Hypocriet AZ

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor De Tike Utd » 03-06-2005 16:52

Helemaal eens zullen we het wel niet worden.
Respect voor AZ van dit seizoen is op zijn plaats, evenals voor Willem II en Heerenveen toen ze tweede werden.
Waar het mij om gaat is dat AZ na één heel goed seizoen al meent zich te hebben gevestigd tussen de traditionele Top3. Aan dergelijke grootheidswaanzin zijn andere clubs thuis gekomen van een hele koude kermis.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Avatar gebruiker
De Tike Utd
Selectiespeler
 
Berichten: 325
Geregistreerd op: 22-01-2005 14:50
Woonplaats: Heerenveen-Oost

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-06-2005 16:57

En wat het mooiste er ook nog van is. AZ is dit seizoen zelfs 3e geworden !! :mrgreen:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Berichtdoor wald pyk » 03-06-2005 18:23

Ja 3de na een heel zwaar seizoen.Halve finale europacup en heel lang mee doen in de competitie.Hoe speelde heerenveen in het seizoen toen we championsleague speelden?
Ik meende dat we toen als 10de eindigden. :oops:
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor teppie » 06-06-2005 07:47

van nu.nl

AZ vraagt 10 miljoen voor Kromkamp

ALKMAAR - AZ-verdediger Jan Kromkamp is nog steeds te koop. Voor 10 miljoen euro mag het geïnteresseerde FC Porto, de nieuwe club van de voormalige AZ-trainer Co Adriaanse, de 24-jarige international aantrekken.

"En niet voor 15 miljoen euro, zoals zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink naar buiten heeft gebracht", legde een AZ-woordvoerder uit.


"AZ praat normaal niet over bedragen, maar nu hij het verkeerde bedrag heeft genoemd, willen wij wel even de juiste afkoopsom meedelen."

De AZ-zegsman gaf toe dat de transferwaarde van Kromkamp eerder dit jaar nog wel 15 miljoen euro bedroeg. "Maar dat bedrag is inmiddels naar beneden bijgesteld."

Reactie

In het afgelopen seizoen toonde Valencia belangstelling voor Kromkamp, die herstellende is van een enkeloperatie. Op het bod van ongeveer 3 miljoen euro wilde AZ toen niet serieus ingaan. Voor FC Porto bestaat er enige onderhandelingsruimte. "Tien miljoen is de vraagprijs. We wachten nu op een reactie vanuit Porto", aldus de woorvoerder.


En dan vinden ze 6 mil voor Huntelaar veel ... kom op zeg!
De zijlijn heeft het er mee te doen!
teppie
Nieuw talent
 
Berichten: 138
Geregistreerd op: 14-12-2003 15:22
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor michel » 06-06-2005 09:52

teppie schreef:
En dan vinden ze 6 mil voor Huntelaar veel ... kom op zeg!


De vraagprijs voor huntelaar daalt hier sneller dan een vliegtuig van onur-air :D
eerst 10 toen 7 en nu nog maar 6? (in een twee weken tijd)

en teppie lees even een paar posts terug daar staat deze info ook al :wink:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Roelof » 06-06-2005 11:56

In de Johan van mei staat een artikel over 'The best of the rest'. Vanaf 1964 (DWS kampioen) werd alleen AZ in 1981 één keer kampioen verder was het steeds de top drie. Er is een top 10 gemaakt van club die als hoogste eindigde naast de top 3. Az staat daarin op de eerste en vierde plaats (1980, 2e). Dit jaar komen zelfs niet eens in die top 10, dus zo speciaal is de prestatie in de competitie dit jaar niet eens van AZ.

Heerenveen staat 6e trouwens.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor scheerenveen_meid » 08-06-2005 14:18

En nu willen ze Davids weer.. :?
Even toevallig goed seizoen draaien, En meteen denken dat alle spelers naar je club wil komen?? :?
Sorry maar denk je nou echt dat davids naar AZ wil??:S
scheerenveen_meid
Bankzitter
 
Berichten: 42
Geregistreerd op: 08-05-2005 14:32
Woonplaats: burgum

Berichtdoor Joho » 08-06-2005 14:25

scheerenveen_meid schreef:En nu willen ze Davids weer.. :?
Even toevallig goed seizoen draaien, En meteen denken dat alle spelers naar je club wil komen?? :?
Sorry maar denk je nou echt dat davids naar AZ wil??:S


wat een sneu verhaal
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Superfries88' » 08-06-2005 14:45

Davids blijft nog één seizoen in het buitenland en heeft zelf gezegd dat hij AZ als reële optie ziet. Maar goed, ik zie spelers wel sneller naar AZ komen nu Van Gaal trainer wordt..
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor wikenoost » 08-06-2005 15:04

Juist, omdat van gaal er zit.
Maar hoe lang gaat die daar blijven?
Van Gaal kan onmogelijk de prestatie van Adriaanse evenaren of overtreffen.
Dus al de resultaten volgend jaar weer " gewoon" middelmaats zijn is van Gaal ook zo weer weg.
Avatar gebruiker
wikenoost
Selectiespeler
 
Berichten: 316
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:35
Woonplaats: Drachten/wolfhonden-online.nl

Berichtdoor Ynze » 02-07-2005 16:04

Ik denk dat de intresse van al die spelers om naar AZ te komen van behoorlijk korte duur zal zijn. AZ zal het moeilijk krijgen in de strijd om Europees voetbal omdat naar mijn idee het komende jaar de subtop behoorlijk breed zal zijn (Heerenveen, Feyenoord, NAC, Twente, Vietesse, Roda JC, AZ, en nog eventuele verassingen) Daar komt nog bij dat clubs als Heerenveen, AZ & Feyenoord i.v.b.m. Europeese verplichtingen een drukker schema hebben.

In iedergeval zal het UEFA-Cup avontuur van AZ waarschijnlijk een grote kater opleveren omdat ze het waarschijnlijk lang zo ver niet zullen schoppen als vorig jaar. Ik denk dat het afgelopen seizoen een behoorlijk unieke prestatie was voor een club als AZ (hoe zei van der Velde dat ook al weer ?? die club waar ze 6.000 man in een kippenhok hebben zitten ???)

Na volgend seizoen zal naar mijn idee iedereen weer liever voor Heerenveen spelen dan voor AZ

Ynze
Super Fries 4-ever!!!
Ynze
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 01-07-2005 21:44
Woonplaats: Beetsterzwaag

Vorige

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten