Overig Transfernieuws (niet-heerenveen)

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Nou ja... het zijn geruchten, maar ik hoor de laatste tijd steeds meer en meer over Patrick Kluivert en Edgar Davids' terugkeer naar Nederland.

Volgens wat ik hoor, zou Davids aan het onderhandelen zijn met AZ, Ajax en Vitesse en Davids met Ajax en Vitesse.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Gentenaar naar Borussia Dortmund, mooie club voor hem lijkt me.
Toch altijd wel een goede en betrouwbare keeper.

Bron: EuroSoccer.tk
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

Wat vinden jullie van Vogel -> AC Milan???

Ik denk dat hij heeel veel wissel zal staan... In de belangrijkere wedstrijden spelen ze altijd met dezelfde 11, en als wissel hebben ze op zijn positie mensen zoals Ambrosini en Dhosasoo... Maarjah vogel is wel een goede voetballer, ik denk neit dat dit de beste keuze van hem is...

Middenveld AC: Pirlo, Seedorf, KAKA' en Gatusso....
St James' Park!!!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Ik denk dat vogel gewoon voor het geld gekozen heeft. Milan wou hem heel graag hebben naardat psv zo goed tegen milan speelde in de halve finale. Toen heeft milan er direct werk van gemaakt. Ze zullen hem dus ook wel een goed salaris bieden. Persoonlijk denk ik dat hij niet veel aan spelen toe zal komen daar maar ja je weet het nooit he het balletje kan raar rollen
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het is definitief:
Vd Vaart naar Hamburger SV, voor 5 seizoenen.

Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het een redelijke transfer, volgens mij kon hij zich niet meer 100% motiveren bij Ajax door alle omstandigheden. Bij HSV kan hij misschien zijn oude vorm terugpakken om alsnog hogerop te gaan (lees: topclub)
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Erwin Koeman nieuwe trainer feyenoord.Hij is de eerste keus.Dit nieuws staat op nos tt.Ik weet niet of hij de juiste man voor feyenoord is.Koeman tekend voor twee jaar.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

TORCIDA schreef: gaat dat echt zo snel of waren ze al met bijl bezig ????
Als ik het allemaal zo gevolgd heb denk ik wel dat het zo snel is gegaan. Ze hadden donderdag na bekendmaking dat de beide trainers zouden blijven een klein feestje in de kantine. Anderhalf uur later hebben beide trainers alsnog aangegeven niet door te gaan. Daarna is 1 telefoontje, 1 gesprek en een zak met geld snel geregeld. De afrondende gesprekken zijn maandag ( en dinsdag) dus helemaal zeker is het nog niet.

Maar het is natuurlijk zo dat het daar zoals jij zegt "stinkt". De sponsoren hebben een hele grote invloed daar omdat die de dure spelers moeten betalen. Ik weet geen bedragen maar het zou mij niet verbazen als spelers met met mininmaal 1000 euri in de maand naar huis gaan. En ja dan willen de geldschieters ( mensen uit het dorp denk ik dan) het voor het zeggen hebben en dat is natuurlijk altijd fout.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat is het voor onzin dat een trainer een goede CV moet hebben om een topclub te trainen. Er zijn genoeg voorbeelden van onervaren trainers die het goed deden bij topclubs. Ik denk dat Koeman een zeer geschikte trainer is voor Feyenoord.
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Dan wordt Petrovic vast de trainer van RKC, met Gullit als assistent :lol:
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

[offtopic]
TORCIDA schreef: ...Ik denk dat erwin K ....
Het is geen crimineel :wink:
[/offtopic]
www.vi.nl schreef:'Heracles Almelo doet Ed de Goey aanbod'

28/5/2005 18:47

In de zoektocht naar een nieuwe keeper heeft Heracles Almelo z'n licht opgestoken bij Ed de Goey. De oud-international heeft Almelo al bezocht.
Volgens het Rotterdams Dagblad kan De Goey in Almelo een contract voor twee jaar tekenen. De oud-Feyenoorder, die ook bij het Engelse Stoke City kan blijven, denkt serieus aan een terugkeer naar Nederland. 'Ter oriëntatie' bracht de 38-jarige oud-international een bezoek aan Almelo.

De overgang naar Heracles, waar De Goeys oud-ploeggenoot Peter Bosz trainer is, zou een terugkeer op de Nederlandse velden zijn na acht jaar. In 1997 vertrok hij bij Feyenoord voor een avontuur bij Chelsea. In 2003 stapte De Goey over naar Stoke City, waar hij in de laatste twee seizoenen in 54 wedstrijden onder de lat stond.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Die Brian van Loo kwam anders behoorlijk betrouwbaar op me over. Die lijkt me goed genoeg voor de eredivisie. Of zou Edje dan een keeperstrainer/wissel moeten zijn?
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Of ballenjongen :mrgreen:
Petter Hansson, Rots van het Noorden
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Als barman lijkt het me ook een heel gezellig typje :mrgreen:
Skip
Invaller
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-05-2004 15:28

Bericht door Skip »

vlqrt schreef:Als barman lijkt het me ook een heel gezellig typje :mrgreen:
Dan kunnen ze beter die dikzak van Volendam halen!
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Verhoeven! :!:
Petter Hansson, Rots van het Noorden
kim_huntelaar
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 28-03-2005 18:32

Bericht door kim_huntelaar »

Oude Kamphuis tekent bij Mönchengladbach

30/5/2005 18:10

Niels Oude Kamphuis speelt komend seizoen bij Borussia Mönchengladbach. Die Fohlen strikten de transfervrije Tukker, die bij Schalke wilde vertrekken.
Oude Kamphuis verliet de club uit Gelsenkirchen omdat hij niet meer als verdediger, maar als middenvelder wil voetballen. Bij Gladbach krijgt hij die kans. De 27-jarige Nederlander tekende een tweejarig contract bij de VfL.

Voor Gladbach is hij de eerste aankoop voor het nieuwe seizoen. 'Met hem hebben we een zeer veelzijdige en internationaal ervaren speler erbij', verklaarde technisch directeur Peter Pander. 'Niels Oude Kamphuis zat als basispeler bij Schalke constant op een hoog niveau. Ik ben er zeker van dat hij een versterking is voor ons.'

Nadat hij bij FC Twente zijn debuut maakte in het betaald voetbal vertrok Oude Kamphuis in 1999 naar Schalke. In de zes seizoenen bij Die Königsblauen groeide hij uit tot een vaste kracht. Maar ondanks de goede prestaties van dit seizoen - Schalke eindigde als tweede en bereikte de finale van de DFB Pokal - koos hij ervoor om zijn contract niet te verlengen.
aardbeitje
Nieuw talent
Berichten: 83
Lid geworden op: 02-06-2003 18:59

Bericht door aardbeitje »

Anthony Lurling naar promovendus 1. FC Köln

Anthony Lurling speelt het komende seizoen voor 1. FC Köln, de club die afgelopen seizoen onder leiding van Huub Stevens terugkeerde naar de Bundesliga. De ploeg uit Keulen koopt de Brabander van Feyenooord
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Auf wiedersehn Anthony! :blbl:
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

'AZ legt Spartaan Koevermans vast'

Danny Koevermans speelt volgend seizoen voor AZ, zo meldde Radio Rijnmond dinsdagavond. De spits van Sparta moet in Alkmaar Robin Nelisse doen vergeten, die naar Utrecht vertrekt.
Koevermans wilde zijn overgang naar AZ pas na afloop van de nacompetitie bekendmaken. Het afgelopen seizoen was erg succesvol voor de 26-jarige aanvaller. Hij greep met Sparta net naast het kampioenschap in de Gouden Gids Divisie, maar mocht zich wel kronen tot topscoorder van de eerstedivisie. Met de 24 treffers van het afgelopen seizoen bracht Koevermans zijn totaal op 71 goals in 101 wedstrijden.

Riga Mustapha en Ricky van den Bergh, de twee andere succesnummers van Sparta met beide 22 treffers dit seizoen, zullen de kasteelclub ook de rug toekeren. Mustapha mag deze zomer transfervrij vertrekken terwijl onderhandelingen over een nieuw contract bij van den Bergh op niets uitliepen. Als Sparta nog een transfersom wil vangen voor de 24-jarige Hagenaar dan zal hij deze zomer verkocht moeten worden omdat zijn contract nog een seizoen doorliep.
Zo'n fantastische speler leek het me niet toen Sparta nog in de Eredivisie speelde, vraag me af of hij op het hoogste niveau ook kan scoren. Denk dat hij eerder de plek van El Khattabi op de bank mag warmhouden dan dat ie een basisplek gaat krijgen..
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Van der Sar voor twee seizoenen naar Manchester United, super doelman. Zelden tot nooit blunders en rustig, prachtclub zou ik zeggen.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

www.vi.nl schreef: Arveladze dicht bij overgang naar AZ

6/6/2005 18:48

Het is slechts een kwestie van dagen voordat Shota Arveladze een contract tekent bij AZ, althans volgens zijn zaakwaarnemer Ivan Benes.
Aan de samenwerking van Arveladze en Glasgow Rangers komt na vier jaar een einde. AZ heeft met 1. FC Köln belangstelling getoond voor de transfervrije Georgische aanvaller, die van 1997 tot 2001 speelde voor Ajax.

Arveladze heeft zijn keus al gemaakt. 'Shota heeft besloten verder te gaan. Hij tekent deze week een driejarig contract bij AZ', zegt zaakwaarnemer Ivan Benes tegen Sky Sports.

AZ ziet in de 32-jarige Arveladze een geschikte opvolger van Robin Nelisse, die zijn heil heeft gezocht bij FC Utrecht. Bovendien houdt de Alkmaarse club rekening met een vertrek van Ali Elkhattabi.

Als de onderhandelingen met succes worden afgerond is Arveladze de derde aankoop van AZ. Eerder werden Danny Mathijssen (Willem II) en Pius Ikedia (RBC Roosendaal) voor het nieuwe seizoen vastgelegd.
Je zou zeggen een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen.
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Ezels uit Georgie dus wel :roll:
Betwijfel of hij een toegevoegde waarde is voor AZ, wat hebben ze met Elkhattabi gedaan??
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Elkhattabi mag weg. Transfervrij. Maar moet hier absoluut niet heen!
SCH
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik denk dat Arveladze vast nog wel van waarde kan zijn voor AZ, is uiteraard zeer ervaren; als clubspeler en international. Als ze die Bangoura nog halen, dan zie ik ze volgend jaar weer leuk meedoen hoor. Scheringa heeft van Gaal beloofd slechts 1 speler te verkopen deze zomer (Lindenbergh?), dus spelers als Jan Kromkamp kunnen denk ik ervan uitgaan dat ze volgend jaar weer naar het ALS moeten 8)
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

VI 15/06 schreef: Naast Van Hooijdonk en Sikora trok NAC al Tony Vidmar, Patrick Zwaanswijk, Kurt Elshot en Sander van Gessel aan.

Wel een imposant lijstje tot zover :| Ze hebben weliswaar een kloteseizoen gedraaid maar
denken dat zo op te lossen?
Vraag me af wat daar allemaal voor geld op de begroting vrijkomt, als ik me goed herinner
zat NAC niet zo heel lang geleden in behoorlijk zwaar weer. En dit zijn niet de goedkoopste
spelers.... Over twee jaar weer overheidsgeld pompen???
Heerenveen: superbia ex septentrio
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Die spelers zijn allemaal gratis gekomen. Enige probleem zal salaris zijn, maar Hooijdonk vraagt bij NAC niet teveel denk ik en Zwaanswijk zal blij zijn dat ie weer naar NL kan. Van Gessel is de enige echte versterking, die ook redelijk duur zal zijn.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Jeroen schreef:Die spelers zijn allemaal gratis gekomen. Enige probleem zal salaris zijn, maar Hooijdonk vraagt bij NAC niet teveel denk ik en Zwaanswijk zal blij zijn dat ie weer naar NL kan. Van Gessel is de enige echte versterking, die ook redelijk duur zal zijn.
Ik weet dat ze transfervrij zijn maar zoals gezegd, het zijn ervaren spelers en dat zijn nou
juist de duurste qua salaris. Waar komt die ruimte op de begroting vandaan, weet iemand dat?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Ik vind het maar raar. NAC twee jaar terug nog zo goed als failliet en toch zoveel spelers halen. Heerenveen kon/wilde Sikora niet eens betalen, maar NAC kan het wel :huh:

Begin het een hele rare situatie te vinden...
Plaats reactie