Confederations Cup

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Jeroen schreef:Leuke ploeg inderdaad, dat Mexico. Daar gaat Nederland het nog lastig genoeg tegen krijgen op het WK.
Absoluut. Mexico schijnt zichzelf elk WK favoriet te vinden voor de wereldtitel, net als Nederland, maar dit Mexico geef ik toch een goede kans volgend jaar!
Wanneer dan? Ik heb hem 2x Guatamala horen zeggen
In de verlenging
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Allemachtig, die Brazilianen hebben op z'n zachtst gezegd een 'leuke' ploeg! :shock: Wat een spelers, wat een voetbal...4-1 na een dik uur spelen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ongelofelijk ja. Heerlijke wedstrijd en Argentinie werd compleet gedold. Fantastische finale van een onzinkampioenschap, maar zo in de zomerstop is het toch leuk om zo'n wedstrijd even mee te pakken. Heb em helemaal meegepakt op de ARD want op Ned. 2 werd geloof ik later ingeschakeld.

Duitsland - Mexico was ook niet onaardig trouwens rond etenstijd, 4-3 voor Duitsland.
Jesper
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-03-2005 09:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Jesper »

Geweldig die hele voorbereiding op de 4-0! Dat was naar mijn idee het mooiste doelpunt maar dan door de voorbereiding.
Argentinie speelde gewoon heel erg bagger, en vooral weer die Collinccini die vent kan alleen maar overtredingen maken verder kan hij niks!

Jammer dat alleen de 2e helft erop was!
Wat?
Plaats reactie