Ondertussen in Groningen...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-04-2023 16:43

Ik gun het Fledderus wel dat die veel ellende over zich heen krijgt over de samenstelling van de selectie
Wat een engerd is dat zeg. Jammer dat hij Heerenveen op zijn CV heeft staan
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor hhage » 07-05-2023 18:29

GEDEGRADEERD!!!!!
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-05-2023 18:59

Laat het voor Heerenveen een waarschuwing zijn. Ik heb vaak genoeg gehoord "dat gebeurt ons niet"
Twente, Zwolle, Groningen en Heracles heeft niemand voor het seizoen aan zien komen en aan het einde zijn ze toch gedegradeerd. Sommigen keren na 1 jaar weer terug, maar NAC, Roda JC, ADO Den Haag bungelen al weer een paar jaar in de KKD

Ik weet wel waar Heerenveen zich op moet richten wat al jarenlang ons probleem is. Het maken van doelpunten.
Je moet een selectie hebben waarin spelers sowieso 60 doelpunten maken
Spits: 15 doelpunten
Rechtsbuiten en linksbuiten: Beide 8 doelpunten
De 10 positie: 12 doelpunten
De 6 en 8 positie: Beide 3
Verdedigers: Totaal 5
Wisselspelers: 8 tot 10 doelpunten

Statistieken van bovenstaande op de opstelling van gisteren
Spits: Van Hooijdonk 16 doelpunten
Rechtsbuiten en linksbuiten: Sarr/Sahraoui/Olsson 6 doelpunten
De 10 positie: Van Amersfoort 3 doelpunten
De 6 en 8 positie: Tahiri (1) en Haye (2) -- totaal 3 doelpunten
Verdedigers: Van Ewijk (5), Bochniewicz (1), Van Ottele (1), Kohlert (1) - Totaal 8 doelpunten
Wisselspelers: Kaib (1), Colassin (1)

Er zijn nog 3 wedstrijden, maar ik weet wel waar het probleem ligt. Op de vleugels en de 10 positie.
En hoe meer er gescoord wordt, hoe meer er gejuicht wordt, des te leuker het is om naar het stadion te gaan
En ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar die 1 miljoen voor Olsson en het salaris van Nunnely had ook anders besteedt kunnen worden

Stel: Van Hooijdonk was in februari zwaar geblesseerd geraakt. Dan hadden we nog nauwelijks een doelpunt meer gemaakt en hadden we 12 punten minder gepakt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Freezeman » 07-05-2023 19:20

Blijf het jammer vinden.
Ede staal heeft ooit een lied geschreven en dat is nu wel van toepassing op de FC Groningen.

'T Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Marça » 08-05-2023 09:32

Persoonlijk vind ik de degradatie van Groningen spijtiger dan Cambuur. Vind dat Groningen er wel gewoon bij hoort in de Eredivisie, in tegenstelling tot Cambuur dat mij wat te vaak schreeuwt dat ze een slapende reus zijn en op het hoogste niveau thuishoren.

Wat mij betreft zien we Groningen komend seizoen als kampioen terugkeren.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wolliepoly » 08-05-2023 10:20

Feanfan 1 schreef:Laat het voor Heerenveen een waarschuwing zijn. Ik heb vaak genoeg gehoord "dat gebeurt ons niet"
Twente, Zwolle, Groningen en Heracles heeft niemand voor het seizoen aan zien komen en aan het einde zijn ze toch gedegradeerd. Sommigen keren na 1 jaar weer terug, maar NAC, Roda JC, ADO Den Haag bungelen al weer een paar jaar in de KKD

Ik weet wel waar Heerenveen zich op moet richten wat al jarenlang ons probleem is. Het maken van doelpunten.
Je moet een selectie hebben waarin spelers sowieso 60 doelpunten maken
Spits: 15 doelpunten
Rechtsbuiten en linksbuiten: Beide 8 doelpunten
De 10 positie: 12 doelpunten
De 6 en 8 positie: Beide 3
Verdedigers: Totaal 5
Wisselspelers: 8 tot 10 doelpunten

Statistieken van bovenstaande op de opstelling van gisteren
Spits: Van Hooijdonk 16 doelpunten
Rechtsbuiten en linksbuiten: Sarr/Sahraoui/Olsson 6 doelpunten
De 10 positie: Van Amersfoort 3 doelpunten
De 6 en 8 positie: Tahiri (1) en Haye (2) -- totaal 3 doelpunten
Verdedigers: Van Ewijk (5), Bochniewicz (1), Van Ottele (1), Kohlert (1) - Totaal 8 doelpunten
Wisselspelers: Kaib (1), Colassin (1)

Er zijn nog 3 wedstrijden, maar ik weet wel waar het probleem ligt. Op de vleugels en de 10 positie.
En hoe meer er gescoord wordt, hoe meer er gejuicht wordt, des te leuker het is om naar het stadion te gaan
En ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar die 1 miljoen voor Olsson en het salaris van Nunnely had ook anders besteedt kunnen worden

Stel: Van Hooijdonk was in februari zwaar geblesseerd geraakt. Dan hadden we nog nauwelijks een doelpunt meer gemaakt en hadden we 12 punten minder gepakt


Aanvullend een goede jeugdopleiding en trainingscomplex, waar in het verleden AZ met een jaloers oog naar sc Heerenveen keek zijn zij nu het lichtende voorbeeld van een BVO die de toevoer is voor de grootste competities.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-05-2023 11:39

Los van wat goedkope schadenfreude is het uiteindelijk doodzonde dat Groningen en Cambuur degraderen. Gezonde rivaliteit is prachtig, en ja, het liefst eindig je er elk jaar een straatlengte voor. Maar dit had van mij niet gehoeven. Nu moet je naar PEC en Heracles.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 08-05-2023 11:45

PEC en Heracles vallen qua kilometers nog mee. Het hadden ook Willem II en MVV kunnen zijn (een van beide kan nog steeds)
Echter qua punten halen we maximaal 7 tegen PEC en Heracles
Tegen DKV en Groningen meestal meer
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-05-2023 12:05

Feanfan 1 schreef:PEC en Heracles vallen qua kilometers nog mee. Het hadden ook Willem II en MVV kunnen zijn (een van beide kan nog steeds)
Echter qua punten halen we maximaal 7 tegen PEC en Heracles
Tegen DKV en Groningen meestal meer


Gaat me niet eens om de afstand, maar om de sfeer en emotie rondom de twee derby's. Ben het verder helemaal met je eens dat dit een enorme waarschuwing voor ons moet zijn. Het kan dus wél gebeuren.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Vorige

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron