WK onder 20

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Poenkt schreef:
Niet goed, maar om lekker te gaan generaliseren gaat me veel te ver.
Generaliseren mag dus WEER niet...het is gewoon geen toeval meer dat het steeds weer marokkanen zijn die zich misdragen in Nederland. En natuurlijk is het altijd een 'klein' groepje dat het voor de rest verpest, nou zo 'klein' lijkt dat groepje dus niet meer in ons land. Maar ga gerust je gang hoor Ali B'tjes, blijf maar lekker onrust zaaien in deze toch al verrotte maatschappij. Want wij als nette Nederlanders respecteren jullie, over 10 jaar allemaal naar de moskee!

:|
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Fluffy schreef: Generaliseren mag dus WEER niet...het is gewoon geen toeval meer dat het steeds weer marokkanen zijn die zich misdragen in Nederland.

:|
Nee, gewoon de schuldigen straffen, dat doen we toch ook met criminele friezen of Groningers...Ik heb hier regelmatig conflikten met Marokannen of Turken, maar moet mijn onschuldige buurman(Yildirim :wink: ) dan het land uit?

Het is ook geen toeval dat steeds meer INWONERS van Nederland zich misdragen!!!
Graaijax Hamsterdam!!
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

Heerenveen rules schreef:Je kunt dat groene geval wel achter dombo vandaan halen Poenkt en vervangen door een aantal uitroeptekens. Het niveau van een aantal reikt niet verder dan die van de kleuterklas.
Uitzetten en oprotten naar hun eigen land ? Dit is hun eigen land. Het zijn namelijk Nederlanders met ook een Marokkaans paspoort.
Wees er maar blij om, je bent er zelf zeker 1 :grmbl:

Als ze weggaan heeft NL nog maar 13 miljoen NETTE EN GEWONE mensen over. En word het een geweldig land. Ik heb pas veel respect voor Geert Wilders, die dit openbaar durft te zeggen. Je kan niet eens meer je eigen mening zeggen :!: Ik vond het toen ook terecht dat al die moskeeen in de brand gestoken worden!!

ZE HEBBEN NIKS TE WILLEN :angry: :angry: :!:
Laatst gewijzigd door Royce op 29-06-2005 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Vrdmm Poenkt, ik loop vast... :wink:

Eeeh...

Nou ja, alle allochtonen moeten maar gewoon oprotten naar hun eigen land! :lol:

You win (for now) :oops:
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Heerenveen rules schreef:Je kunt dat groene geval wel achter dombo vandaan halen Poenkt en vervangen door een aantal uitroeptekens. Het niveau van een aantal reikt niet verder dan die van de kleuterklas.
Uitzetten en oprotten naar hun eigen land ? Dit is hun eigen land. Het zijn namelijk Nederlanders met ook een Marokkaans paspoort.
We zijn het vaak onens, maar het kan dus ook anders. Ik weet dat het niveau van een aantal niet bijster hoog is, maar net als thuis gewoon doorgaan met de opvoeding.
Was hier ooit niet eens een kereltje die het over bananenplukker had.

Er stond eerst "Domme Fries" ipv "Dombo" , vond ik zo generaliserend... :wink:
Royce schreef:[
Als ze weggaan heeft NL nog maar 13 miljoen NETTE EN GEWONE mensen over. En word het een geweldig land. :
Oh, gut. Je gelooft het ook nog....arme donder...Nederlands zijn mensen, net als ALLE andere mensen in de wereld....dus gewone mensen en criminele mensen...


Fluffy schreef:Vrdmm Poenkt, ik loop vast... :wink:

Eeeh...

Nou ja, alle allochtonen moeten maar gewoon oprotten naar hun eigen land! :lol:

You win (for now) :oops:

Ach, levenservaring kan handig zijn. Misschien is er nog hoop .... :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

Jij bent zeker de liefste thuis, die bang is en begint te huilen als hij ruzie heeft :angry:
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Royce schreef:Jij bent zeker de liefste thuis, die bang is en begint te huilen als hij ruzie heeft :angry:
Je kan er niet verder naast zitten...
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

Haal dat DER van VERDER maar weg :mrgreen:
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik heb geen hekel aan 'domme mensen', maar wel als ze ook nog eens hele domme ongenuanceerde dingen zeggen. Zoals bovenstaand geval. Als de allochtone mensen (ja, dat zijn het Royce), weggaan blijft er een nette maatschappij over..... Waar leef jij?
Volgens mij niet op een plek waar je kranten kunt lezen en TV kunt kijken. Ik hoop dat je nog eens wakker wordt.

Ja Poenkt, zelfs wij delen dus weleens dezelfde mening.
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

Laat ik er maar nier verder op ingaan. Julie weten nu wel wat mijn mening is.

En ik ben niet dom, want ik studeer HAVO en ook ik kijk TV en lees de kranten.
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Royce woont op het platteland van Groningen als ik me niet vergis en heeft nog nooit een neger in het echt gezien.
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Royce schreef:Laat ik er maar nier verder op ingaan. Julie weten nu wel wat mijn mening is.

En ik ben niet dom, want ik studeer HAVO en ook ik kijk TV en lees de kranten.
Whahaha, jij bent geweldig! :lol:

Nu even serieus, je argumenten en stellingen stroken volgens mij niet echt met de 'hoogte' van je opleiding. Wacht maar tot je het diploma binnenhebt, dan begin je zoals mij te denken...vervolgens mis je dan nog een boel levenservaring (maar krijg je gelukkig van een Groningse Fries te horen dat er nog hoop is) en dan gewoon zorgen dat je GEEN FCG-er wordt en je bent een gerespecteerd man! :P
Laatst gewijzigd door Johnny '86 op 29-06-2005 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Het verdrriet van de Marrokanen kan nog een staartje krijgen.
Directie Galgenwaard dreigt met boycot
29 juni 2005, 17:08
Door: Patrick Boor
De directie van Stadion Galgenwaard heeft gedreigd met het boycotten van de finale van het WK tot 20 jaar. De stadiondirectie wil niet alleen opdraaien voor de gemaakte schade, aangericht door een deel van de Marokkaanse aanhang tijdens het toernooi.
Stadiondirecteur Roelofs uit zijn kritiek vooral op de wereldvoetbalbond FIFA. Naar zijn mening moet de mondiale bond opdraaien voor de gemaakte schade van 85 duizend euro, voornamelijk aangericht door Marokkaanse supporters. "Op dit WK hebben we al meer schade geleden dan in een compleet seizoen van FC Utrecht. Dat is inclusief de risicowedstrijd tegen Ajax. En dan krijgen we zaterdag nog twee wedstrijden. Met in elk geval weer Marokko", zo stelt Roelofs in het Utrechts Nieuwsblad.

De Stichting NeXXt 2005 vergoed de helft van de aangerichte schade in Parkstad Limburg-stadion van voor de wedstrijd Marokko-Nigeria. Vernielingen die gisteravond werden aangericht rondom die wedstrijd komen volledig op rekening van de toernooiorganisatie.

De kans dat de finale van het WK tot 20 jaar niet in het stadion van FC Utrecht wordt gehouden is nog altijd aanwezig, maar toernooidirecteur Harrie Been geeft een grondige waarschuwing af aan de directie van de Galgenwaard. “Het lijkt me niet verstandig als het stadion de finale weigert. Dan kunnen ze Galgenwaard net zo goed opdoeken, want in de claims van de FIFA zijn de miljoenen dan niet te overzien. Mocht het echt zover komen, dan kan Utrecht het natuurlijk wel vergeten dat er ooit nog een groot evenement wordt gehouden.”
voetbalprimeur.nl
supporter: in voor en tegenspoed
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Royce schreef:Laat ik er maar nier verder op ingaan. Julie weten nu wel wat mijn mening is.

En ik ben niet dom, want ik studeer HAVO en ook ik kijk TV en lees de kranten.
Jawohl,plop..... :mrgreen:

Studeert Havo....een tiener dus....je bent niet dom, gewoon naief, dat geeft niks, je gaat nog een hoop leren. Waarschijnlijk niet op de Havo, maar in je verdere leven...succes.
Jeroen schreef:Royce woont op het platteland van Groningen als ik me niet vergis en heeft nog nooit een neger in het echt gezien.
Dat kan alleen maar het eilandje Rottum zijn. :wink: Lopen er ook niet 1 een Turk en Marrokaan rond in jullie selektie? Heeft ie nooit gezien en vriend Denneboom ist auch unbekannt.
Graaijax Hamsterdam!!
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Poenkt schreef:Je gaat nog een hoop leren in je verdere leven...succes.
Pake Poenkt! :mrgreen:
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Fluffy schreef: Wacht maar tot je het diploma binnenhebt, dan begin je zoals mij te denken...vervolgens mis je dan nog een boel levenservaring (maar krijg je gelukkig van een Groningse Fries te horen dat er nog hoop is) en dan gewoon zorgen dat je GEEN FCG-er wordt en je bent een gerespecteerd man! :P
??? :?: Groningese Fries?? Wat is dat?
Fluffy schreef:Vrdmm Poenkt, ik loop vast... :wink:

Eeeh...

Nou ja, alle allochtonen moeten maar gewoon oprotten naar hun eigen land! :lol:

You win (for now) :oops:
Jij bent gaan denken sinds 17:09!!!! :P
Fluffy schreef: Pake Poenkt! :mrgreen:
We wachten wel af, wanneer Fluffy een Fluf wordt....


Kindergarten Fluffy...
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Royce schreef: Wees er maar blij om, je bent er zelf zeker 1 :grmbl:

Als ze weggaan heeft NL nog maar 13 miljoen NETTE EN GEWONE mensen over. En word het een geweldig land. Ik heb pas veel respect voor Geert Wilders, die dit openbaar durft te zeggen. Je kan niet eens meer je eigen mening zeggen :!: Ik vond het toen ook terecht dat al die moskeeen in de brand gestoken worden!!

ZE HEBBEN NIKS TE WILLEN :angry: :angry: :!:
En jij vind jezelf zeker 1 van die nette en gewone mensen?
Als ik jou was zou ik op de HAVO wat beter opletten tijdens geschiedenislessen, volidioten
zoals jij hebben dit soort dingen eerder geroepen (de brand erin en ze hebben niks te willen)
en dat liep behoorlijk slecht af!!! Over my dead body dat dit weer gebeurt terwijl ik nog leef.

(om even op die relschoppers terug te komen.... idd, gewoon de daders aanpakken, zo
doen wij dat in Nederland toch :evil: )
Heerenveen: superbia ex septentrio
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Poenkt schreef: We wachten wel af, wanneer Fluffy een Fluf wordt....
Kindergarten Fluffy...
De jeugd is puur goud :wink:

Heb het idee dat we ietwat afdwalen...
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

Jeroen schreef:Royce woont op het platteland van Groningen als ik me niet vergis en heeft nog nooit een neger in het echt gezien.
Jammer genoeg lopen er teveel rond in Stadskanaal :urgs: :urgs:
Er zijn goeie en slechte alochtonen. Er zijn teveel slechten. Ook weet ik dat Bakkati een morokaan is, maar dat is een goed voorbeeld van hoe de marokanen zich moeten gedragen. Denneboom ken ik uiteraard ook, maar dat is geen Marokaan.

En Fluffy, eens een feanfan atijd een feanfan. Ik zal nooit overlopen en als ik 18 jaar ben bezoek ik alle thuiswedstrijden (hopelijk :stan: vak) en probeer dan ook zo veel mogelijk uitwedstrijden te bezoeken.

Ik moet nog veel leren blijkbaar of niet Poenkt waardeloze fc-er
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Royce schreef: Jammer genoeg lopen er teveel rond in Stadskanaal :urgs: :urgs:
Er zijn goeie en slechte alochtonen. Er zijn teveel slechten.
Er lopen jammer genoeg ook steeds meer zoals jij rond, die denken dat ze kunnen bepalen hoe anderen (allochtonen) zich moeten gedragen :urgs: :urgs: :blbl:

Ach laat ook maar, je bent vast te slim voor ons :blbl:
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Royce schreef:Jammer genoeg lopen er teveel rond in Stadskanaal :urgs: :urgs:


Ik moet nog veel leren blijkbaar of niet Poenkt waardeloze fc-er
Dus toch dat achterlijke kereltje oet Knoal dat het hier al eens had over een bananenplukker....Kan de gemeente Stadskanaal er niet voor zorgen dat jij oprot naar je geboorteland..... :x Dan wordt het weer een vredig stadje.


Liever 1000 maal een waardeloze FC-er, dan een domme achterlijke racist.
Royce schreef: Ik zal nooit overlopen en als ik 18 jaar ben bezoek ik alle thuiswedstrijden (hopelijk :stan: vak) en probeer dan ook zo veel mogelijk uitwedstrijden te bezoeken.
Je ben al bijna een grote vent, dus
Graaijax Hamsterdam!!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Poenkt schreef: Liever 1000 maal een waardeloze FC-er, dan een domme achterlijke racist.
Maak er een spandoek van Poenkt, misschien willen ze het in Breda ook wel gebruiken :wink: (ik ben het er wel mee eens trouwens)
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Royce schreef: en als ik 18 jaar ben bezoek ik alle thuiswedstrijden (hopelijk :stan: vak) en probeer dan ook zo veel mogelijk uitwedstrijden te bezoeken.
Ik kijk er naar uit. :evil:


We gaan wel erg
Afbeelding
Anti anti. :)
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Poenkt schreef:

Liever 1000 maal een waardeloze FC-er, dan een domme achterlijke racist.
Hebben die twee woorden af en toe niet dezelfde betekenis? :)
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Bij iedere FC :wink: in Nederland zullen er wel wat domme racisten rondlopen. Bij alle andere clubs in Nederland ook. In dit geval werk ik persoonlijk bedoeld.... :P

Ook bij de 2e club van Rotterdam dus.
Graaijax Hamsterdam!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dankzij het optreden van een aantal imbicielen in Kerkrade gaat de troostfinale zaterdag in de Galgenwaard misschien niet door. Moeten de goeden weer lijden onder de kwaden, triest maar wel terecht.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Marokkaanse hooligans, ze bestaan...
Goed, Marokko werd door Nigeria van de mat gespeeld. Daarom leefde er onder de Marokkaanse 'voetbalfans' uiteraard enige frustratie. Na de spugende en schoppende spelers, de oerwoudgeluiden en fluitconcerten door het Nigeriaanse volkslied ging de boel pas echt los. Zo arresteerde de pliesie 15 hooligans waarvan er nog negen vastzitten. Iets vervelender is dat op de parkeerplaats bij het stadion zo'n beetje elke auto werd leeggeroofd. Ook werden winkels geplunderd en een tankstation moest zelfs drie uur zijn deuren sluiten wegens proletarisch winkelen. De schade is nog onbekend. Luister hierrr naar een ooggetuigeverslag van de buitenlandse zender L1. Hoe dit allemaal kan? Simpel: Marokkanen komen van Mars!
Allemaal flink staffen!! Met allemaal bedoel ik de schuldigen,Royce. Niet de gehele marokaanse gemeenschap in Nederland en Belgie.
Graaijax Hamsterdam!!
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Poenkt schreef: Buiten het voetbal zijn ze ook vaak zeer aktief, (zonder club/land verband) dit maakt dit soort hooligans zo uniek. Ik neem aan dat ze (de relschoppers)nu nooit meer gaan mekkeren over respect dat ze niet zouden krijgen.Volgens mij was het tot Nigeria-Marokko een vrij vriendschappelijk toernooi, jammer dat de toon op deze manier veranderd is.Waren het "Nederlandse" Marokkanen of kwamen ze echt van Mars/Marokko?
Je slaat de spijker op zijn kop, de Sparta Youth Crew wil ook nog welleens domme dingen doen inderdaad.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Luna schreef: Je slaat de spijker op zijn kop, de Sparta Youth Crew wil ook nog welleens domme dingen doen inderdaad.
Hap, Ik doelde op Exelsior(the Old Paper Warheads), Sparta is namelijk DE club van Rotterdam. F'noord is voor de provinciaaltjes... :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Het voorval bij Nigeria-Marokko deed me trouwens denken aan....
Ze waren waarschijnlijk gewoon weer enthousiast.
Supporters bestormen massaal veld na benefietduel

AMSTERDAM - Enkele honderden Marokkaanse voetbalsupporters hebben woensdagavond het veld van de ArenA bestormd na afloop van het duel tussen Ajax en de Marocprofs, een verzameling in Nederland voetballende Marokkanen. De Marokkanen lieten zich, ook na diverse aanmaningen, niet van het veld sturen. Reclameborden, cornervlaggen en diverse andere attributen werden vernield.

Na een oproep van de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb, van Marokkaanse afkomst, verlieten de fans na ongeveer een kwartier rustig het veld. Zowel de politie als Ajax benadrukten dat er zich geen ernstige feiten hebben voorgedaan. Marokkanen vieren een overwinning wel vaker op het veld. Ook na interlands komen vaak veel supporters van de tribunes om op de grasmat te feesten.
Poenkt schreef: Hap, Ik doelde op Exelsior(the Old Paper Warheads), Sparta is namelijk DE club van Rotterdam. F'noord is voor de provinciaaltjes... :wink:
hap hap,

Een club die niets presteert dé club van een stad/gebied noemen, waar ken ik dit toch van :wink: Laten we verder maar geen zinlose disuccsie houden over wel of niet provinciaal 60% komt nog altijd van binnen Zuid-holland,en de voorganger van Feyenoord (zoals GVAV bij FCG) is evenoud als Sparta..mocht het oprichtingsjaar iets met jouw beredenering te maken hebben. off-topic :!:
Plaats reactie