Gullit ontslagen

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Gullit ontslagen

Bericht door dekoning »

Dus toch nog. De resultaten van Feyenoord zijn dit sezoen buitengewoon matig geweest en hij lag niet bij iedereen even goed. Ik had echter wel verwacht dat ze met hem het nieuwe seizoen zouden ingaan.
Tja....
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Hij is niet ontslagen maar opgestapt. Net ff wat anders maar als je naar het seizoen van feyenoord kijkt dan is het wel terecht. Ook omdat hij gewoon geen speler beter gemaakt heeft. Alleen de spitsen een beetje. En als je naar zijn uitspraken kijkt dan ligt het aan van alles en iedereeen behalve gullit zelf. Hij heeft het gewoon heel slecht gedaan dit jaar dat is mijn mening en daarom is het wel terecht dat hij weg gaat.
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

VI.nl schreef:Ruud Gullit is weg bij Feyenoord. Na een teleurstellend seizoen waar Feyenoord niet verder kwam dan de vierde plaats besloot de coach om op te stappen. Ook assistent Zeljko Petrovic diende zijn ontslag in.
Het vertrek van Gullit komt enigszins onverwacht. Vorige week liet voorzitter Jorien van den Herik nog weten via een uitgebreid interview dat de coach ook komend seizoen nog bij Feyenoord zou werken.

Maar blijkbaar had de Amsterdamse trainer andere gedachten. Zo reageerde hij geprikkeld op de plannen van zijn voorzitter. Voor komend seizoen had de leiding van Feyenoord het voornemen om Wim Jansen als technisch adviseur aan te stellen, zowel voor de technische staf als voor het bestuur. Blijkbaar zag Gullit deze constructie niet zitten. Hij zegt de steun te missen om verder te gaan.

Maandagochtend was er een 'topoverleg' bij Feyenoord met onder meer de Raad van Commissarissen, voorzitter Van den Herik, technisch directeur Mark Wotte en coach Gullit.

Onder Gullit presteerde Feyenoord matig. De Rotterdammers eindigden het seizoen als vierde met een achterstand van liefst 25 punten op kampioen PSV.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Hij is nu niet te benijden... :P Als voetballer top, als trainer een flop!!
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Ik had niet anders verwacht.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Yep, hij is inderdaad zelf opgestapt, eerst stond op nu.nl dat hij was ontslagen. Dat hij zelf de brui eraan geeft kan ik me wel voorstellen.
Tja....
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Afbeelding

Toch nog positief nieuws van Feyenoordkant, al valt er nog een boel recht te zetten.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Luna schreef:Afbeelding

Toch nog positief nieuws van Feyenoordkant, al valt er nog een boel recht te zetten.
Een kinderhand is snel gevuld :lol:
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Squerrel schreef: Een kinderhand is snel gevuld :lol:
Ik was anders teleurgesteld met alleen uefa cup voetbal hoor. :lol:
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Ik zou meer teleurgesteld zijn over het vertoonde spel denk ik. En als feyenoord het niet zo goed had gedaan in het begin hadden ze nu waarschijnlijk met lege handen gestaan. En het gekke vind ik nog steeds dat Gullit altijd bleef zeggen ik kan er niks aan doen er is geen geld blah blah blah. Het lag nooit aan gullit maar altijd aan wat anders. Maar als je bekijkt wat hij bereikt heeft dit seizoen dan is dat bar weinig. Zijn aankopen waren slecht en hij kreeg de ploeg ook niet aan het voetballen.
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Het is meestal zo dat als trainers van een topclub geen championsleague halen of de voorronde niet dat ze dan meestal toch worden ontslagen ook al hebben ze wel een goed seizoen gedraaid zo is het nou eenmaal bij die clubs gelukkig is dat in Heerenveen niet zo!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Typisch Gullit: ontslagen worden maar blijven volhouden dat hij zelf is opgestapt.
Waardeloze vent. :blbl:

Had vooraf een half jaar de tijd om de selectie te beoordelen, haalt dan ca 15 spelers en houdt dan nog vol dat de spelers gewoon niet goed genoeg zijn, dat het niet zijn selectie is,dat Feyenoord niet in staat is de juiste spelers te halen etc.
Alsof nog maar 3 jaar geleden datzelfde Feyenoord niet de Uefa cup heeft gewonnen.

Snel terug in de Touareg naar de PC Estellestraat . :grmbl:
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Met het vertrek van Gullit en Petrovic alleen is de kous natuurlijk nog niet af.
Er is nog genoeg "rotzooi" achtergebleven zoals een hele groep spelers die nog steeds niet op elkaar ingespeeld is, een mensenhandelaar aka technischdirecteur.
De vraag is nu wie Gullit gaat opvolgen,de opvolger van Gullit kan best eens een verrassende naam hebben, helemaal nu duidelijk is geworden dat een grote naam alleen niks zegt.
Het is te hopen dat het kaf van het koren gescheiden kan worden deze zomer, en er een trainer komt die met een beter doordacht plan komt als Gullit.
Het is Goed dat Gullit weg is daar zijn velen het over eens. (allemaal kinderhanden Squerrel....?? :grmbl: ) maar nu moet er nog maar iemand komen die alles weer op de rails weet te krijgen, en dat is niet makkelijk.Gullit heeft zijn opvolger in een lastig parket gebracht.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Zijn beste beslissing van het hele seizoen! Top! :lol:
Plaats reactie