Overig Transfernieuws (niet-heerenveen)

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

De verdediging blijft een probleem daar. Met Zwaanswijk, Penders en Vidmar een oude en trage defensie. Ik voorzie weer veel tegendoelpunten in Breda. De voorhoede is er wel op vooruit gegaan dus het zal wel iets beter worden, maar nog steeds geen europees voetbal.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Dick de Boer vindt club in Roemenië

11/7/2005 10:50

Na een half jaar heeft Dick de Boer een nieuwe club gevonden. De Volendamse trainer gaat aan de slag bij het Roemeense Liberty Salonta, zo meldt RTV Noord-Holland.
De Boer werd vorig seizoen wegens een tegenvallende eerste seizoenshelft ontslagen bij Cambuur Leeuwarden. Bij Liberty Salonta krijgt hij de opdracht promotie naar de hoogste divisie af te dwingen. Afgelopen seizoen eindigde de Roemeense club als vijfde in de Divisie B.

Bron Vi

Toch een hele verbetering voor Dickie :mrgreen:
Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

Idd, slechter dan Cambuur kun je het niet treffen. :wink:
Eerder al werd een bod van 82 miljoen euro afgewezen door AC Milan, maar Chelsea heeft zijn bod op Andrei Shevchenko volgens Football Italia nu verhoogd naar 90 miljoen euro. De Londenaren zijn al de hele zomer opzoek naar een spits van wereldklasse. Bron: voetbalzone.nl
Tja....ze hebben geld zat daar bij Chelsea, ben benieuwd hoe ver ze gaan om Shevchenko in te lijven. Als het aan Abramovich ligt, gaan ze net zo lang door tot Milan het bod niet meer kan weigeren. Ze ontberen daar bij Chelsea idd nog een topspits, maar ze vingen steeds bot bij spelers waar ze interesse in hadden (Trezeqeut, Ronaldinho). Als dit zou doorgaan, zou het tot nu toe de duurste speler worden.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Wie is op dit moment eigenlijk de duurste speler aller tijden?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik kan het lijstje zo snel niet vinden maar volgens mij Zidane van Juve naar Real Madrid.
Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

Klopt, Zidane ging voor 150 miljoen (gulden) naar Real Madrid. En dat is nog steeds de duurste speler allertijden. Daarna zakte die transfergekte een beetje af, naar 'normale' bedragen.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

http://www.voetbaltransfers.com/Toptransfers.html


73 mln euri!! Meer dan 150 mln gulden dus.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Ik dacht dat Rooney ook voor een flink bedrag naar Manchester United ging. Hij staat niet eens in de lijst.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Fladian schreef:Ik dacht dat Rooney ook voor een flink bedrag naar Manchester United ging. Hij staat niet eens in de lijst.
Deze lijst is van 2004, wanneer ging Rooney naar van Everton naar Man.UTD? Halverweg 2004?
Graaijax Hamsterdam!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Rooney kostte ongeveer 25 miljoen euro. Met bonusregeling tot 35 miljoen.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Fladian schreef:Ik dacht dat Rooney ook voor een flink bedrag naar Manchester United ging. Hij staat niet eens in de lijst.
Rooney was volgens mij de duurste aankoop van Man-U ooit, misschien dat dat wat
verwarring bij je schept. Zidane duurste ooit, ach hij kan dan ook een redelijk balletje
trappen. Leuk lijstje, bedankt!

(Van Nistelrooij was toch geen €30 mln.???!!!?)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Tomasson voor vier seizoenen naar Benfica
(eindelijk geen miskoop voor Koeman :wink:)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

voetbalonline:
Mahamadou Diarra mogelijke opvolger Vieira bij Arsenal

LONDEN, 14 juli 2005 13:01 - Arsenal heeft de voormalige Vitesse-aanvaller Mahamadou Diarra op het oog om Patrick Vieira op te volgen als die vertrekt naar Junetus. Naar alle waarschijnlijkheid wordt deze transfer tussen Arsenal en Juventus later op de dag afgerond. Diarra debuteerde in 1999 bij Vitesse. Daarvoor speelde hij bij het Griekse OFI. In totaal bleef Diarra drie seizoenen in Arnhem, waarna hij naar Lyon vertrok. In totaal speelde hij 69 wedstrijden voor Vitesse, waarin hij negen maal scoorde. De verwachting is dat Diarra ruim € 7 miljoen moet opbrengen.
Zijn contract bij de Franse kampioen loopt nog tot 2009.
Had ik toch niet verwacht van deze jongen, toen ie nog bij Vitesse zat vond ik hem niet heel bijzonder goed. Heeft wel een goede ontwikkeling doorgemaakt en afgelopen seizoen bij Lyon was ie al wel echt goed.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Tim Krul, jeugdkeeper Oranje onder 17 jaar, zou contract getekend hebben bij NUFC.
Ze betalen FC Den Haag 200.000 euro, Tim had geen prof contract getekend.
Op NUFC forum gelezen en bij Den Haag even nagevraagd op het forum. Het zou al rond zijn. Ik had nog niet van hem gehoord. Is blijkbaar in hoge noorden van Engeland wel opgevallen!
Jesper
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-03-2005 09:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Jesper »

Stuttgart en Trapattoni kapen Tomasson weg

16/7/2005 16:08

Weer ziet Ronald Koeman een spits aan zijn neus voorbij gaan. Jon Dahl Tomasson kwam verrassend tot een akkoord met VfB Stuttgart. AC Milan maakte zaterdag via zijn eigen website de transfer wereldkundig.
Bij Die Schwaben tekent Tomasson een contract tot de zomer van 2009. 'De VfB is mijn Wunschverein, de club die ik me wenste', verklaarde Tomasson. 'VfB is een zeer ambitieuze club, en de Bundesliga is, zeker in het jaar voorafgaand aan het WK, is een echte uitdaging voor me. Ik ben zeer gelukkig dat de overgang afgerond is.'

Voor het hele stuk zie vi.nl.
Wat?
Treverson
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 27-06-2005 19:54
Locatie: Grou

Bericht door Treverson »

16/7/2005 16:20

Chelsea heeft Lasanna Diarra vastgelegd. De twintigjarige Fransman is afkomstig van Le Havre, dat uitkomt in de Ligue 2. Het afgelopen seizoen debuteerde hij en kwam hij tot 25 duels en vier goals.
Diarra is Frans onder-21 international. Hij trainde afgelopen weken mee met de selectie van coach José Mourinho, op wie hij grote indruk maakte.

Chelsea omschrijft Diarra zowel qua spel als qua uiterlijk als een tweede Claude Makélélé, een controlerende middenvelder.

Weer een nieuwe speler erbij voor Chelski.. Ze blijven maar bezig daar
Sc Heerenveen de Club van Fryslan.. Grou et Doarp van Fryslan!!!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

En weer een talent naar de knoppen.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

De Nigeriaanse spits John Owoerik heeft bij Feyenoord een 1-jarig contract getekend. Dit meldt de officiele Feyenoord website. De 20-jarige was de hele week op proef in de Kuip en heeft zoveel indruk gemaakt dat hij een 1-jarig contract heeft verdiend, welk eventueel verlengd kan worden als Feyenoord hem langer wil houden.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Jesper schreef:Stuttgart en Trapattoni kapen Tomasson weg

16/7/2005 16:08

Weer ziet Ronald Koeman een spits aan zijn neus voorbij gaan. Jon Dahl Tomasson kwam verrassend tot een akkoord met VfB Stuttgart. AC Milan maakte zaterdag via zijn eigen website de transfer wereldkundig.
Bij Die Schwaben tekent Tomasson een contract tot de zomer van 2009. 'De VfB is mijn Wunschverein, de club die ik me wenste', verklaarde Tomasson. 'VfB is een zeer ambitieuze club, en de Bundesliga is, zeker in het jaar voorafgaand aan het WK, is een echte uitdaging voor me. Ik ben zeer gelukkig dat de overgang afgerond is.'

Voor het hele stuk zie vi.nl.
stuttgart en Benfica waar ken ik die ploegen toch van?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

Vertrek Gluscevic en Hersi bij Vitesse 'bespreekbaar'

25/7/2005 12:16

Clubs die Igor Gluscevic en Youssouf Hersi op hun verlanglijstje hebben kunnen zaken doen met Vitesse. De Arnhemse club noemt een transfer van beide spelers 'bespreekbaar'.
Vitesse onderneemt geen actieve pogingen het tweetal bij een andere club onder de pannen te brengen. 'Die spelers hoeven van ons niet weg, maar als er een club komt, zullen we zeker praten. Maar dat geldt voor elke speler', zegt manager Voetbalzaken Jan Streuer in De Gelderlander.

Maar Gluscevic en Hersi behoren niet tot de spelers waar andere clubs de hoofdprijs voor moeten betalen. Met de opbrengsten wil Vitesse de transfermarkt op voor een versterking, die ondanks de verkoop van Aleksandar Rankovic nog niet haalbaar is.

Het mogelijke afscheid van Hersi is opvallend, omdat de oud-Ajacied pas een half jaar actief is in Arnhem. De aanvallende middenvelder werd in de winterstop overgenomen van SC Heerenveen als vervanger van Nick Hofs, die de gang naar Feyenoord maakte.

Dat Gluscevic, die een jaar geleden naar Vitesse kwam, weg kan is minder opmerkelijk. De 31-jarige aanvaller moet genoegen nemen met een rol op het tweede plan. Matthew Amoah is de eerste keus van trainer Edward Sturing. De Servische spits heeft echter niet het gevoel dat Vitesse van hem af wil. 'Als de club de boodschap naar buiten brengt dat ik weg zou mogen, kan ik dat niet veranderen. Maar het is één boodschap en alles kan snel veranderen. Als je scoort, is alles anders.'

bron VI
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Als je echt tevreden bent over een speler dan wil je hem echt niet kwijt.
Inprencipe is over een transfer van elke voetballer te praten maar dat zet je niet in een nieuwsbericht, ze doen dit dus wel met Hersi en Gluscevic.
Ik denk dus dat Vitesse helemaal niet zo tevreden is over Hersi en Gluscevic.
Zou SC Heerenveen dit dan ook al goed gezien hebben, net zoals het geval Denneboom?
supporter: in voor en tegenspoed
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Edgar Davids vertrekt naar Tottenham, hij tekent deze week een contract.
Bron: Officiële site van de 'Spurs'.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Haha, ik moest hier wel om lachen (bron: Fr-fans.nl)
Aangezien Feyenoord ook nog steeds zoekende is naar een linksback is het ook mogelijk dat Wotte deze wedstrijd bezocht om Spursverdediger Erik Edman aan het werk te zien.
Alsof Edman, Tottenham zal verlaten voor Feyenoord :lol:
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Alsof Edman tegen Reading speelde. :lol:

Zouden ze bij Feyenoord blij zijn als Wotte vertrekt?
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Het lijkt alsof de leegloop van AZ gaat beginnen.
Villarreal en AZ eens over Kromkamp
02 augustus 2005, 00:19
Door: Andries Hamstra
Na maandenlang getouwtrek rond de persoon Jan Kromkamp is er nu eindelijk vooruitgang. Niet Porto of Valencia heeft ditmaal de beste papieren, maar Villarreal. De Spaanse ploeg heeft een principeakkoord bereikt met de Alkmaarders over de verdediger.
Volgens de officiële website van Villarreal heeft de club met AZ een principeakkoord gesloten over de transfer van de 25-jarige international. Als alle details afgehandeld zijn, kan Kromkamp zijn handtekening zetten onder een verbintenis voor 4 of 5 jaar.

Het akkoord met Villarreal is op zijn minst opmerkelijk te noemen, omdat voorzitter Scheringa afgelopen vrijdag nog meldde dat Kromkamp een langer verblijf in Alkmaar overwoog.
(voetbalprimeur)
Ajax heeft belangstelling om Tim de Cler terug te halen naar Amserdam, zo meldt voetbalblad ELF. De linkervleugelverdediger (26) is afkomstig uit de jeugdopleiding van de hoofdstedelingen en speelde er vijf seizoenen.

Momenteel staat De Cler onder contract bij AZ. De afgelopen seizoenen groeide hij bij de Alkmaarse club uit tot een betrouwbare linksback. Bondscoach Marco van Basten kwam de Leidenaar al diverse malen bekijken.

Bij Ajax moet De Cler de vervanger worden van Maxwell, die langdurig uit de roulatie is met een zware knieblessure. AZ verlangt een transfersom van vijf miljoen euro voor de verdediger, die bij Ajax een optie is nadat Francesco Coco (Internazionale) te blessuregevoelig bleek.(voetbalzone)
supporter: in voor en tegenspoed
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

Denis Calincov verdedigt de komende drie seizoenen de kleuren van Heracles Almelo. De 19-jarige Moldaviër komt transfervrij over van het Belgische RSC Anderlecht. Calincov is echter pas over enkele weken inzetbaar.
Calincov, die voornamelijk speelt als linkeraanvaller, ondergaat binnenkort een operatie aan de buikwand. Zodra hij daarvan is hersteld kan hij zijn opwachting gaan maken voor de promovendus.

Tijdens de oefenwedstrijden waarin de Moldaviër meespeelde maakte hij een sterke indruk op trainer Peter Bosz. Vorig seizoen speelde Calincov nog bij sc Heerenveen, dat hem huurde van zijn Brusselse werkgever. De Friezen zagen echter af van hun optie tot koop.
bron: voetbalprimeur.nl
Gebruikersavatar
Georgios Samaras
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-07-2005 17:37
Locatie: Surhuisterveen
Contacteer:

Bericht door Georgios Samaras »

Kromkamp: 'Pats, boem en klaar was het'

2/8/2005 14:23

Onverwacht (snel) heeft Jan Kromkamp dan toch gekregen waar hij op hoopte: een transfer naar Spanje. 'Pats, boem en klaar was het', zegt de AZ-back over de overgang naar Villarreal.

Bij Villarreal, dat naar verluidt zo'n zeven miljoen neerlegt voor Kromkamp, ligt een contract voor vijf jaar klaar ter ondertekening. Alleen een medische keuring staat de overgang in de weg. Hoewel hij pas vorige week zijn rentree maakte na een enkeloperatie, verwacht Kromkamp geen problemen.

De 24-jarige back sluit zelfs niet dat hij volgende week met Villarreal in de derde voorronde van de Champions League aantreedt tegen Everton. 'Ik heb nog niet gesproken met de trainer, maar fysiek en conditioneel ben ik er klaar voor', zegt Kromkamp in het Noordhollands Dagblad.

De handtekening zal voor Kromkamp toch een zekere opluchting bezorgen. Valencia en FC Porto slaagden er immers niet in de transfer ook daadwerkelijk af te ronden. Beide clubs struikelden over de betalingsvoorwaarden. Ten einde een nieuwe teleurstelling te voorkomen wilde Kromkamp alleen bij een akkoord tussen de clubs worden ingeseind door zijn zaakwaarnemer.

'Nou, dat was gisteravond het geval. Ik werd gebeld dat ik naar Villarreal kon. Ik ben naar Schiphol gereden en heb er gepraat met Villarreal. Pats, boem en klaar was het', aldus Kromkamp. 'Blij omdat ik naar een fantastische club in een schitterende competitie ga, en opgelucht omdat het nou eindelijk een keertje snel rond was met een club.'

bron: http://www.vi.nl
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

PSV stapt naar de rechter
04 augustus 2005

PSV gaat nog een ultieme poging doen om Salomon Kalou bij Feyenoord los te weken. Het Eindhovense club wil bij de rechtbank een vertrek van de Ivoriaanse aanvaller bij Feyenoord forceren. Volgens Eindhovense juristen kan een overstap van Feyenoord naar PSV gezien worden als een positieverbetering, waardoor er een kans bestaat dat PSV in haar gelijk gesteld zal worden.
De soap rond Salomon Kalou stevent hiermee af op een laatste hoofdstuk. De Ivoriaan wil naar PSV, maar Feyenoord weigert mee te werken aan een transfer. Feyenoord wil de aanvaller, die nog een doorlopend contract heeft, niet laten vertrekken naar de concurrent uit Eindhoven. Buitenlandse aanbiedingen zijn voor Kalou niet interessant, aangezien hij in Nederland wil blijven om de Nederlandse nationaliteit te verkrijgen.

De zaak rond Kalou leek definitief op slot te zitten, maar PSV gaat alles op alles zetten om de Ivoriaan alsnog binnen te halen. De club wil juridische stappen ondernemen en de zaak naar de kantonrechter brengen. PSV heeft hiermee enige haast, aangezien op 31 augustus de transferdeadline van de UEFA verstrijkt. Spelers die na deze datum gecontracteerd worden, mogen niet meer uitkomen in de Champions League.
bron: FCUpdate.nl
supporter: in voor en tegenspoed
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Pats boem toen was er een antwoord
www.nu.nl schreef:Hiddink lijnrecht tegenover Westerhof

Uitgegeven: 5 augustus 2005 12:02
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2005 12:06

EINDHOVEN - Guus Hiddink staat niet achter het plan van PSV-voorzitter Rob Westerhof om juristen uit te laten zoeken of Salomon Kalou onder zijn doorlopende contract bij Feyenoord uit kan. "Dit is niet in overleg met mij besloten en ik sta er ook niet achter", zegt de trainer, die als technisch directeur deel uitmaakt van de PSV-directie.

Feyenoord vroeg PSV deze week nog om de zaak-Kalou te laten rusten, maar in Eindhoven heeft die mededeling nauwelijks effect gehad. De onrust in Rotterdam lijkt zelfs te zijn overgeslagen naar Eindhoven, want Westerhof en Hiddink staan ogenschijnlijk lijnrecht tegenover elkaar. De Achterhoeker ziet in tegenstelling tot zijn preses juridische stappen niet zitten.


"Als wordt gemeld dat de directie van PSV dit wil doen, kan ik daar niet achter staan", zegt Hiddink in het Eindhovens Dagblad. "De afspraak is dat wij als PSV niets doen en dat de bal in het kamp van Kalou zelf ligt. Dan loopt dit daar een beetje doorheen. Ik vraag niet om een juridisch onderzoek of om initiatieven in die richting. Dat is niet aan de orde. Wij moeten de rust bewaren en eventuele bewegingen in Rotterdam afwachten."

Overigens zegt Hiddink over aanwijzingen te beschikken, dat er bij Feyenoord inmiddels wel stemmen opgaan om met PSV te onderhandelen over een transfer van Kalou. De Ivoriaan heeft zelf al meerdere malen aangegeven naar de concurrent te willen verhuizen. Kalou heeft in Rotterdam nog een contract tot medio 2007.
http://www.nu.nl
Het is maar een spelletje
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Kalou weg naar Benfica?

Salomon Kalou is door Feyenoord verkocht aan investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations. Dit meldt het AD.
Buiten medeweten van Kalou heeft Feyenoord de transferrechten van de Ivoriaan voor negen miljoen euro verkocht aan Soccer Investments and Representations. Het is de bedoeling van deze investeringsmaatschappij om Kalou voor enkele seizoenen bij Benfica te stallen om hem vervolgens voor een enorm bedrag aan een topclub door te verkopen. Voorwaarde is dat Benfica het salaris van de Ivoriaan betaalt en een lease-bedrag overmaakt aan de investeringsmaatschappij.

Voor een daadwerkelijke overgang van de spits naar Benfica is het volgens de reglementen van de FIFA echter vereist dat er een overeenkomst tussen beide clubs tot stand komt, aangezien de FIFA alleen overeenkomsten tussen voetbalclubs als rechtsgeldig beschouwt. Kalou dient dan ook zelf mee te werken aan een overgang naar Benfica. De Portugese club zou Kalou voor vijf jaar willen vastleggen.

De technisch directeur van Benfica, Vega, was de afgelopen twee dagen in Nederland. Tot een ontmoeting met Kalou heeft het bezoek echter niet geleid.

Mocht een tranfser naar Benfica afketsen, dan zou de investeringsmaatschappij een andere club voor Kalou willen zoeken. Saillant detail is dat Mark Wotte, technisch directeur van Feyenoord, ook na het rondkomen van de overeenkomst met de investeringsmaatschappij heeft verkondigd dat Kalou bij Feyenoord zal blijven.

Met deze nieuwe ontwikkeling lijkt er een eind te zijn gekomen aan de soap tussen PSV en Feyenoord. De Eindhovenaren trokken wekenlang vastberaden aan de spits, Feyenoord weigerde steeds te onderhandelen. Een overgang naar PSV lijkt nu definitief van de baan.

bron: AD (stukje komt van voetbalprimeur.nl)


Hoe geloofwaardig is dit?
Plaats reactie