld met een homp gras in zijn muil. brrrrr.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Waarom is die Smalling een idioot. Zo veel deed die jongen niet verkeerd. Hij probeert een doelpunt te voorkomen en ze komen met de hoofden tegen elkaar. Dit kun je nog Smalling nog Huntelaar kwalijk nemen.

Wat ik erger vind is de commercie. Het is een vriendschappelijke wedstrijd. Laat beide trainers lekker zeggen; tot zover we stoppen.
Spijt heb je morgen maar!
Plaats reactie