Hypocriet AZ

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Poenkt schreef: Zo slecht gaat het trouwens niet met Vitesse..tot de bijna laatste moment jullie concurrent. :wink:
En ver voor op jullie ;) .

Riemer gaat trouwens lekker door:

AZ: 8000 man in een kippenhok

Voorzitter Riemer van der Velde legde voor de camera van Omrop Fryslân TV op geheel eigen wijze uit dat mensen van AZ hem echt niets hoeven uit te leggen.

AZ klaagt in diverse media steen en been over het bedrag dat SC Heerenveen voor spits Klaas Jan Huntelaar vraagt. Van der Velde is er een beetje moe van geworden. ,,Die club uit Noord-Holland is de laatste tien keer negen keer onder ons geëindigd'', zei Van der Velde. ,,Nu denken ze dat ze zelf mogen beslissen of en hoe ze hier een speler kunnen halen. Dat is niet zo.'' De voorzitter benadrukte overigens dat iedere speler te koop is voor de juiste prijs, maar ,,wel op onze voorwaarden''. Van der Velde: ,,Iedereen doet net of AZ een grote club is, maar daar zitten 8000 mensen in een kippenhok. En dan bepalen of wij een speler laten gaan? Als ze hem willen hebben, moeten ze ook een reëel bedrag op tafel leggen.'' Amen!

bron: abelenstra.com
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Tijnjenees
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 23-10-2004 16:50
Locatie: Tijnje

Bericht door Tijnjenees »

@ Frisian Viking,

Volgens mij had Riemer het over een "pykehok".
En een" pyk" moet nog een kip worden. Riemer was dus nog geïrriteerder. :evil:
"In doarp riist ut 'e puollen"
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heeft iemand misschien iets op de compu staan? Of kan ik het op internet bekijken? Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat hij nou allemaal precies zei.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Misschien omrop fryslan?
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Heerenveen zou in eenzelfde situatie hetzelfde hebben gedaan als AZ. Dit lijkt me overigens ook niets meer dan logisch.
Bovendien is de vraagprijs voor Huntelaar absurd!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Dus...Wil jij hem kwijt dan..
Ik vind het wel een strakke reactie van Riemer :mrgreen:
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Pff.... ik vind 7 miljoen nog betrekkelijk aan de lage kant voor KJH. Als je de 5 miljoen en de 15 miljoen vergelijkt die AZ voor de Cler en Kromkamp vraagt.........
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Het hoeft toch ook geen reeel bedrag te zijn ?
Dat doe je als je van een speler af wilt.
Wil je dat niet, dan roep je een bedrag die niemand zal betalen, en
als er dan toch iemand met dat bedrag komt, dan heb je die extra centen
om in je zak te steken.

Er zijn nu duidelijk plannen om de selectie bijelkaar te houden,
dat is nog eens anders dan de andere jaren...misschien loont het
ook nog wel.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

"Frisian Viking"] En ver voor op jullie ;) .
En op Cambuur...maar dat verkaart het Vitesse-scenario nog steeds niet... Ach liever een Pykehok dan een Pykeslachterij.. :P
Graaijax Hamsterdam!!
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Ik las net op voetbalzone dit:
Jan Kromkamp is boos op AZ. De 24-jarige verdediger wil graag vertrekken naar een buitenlandse topclub maar geraakt niet weg omdat de Alkmaarse club een veel te hoge transfersom vraagt.

AZ zou een bedrag van 15 miljoen euro willen ontvangen voor Kromkamp. De meest geïnteresseerde clubs FC Porto en Valencia CF willen niet aan deze transfersom voldoen. De Portugeze topclub bood al 7 miljoen euro terwijl de Spaanse club 2,5 miljoen euro over had voor Kromkamp.

Kromkamp zelf kan de handelswijze van AZ nauwelijks bevatten. 'Ik ben enorm teleurgesteld in de club', aldus de verdediger in De Telegraaf. Ook Kromkamp's zaakwaarnemer Erwin Olde Riekerink snapt weinig van de houding van AZ. 'Er is een afspraak dat Jan voor een reëel `bedrag mag vertrekken. Nu wordt de hoofdprijs gevraagd.'

bron: http://www.voetbalzone.nl
wel grappig om dit te lezen
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik ben benieuwd naar de reactie van Martin van Geel :?
Zelf zeuren, maken ze afspraken en gaan ze vervolgens lekker hoog zitten. Hoezo wij hypocriet?

EDIT:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic ... &start=100
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Dat doet me denken aan toen KJ in de Vi wat zei! toen kwam er hier ook zo'n discussie los.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

'Koevermans naar AZ'

Danny Koevermans verhuist van Sparta naar AZ, zo meldde Radio Rijnmond dinsdagavond. De 26-jarige spits wil zijn overgang volgens de Rotterdamse omroep echter pas na de nacompetitie bekendmaken. AZ ziet in Koevermans de opvolger van Robin Nelisse, die naar FC Utrecht verhuist. Zijn contract bij Sparta loopt door tot medio 2006.

Met 24 doelpunten werd Koevermans het afgelopen seizoen topscorer van de Gouden Gids Divisie. Hij maakte in totaal 71 goals in 110 competitieduels voor de Kasteelclub.

Zijn huidige clubgenoten Ricky van den Bergh en Riga Mustapha eindigden met 22 goals op de gedeelde tweede plaats op de ranglijst. Ook zij vertrekken waarschijnlijk uit Rotterdam. Van den Bergh heeft een verbintenis tot medio 2006 en de onderhandelingen om zijn contract te verlengen zijn stukgelopen. Daardoor wil Sparta hem het liefst deze zomer verkopen. Het contract van Mustapha loopt deze zomer al af en de aanvaller wil zich op een hoger niveau bewijzen.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Eén op de tien jaar boven Heerenveen geëindigd, en nu al praatjes.
Zou dat wat over de status van Heerenveen zeggen? Dacht het wel.
Volgend jaar met Van Gaal en een uitgekleed elftal gewoon weer een middenmoter, dat FC Scheringa.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

De Tike Utd schreef:Eén op de tien jaar boven Heerenveen geëindigd, en nu al praatjes.
Zou dat wat over de status van Heerenveen zeggen? Dacht het wel.
Volgend jaar met Van Gaal en een uitgekleed elftal gewoon weer een middenmoter, dat FC Scheringa.
1 keer landkampioen,1 bekerwinaar,1 keer finalist UEFA-cup en halve finalist dat FC Scheringa...En Riemer United? :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Je hebt gelijk, maar dat was hoe lang geleden?
Of zelfs voor WO II?
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

De Tike Utd schreef:Je hebt gelijk, maar dat was hoe lang geleden?
Of zelfs voor WO II?
Een maand geleden!! Heel NL kreeg pykevel van het succes van AZ in de UEFA-cup.
Maar toen mocht jij nog niet op een scooter rijden. :wink:

En voor WO II bedoel je vast het Abe-tijdperk...die eeuwig 6-5 tegen Ajaks... :P
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Dat ik dit jaar niet van AZ heb genoten, hoor je mij niet zeggen.
Ik stel slechts vast - op basis van feiten - dat AZ de laatste 10 jaar alleen het afgelopen seizoen boven it Fean is geëindigd.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Hé Poenkt, heb jij een scooter? Wat voor kleur? Zit er ook een bel op?
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

De Tike Utd schreef:Dat ik dit jaar niet van AZ heb genoten, hoor je mij niet zeggen.
Ik stel slechts vast - op basis van feiten - dat AZ de laatste 10 jaar alleen het afgelopen seizoen boven it Fean is geëindigd.
Gezien het budget van AZ is hun prestatie prachtig!! Dat het door de inspanningen in de UEFA-cup wat instorte is jammer, maar begrijpelijk. Gezien de begroting is het eigenlijk een vereistte dat het Veen ieder jaar EC speelt!!AZ wil net als het Veen de selectie in stand houden en vraagt absurde bedragen voor de spelers. Riemert doet precies hetzelfde. Dat spelletje speelt iedere club...en AZ is nu hypocriet.

Nee, ik heb geen brommert of scootert , maar mijn zoon wel. Zelf heb ik een fiets en 2 auto's, waarvan 1 te koop staat. Mocht je belangstelling hebben dan hoor ik het graag?
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Gezien het budget van AZ is hun prestatie prachtig!!
Het is sowieso knap dat PSV en AZ Europees zo ver zijn gekomen. Maar AZ betaalt wel herensalarissen, hoor.
Is die fiets van jou een sparta-met :?: Die wil ik wel ruilen tegen mijn opgevoerde rollator :!:
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

Poenkt schreef:AZ wil net als het Veen de selectie in stand houden en vraagt absurde bedragen voor de spelers. Riemert doet precies hetzelfde. Dat spelletje speelt iedere club...en AZ is nu hypocriet.
Het is een goed recht van clubs om hoge bedragen te vragen voor spelers
die met volle verstand een contract getekend hebben, dat zouden ze zelfs
bij Heerenveen eens vaker moeten doen.
Mar wat wel hypocriet van AZ is, en dan heb ik het over Martin van Geel, is
dat hij publiekelijk in de VI uithaalt naar met name Heerenveen, dat die zijn
spelers niet zomaar laten gaan! En zelf mogen ze dat dan wel gewoon doen???
DAT is hypocriet!!!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Toevallig dat AZ nu naar Huntelaar informeert!! Andersom had Riemert net zo gereageerd, want zo gaat dat spelletje. Niemand accepteert de vraagprijs. De prijzen zijn mede zo hoog omdat anders alle talenten naar het beter betalende buitenland vertrekken.
De Tike Utd schreef:Is die fiets van jou een sparta-met :?: Die wil ik wel ruilen tegen mijn opgevoerde rollator :!:

Nee, in ieder geval GEEN Batavus!! :wink: Dus gaat jouw lange termijngeheugen niet verder terug dan 10 jaar!!
:P
Graaijax Hamsterdam!!
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Poenkt schreef:Nee, ik heb geen brommert of scootert , maar mijn zoon wel. Zelf heb ik een fiets en 2 auto's, waarvan 1 te koop staat. Mocht je belangstelling hebben dan hoor ik het graag?
/Offtopic

Die opgevoerde rooie Galaxy op Marktplaats?

Offtopic\
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Arjanz schreef: Die opgevoerde rooie Galaxy op Marktplaats?
Ik heb geen opgevoerde auto.
Graaijax Hamsterdam!!
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Ok, die Johnny-bak dan :wink:
Gebruikersavatar
De Tike Utd
Invaller
Berichten: 325
Lid geworden op: 22-01-2005 14:50
Locatie: Heerenveen-Oost
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Nee, in ieder geval GEEN Batavus!! Dus gaat jouw lange termijngeheugen niet verder terug dan 10 jaar!!
Tien jaar geleden verkocht Batavus nog geen rollators, die werden destijds uitsluitend door Trabant gemaakt en verkocht.
Ben jij van het type ''Trabant''? En dat is niet eens cynisch bedoeld!
Mijn lange-termijn-Heerenveen-geheugen gaat 25 jaar terug, en da's langer dan 10 jaar. In die tijd was AZ idd een grootmacht, nu verwacht ik toch een one-day-fly. Louis van Gaal gaat het heeeel moeilijk krijgen met AZ.
Enkele jaren geleden deden Willem II en Heerenveen het beter dan AZ dit jaar, zij wisten wel de tweede plaats en CL-kwalificatie af te dwingen. Het applaus is dit jaar voor PSV en AZ, de medailles gaan aan de Alkmaarders voorbij.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Jan Kromkamp is niet zo duur, beweert AZ. De Alkmaarse club laat weten dat de rechtsback van het Nederlands elftal voor een veel lager bedrag dan vijftien miljoen euro weg mag.
Kromkamp reageerde eerder deze week zeer teleurgesteld nadat hij had vernomen dat FC Porto was afgehaakt, omdat AZ liefst vijftien miljoen euro voor de international had gevraagd. Maar volgens AZ klopt het verhaal niet helemaal. Kromkamp mag voor een veel lagere prijs weg.

'En niet voor vijftien miljoen euro, zoals zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink naar buiten heeft gebracht', beweerde een woordvoerder van de club tegenover het ANP. 'AZ praat normaal niet over bedragen, maar nu hij het verkeerde bedrag heeft genoemd, willen wij wel even de juiste afkoopsom meedelen.'

'Tien miljoen is de vraagprijs. We wachten nu op een reactie vanuit Porto.' Toeval of niet, maar vorige week verkocht FC Porto rechtsback Yourkas Seitaridis voor tien miljoen euro aan Dinamo Moskou.

Eerder dit seizoen vroeg AZ nog wel vijftien miljoen euro voor de 24-jarige Friese verdediger, die momenteel herstelt van een knieblessure. 'Maar dat bedrag is inmiddels naar beneden bijgesteld.'

Kromkamp liet eerder deze week nog VI.nl weten dat hij wel oren heeft naar de Portugese club die in de laatste jaren de landstitel, de Champions League en de UEFA Cup won onder ex-coach José Mourinho en vanaf komend seizoen onder leiding staat van Co Adriaanse.


Zelfs 10 miljoen Euro vind ik nog teveel.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

De Tike Utd schreef:Ben jij van het type ''Trabant''? En dat is niet eens cynisch bedoeld!



Enkele jaren geleden deden Willem II en Heerenveen het beter dan AZ dit jaar, zij wisten wel de tweede plaats en CL-kwalificatie af te dwingen.

Ik weet niet wat je met een Trabant-type bedoelt "Tikkie terug United"?

Ik kan met niet herinneren dat H'veen of W II in de halve finale van de UEFA-cup zaten?
Ze werden tweede (klasse) maar zonder gehinderd te worden door Europees voetbal!!

En voor mij is de Champions League alleen voor Landskampioen!! Nu is het een commercieel gedocht. Hetzelfde geldt voor de UEFA-cup.
Graaijax Hamsterdam!!
Plaats reactie