Ondertussen in Groningen...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

0-3 inmiddels, terwijl ze een betere selectie hebben dan ons (niet veel beter)
Zou wel eens het einde van vd Looi kunnen zijn
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Feanfan 1 schreef:0-3 inmiddels, terwijl ze een betere selectie hebben dan ons (niet veel beter)
Zou wel eens het einde van vd Looi kunnen zijn
6e nederlaag op rij. Hier werd jaloers gekeken naar bepaalde spelers die naar Groningen gingen, maar ze hebben daar minstens zoveel problemen als wij hier. Ze hebben behoorlijk boven ons gestaan, maar nu even weinig punten en ook al uitgespeeld.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2017
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

6e alweer, lieve help. Hebben een bredere selectie dan dat wij hebben. Ook meer ervaren spelers. Is ook geen garantie, blijkt maar weer.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Gestrand in Almelo. Groningen was he-le-maal leeg!
Leuk man zo`n play offs deelname. :?
Miereneukert!
grunnstad
Selectiespeler
Berichten: 565
Lid geworden op: 16-05-2005 13:50

Bericht door grunnstad »

Het heeft ons wel de zevende plek en 750.000 euro extra tv geld per jaar opgeleverd. Er zijn clubs die het met minder moeten doen volgend jaar.

En dat voor een voetballend zeer slecht jaar. Laat staan wat er gebeurt als we een topjaar draaien ;)
Voor eeuwig groen en wit
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Klopt. De selectie van FC Groningen is prima. Maar Van der Looi heeft er een potje van gemaakt.
Prosac
Bankzitter
Berichten: 249
Lid geworden op: 10-12-2007 09:59

Bericht door Prosac »

De selectie was op het oog prima, maar teveel spelers die hun niveau dit seizoen om diverse redenen niet (Drost, Linssen, De Leeuw bv) of laat (Rusnak, TIbbling en Lindgren bv) haalden

Alleen Padt, Maduro en Hateboer waren redelijk tot goed en constant. Mahi teveel geblesseerd, Reijnen blijkt geen Botteghin en linksachter was het ook behelpen).

Defensief heeft Padt ons op de been gehouden en de fameuze jaarlijkse eindspurt van Groningen (en spits Lindgren) maakt dat we weer een prima eindklassering kunnen bijschrijven, passend bij de spelersgroep (in combinatie met deze defensie). 4 of 5 wedstrijden voor het einde stonden we nog 12e of 13e geloof ik.

We hebben een fantastische wedstrijd gespeeld tegen PSV om de Johan Cruijff schaal, waarin toen al het gebrek aan effectiviteit bloot werd gelegd en PSV er met de schaal vandoor ging. Helaas is dat niveau niet doorgezet, als gevolg een kleurloos seizoen, met af en toe wat leuke wedstrijden, maar vooral toch veel "uitzitten".

Heracles heeft zondag dik en dik verdiend gewonnen, niet eens geflatteerd, volgens mij zat ons enige schot op goal ook nog eens erin. Prioriteit ligt bij de defensie deze zomer wat mij betreft.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Zeg Prosac, die Hateboer dat is toch wel een hele aardige speler. Zou niet misstaan bij de Nederlandse top 3.
Heel wat anders dan die sobere Marzo bij ons.
SCH
Prosac
Bankzitter
Berichten: 249
Lid geworden op: 10-12-2007 09:59

Bericht door Prosac »

Hateboer is een prima speler en heeft zich het laatste anderhalve seizoen goed ontwikkeld. Defensief kan het allemaal nog wel beter, maar hij is jong.
Daarnaast is er op zijn wedstrijdinstelling eigenlijk nooit wat aan te merken. Wat mij betreft kan hij prima een stapje hoger, liefst eerst in NL, maar anders lijken mij clubs als Werder, HSV of een rechterrijtje Premier League ook best te doen. Misschien met nog een tussenstap zoals Van Dijk.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

moeten dus ook opzoek naar een nieuwe hoofdsponsor volgend jaar
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

TORCIDA schreef:moeten dus ook opzoek naar een nieuwe hoofdsponsor volgend jaar
concurrent voor ons dus... alweer...
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Tom van Weert nieuwe aanvalsleider FC Groningen.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Wie komt er als eerste dat we er naast gegrepen hebben?
Spijt heb je morgen maar!
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Bubbe schreef:Yttergard Jenssen naar Groningen, vanmiddag presentatie
http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/n ... um=twitter
Lijkt een goede aankoop, al moet dat natuurlijk eerst maar blijken.
'gelukkig' staat er een groot gemis voor Grunn tegenover: Sergio Padt lijkt op korte termijn naar Malaga te verkassen. Was toch een zeer belangrijke pion afgelopen seizoen.
jorro
Invaller
Berichten: 402
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Het was te verwachten, maar toch wel balen. De datum van onze eerste training begint nu snel te naderen, en ik ben me door de jaren heen ontzettend gaan storen aan het feit dat wij gewoon nooit de voorbereiding ingaan met een team waarmee we ook de competitie in zouden kunnen gaan. Overigens was dit gelet op onze huidige situatie zonder TM ook wel te verwachten, maar het wordt nu toch echt snel tijd dat de club overgaat tot actie.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Goede versterking voor FC Groningen als ik de geluiden zo hoor. Mooi om te zien dat onze Oosterburen ambitieus zijn en blijven. Hopelijk kunnen wij op termijn ook weer op dat niveau meedoen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Van Weert vind ik geen bijzondere spits, maar Yttergard Jensen is toch een hele leuke aankoop. Kwalitatief prima middenvelder met ervaring en durft ook aan te sturen. Met deze aankoop doen onze Oosterburen prima zaken. Vooral om het vertrek van sterkhouder Lindgren op te vangen.
Mocht Padt vertrekken, verliezen ze inderdaad een prima keeper, die niet 1-2-3 te vervangen is. Toch, wanneer hun selectie verder intact blijft, zie ik ze komend seizoen zeker eindigen bij de eerste 7.
Prosac
Bankzitter
Berichten: 249
Lid geworden op: 10-12-2007 09:59

Bericht door Prosac »

Tja.. dat dachten we van Bizot ook, dat die niet te vervangen was. Toen kwam Padt. Ik denk dat er wel weer een aardige keeper op het lijstje staat. We zullen zien.
Met de huidige gemankeerde defensie is het voor een keeper bij ons sowieso lekker profileren. :mrgreen:

Ben wel blij dat we al twee spelers transfervrij hebben kunnen aantrekken. Van Weert is voor mijn gevoel een gokje, een De Leeuwtje, waar Yttergard Jenssen meer als een echte versterking overkomt. Ook qua vriendin trouwens.

Nu nog een linksback en een type Van Dijk/Granqvist/Botteghin graag.

En dan kunnen we na 2 of 3 competitiewedstrijden weer gaan shoppen als Rusnak, Tibbling, Mahi, Padt en/of Hateboer alsnog weggekocht worden. :roll:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Mag ik jullie feliciteren met je slagvaardige directie ?
Prima gedaan hoor. Straks lekker met zijn allen, compleet en al de voorbereiding in !
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wij gaan ook compleet de voorbereiding in. Er is op Joey na niemand vertrokken en Thern is er weer bij. :D
Prosac
Bankzitter
Berichten: 249
Lid geworden op: 10-12-2007 09:59

Bericht door Prosac »

BK2007 schreef:Mag ik jullie feliciteren met je slagvaardige directie ?
Zeker, dank.
Straks lekker met zijn allen, compleet en al de voorbereiding in !
Precies en -zoals gezegd- dan zien we in het weekend van 3/4 september wel weer welk elftal er uiteindelijk staat. :roll: :lol:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Groningen doet laatste dagen uitstekend en slagvaardig werk. Men laat in ieder geval ambitie zien.
Bij ons blijft het maar angstvallig stil. Enig pluspuntje is het aantal seizoenkaarten dat verkocht is.
SCH
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Surhuisterveen schreef:Groningen doet laatste dagen uitstekend en slagvaardig werk. Men laat in ieder geval ambitie zien.
Bij ons blijft het maar angstvallig stil. Enig pluspuntje is het aantal seizoenkaarten dat verkocht is.
Ambitie? Ze hebben slechts vervangers gehaald voor De Leeuw en Lindgren.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ja, maar Grimo. Had je ook niet liever kunnen zeggen: we hebben alvast vervangers voor vd berg en Veerman ?
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Liever wel maar lievere koekjes worden niet gebakken. We hebben geen td dus ik kan goed begrijpen dat die vervangers er nog niet zijn. Ik raak er in ieder geval niet van in paniek. 3/4 september dan weet je pas hoe je selectie er uit zien. Er kan de aankomende drie maanden nog van alles gebeuren.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

De buren hebben de naam van het stadion veranderd van 'Euroborg' naar 'het Noordlease stadion'... Er worden (nog) geen bedragen genoemd maar ik hoop voor ze dat ze een behoorlijke zak duiten beuren voor zo'n naam..
Ben maar wat trots op de naam van ons stadion, en het feit dat het naar een icoon is vernoemd betekent ook dat daar waarschijnlijk niet snel een commerciële naam aan verbonden gaat worden.
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

nickstok schreef:De buren hebben de naam van het stadion veranderd van 'Euroborg' naar 'het Noordlease stadion'... Er worden (nog) geen bedragen genoemd maar ik hoop voor ze dat ze een behoorlijke zak duiten beuren voor zo'n naam..
Ben maar wat trots op de naam van ons stadion, en het feit dat het naar een icoon is vernoemd betekent ook dat daar waarschijnlijk niet snel een commerciële naam aan verbonden gaat worden.
idd als 1 van de weinige clubs hebben wij ons stadionnaam nog niet verkocht en spelen op gras!!
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

De Groningen supporters zijn er niet blij mee haha, en dat kan ik me voorstellen. Zal hooguit om een paar ton per jaar gaan (alsnog veel geld natuurlijk), maar poeh wat is dit lelijk zeg. Ze waren al niet blij dat BAUHAUS groot op de rug erbij komt.

Noordlease Stadion.. man man man, uit naar De Opel van het Noorden
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Wat een nep club is het aan het worden zeg, zou je daar nog fan van willen zijn vraag ik me af.
Alle ballen op Henkie!
Prosac
Bankzitter
Berichten: 249
Lid geworden op: 10-12-2007 09:59

Bericht door Prosac »

Nepclub omdat de werknaam van het stadion nu verkocht is voor wat extra centen. :lol:
Plaats reactie