[Centraal] Nederlands elftal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Voorstopper » 06-09-2015 19:18

Op clubniveau zagen we het al een tijdje en nu zien we het ook internationaal, we glijden gewoon af. De sterspelers zijn over the hill en wat er achter zit is of nog niet goed genoeg, ongemotiveerd, of subtop. Zo'n Narsingh als opvolger van Robben kan echt niet.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-09-2015 20:32

Bruma, vd Wiel, Klaasen, Narsingh, Blind......Als je zulke middelmatige spelers opstelt dan wil je ook niet naar een EK. En met Blind, van Basten en van Nistelrooy heb je drie man die totaal niet kunnen wisselen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Otsje P » 07-09-2015 07:20

Heerenveen rules schreef:Bruma, vd Wiel, Klaasen, Narsingh, Blind......Als je zulke middelmatige spelers opstelt dan wil je ook niet naar een EK.


Helaas is er niet veel beters voorhanden.

Overigens vind ik Blind beslist niet in dit rijtje thuishoren. Daley speelde gisteren ongelukkig, maar heeft in zijn voorgaande interlands (ondertussen al 31) bijna altijd prima of meer dan prima gepresteerd. Ook in Manchester heeft Daley laten zien op meerdere posities prima te presteren.

De rest van je rijtje is echter inderdaad voornamelijk middelmaat. Al zou Klaassen misschien nog wel het gewenste niveau kunnen halen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Voorstopper » 07-09-2015 07:41

Van Gaal heeft het maximale wel uit deze groep gehaald, met een uitgekiende tactiek loeren op de momenten. Voetbal was vaak niet goed maar het resultaat wel. Met dit elftal vasthouden aan het heilige huisje 4-3-3 en altijd maar dominant willen spelen en naar voren toe willen voetballen gaat je vaak genoeg zeperds opleveren omdat de kwaliteit gewoon niet meer zo goed is als voorheen. De Jong op verdedigende middenvelder is wel wat passé en dan zie je dat het schuiven wordt met spelers omdat we niet een echt goede hebben voor die positie. En aanvallend zijn alle ogen gericht op Depay als Robben er niet is maar eerlijk is eerlijk, die heeft ook nog maar één goede pot gespeeld voor Man U en gaat de boel niet even dragen.

Door het afglijden van de NL competitie zal het langer duren voor talenten bij de wereldtop komen, de directe stap is immers vaak veel te groot. Hopelijk kunnen de komende jaren een aantal spelers mooie stappen maken, en echt sterkhouder worden. Talent is er wel. Dan doen we in 2018-2020 hopelijk weer leuk mee, als we ons kunnen kwalificeren...
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Ebiede » 07-09-2015 09:25

Otsje P schreef:Helaas is er niet veel beters voorhanden.

.


Beter is wel voorhanden, maar die willen we niet gebruiken. Janmaat, Pieters, de Jong, de Guzman, Van Ginkel, Jongens met Internationale ervaring in topcompetities, wellicht niet heel swingend, maar weten wel wat nodig is om punten over de streep te trekken.

Daarnaast als je blijft spelen met deze waardeloze keeper, dan wordt het ook nooit wat.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Lipton » 07-09-2015 09:44

Ga het Nederlands elftal maar eens vergelijken met wat ze in Belgie aan spelers hebben. Dat verschil is echt enorm.
Spelers als van Persie en Sneijder zijn wel goed, alleen die kunnen de kar echt niet meer alleen trekken.

Men moet echt wat gaan doen aan de opleidingen in Nederland, die zijn van een veel te laag niveau.
Iedereen roept wel dat Ajax en Feyenoord het zo goed doen, maar uiteindelijk leveren die te weinig kwaliteit als je het vergelijkt met het buitenland.

Daarnaast hebben wij in Nederland de pech dat de overheid te weinig geld steekt in het sporten (op school maar ook amateurverenigingen.)

Er zijn veel onderliggende problemen waardoor het voetbal in Nederland hard achteruit gaat.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Otsje P » 07-09-2015 10:15

Ebiede schreef:Beter is wel voorhanden, maar die willen we niet gebruiken. Janmaat, Pieters, de Jong, de Guzman, Van Ginkel, Jongens met Internationale ervaring in topcompetities, wellicht niet heel swingend, maar weten wel wat nodig is om punten over de streep te trekken.

Daarnaast als je blijft spelen met deze waardeloze keeper, dan wordt het ook nooit wat.


Kom nou Ebiede.

Janmaat maakte niks klaar in oranje, en is ook waardeloos gestart dit seizoen in Newcastle.
Pieters heeft het al moeilijk genoeg om bij Stoke in de basis te komen.
Nigel de Jong werkt al jaren ontzettend vertragend, als je het spel moet maken heb er verdomd weinig aan. Al had hij bij balverlies wellicht wat toe gevoegd.

De Guzman komt nooit aan spelen toe bij zijn club en van Ginkel wordt ook van hot naar her gesleept. Heeft vorig seizoen op het laatst redelijk gepresteerd bij een dramatisch Milan, en lijkt nu redelijk zeker van een basisplek bij Stoke. Nu eerst maar eens wat laten zien.

Het is gewoon allemaal niks bijzonders. Robben is de enige wereldtopper in de selectie. Sneijder kan zich al jaren alleen in de relatief matige Turkse competitie onderscheiden, en van Persie zit daar nu ook. Niet fit, als altijd.
Huntelaar is ook alweer een jaar of twee verwijderd van zijn topvorm, en Blind doet het goed maar is slechts een dienende speler. Memphis lijkt nu al volledig van het padje maar heeft welgeteld 1 goede pot gespeeld, tegen een matig Brugge.

Verder is het gewoon allemaal niks bijzonders en er lijkt ook niet echt veel bijzonders aan te komen. Gewoon redelijke spelers, maar geen wereldtoppers. Maar laten we ons vooral ontzettend op de borst kloppen, dat we zulke goede opleiders zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Ebiede » 07-09-2015 11:48

Deze spelers die ik noem zijn beter dan Van der Wiel, Bruma, Klaasen, riedewald, tete, Narsing.

Top is het niet, maar wel beter.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor BK2007 » 07-09-2015 11:52

Laat aub Bert van Marwijk terugkeren bij het Nederlandse elftal. Tezamen met wat ex internationals die weten hoe je een verdediging neerzet en een team built.
Wat moeten we nou met zowel Marco van Basten als Ruud van Nistelrooij naast Blind ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Grimo » 07-09-2015 12:03

Want Bert van Marwijk zijn laatste kunstje het EK, was z'on groot succes?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Voorstopper » 07-09-2015 12:11

Het is gewoon even bijten nu de grote namen op hun retour zijn. We moeten hopen dat een aantal jonge spelers de komende jaren de stap naar het topniveau kunnen maken want anders blijven we zitten met voornamelijk goedbedoelende waterdragers en een ernstig gebrek aan beslissers en leiders. Het is wat dat betreft lood om oud ijzer. We hebben zat keus, maar het is allemaal wat van hetzelfde niveau. Het niveau Europees middelmaat, maximaal subtop.
Jammer dat Strootman weer langdurig out is, die komt waarschijnlijk nooit meer terug op niveau. Dat is wel een jongen die de boel aanstuurt en organiseert.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Otsje P » 07-09-2015 12:15

Ebiede schreef:Deze spelers die ik noem zijn beter dan Van der Wiel, Bruma, Klaasen, riedewald, tete, Narsing.

Top is het niet, maar wel beter.


Ik ben bang dat het hier een mening betreft, net zoals het naar mijn mening lood om oud ijzer is.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor BK2007 » 07-09-2015 20:00

Grimo schreef:Want Bert van Marwijk zijn laatste kunstje het EK, was z'on groot succes?


Nu ben je erg selectief, Grimo. Erg selectief.

Maar, wat is jou visie dan ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Otsje P » 08-09-2015 07:23

BK2007 schreef:Nu ben je erg selectief, Grimo. Erg selectief.

Maar, wat is jou visie dan ?


Niks selectiefs aan. Het WK onder van Marwijk was knap werk, het daaropvolgende EK was een groot drama. Met een ploeg die er kwalitatief nog wel wat anders voorstond dan de huidige selectie.

Ik geloof niet dat het veel had uitgemaakt wie je voor deze groep zette. Ik denk dat Koeman zijn handen dicht mag knijpen dat hij de klus niet gekregen heeft, het had de doodsteek voor zijn carrière kunnen zijn. Het debiele geroep om de Koemannen van nu vind ik overigens ook onzinnig. Na een knappe competitiestart vorig seizoen, zakte Southampton ver weg, en deze jaargang loopt het ook nog voor geen meter.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor 12eMan » 08-09-2015 07:49

Zo zie je opnieuw dat een sterk collectief veel belangrijker is dan individuele kwaliteiten. Het Nederlands elftal mag dan kwalitatief betere spelers hebben, een collectief is het niet. Hoe dat kan? Het is de mentaliteit van de spelers. Ieder voor zich, dat zie je terug in het hele Nederlandse voetbal.

En het probleem wordt alleen maar groter, want ook kwalitatief kakken we in. Geen wonder als potentiële toppers als Chery al blij zijn met een club als QPR.

Het maakt niet uit wie je voor deze groep zet want dit krijg je niet meer op de rails. Het wachten is op een nieuwe sterke lichting die er gewoon NU niet is. Nederlandse clubs moet volop aan het opleiden en dure buitenlandse krachten die nauwelijks iets toevoegen buiten de deur houden.

Voorbeeld van een club die dat wel doet is onze club. Ik zie spelers als Van Aken het Nederlands elftal wel halen(wat er nu staat is geen spat beter). Voorwaarde is dat die spelers de juiste keuze maken. Bij Van Aken lijkt dat er wel op maar er zijn helaas meer voorbeelden van spelers die sjezen. Zonde.....
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor pes5 » 08-09-2015 08:20

Otsje P schreef:
Niks selectiefs aan. Het WK onder van Marwijk was knap werk, het daaropvolgende EK was een groot drama. Met een ploeg die er kwalitatief nog wel wat anders voorstond dan de huidige selectie.

Ik geloof niet dat het veel had uitgemaakt wie je voor deze groep zette. Ik denk dat Koeman zijn handen dicht mag knijpen dat hij de klus niet gekregen heeft, het had de doodsteek voor zijn carrière kunnen zijn. Het debiele geroep om de Koemannen van nu vind ik overigens ook onzinnig. Na een knappe competitiestart vorig seizoen, zakte Southampton ver weg, en deze jaargang loopt het ook nog voor geen meter.


Voor een club als Southampton is een 7e plek in de PL echt een geweldig resultaat. Ze zijn helemaal niet ver weggezakt. Slechts een logisch gevolg van een lang seizoen opboksen tegen ploegen met een veel bredere selectie. Koeman heeft daar een topprestatie geleverd door met een volledig nieuw opgebouwd elftal zo te presteren. Vraag de fans maar eens naar Koeman.

En we kunnen hier wel net doen alsof er veel te weinig kwaliteit is bij Oranje, maar dat is natuurlijk flauwekul. Ook met deze spelers moet je veel meer dan 1 punt uit 5 duels tegen Turkije, Tsjechië en IJsland kunnen halen. Gewoon een enorme wanprestatie van zowel staf als spelers.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Otsje P » 08-09-2015 09:18

pes5 schreef:En we kunnen hier wel net doen alsof er veel te weinig kwaliteit is bij Oranje, maar dat is natuurlijk flauwekul. Ook met deze spelers moet je veel meer dan 1 punt uit 5 duels tegen Turkije, Tsjechië en IJsland kunnen halen. Gewoon een enorme wanprestatie van zowel staf als spelers.


Hierover geen discussie inderdaad, zo duidelijk als wat.

Wat Koeman betreft, geweldige eerste seizoenshelft, waardoor de buffer groot genoeg was om in de 2e seizoenshelft niet heel diep weg te zakken. Ondertussen uitgeschakeld in de Europa League, en gewoon al een dik half jaar erg moeizame prestaties.

Ik heb niks tegen Koeman, maar de prestaties worden in mijn ogen gigantisch opgehemeld. We gaan wel zien waar het dit seizoen stopt.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Flying Tilster » 11-09-2015 23:37

Otsje P schreef:Hierover geen discussie inderdaad, zo duidelijk als wat.

Wat Koeman betreft, geweldige eerste seizoenshelft, waardoor de buffer groot genoeg was om in de 2e seizoenshelft niet heel diep weg te zakken. Ondertussen uitgeschakeld in de Europa League, en gewoon al een dik half jaar erg moeizame prestaties.

Ik heb niks tegen Koeman, maar de prestaties worden in mijn ogen gigantisch opgehemeld. We gaan wel zien waar het dit seizoen stopt.


En op basis waarvan moet een Danny Blind dan bondscoach worden? Is 1 seizoen hoofdcoach van Ajax geweest en het was één grote puinhoop. Het is toch waanzin dat zo'n man dan bondscoach wordt?

Als je dan kijkt wat voor spelers hij selecteert en welk systeem hij wil voetballen, dan lach je zelfs als niet-voetbalkenner toch de ballen uit je broek. Louis van Gaal wist dat hij met het huidige materiaal niet de ziekelijke "hollandse school" kon voetballen.

Een coach met realiteitszin was dit niet overkomen. Wij zijn niet meer zo goed als we denken, dus we passen het systeem aan, aan de spelers die we hebben. En als je tegen IJsland toch begint met spelers die totaal geen ritme hebben en het niveau niet hebben (Van der Wiel, Bruno Martens Indi).. En je laat spelers thuis die in vorm zijn (Van Dijk, Dost, Janmaat etc..).. dan ben je compleet van het padje af. En die directeur van de KNVB.. dat is toch helemaal te slecht voor woorden. Na de goede prestatie van Bert van Marwijk hem ontslaan vanwege een slecht EK 2012.. en dan een belachelijk slechte coach als Blind alle vertrouwen geven na 2 "do-or-die-wedstrijden"..

Ik heb meer vertrouwen in Koeman dan in een een blinde Danny Blind.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Voorstopper » 11-10-2015 09:30

De Turken gaan zich ook wel redden tegen een reeds geplaatst Ijsland. We hebben weer eens een zomer voetbalvrij. Kan de KNVB eens kritisch kijken naar de staat van Nederland voetballand en de invulling van de posities binnen het eigen orgaan. Denk overigens wel dat Blind aanblijft, hij kreeg de puinhopen van Hiddink te verwerken en lijkt zich nu ook te beseffen dat er door geselecteerd moet worden. Aanmodderen met ongemotiveerde pseudo-vedettes als van der Wiel kom je niet verder mee. De generatie na Rvp en Robben is helaas niet heel bijzonder, snap dus wel dat je die wat probeert over te slaan door de beste talenten van nu te selecteren. Zij moeten het uiteindelijk gaan doen voor ons.

Richting 2018 is het bouwen en blij zijn met plaatsing, hopelijk staan we er in 2020-2022 weer met een nieuw topteam.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-10-2015 21:14

Ik heb nog nooit wat met het Nederlands elftal gehad, dus ik zou het geweldig vinden als ze zich niet plaatsen. En de spelers/staf zouden zich moeten schamen als ze het niet halen. Maar als ik Duitsland zo zie ploeteren tegen Georgië zu je dar als Duitser ook niet vrolijk van worden. Dan zitten ze i.t.t. Nederland wel in een moeilijkere poule, maar as wereldkampioen zou je toch verwachten dat ze van de 10 wedstrijden er wel 8 gaan winnen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Flying Tilster » 13-10-2015 08:03

Voorstopper schreef:Denk overigens wel dat Blind aanblijft, hij kreeg de puinhopen van Hiddink te verwerken en lijkt zich nu ook te beseffen dat er door geselecteerd moet worden


Blind heeft tijdens deze kwalificatie gezien dat het systeem zoals Hiddink het wilde spelen niet werkte.
Direct na het opstappen van Hiddink had hij tijdens de 2 belangrijkste wedstrijden die hij voor zijn kiezen kreeg moeten kiezen voor het systeem wat Van Gaal hanteerde in 2014.

Het was sowieso al een achterlijke constructie van de KNVB door Blind het bondscoachschap te beloven, want wat heeft hij nou als trainer gepresteerd? Dat ene mislukte jaar bij Ajax? Men zal bij de KNVB kritisch moeten kijken naar de directeur betaald voetbal Bert van Oostveen. Je wist dat na het WK je met een vrij jonge selectie moes gaan werken. Dan moet je daar iemand bij zetten die goed met de jeugd om kan gaan.. Ronald Koeman heeft bij Feyenoord bewezen dat te kunnen. En natuurlijk is dat een stapje lager dan het Nederlands Elftal. Maar als je toch moet verjongen, zet er dan ook een "jonge" trainer op.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor bennieeee » 13-10-2015 08:42

We gaan gewoon in stijl afsluiten met een kansloos verlies.
Het boeit me ook niet echt moet ik zeggen.. het WK halen in 2018 wordt een zelfde hell of a job als je de groep ziet.
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Ebiede » 13-10-2015 09:36

Boeiend, dat hele oranje!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor baasje » 13-10-2015 20:45

Blij dat we niet naar het EK gaan. Je moet er toch niet aan denken dat spelers als Bruma, Tete, Riedewald, van Dijk, El Ghazi en Depay uitkomen voor ons land? Schaam me dood. Ik heb in al die jaren nog nooit zo'n kwaliteitsarme selectie gezien.

Heb te doen met Sneijder, Robben en Huntelaar. De enige waardige spelers. Zij zullen nog wel eens met weemoed terug denken aan momenten dat ze in het veld stonden met spelers van een fatsoenlijk kaliber.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Voorstopper » 13-10-2015 21:44

Beschikbare kwaliteit is verre van top (veel jonge spelers moeten nog groeien natuurlijk) maar ik heb ook niet het idee dat ze nou allemaal tot op het bot gemotiveerd en trots zijn om dit tricot te dragen. Het is daarnaast los zand, ze werken niet voor elkaar en er zijn geen vastigheden. En zoals gister: je mist ook een elftal geblesseerden waarmee je Tsjechie waarschijnlijk wel had geklopt.

Nee, het formeren van een volgend topelftal zal wel een jaar of 4 tot 6 duren.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Wizard » 14-10-2015 13:39

De Knvb is bezig met een nieuw beleid. Een beleid dat nu heeft veroorzaakt dat de talenten voor in de toekomst nu niet meedoen op een EK. Dat Van Oostveen verantwoordelijk is voor dit beleid en daarmee gepaard 2 bondscoaches die er niks van gebakken hebben staat als een paal boven water. Vooral het aanstellen van meneer Blind als belangrijkste coach binnen het Nederlands voetbal mag als een sof worden gezien.
Het voortdurend rouleren van verdedigers, het opstellen van de labiele BMI en Daley Blind, en spelers als V/d Wiel die nauwelijks een wedstrijd voor PSG speelde, zijn even een aantal zaken - om op te noemen - die het hoongelach van de buren mogelijk hebben gemaakt.
Het niet opstellen van een type De Jong vind ik zelfs nog de grootste vergissing, wanneer je verdediging uit bijna louter tieners bestaat. Mentaal is ons Oranje als een beginnende puber, gevoelig voor elk stukje kritiek en individueel weten ze het allemaal beter. Juist in zo'n jong elftal heb je mannen als De Jong nodig, namelijk killers die er altijd staan.
Overigens het switchen naar Huntelaar op een moment dat het niet draait, is ook de zoveelste wanhoopspoging van deze bondscoaches geweest. Want, waarom niet vasthouden aan een vast patroon, dat er al stond en werkte?
De beleidsbepaler en -voerders zijn hier schuldig. Ik zie een parallel met onze club. Commercieel beleid heeft niet gewerkt, en de toezichthouders hebben niet op tijd ingegrepen. Daarnaast slaat elk kamp om zich heen 'wij' waren het niet. Voor wie maak je beleid en voor wie doe je het eigenlijk? Zolang je daar niet De Vereniging/Club kunt invullen, is het direct vertrekken. Bij falend beleid blijk je niet de juiste persoon op dat moment. Houd de eer aan jezelf en red datgeen waarvoor je het oorspronkelijk deed. Je club.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Voorstopper » 14-10-2015 14:22

De Jong is wel net een maand geblesseerd geweest en heeft pas vorige week weer wat minuten gemaakt in een vriendschappelijk duel van Milan. Snap wel dat hij er niet bij zit. Maar dat het middenveld defensief werd overlopen in meerdere wedstrijden is wel duidelijk.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Wizard » 19-10-2015 08:57

Eens. De vraag is dan ook meer om een 'type' De Jong. Met brave burgers als Cillessen en Blind jr. ga je geen oorlog winnen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor Voorstopper » 19-10-2015 09:08

Het type is er verder alleen niet. Ken maar weinig harde schoffelaars die ook nog voetballend goed genoeg zijn voor Oranje. Fer kan fysiek wat brengen maar zijn er verder nog dergelijke spelers?
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Nederlands elftal

Berichtdoor fuotbalgek » 19-10-2015 19:43

Voorstopper schreef:Het type is er verder alleen niet. Ken maar weinig harde schoffelaars die ook nog voetballend goed genoeg zijn voor Oranje. Fer kan fysiek wat brengen maar zijn er verder nog dergelijke spelers?


Je mist natuurlijk een Strootman, die in alle opzichten de opvolger van De Jong was. We zijn een klein land, en krijgen geen 3 Strootmans per generatie.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten