Ondertussen in Groningen...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor michel » 18-01-2003 13:14

Ha Fc Gruninin neemt dus een hypotheek op haar spelers!
Is ook een manier natuurlijk maar denk dat het wel heel ver moet komen wil de gemeente
die maatregel ten uitvoer brengen.
Vind het wel mooi dat ook in Groningen een fatsoenlijk stadion komt te staan maar Euroborg kan natuurlijk niet op tegen ons Masterplan.
Wat betreft de goedkeuring, de gemeente gaat er daar al van uit dat het goedgekeurd
wordt. Ze hebben nu de financien rond (met dank aan de overheid) en de plannen
gepubliseerd. Ze houden dus gewoon een wat andere volgorde aan dan SCH.
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

FC Groningen

Berichtdoor ALS 26.000 » 24-02-2003 15:55

Grapig om te zien. Op het forum van FC Groningen wordt normaliter niet al te positief over Heerenveen gesproken, maar nu kijkt men toch wel met een bepaalde afgunst naar ons, omdat wij als een speer gaan en Grunn er nog steeds geen hout van bakt :D . Lees maar eens op: http://www.fcgroningen.nl/ -> interactief en dan forum
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor FC COX » 24-02-2003 16:59

dr zitten heus niet alleen domme lui bij Groningen hoor..
FC COX
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 10-12-2002 12:48
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Mika the best » 24-02-2003 18:08

Wij hebben VECHTERSMENTALITEIT! Dat wordt je maar even gezegd. :D :lol: :P
Mika the best
Nieuw talent
 
Berichten: 127
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:57
Woonplaats: Heerenveen the place to be!

Berichtdoor Freezeman » 24-02-2003 19:05

FC COX schreef:dr zitten heus niet alleen domme lui bij Groningen hoor..

(Net als dat er niet alleen maar boeren in Fryslân wonen.)

Maar volgens mij zegt ook niemand dat hier, maar bedoeld de starter van dit topic dat de meeste Groningers niet altijd fan van de "Fraizen" zijn.
En dat hoeft ook niet
;)
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Booijstra » 25-02-2003 12:06

Geweldig om te lezen dit...Groningers die buigen voor de Friezen....lijst deze maar in want vaak zul je dit niet tegen komen denk ik...
Maar ja..ze kunnen ook niet ontkennen dat SCH gewoon vele malen beter is dan het nietige FCH :lol:
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Sjoppie

Berichtdoor Sjoppie » 25-02-2003 12:37

Laat ik dan ook wat positiefs zeggen over het FCG.

Ik denk dat ze het wel redden tegenover clubs als Zwolle en de Graafschap. Tegen excelsior end e rest zal het moeilijk worden.

Als ze ons maar weer drie punten gunnen!
Dus jung!
Avatar gebruiker
Sjoppie
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 17-01-2003 09:08
Woonplaats: Jirnsum

Berichtdoor (pl)euro » 25-02-2003 20:06

FC COX schreef:dr zitten heus niet alleen domme lui bij Groningen hoor..


Ligt eraan waar je de grens trekt toch? (was Harris daar niet goed in? :roll:)
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor villa Cruoninga » 25-02-2003 20:29

...
Laatst bijgewerkt door villa Cruoninga op 03-11-2013 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt
..still wearin' of the green!
Avatar gebruiker
villa Cruoninga
Selectiespeler
 
Berichten: 291
Geregistreerd op: 05-12-2002 17:01

Berichtdoor (pl)euro » 25-02-2003 20:53

Er staat er nog één onder FC Groningen Afbeelding

En wie een G heeft (fc Groningen de Graafschap) ligt er strakkies uit Afbeelding
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor FC COX » 26-02-2003 10:23

wat ik bedoelde, is dat je op dat forum vaak de mensen die op een andere manier over Heerenveen denken, niet hoort. En die zijn er toch nog genoeg...
FC COX
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 10-12-2002 12:48
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Harris » 26-02-2003 14:54

(pl)euro schreef:Ligt eraan waar je de grens trekt toch? (was Harris daar niet goed in? :roll:)

Idd, ik weet heel goed waar de grens ligt. Jij blijkbaar niet. En een beetje jammer dat je dan zo laf reageert als ik je er op aanspreek. De 'grote' (pl)euro is stiekem eigenlijk een heel klein bang meisje (wat een verrassing). Maar dat ziet gelukkig niemand als je een grote bek opzet vanachter je pc'tje. Good for you Afbeelding
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor E.D. » 26-02-2003 15:31

Ha die Harris, jij ook weer hier! Je bent hier ook niet weg te slaan he! Hoe is het daar in Groningen? Staat de wedstrijd tegen Heerenveen weer bijna op het programma? Of was je benieuwd hoe het met ons was. Met mij is het heel goed!
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Berichtdoor Jelle E » 26-02-2003 15:48

De 'grote' (pl)euro is stiekem eigenlijk een heel klein bang meisje


Klein is ze wel, maar bang.............. dat denk ik niet !!!!! :mrgreen:

Het wordt zo langzamerhand eens tijd dat jullie punten gaan pakken, of niet Harris ?
Hopelijk blijven jullie er in, anders ga ik je hier nog missen. :shock:
Avatar gebruiker
Jelle E
Nieuw talent
 
Berichten: 142
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:52
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor (pl)euro » 26-02-2003 18:18

Sssssst Jelle.... probeer hem nu niet op het verkeerde been te zetten :lol:

En deze dame is voor de :twisted: nog niet bang Harris (get used to it!)
Maar misschien kunnen we een biertje drinken voor de wedstrijd tegen sc Heerenveen en dan roken we er gelijk een sigaar bij op de goede afloop en 3 punten voor sc Heerenveen :mrgreen: (<=== kijk eens wat sportief van mij.... kies zomaar een smilie in de FC Grunn kleuren)
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Harris » 28-02-2003 02:20

(pl)euro schreef:Sssssst Jelle....probeer hem nu niet op het verkeerde been te zetten

Ojee, nu grijpt Beppe in.

(pl)euro schreef:En deze dame is voor de :twisted: nog niet bang Harris (get used to it!)

Zul je wel je toetsenbord bij je moeten hebben mocht je de :twisted: ooit tegenkomen. Misschien dat je dan nog indruk kunt maken met een paar leuke smileys.

Op het forum een grote bek, op MSN een bang vogeltje. Je bent wel een dame van contrasten he.

(pl)euro schreef:en dan roken we er gelijk een sigaar bij

Waarom verbaast mij dit niet? Doe je wel je blauw-witte tuinbroek aan dan? En je sandalen...
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor COR » 28-02-2003 03:52

Harris get a life :blbl:
Groningen - Heerenveen 0-3
COR
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:45
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor Jelle E » 28-02-2003 07:05

Op het forum een grote bek, op MSN een bang vogeltje. Je bent wel een dame van contrasten he.


Zit je haar op MSN een beetje te bedreigen, Harris ??

Jij hebt hier trouwens ook nogal een grote mond, komt dat niet een beetje overeen met waar je (pl)euro van beschuldigt ? Je bent net zo anoniem bezig als een helehoop mensen op verschillende fora. Achter het PCtje een grote mond, maar owee als ze eens een keer alleen ergens heen moeten, dan wordt het Groningen sjaaltje diep in de binnenzak weggestopt, of niet ?

Verders even goede vrienden hoor en hou je nu maar weer anoniem bezig met je FAA.
Avatar gebruiker
Jelle E
Nieuw talent
 
Berichten: 142
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:52
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor (pl)euro » 28-02-2003 09:52

Wind je niet zo op Jelle..... zonde van de energie... slecht voor je :heart: en er zijn nuttigere dingen in het leven dan je druk maken om Harris.
Greenpeace bijvoorbeeld, en dan rollen we samen Harris terug in zee :lol:


meld je nu aan!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Harris » 28-02-2003 12:01

Jelle E schreef:Zit je haar op MSN een beetje te bedreigen, Harris ??

Waaruit leid je dat nou zogenaamd weer af? :roll: Je woont zeker in Kollum ofzo, met je mooie vooroordelen... Tip: hou je er gewoon buiten, als a) je niet weet waar het over gaat en b) ik het niet eens tegen jou heb. Scheelt je weer wat valse beschuldigingen. :!:

Jelle E schreef:Jij hebt hier trouwens ook nogal een grote mond (...) Achter het PCtje een grote mond, maar owee als ze eens een keer alleen ergens heen moeten, dan wordt het Groningen sjaaltje diep in de binnenzak weggestopt

Ow, maar niet alleen op diverse forums hoor een grote mond. Ook in 'real-life' zeg maar. En je mag mij wel laf noemen hoor, maar baseer het dan ook even ergens op. Dit is gewoon op niets gebaseerde onzin. Jij draagt een sjaaltje? Hahaha, hoe verrassend...

Jelle E schreef:Verders even goede vrienden hoor en hou je nu maar weer anoniem bezig met je FAA

Niet geheel wederzijds en dank je wel voor de weliswaar aanmatigende, maar daarom vast niet minder gemeende steun.

(pl)euro schreef: en dan rollen we samen Harris terug in zee

Jij ziet ook overal POTvissen. Waar het :heart: vol van is...
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Jelle E » 28-02-2003 15:06

Ook in 'real-life' zeg maar.


Gut jochie, mag je van je moeder wel eens buiten de stad komen ??
Grote vent, weet al wat 'real-life' is, gedraag je er dan ook na, snotneus.
Avatar gebruiker
Jelle E
Nieuw talent
 
Berichten: 142
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:52
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor Harris » 28-02-2003 16:10

Snotneus? Hahahaha. He opa: Afbeelding

Bent u toevallig die opa uit de 'Werther's Echte' - reclame? --> groeten aan uw speciale kleinzoon dan maar, ook al zo'n snotneus. Hoest op de Veluwe? Nog wat 65+ - aanbiedingen meegesnaaid de laatste tijd?

En je vindt mij triest? Ik blijf lachen hier. Tnx for making my day, deugniet!
Laatst bijgewerkt door Harris op 28-02-2003 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor (pl)euro » 28-02-2003 16:12

TORCIDA schreef:In het profiel van Jelle staat toch duidelijk Nunspeet :?


Ik denk hij die button met profiel niet begrepen heeft Torcida, omdat ze in Groningen het woordje profiel nog steeds als het patroon in de onderkant van hun lieslaarzen zien (smilie met zonnebrilletje)

En Harris je moet het maar zo bekijken... "Op ieder potje past een dekseltje" (knipoog smilie)

Overigens is het zo Harris dat iedereen mag reageren op je post hier, als je het van mannetje op vrouwtje wil spelen moet je een PBtje sturen. En Jelle is meer een combinatie tussen Jean Claude van Damme en George Clooney :lol: ipv de opa die jij bedoeld :wink:
Laatst bijgewerkt door (pl)euro op 28-02-2003 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Heert-Jan » 28-02-2003 16:27

Leuk, er wordt weer op de persoon gereageerd! Als iemand richting 1 persoon reageert, waarop anderen niet "mogen" reageren, is het misschien slimmer om een persoonlijk berichje te sturen, of natuurlijk via de MSN. Verder maakt het ook niets uit of iemand nu wel of niet een sjaal draagt. Oh jawel, dat is niet stoer. Tis maar net wat je wilt, jezelf zijn of erbij willen horen. Dit laatste was al eens eerder naar voren gekomen.

Doei!
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Jelle E » 28-02-2003 16:28

Bent u toevallig die opa uit de 'Werther's Echte' - reclame? -->


Tssss, mag je nu ook al opblijven en een reclameblokje kijken ??

Harris jochie, je stijgt met de minuut in mijn waardering voor jouw. Eindelijk kan ik hier eens lachen om een jochie die denkt dat hij een hele grote vent is, maar zich gedraagt als een pubertje van veertien. Geweldig, hopelijk vermaak ik me nog tijden met je.
Jammer dat je de glorietijd van Groningen niet hebt meegemaakt, want dat is alweer meer dan veertien jaar geleden. Ik weet het is frustrerend, maar als je volwassen bent kun je er misschien later om lachen.
Avatar gebruiker
Jelle E
Nieuw talent
 
Berichten: 142
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:52
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor Harris » 28-02-2003 17:36

(pl)euro schreef:Overigens is het zo Harris dat iedereen mag reageren op je post hier

Ja, idd, maar als hij niet weet waar ie het over heeft en mij onterecht beschuldigt, mag ik daar dus ook weer op reageren.

(pl)euro schreef:En Jelle is meer een combinatie tussen Jean Claude van Damme en George Clooney ipv de opa die jij bedoeld

Bedoel je nou dom en lelijk? Kom op he, zo praat je niet over Jelle, wat laag! Bedoelt met een T dus Pleuro. Cursusje Nederlands op je verjaardag dan maar?

Heertjan> ik heb het niet over wel of niet 'mogen' reageren, ik stel alleen dat je je er beter niet mee kunt bemoeien als je niet snapt waar het over gaat.


Jelle E schreef:je stijgt met de minuut in mijn waardering voor jouw

Kom op man, dit wordt te erg hoor. Een algemene cursus Nederlands vanaf de middenstip is misschien wel een idee, want jullie schijnen nogal moeite met de taal te hebben.

Jelle E schreef:Eindelijk kan ik hier eens lachen

Begrijpelijk, suffe boel hier 8)

Jelle E schreef:om een jochie die denkt dat hij een hele grote vent is, maar zich gedraagt als een pubertje van veertien

Hoe lang heb je daar wel niet over nagedacht? Whatever opa, ga jij maar ekker appelmoes eten bij Van der Valk.

Jelle E schreef:Jammer dat je de glorietijd van Groningen niet hebt meegemaakt, want dat is alweer meer dan veertien jaar geleden

In juni 1991 werd FC Groningen anders 3e (dat is dus nog geen 12 jaar. Laat je geheugen je een beetje in de steek? Je weet wel, dat seizoen dat SCH weer degradeerde :wink: ) en dat heb ik ook nog eens meegemaakt. :blbl:
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor (pl)euro » 28-02-2003 17:56

Ja, idd, maar als hij niet weet waar ====> ie <==== het over heeft en mij onterecht beschuldigt, mag ik daar dus ook weer op reageren.


Toch een POTvis Harris? volgens mij zijn het de potten die de ketels iets verwijten, maar dan doen we toch gezellig samen het cursusje Nederlands :lol:

Heertjan> ik heb het niet over wel of niet 'mogen' reageren, ik stel alleen dat je je er beter niet mee kunt bemoeien als je niet snapt waar het over gaat.


Snap je er zelf nog wat van Harris?

Hoe lang heb je daar wel niet over nagedacht? Whatever opa, ga jij maar ====> ekker <===== (cruciaal foutje Harris) appelmoes eten bij Van der Valk


Nu weten we waarom het zolang moest duren voor je reageerde Harris (smaakt de appelmoes een beetje bij van der Valk? (overigens is van bij van der Valk met een kleine letter v..... dat ik dat jou nog moet uitleggen hier :mrgreen: )

Ga nu aub geen moejluhkuh woorden gebruiken wanneer je niet weet wat ze betekenen of hoe je ze moet schrijven. (tssss ekker..... wat is dat eigenlijk? een Black en Decker boormachine zonder stekker? :roll: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor E.D. » 28-02-2003 18:11

Denk er om Harris, straks wordt er ingebroken in je computer!
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Berichtdoor Jelle E » 28-02-2003 18:19

Hoe lang heb je daar wel niet over nagedacht?


Iets minder lang dan jij, Har.

Het geeft niks jongen, dat jij zo lang moest wachten op een antwoord naar mij, zegt mij genoeg. Moest je het woordenboek nog even doorspitten? Mama heeft natuurlijk lekker voor je gekookt en jij mocht voor Sesamstraat nog even internetten, dit alles in het kader van je algemene ontwikkeling. Straks lekker vroeg op bed en kun je nadenken over een gevat antwoord.
en dat heb ik ook nog eens meegemaakt.

Verdorie, je bent dus zestien.
Veel meegemaakt in je prille leventje dus, wanneer ga je je levens geschiedenis schrijven. Harris je bent een lief kereltje, een beetje een grote mond, maar maar blijf a.u.b. hier posten. Mag je al een pilsje drinken van Mama ? Misschien geef ik je er wel eens een keer één, twee pilsjes zullen wel niet mogen.
Avatar gebruiker
Jelle E
Nieuw talent
 
Berichten: 142
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:52
Woonplaats: Nunspeet

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten