[Centraal] Nederlands elftal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Volkskrant vandaag gelezen? Een complete pagina gereserveerd voor zure stukjes over Oranje... (wel leuk om te lezen, daar niet van...)
Riepko
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 03-12-2002 18:11
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Riepko »

RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD :mrgreen:
G.S.V.V. The Knickerbockers
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik vind dat boycot gek ja! Ze roepen nu maar dat ze constant onheus bejegend zijn, maar laten we wel wezen: er is slechts één artikel geweest dat kritiek leverde op hun 'privéleven' en dat bleek nog onjuist. Spaan is door het stof gegaan, maar de nare smaak zal altijd blijven hangen. Dat ze daar verbolgen over zijn, snap ik helemaal.

Maar de rest van de pers heeft ze gewoon constant aangepakt op hun wedstrijdinstelling en spel. Mag je daar geen kritiek op hebben? Daar is de sportjournalistiek toch voor? Ik vind dat zwak van de selectie. Je hebt een publieke functie, dankzij het publiek ben je die stervoetballer die je bent. Dan hoor je ook reactie te geven aan dat publiek. De mensen thuis willen horen hoe Sneijder de wedstrijd beleefd heeft, wat Ruud dacht bij zijn hattrick. Als speler hoor je gewoon heel professioneel reactie te geven, dat hoort bij je werk zal ik maar zeggen.

Een minister of burgemeester kan ook niet zeggen van 'ik praat lekker even niet met jullie want jullie waren gemeen tegen mij'. Nu wil ik een voetballer niet vergelijken met een bestuurder, maar het te woord staan van de pers hoort bij beide beroepen. Ook als die pers even niet zo hemelprijzend is geweest.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Nou, dat heerlijk avondje kwam wel heel vroeg dit jaar! Wat een geweldige partij!

Enig minpuntje vond ik dat ie Seedorf en Kluivert nog inbracht, niet om hun hoor maar er is voor hun dan toch ook geen eer meer te behalen! Zet dan Robben er nog even in! Kon Overmars ook uit zijn lijden verlost worden! Slechtste man van het veld!

Verder alleen maar lof voor ORANJE!
Net fan dat benaude!
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Heerlijk, we hebben gewonnen, meteen de 4 eerste pagina's van dit topic vergeten!!
Wie kan ons nu nog verslaan op weg naar de finale... :mrgreen:
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

even wat info over de loting:

Nederland zit op 30 november bij de loting voor het EK voetbal in pot 3. Oranje kan hierdoor niet loten tegen Rusland, Denemarken en Kroatië, die in dezelfde pot zitten. De plaatsing is gebaseerd op de afgelopen twee kwalificatiecampagnes. Titelverdediger Frankrijk zit in de eerste pot samen met Tsjechië, Zweden en gastland Portugal.

Pot 2 lijkt met Duitsland, Spanje, Engeland en Italië eigenlijk sterker dan pot 1. In pot 4 zitten de op papier zwakste broeders Bulgarije, Zwitserland, Griekenland en Letland, dat verrassend Turkije uitschakelde in de play-offs.
Net fan dat benaude!
bohemians/praha
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-08-2003 13:20
Locatie: pilsner urquell

Bericht door bohemians/praha »

De nieuwe veelgehoorde kreet op straat/kantoor en werk: Ik heb altijd al gezegd dat nederland het beste was. :evil:
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Op Overmars na vond ik dat de hele ploeg geweldig heeft gespeeld. Dit had niemand verwacht, op een verdwaalde Teletoeter na misschien.

Enig minpuntje waren de invallers, iedereen was nu net blij dat die spelers waren gepasseerd, dat het over was met die 'oude garde'. Bovendien hadden Robben en Pierre in het veld moeten komen. Robben omdat hij ook tot de nieuwe lichting behoord en Overmars zijn man niet voorbij kwam en Pierre als dank voor zijn inzet en beleving de laatste dagen (zie omhelzing Sneijder).

Maar ik heb al met al een geweldige avond gehad! :D
bohemians/praha
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-08-2003 13:20
Locatie: pilsner urquell

Bericht door bohemians/praha »

vond van der vaart ook niet echt goed spelen roelos.
bohemians/praha
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-08-2003 13:20
Locatie: pilsner urquell

Bericht door bohemians/praha »

Ook vond ik het dieptriest dat er een stelletje idioten op de tribune seedorf en de boer uitfloten. Verwend teletoeter publiek! :evil:

Zo genoeg gezeurd
John Barnes
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 20-11-2003 15:44
Locatie: Drachten

Bericht door John Barnes »

Aan al die mensen die dit al hadden voorspeld......ook deze opstelling voorspeld?
Desalniettemin, keurig resultaat....knap voetbal. :roll:
To put it in another way....don't try this at home...
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Vaag......


De nummer drie van het WK mist altijd het EK

De verrassing van woensdagavond is natuurlijk de kwalificatie van Letland voor Euro-2004. Dat Turkije het EK niet haalt, lijkt verrassend maar dat is het eigenlijk niet, want nog nooit plaatste een ploeg die tijdens een WK de troostfinale won zich voor het eerstvolgende EK.


Turkije treedt in sporen van Kroatie, Zweden, Italie, Frankrijk, Polen (tweemaal) en Portugal. Het is een bizar lot voor de ploeg die derde werd op een WK. In zoverre was de uitschakeling van Turkije voorspelbaar.

Maar dat Letland zich zou plaatsen is natuurlijk onverwacht. Het Baltische landje is de eerste lidstaat uit de voormalige Sovjet-Unie (met uitzondering van Rusland) die zich voor een eindtoernooi plaatst.
Net fan dat benaude!
John Barnes
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 20-11-2003 15:44
Locatie: Drachten

Bericht door John Barnes »

Mooie gezegd Bee......heel raar.....maar waar, hopen dat Duitsland op t eigen WK lekker derde wordt :wink:
To put it in another way....don't try this at home...
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

KingBee schreef:Vaag......


De nummer drie van het WK mist altijd het EK
Altijd leuk zoiets.
Eens ff kijken...

2002: Turkije 3e, er niet bij in 2004
1998: Kroatie 3e, er niet bij in 2000
1994: Zweden 3e, er niet bij in 1996
1990: Italie 3e, er niet bij in 1992
1986: Frankrijk 3e, er niet bij in 1988
1982: Polen 3e, er niet bij in 1984
1978: Brazilie 3e, er niet bij in 1980 (verassend)
1974: Polen 3e, er niet bij 1976
1970: Duitsland 3e, winnaar EK 1972

Natuurlijk moeten die moffen natuurlijk weer deze mythe doorbreken :evil:

1966: Portugal 3e, er niet bij in 1968 (was ook geen EK volgens mij)
1962: Chili 3e, er wederom verassend niet bij in 1964
1958: Frankrijk 3e, er wél bij op 1960

Daarvoor was er geen EK

Dus op 2 uitzonderingen na klopt het dus helemaal.
Conclusie: Het is maar goed dat Nederland in '98 van Kroatie verloor. Stel dat ze er niet bij waren geweest in 2000 :wink: (flauw)
..still wearin' of the green!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Mooie foto's uit buitenlandse kranten.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En hier moet ik ook de, doorgaans goed geinformeerde, Villa Cruoninga corrigeren:
Villa Cruoninga schreef:1966: Portugal 3e, er niet bij in 1968 (was ook geen EK volgens mij)
Was er wel degelijk. Dat jaar werd Italië (in Italië) Europees kampioen door in de finale te winnen met 2-0 van Joegoslavië. Maar de reeks blijft instant. Het eindtoernooi begon bij de semifinale en daar had Portugal zich niet voor geplaatst.


Goh man! Ik kan al niet wachten tot volgende zomer. Als ze dit niveau blijven houden winnen we elke wedstrijd, gaan de fans uit hun dak.... en zingt het halve stadion Frans Bauer na! :urgs:

Lalalalalalaaaa!
Wéér uit!!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Kwam vandaag in het Cafetaria, en vroeg of Keane ook meedeed, ja was het antwoord, ik zei tegen die kerel dan verliezen we, en 5 minuten later deed Keane ons de das om...

vraag me af waar de jongens van Oranje het voor doen, voor het geld of voor de eer van hun land.
Ben van mening dat ze helemaal geen premie's hoeven maar gewoon trots mogen zijn dat ze voor hun land uit mogen komen.
Iedereen denkt alweer aan de halve finale en weet ik wat, maar kijk niet vreemd op als we de eerste ronde eruit vliegen.
Lang leve het censuur
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Het is een oefenwedstrijd en die mogen ze van mij allemaal verliezen, als ze maar kampioen worden.
Hopen dat advocaat wat heeft geleerd van de wedstrijd van gisteren.
Kluivert en v Nistelrooy er zeker uit.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Het is nu wel gebleken dat het "ruit" er echt niet meer inzit!!!

4-3-3 dan maar.. Makaay maar in de spits! die jongen is in topvorm! zolang Kluivert maar niet in de spits komt vind ik het best!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Feanster
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 04-06-2004 12:38
Locatie: Wageningen

Bericht door Feanster »

Mee eens, zolang kluivert speelt heb ik geen hoop op de tweede ronde....Waarom is advocaat niet eerder van zijn 'ruit' afgestapt? Hij zag toch ook wel dat het niet werkte...
De beste fan, is een feanfan!
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Ik he lukkig nix mist.
triest, maar het is niet anders. Nu nog even een weekje relaxen aan de Algarve en dan maar met de kloten aan ut blok.

Schade Deutschland, alles ist vorbei..........
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat we wel even winnen van de duitsers.
Ik ga over anderhalve week richting Portugal, maar zal echt niet ornaje gekleed gaan, puur omdat ik denk dat we flaters gaan slaan daar.
Nee doe wel lekker een engeland shirt aan ;)
Lang leve het censuur
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat we wel even winnen van de duitsers.
Ik ga over anderhalve week richting Portugal, maar zal echt niet ornaje gekleed gaan, puur omdat ik denk dat we flaters gaan slaan daar.
Nee doe wel lekker een engeland shirt aan
een beetje stemming maken mag toch wel, Tub???
Waar zit je in Portugal?
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Waarschijnlijk Algarve of Lissabon.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

ONGELOOFLIJK

Een 2-0 voorsprong mag je op zo'n manier never nooit weggeven. Ik zou vanavond stappen, maar mijn avond is verpest. Wat een @#$#$@#$@#!$ beslissing van Advocat om Robben eruit te halen. Hier zijn geen woorden voor.
Oranje ontluisterd

Uitgegeven: 19 juni 2004 22:34
Laatst gewijzigd: 19 juni 2004 22:45

AVEIRO - Nederland heeft plaatsing voor de kwartfinales op het EK in Portugal niet meer in eigen hand. Oranje heeft zaterdagavond het twee groepsduel van Oranje met 3-2 verloren van Tsjechië. Het team van Dick Advocaat bleek niet in staat een 2-0 voorsprong te behouden. Bouma en Van Nistelrooy scoorden voor Nederland. Koller, Baros en Smicer voor Tsjechië. Duitsland speelde eerder op de avond in groep D met 1-1 gelijk tegen Letland.

Met een 'omgegooid' elftal trad Nederland aan de aftrap in Aveiro. Boudewijn Zenden en Rafael van der Vaart moesten wijken voor voor Arjen Robben en Clarence Seedorf. In het centrum van de aanval sleutelde bondscoach Dick Advocaat niet. "Ik zou ongeloofwaardig zijn als ik opnieuw van systeem zou veranderen", liet Advocaat vooraf weten. "We hebben gekozen voor bezetting op de vleugels. En dat blijft zo."

In het Estadio Municipal van Aveiro zorgde Jan Koller voor de eerste serieuze kans. De boomlange Tsjech schoot in de vrije ruimte tussen Bouma en Cocu hoog over. De eerste de beste kans van Oranje kwam nog geen minuut later. De geheel vrijgelaten Bouma kopte de vrije trap van onbereikbaar langs doelman Cech binnen. Het oranje gekleurde Estadio Municipal ontplofte.

Het Nederlandse elftal probeerde na de voorsprong de wedstrijd te controleren. Dat lukte grotendeels omdat Seedorf de sterspeler bij de Tsjechen Pavel Nedved nagenoeg uitschakelde. De aanvoerder van het nationale team van Tsjechië werd door onder meer nuttig 'opruimwerk' van Seedorf de eerste vijfenveertig minuten uit de wedstrijd gehouden. De middenvelder ontving voor zijn defensieve werk wel snel een gele kaart van de Spanjaard Mejuto Gonzalez. Meer dan een persoon wilde Advocaat niet opofferen aan de 31-jarige Tsjechische spelverdeler. "We moeten uitgaan van onze eigen kracht. Daar hoort bij dat we als ploeg moeten uitstralen dat we willen winnen."

Van Nistelrooy

De eerste twintig minuten was Nederland vooral via de linkerflank en combinaties door het midden gevaarlijk. Het goede terugleggen van Van Nistelrooy in het centrum leverde voor de inkomende Seedorf een grote kans op. Het afstandschot van de 28-jarige speler van AC Milan miste precisie. Het neerhalen van Van Nistelrooy een minuut later in het strafschopgebied had de 2-0 voorsprong kunnen zijn. Zij het niet dat Gonzalez de overtreding afdeed als een ongelukkige duikelpartij en door liet spelen.

In de twintigste minuut haalde Van Nistelrooy alsnog zijn gram. Na een afgemeten voorzet van de behendige Robben op links, kon de spits van Manchester United de bal eenvoudig langs Cech intikken. De verrassend snelle 2-0 voorsprong op de Tsjechen zorgde voor een open wedstrijd. Aan beide kanten ontstond veel ruimte. Nederland groef zichzelf niet in na de 2-0. Het team van Advocaat was eerder op weg naar de 3-0 dan dat het de deur op slot deed.

Cocu

In de jacht naar nog een treffer beging Cocu een fatale fout. Een onzorgvuldige breedtepass van de routinier richting het defensieve hart van Oranje hield de Tsjechen nog in de wedstrijd. De 31-jarige Koller maakte dankbaar gebruik van het cadeautje na goed voorbereidend werk van Milan Baros. Koller frommelde de bal langs Van der Sar; 2-1.

Oranje liet zich niet van de wijs brengen. De angst - aanwezig in het eerste groepsduel tegen Duitsland - leek compleet verdwenen. Het ruim vertegenwoordigde Oranje-legioen (ruim 10.000 fans) zag een Nederlands elftal met flair en lef fris aanvallen. De Tsjechen leken in defensief opzicht de laatste vijftien minuten het spoor bijster. Schoten van de opkomende Heitinga en 'stofzuiger' Seedorf misten op één haar na het doel. De grootste kans op om de score uit te breiden kwam van de voet van Davids. De linksbenige speler zag zijn schot nipt naast gaan.

Over en weer

Na rust bleef het spel over en weer gaan. Een snelle uitbraak onder leiding van Van der Meyde bereikte Van Nistelrooy net niet. De kleine kans aan Nederlandse kant werd nog geen halve minuut later gevolgd door een harde pegel van Karel Poborsky. De bal spatte uiteen op de borst van de goed opgestelde Van der Sar.

De aanvalsgolven van de Tsjechen deden dikwijls niet onder voor Nederland. Met bij vlagen vloeiend combinatievoetbal kwamen de Oost-Europezen in de tweede helft vaak dichtbij Van der Sar. De eindpass bezorgde de Nederlandse defensie echter geen kopzorgen. De zuiverheid aan Tsjechische kant was soms ver te zoeken.

Robben

Het open spel gaf de flankspelers letterlijk vleugels. Van der Meyde en Robben maakte dankbaar gebruik van de vrije ruimte die ontstond door het pressende spel van Tsjechië. In de 58ste minuut had Van Nistelrooy de zege definitief veilig kunnen stellen. De eerste keus van Advocaat kopte de bal uit een pass van Robben recht op het lichaam van Cech. Kort daarop greep Advocaat in. Met Paul Bosvelt voor Robben haalde Advocaat een belangrijk deel van de aanvalskracht van Oranje uit het elftal. Zichtbaar teleurgesteld liep de 20-jarige vleugelaanvaller naar de zijlijn.

De verdedigend middenvelder had tot taak Oranje veilig naar de zege te loodsen. In plaats van dat Nederland de wedstrijd controleerde, bleken de automatismen langzaamaan uit het team te verdwijnen. De Tsjechische dreiging werd eerder heviger dan minder. De eerste serieuze mogelijkheid om gelijk te komen kwam van de voet van Vladimir Smicer. Een prachtige reflex van Van der Sar voorkwam erger.

Baros

Bij de tweede gevaarlijke aanval aan Tsjechische zijde in de zeventigste minuut sloeg het noodlot voor Oranje alsnog toe. Koller kaatste de hoge bal via zijn borst naar Milan Baros. De Liverpool-aavaller vuurde onhoudbaar de 2-2 binnen. De gelijkmaker bracht de ploeg van Advocaat aan het wankelen. Om erger te voorkomen trok Heitinga in het slotkwartier volgens Gonzalez aan de noodrem. De jonge verdediger kon het veld verlaten na een onterechte tweede gele kaart. Met tien tegen elf kreeg Nederland nog spaarzame kansen in het doelgebied van Cech. De tragedie werd helemaal compleet toen Smicer in de 87ste minuut Tsjechië naar een 3-2 overwinning.
Friesland 1
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 24-02-2004 22:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Friesland 1 »

Eastermar schreef:ONGELOOFLIJK

Een 2-0 voorsprong mag je op zo'n manier never nooit weggeven. Ik zou vanavond stappen, maar mijn avond is verpest. Wat een @#$#$@#$@#!$ beslissing van Advocaat om Robben eruit te halen. Hier zijn geen woorden voor.
Doet me denken aan SC Heerenveen - NAC Breda (3-*) :cry: :crying:

Alleen de nederlaag is voor 50% te wijten aan de scheidsrechter :bfriend: die voor de 2e keer achtereen de "man" van de wedstrijd was. Bij Denemarken - Italië maakte hij ook al opzichtige fouten. De man zorgde ervoor dat hij de wedstijdbeeld bepaalde vooral inde 2e helft en dat (in beide wedstrijden) niet de ploeg won die het verdiende. :evil: :evil: :evil:
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Friesland 1 schreef: Doet me denken aan SC Heerenveen - NAC Breda (3-*) :cry: :crying:

Alleen de nederlaag is voor 50% te wijten aan de scheidsrechter :bfriend: die voor de 2e keer achtereen de "man" van de wedstrijd was. Bij Denemarken - Italië maakte hij ook al opzichtige fouten. De man zorgde ervoor dat hij de wedstijdbeeld bepaalde vooral inde 2e helft en dat (in beide wedstrijden) niet de ploeg won die het verdiende. :evil: :evil: :evil:

Lekker makkelijk om het op de scheidsrechter af te schuiven, de jongens zijn prof genoeg om een 2-0 voorsprong te behouden, maar nee door mede de schuld van Dick "de laffe hond"Advokaat ging het de andere kant op.
Lang leve het censuur
Stinger_
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 02-12-2002 12:31
Locatie: Drachten

Bericht door Stinger_ »

Poborsky.. een aanvallende middenvilder stond rechts back.. robben had hem in z'n broekzak..
Op het momenrt dat robben weg was kon hij weer doorschuiven en aanvallen.
Bosvelt erin als "bewaker" van nedved.. en hoe..
Die "overtreding"van heitinga.. waarom hij.. waar was bosvelt?
Dat schot en die voorzet van nedved.. waar was bosvelt?
Ik heb bosvelt 1x gezien in de buurt van nedved.. wederom bij een voorzet.. bosvelt stond er zeker 2 meter vanaf!!!

Een ouwe feyenoorder die vooral op de bank zit bij een engelse middenmoter zet je niet op nedved.. dat is vragen om problemen.
En dan ook nog zorgen dat iemand die op de back speelt weer vrijuit kan aanvallen, wat ie normaal gesproken doet, is gewoon weg stom.

En dan beweren dat de wissel ongelukkig was en dat ze verloren hebben omdat de kansen gemist werden is hypocriet gelul.
Op dat moment stonden we voor !
Al mis je 100 kansen, who gives a fuck.. speel de wedstrijd uit, de goal valt wel!

Advocaat heeft Tsjechië juist DE kans gegeven om weer in de wedstrijd te komen.

Dick bedankt !

Hoofdstuk Ek 2004 afsluiten en op naar het wk 2006, godzijdank zonder de kleine generaal!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

We zijn genaait door de scheids.. we hadden 2penaltys moeten hebben minimaal 1, en die onterechte rode kaart van Heitinga! Advocaat weer een slechte wissel!

Maar ach die Tsjechen waren tactisch een klasse beter dan ons Oranje!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

De ultieme anti-climax :(

Advocaat maakt in deze wedstrijd een fatale wissel en met het goede spel van Robben bewijst hij ook gelijk zijn foute opstelling in de wedstrijd tegen Duitsland.

En nu 4 dagen lang hopen dat Tsjechie van Duitsland wint en de 1-1 tegen Letland genoeg zal zijn voor de volgende ronde. Bedankt Dick!
Ik ruik corruptie...
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Goed spelen, kansen missen,de meest geroutineerde speler met een waardeloze terugspeelbal, een slechte scheids (snap sowieso al niet wat die daar doet) en Advocaat bewijst eens te meer niet geschikt te zijn voor Oranje.

Woensdag de laatste wedstrijd. Het 2e van Tsjechie zal wel gebrand zijn, maar of dat genoeg is..
Plaats reactie