Wel en wee in de reserve Vijfde klasse!

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Swiftboys
Nieuw talent
Berichten: 77
Lid geworden op: 02-12-2002 15:34
Locatie: Joure

Bericht door Swiftboys »

Mooi dat je dan toch nog ergen om kunt lachen, want had gister het gevoel dat jullie dat echt niet konden. Dat gezeik van op de scheids is overdreven. Hij floot inderdaad bijna nergens voor, maar dat was van beide kanten. Hij liet gewoon erg veel toe.
Dat je hier een elleboogstoot die wel degelijk in de nek was, volgens mij had ik er het beste zicht op, goed gaat praten is helemaal dom.
Dat die linkshalf op de keeper doorliep is natuurlijk dom, en dat heb ik hem na de wedstrijd ook verteld, had van mij ook een trap na gekregen.
Over dat van Flevo boys, zal allemaal wel, hoe dat daar gaat bij die lui weet ik ook niet, interesseert me ook niet zoveel, maar dat het 2e uit de competitie is gehaald, en nu het 7e in die klasse speelt, zoiets was het geloof ik. Lekker boeiend, wij hebben een grote kans om kampioen te worden, ondanks dat we (volgens jullie) het slechtste voetbal spelen. :roll:
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Ach.... als je met slecht voetbal (zoals jullie dat aangeven) moeiteloos met 3-0 van de nummer 2 kan winnen, zegt dat waarschijnlijk meer over jullie dan over ons. Ik vond het van onze kant overigens ook niet slecht voetbal -> bijna geen kans weggegeven en veel kansen gecreerd.

Lollig, het is maar net wat je onder de term " mietjes" verstaat -> hadden wij op jullie provocaties in moeten gaan, waardoor de spanningen waarschijnlijk alleen nog maar hoger zouden oplopen, met als gevolg dat de wedstrijd gestaakt zou worden? Zou een beetje dom zijn als je om het kampioenschp meedoet, toch?

Of versta je onder de term "mietjes" -> het maken van opmerkingen als spelers van de hoske uit frustratie doelbewust spelers van Joure middendoor schoppen. Beetje voor te stellen toch? Overigens staan diezelfde schoppers wel als eerste bij de scheidsrechter als er iemand van de Hoske wordt geraakt.

Tsja.... al met al was het niet echt een vriendelijke derby, maar dat was vantevoren wel te verwachten. En als je dan ook nog eens een scheids hebt die nergens voor fluit dan krijg je spanningen op het veld.

Maar we hebben het weer gehad en volgende week mogen we alweer een derby spelen tegen onze vrienden uit St. Jut. Zal weer moeilijk genoeg worden!
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Joure speelt natuulijk niet het "slechtste" voetbal, maar persoonlijk vond ik Flevo Boys veel beter voetballen...

Joure wordt in mijn ogen echter wel de terechte kampioen, jammer dat wij daar geen verandering in konden brengen.

De frustraties waren over en weer en heel begrijpelijk, er stond ook veel op het spel...maar ik geloof dat de competitie nu wel gespeeld is...gefeliciteerd!

Voor het overige: Volgende week Scharnegoutum, waar wij ook nog een appeltje mee hebben te schillen...

Later
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Wij spelen ook niet het beste voetbal, Flevo Boys voetbalt makkelijker ja. Alleen is dat gelukkig niet het enige dat van invloed is.

Ellebogen zijn nooit begrijpelijk, maar smerig. Als je dat toelaatbaar vindt en doorlopen op de keeper niet....(iets wat ook niet goed te keuren is)

Volgende week de "forum derby" tegen Sahu en Damaster! :shock:
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Tjonge jonge...wat een gezellige boel hierboven :huh:
Heb van de leider van Oudehaske ook al gehoord dat het allemaal niet zo vriendelijk verliep in Joure.
Hoewel we zelf toch nergens meer om spelen zullen we toch proberen om de (in mijn optiek terechte) kampioen een nederlaag toe te brengen.
Het is alleen de vraag of ik en Damaster wel meespelen gezien het feit dat de leider van het tweede maar wat graag beroep op ons doet gezien de vele blessures.
Zou wel jammer zijn want ik hou wel van zulke wedstrijden. :upto:
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Er zijn mensen die zich wat veel kunnen opwinden...is al gebeurd, jammer dan...

Al heb je wel gelijk: derby's zijn natuurlijk de mooiste wedstrijden (qua beleving dan) van het jaar ;-)
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
React
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 05-04-2004 09:52

Bericht door React »

Heren,

Allereerst wil ik jullie mededelen dat ik elke maandagochtend geniet van jullie "nababbel" over de wedstrijden van afgelopen zaterdag.

Ikzelf doe over het algemeen niet mee aan dit soort forums, maar nu ik mijn persoon vermeld zie in dit forum, heb ik mijzelf maar eens geregistreerd om zelf een reaktie te kunnen geven over hetgeen wat er allemaal gebeurd is tijdens de wedstrijd Joure - Oudehaske.

Jullie hebben gelijk betreffende mijn aktie in de tweede helft. Zoiets hoort niet op de voetbalvelden thuis. Maar zoals zo vaak ontstaat er een reaktie vanuit een voorafgaande aktie. Zo ook in dit geval. Natuurlijk zaten wij als team zijnde niet goed in ons vel, waardoor kleine irritaties groot werden uitvergroot. Zo ook bij mij, Vanuit een corner voelde ik van mijn mandekker, welke overigens een goede partij speelde, twee vuisten, of iets van die strekking, in mijn rug. IK kan zeggen dat dit niet plezierig aanvoelde. Als je goed in je vel zit laat je zoiets over je heen gaan, maar op dat moment was de ergernis, van hoofdzakelijk onze teamprestatie, te groot. Om hem duidelijk te maken hoe het voelt als je in je rug wordt geraakt heb ik een stoot met mijn schouder in zijn rug gegeven. Niet goed te praten natuurlijk, maar laten we het houden op een vlaag van verstandsverbijstering.

Weinigen hebben gezien wat er daadwerkelijk is gebeurd, hoe er dan gesproken kan worden over een elleboog in de nek is mij volkomen onduidelijk. Maar goed zoals ik al eerder heb vermeld, zoiets hoort inderdaad niet op het voetbalveld, of waar dan ook, thuis.

Over de wedstrijd wil ik ook nog iets mededelen. Buiten het feit dat wij abominabel slecht speelden en hierdoor weinig tot geen tegenstand konden bieden, moet ik zeggen dat Joure een leuk voetballend ploegje bij elkaar heeft gesprokkeld. OF ze zich kunnen meten met het spel van Flevo Boys is een grote vraag.

Zelfs op ons voetbalniveau heb je belangrijke wedstrijden. Als je dan een scheidsrechter als afgelopen zaterdag laat fluiten, welke op zijn manier alles zag maar waarbij waarschijnlijk dan niets tot hem doordrong (of hij zag gewoon niets), is het vragen om problemen. Misschien hebben zijn bloed doorlopen ogen hier wat mee te maken. Je moet blij zijn met iedere vrijwilliger maar dit was werkelijk een aanfluiting. Er gebeuren overtredingen, van harde/gemene tot simpele/niets zeggende, over en weer. Als hier niet tegen op wordt getreden kan een wedstrijd in een waar slagveld ontaarden. Zaterdag was hiervan een sprekend voorbeeld. Dat de wedstrijd tien minuten voor tijd werd beeindigd had dan ook niet te maken met een initiatiefrijke scheidsrechter, maar het verzoek tot beeindiging werd ingediend aan de kant van Oudehaske. In mijn ogen een verstandig besluit.

Naast mijn fout moet ik ook zeggen dat het gedrag van jullie opgewonden standje aan de linkerkant (citaat lollig) ook niet goed te praten valt. Daarbij komt ook nog eens dat een supporter (vader?) zich in het veld begeeft en de boel even op zijn manier zal gaan regelen. Ook dit is niet te tolereren. Er hebben zich gedurende 80 minuten voldoende akkefietjes plaats gevonden. En ja, lichamelijk akties vallen eerder op dan wat er met het mondje wordt uitgekraamd.

Al met al een wedstrijd om gauw te vergeten. Ik wens Joure sterkte tijdens de laatste wedstrijden van het seizoen en voor hun hoop ik dat het met een feestje kan worden afgesloten.
Gebruikersavatar
lollig
Bankzitter
Berichten: 211
Lid geworden op: 16-02-2004 19:45

Bericht door lollig »

Amen!
Gebruikersavatar
lollig
Bankzitter
Berichten: 211
Lid geworden op: 16-02-2004 19:45

Bericht door lollig »

Swifterband,

Met "mietjes" bedoel ik (niet jullie als personen) de toon (het gedrag) die gezet wordt: "Oudehaske is debet aan alles, Joure waren lieverdjes". Verder niet.

Jullie waren beter, ook geen probleem! Maar ga niet zeggen dat het eenrichtingsverkeer was. Het komt over als gepreek, vandaar .......

P.s. en ik zei niet dat jullie slecht zijn, maar zaterdag vielen jullie (net zoals wij) ook tegen! Va!ndaar

Maar goed, zand erover en een leuk feest toegewenst!
Swiftboys
Nieuw talent
Berichten: 77
Lid geworden op: 02-12-2002 15:34
Locatie: Joure

Bericht door Swiftboys »

Dat het overkomt als eenrichtingsverkeer is niet de bedoeling.
Ik heb de actie van dat opgewonden standje aan de linkerkant, goeie typering trouwens :D , ook al afgekeurd.
En het is gewoon een gegeven dat wanneer de scheids slecht fluit (veel toelaat), de ploeg die achterstaat daar het meeste problemen mee heeft.

De actie van die elleboog, waar die ook kwam, je kunt gaan discuseren maar dat heeft geen zin, ik zag, als keeper, hem in de nek, is natuurlijk nooit goed te praten. Jij als spits had het moeilijk met iemand die je lichamelijk, wat een van je sterkste punten is denk ik, niet de baas kon, slecht spel van je teamgenoten, want ik liep achter je in de tunnel tijdens de pauze en je ging redelijk tekeer :D , plus een tegenvallende scheids. Maar dat dan zo afreageren op iemand die gewoon op zaterdag zijn hobby beoefend en jou verder helemaal geen kwaad heeft gedaan, ronduit zielig.

Ik hoop voor jullie dat jullie toch nog 2e worden, we zullen jullie helpen door te winnen van Flevo boys, tenminste ons best doen.
Gebruikersavatar
lollig
Bankzitter
Berichten: 211
Lid geworden op: 16-02-2004 19:45

Bericht door lollig »

Met Swifterband bedoelde ik Swiftboys, MEA CULPA!

Laatste woorden: Jullie hadden ook aardig wat commentaar. Maar goed: zand erover, volgende keer beter en sportiever!

Have a nice party!
Gebruikersavatar
lollig
Bankzitter
Berichten: 211
Lid geworden op: 16-02-2004 19:45

Bericht door lollig »

Met Swifterband bedoelde ik Swiftboys, MEA CULPA!

Laatste woorden: Jullie hadden ook aardig wat commentaar. Maar goed: zand erover, volgende keer beter en sportiever!

Have a nice party!
Gebruikersavatar
lollig
Bankzitter
Berichten: 211
Lid geworden op: 16-02-2004 19:45

Bericht door lollig »

Met Swifterband bedoelde ik Swiftboys, MEA CULPA!

Laatste woorden: Jullie hadden ook aardig wat commentaar. Maar goed: zand erover, volgende keer beter en sportiever!

Have a nice party!
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

React,
Goed stuk, weinig aan toe te voegen. En wat betreft het kampioenschap voot Joure; eerst zien dan geloven :D We zijn er natuurlijk nog lang niet, we hebben eigenlijk alleen nog maar lastige wedstrijden (waaronder Flevo Boys). Maar we gaan het gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken en dan zien we wel hoever we komen.

Zoals sommigen hier al aangaven heeft Flevo Boys inderdaad een goed voetballende ploeg (de beste?). Wij staan echter nog steeds 6 punten voor, dus ook zij zullen hun zwaktes hebben. De uitwedstrijd hebben we met 4-1 verloren, dus we zullen er alles aan doen om dat recht te zetten. Maar zaterdag eerst maar eens naar St. Jut!
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

React,
Goed stuk, weinig aan toe te voegen. En wat betreft het kampioenschap voot Joure; eerst zien dan geloven :D We zijn er natuurlijk nog lang niet, we hebben eigenlijk alleen nog maar lastige wedstrijden (waaronder Flevo Boys). Maar we gaan het gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken en dan zien we wel hoever we komen.

Zoals sommigen hier al aangaven heeft Flevo Boys inderdaad een goed voetballende ploeg (de beste?). Wij staan echter nog steeds 6 punten voor, dus ook zij zullen hun zwaktes hebben. De uitwedstrijd hebben we met 4-1 verloren, dus we zullen er alles aan doen om dat recht te zetten. Maar zaterdag eerst maar eens naar St. Jut!
Gebruikersavatar
lollig
Bankzitter
Berichten: 211
Lid geworden op: 16-02-2004 19:45

Bericht door lollig »

Met Swifterband bedoelde ik Swiftboys, MEA CULPA!

Laatste woorden: Jullie hadden ook aardig wat commentaar. Maar goed: zand erover, volgende keer beter en sportiever!

Have a nice party!
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

React,
Goed stuk, weinig aan toe te voegen. En wat betreft het kampioenschap voot Joure; eerst zien dan geloven :D We zijn er natuurlijk nog lang niet, we hebben eigenlijk alleen nog maar lastige wedstrijden (waaronder Flevo Boys). Maar we gaan het gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken en dan zien we wel hoever we komen.

Zoals sommigen hier al aangaven heeft Flevo Boys inderdaad een goed voetballende ploeg (de beste?). Wij staan echter nog steeds 6 punten voor, dus ook zij zullen hun zwaktes hebben. De uitwedstrijd hebben we met 4-1 verloren, dus we zullen er alles aan doen om dat recht te zetten. Maar zaterdag eerst maar eens naar St. Jut!
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Goed verwoord dacht ik zo
Laatst gewijzigd door TOAO op 05-04-2004 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Goed het was een derby met alle goede en slechte momenten vandien...

A.s. zaterdag dus DWP als tegenstander van Joure en wij ontvangen de heren uit Scharnegoutum, waar we nog een ernstig appeltje mee te schillen hebben...

Wij hopen dat we:
a) voldoende mensen hebben om een compleet en fit elftal op de been kunnen krijgen
en b) het slechte spel van de afgelopen wedstrijden kunnen gebruiken om daar van te leren...

Later
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
bossje
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 02-12-2002 21:06
Locatie: Ypecolsgea

Bericht door bossje »

React verdient een groot compliment :!:
bossje
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 02-12-2002 21:06
Locatie: Ypecolsgea

Bericht door bossje »

react verdient een groot compliment :!:
(daar kunnen velen (ook wij) nog wat van leren)
bossje
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 02-12-2002 21:06
Locatie: Ypecolsgea

Bericht door bossje »

react verdient een groot compliment :!:
(daar kunnen velen (ook wij) nog wat van leren)
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Eén keer een groot compliment geven was voldoende geweest ;-)

Straks gaat ie door al die veren in z'n reet nog naast z'n schoenen lopen; geeft van die onmogelijke hobbels in het trainingsveld... ;-)

(overigens ben ik het wel met het compliment eens ;-))
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Eén keer een groot compliment geven was voldoende geweest ;-)

Straks gaat ie door al die veren in z'n reet nog naast z'n schoenen lopen; geeft van die onmogelijke hobbels in het trainingsveld... ;-)

(overigens ben ik het wel met het compliment eens ;-))
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

En hier de actuele stand en de meest recente uitslagen:

03.04.04 VVI 2 DWP 3 0 - 0
03.04.04 Woudsend 3 TOP'63 2 2 - 5
03.04.04 ONS Sneek 5 CVVO 4 2 - 2
03.04.04 Joure SC 3 Oudehaske 3 3 - 0
03.04.04 Wolvega FC 3 Flevo Boys 5 2 - 8
31.03.04 Flevo Boys 5 Oudehaske 3 2 - 1
30.03.04 DWP 3 Woudsend 3 4 - 1
27.03.04 Scharnegoutum'7 Wolvega FC 3 1 - 6
27.03.04 Oudehaske 3 Heerenveense Bo 3 - 0
27.03.04 CVVO 4 Joure SC 3 0 - 2
27.03.04 TOP'63 2 ONS Sneek 5 1 - 0
27.03.04 Flevo Boys 5 VVI 2 4 - 2




1 Joure SC 3 17 15 0 2 45 80 18
2 Flevo Boys 5 16 11 3 2 36 80 37
3 Oudehaske 3 17 11 2 4 35 70 35
4 DWP 3 17 10 2 5 32 43 33
5 Wolvega FC 3 16 7 2 7 23 58 50
6 Scharnegoutum'70 3 15 6 3 6 21 40 44
7 CVVO 4 16 6 2 8 20 42 44
8 TOP'63 2 17 5 2 10 17 36 63
9 Woudsend 3 16 4 2 10 14 25 62
10 ONS Sneek 5 14 4 1 9 13 31 47
11 Heerenveense Boys 5 14 3 3 8 12 16 33
12 VVI 2 17 2 2 13 8 20 75
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

En natuurlijk het volledige programma:

10.04.04 14:30 Oudehaske 3 - Scharnegoutum'70 3 Sportpark Oudehaske
10.04.04 14:30 TOP'63 2 - VVI 2 Sportpark De Bou Oppenhuizen
10.04.04 14:30 Woudsend 3 - Wolvega FC 3 Sportpark Woudsend
10.04.04 12:30 ONS Sneek 5 - Heerenveense Boys 5 Gemeentelijk Zuidersportpark
10.04.04 12:45 DWP 3 - Joure SC 3 Sportpark de Grie/ DWP
10.04.04 14:30 CVVO 4 - Flevo Boys 5 Sportpark De Rien/CVVO
12.04.04 12:30 Heerenveense Boys 5 - Scharnegoutum'70 3 Sportpark De Akkers
12.04.04 12:30 ONS Sneek 5 - Flevo Boys 5 Gemeentelijk Zuidersportpark
17.04.04 14:30 VVI 2 - Wolvega FC 3 Sportpark VVI Idskenhuizen
17.04.04 12:45 Scharnegoutum'70 3 - Joure SC 3 De Kromme Tille
17.04.04 14:30 Oudehaske 3 - ONS Sneek 5 Sportpark Oudehaske
17.04.04 14:30 CVVO 4 - Woudsend 3 Sportpark De Rien/CVVO
17.04.04 12:45 DWP 3 - TOP'63 2 Sportpark de Grie/ DWP
17.04.04 14:30 Flevo Boys 5 - Heerenveense Boys 5 Sportpark Ervenbos
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Zo zo wat een verhaal hierboven zeg......... :roll:

Maar aanstaande zaterdag spelen wij tegen onze vrienden uit Joure, zal een moeilijk pot worden, maar ik verzeker jullie, dat jullie niet zo makkelijk winnen zoals in Joure.... :wink:
Dat was echt een drama pot van onze kant.

Dus ik hoop dat we 3 punten van de koploper pakken, want we kunnen volgens mij nog wel 2 worden als de hoske wat punten laat liggen.....

Jullie mogen vol aan de bak jongens....!!!!!!

Als Sahu en ik maar niet met het 2 mee hoeven spelen....... :cry:

Trainse allemaal vanavond.... :asian:

Tot zaterdag en de mazzel allemaal.......
Gebruikersavatar
TOAO
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 09-12-2003 00:07
Locatie: El Munt - Heerenveen

Bericht door TOAO »

Een hele lange terugblik ;-)

Ik hoop dat jullie van Joure winnen...zolang wij dan ook maar winnen is er geen vuiltje aan de lucht voor ons ;-)

Dan blijven we keurig tweede, ik denk het hoogst haalbare dit seizoen ;-)

Trainse en later
Je kan het doen. Je kan het laten. En je kan het laten doen.
hvb 5 rules
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 17-11-2003 16:02

Bericht door hvb 5 rules »

Zaterdag staat de wedstrijd ONS 5 -Heerenveense Boys 5 op het programma.
Voor de stand niet echt een interessante wedstrijd, maar ik denk ik meld het toch even
hvb 5 rules
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 17-11-2003 16:02

Bericht door hvb 5 rules »

Zaterdag staat de wedstrijd ONS 5 -Heerenveense Boys 5 op het programma.
Voor de stand niet echt een interessante wedstrijd, maar ik denk ik meld het toch even
Gesloten