Euro 2004 Portugal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Cross79 » 05-07-2004 02:17

Onze supporter die het veld opsprong was geen nieuweling!!!!

Afbeelding

Afbeelding


Op zijn site staat ook een foto dat hij een shirt met de friese vlag aanheeft, geweldig

ga naar: http://www.jimmyjump.com/

Klik op het engelse vlagje en dan naar Poletics, de eerste foto, wie kan hem hier plaatsen?
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 05-07-2004 10:16

Geweldig hoe hij Figo te kakken zette met die barcelona vlag, maar verder moeten ze dit soort types natuurlijk opsluiten... verzieken alle sportevenementen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor joeri_arndt » 05-07-2004 10:28

Cross79 schreef:Onze supporter die het veld opsprong was geen nieuweling!!!!

Op zijn site staat ook een foto dat hij een shirt met de friese vlag aanheeft, geweldig

ga naar: http://www.jimmyjump.com/

Klik op het engelse vlagje en dan naar Poletics, de eerste foto, wie kan hem hier plaatsen?


De link doet het niet, tenminste bij mij.

Wat fantastisch voor die Grieken zeg. Ik had hun liever dan die Portugezen die meer op de grond liggen dan dat ze staan....

Edit: Je hoeft de foto's niet te quoten. Die kan men in de eerste post al zien.
joeri_arndt
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 14-06-2004 12:44

Berichtdoor Jaap F. » 05-07-2004 10:59

Ik denk dat de site van vriend Jimmy overbelast is. Hij schijnt met veel toppers op de foto te staan en dit soort geintjes regelmatig uit te halen. Echt heel creatief kan ik het niet noemen.

Griekenland is imo absoluut de terechte winnaar. Saymmygoal moet mij dan maar overtuigen wat er precies anti aan dit soort voetbal is. Het is inderdaad niet louter aanvallend maar heel gedoseerd en dan wel heel vaak erg gevaarlijk. Een ploeg die zo staat, die zo degelijk en georganiseerd is en vooral een ploeg (zonder vedetten, zonder spelers die louter voor eigen gewin gaan) die als ploeg functioneert, die wint terecht een dergelijk kampioenschap.

Hulde, niets dan hulde. Alleen jammer dat Samaras niet geselecteerd was.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor the rockII » 05-07-2004 11:21

Ik heb de foto gezien, opmerkelijk!

Griekenland is ook in mijn ogen de terechte winnaar. En ik noem hun spel geen anti-voetbal. Dan heeft Nederland ook anti-voetbal gespeeld...alleen komen bij de Grieken de lange ballen wel aan. Portugal heeft verloren doordat ze niet tegen de druk konden en nog meer doordat ze stuk voor stuk voor eigen succes gingen.
Mijn ouders zitten op Griekenland en het is daar een grote gekkenboel. Veel vuurwerk en geweren worden leeggeschoten vanaf de balkons.

Het was een mooi EK!

(nu nog een verassende winnaar in de Tour :lol:
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor the rockII » 13-07-2004 07:14

Volgens het AD vanmorgen volgen Marco van Basten en John van 't Schip Advocaad op!

:D :D
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor the rockII » 13-07-2004 09:50

AD: 'Van Basten nieuwe bondscoach'

Uitgegeven: 13 juli 2004 08:28
Laatst gewijzigd: 13 juli 2004 09:34

AMSTERDAM - Marco van Basten en John van 't Schip zijn volgens het Algemeen Dagblad de belangrijkste kandidaten om als duo het Nederlands Elftal te leiden. Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, reisde maandag naar Barcelona om advies in te winnen bij Johan Cruijff. Die zou zijn voorkeur voor dit duo hebben uitgesproken.

Het advies van Cruijff, die mogelijk als adviseur bij de KNVB aan de slag gaat met het oog op het WK in 2006, weegt zwaar. Kesler liet eerder al doorschemeren dat hij bij de opvolging van Dick Advocaat rekening zou houden met de visie van Cruijff.


Van Basten en Van 't Schip zijn momenteel werkzaam bij Ajax. Met Jong Ajax wonnen ze afgelopen seizoen de landstitel en de beker. Opvallend is dat Van Basten op dit moment assistent van Van 't Schip is. Bij Oranje zouden de rollen worden omgedraaid.

Geïnteresseerd

Volgens het AD heeft Van Basten in beperkte kring al laten weten zeer geïnteresseerd te zijn in de vacature bij het Nederlands Elftal. In maart dit jaar legde hij nog een aanbieding van de KNVB naast zich neer om bondscoach van Jong Oranje te worden.

Mogelijk wordt ook Kees Jansma bij Oranje betrokken. Kesler vindt dat de communicatie met de internationals, de media, de coaches, het publiek en de sponsors moet worden verbeterd. Jansma, televisiemaker en sportjournalist, zou hierin een taak moeten krijgen.

NU.nl
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor DE ZUID » 13-07-2004 17:53

Dit gaat de goede kant op. Van basten en Van ut Schip die de weg plaveie voor Jopie, die in Duitsland Nederland wereldkampioen maakt!! :mrgreen:
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Berichtdoor allback09 » 13-07-2004 20:29

Ik hoop dat je gelijk hebt, eigenlijks hoop ik het eigenljik ook wel hebben we tenminste weer "jong" voetbal ! :)
S.c.h... We allways support them.. in this life and after!
allback09
Bankzitter
 
Berichten: 21
Geregistreerd op: 13-07-2004 18:04
Woonplaats: Oldeholtpade

Berichtdoor H-J » 14-07-2004 08:54

"Rekening houden met de visie van Johan Cruijff"

Hij wil niets voor de KNVB doen, wil graag op TV zeuren en mag dat ook gewoon blijven doen. Bah.
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Arjanz » 14-07-2004 10:40

Johan mocht na het "zwembad-schandaal" nooit meer iets te maken hebben met het ned. elftal van zijn vrouw!
Arjanz
Selectiespeler
 
Berichten: 215
Geregistreerd op: 07-12-2002 11:56
Woonplaats: Franeker

Berichtdoor Frisian » 14-07-2004 17:00

Ik snap eigenlijk niet dat ze met Marco van Basten op de proppen komen.
Begrijp me niet verkeerd, als speler was hij natuurlijk super maar wat heeft hij nou als trainer/coatch klaargemaakt. HIj is net trainer van het 2e van Ajax.
Ik weet ook wel dat Frank Rijkaard van te voren ook niet veel heeft gepresteerd maar hij had nog wel een beetje ervaring in het betaalde voetbal. En hij is toch ver gekomen met het Nederlands elftal.
Maar ik zou toch iemand kiezen die toch wat meer ervaring had.
Een Guus Hiddink, Willem van Hanegem of Co Adriaanse (sorrie voor bepaalde mensen, maar ik vind het toch een goeie trainer)
En waarom geen trainer uit het buitenland, Dat is toch niet zo gek?
Of zou Johan Cruyff achter de schermen stiekum de bondscoatch spelen en dat hij zijn ideeen naar buiten brengt via Van basten, zou kunnen natuurlijk. Omdat die Cruyff zich er wel heel veel mee bemoeid.
Ik denk zelf dat hij een beetje bang is om zijn reputatie op het spel te zetten en daarom zelf niet trainer wil worden.
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Jeroen » 14-07-2004 17:07

Bij Oranje hoef je helemaal niet te trainen, dus die ervaring is niet belangrijk. Bij nationale elftallen is ervaring en respect (beladen woord tegenwoordig) het belangrijkste. En helaas, Seedorf en Davids hebben geen enkel respect voor trainers als Foppe en Co. Wel voor van Basten.

Het enige wat ze moeten doen is de poppetjes op de goede plek neerzetten en een goede sfeer creeren. Als alles dan meezit kom je dan in de halve finale van het WK... :mrgreen:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Frisian » 02-08-2004 16:20

Vanmiddag zijn Marco van Basten en John van 't Schip door de KNVB gepresenteerd als nieuwe bondscoaches tot en met het EK van 2008 in Zwitserland en Oostenrijk. Ook werd bekend gemaakt dat Stanley Menzo en Rob Witschge dit duo zullen gaan assisteren.

Het duo gaf aan het "een mooie uitdaging" te vinden en Oranje weer "goed, attractief, initiatiefrijk voetbal" te willen laten spelen. Voor de oefeninterland tegen Zweden op 18 augustus in Stadion Galgenwaard te Utrecht, maakte hij een verrassende voorselectie bekend:

Doel: Edwin van der Sar (Fulham FC) Sander Westerveld (Real Sociedad) Maarten Stekelenburg (Ajax)

Verdediging: Wilfred Bouma (PSV) Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona) Johnny Heitinga (Ajax) Pascal Bosschaart (Feyenoord) Jan Kromkamp (AZ) Nigel de Jong (Ajax) Kevin Hofland (VfL Wolfsburg)

Middenveld: Phillip Cocu (PSV) Edgar Davids (Internazionale) Wesley Sneijder (Ajax) Boudewijn Zenden (Middlesbrough) Rafael van der Vaart (Ajax) Danny Landzaat (AZ) Mark van Bommel (PSV)

Aanval: Andy van der Meijde (Internazionale) Patrick Kluivert (Newcastle United) Roy Makaay (Bayern München) Pierre van Hooijdonk (Fenerbahçe) Arjen Robben (Chelsea) Romeo Castelen (Feyenoord) Dirk Kuijt (Feyenoord) Robin van Persie (Arsenal)


Paar verassende namen er tussen.
Misschien is het wel beter de frisse wind erdoor te halen.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Robert » 02-08-2004 18:21

Op zich ben ik het niet echt met de namen eens (Castelen heeft me nog steeds kunnen imponeren Kromkamp is ook twijfelachtig), maar ik ben wel blij dat de bondscoach nu ook eens verder kijkt dan Top 3 en Buitenlandse topclubs. Dit geeft zeker kansen voor mensen als Yildrim, Hersi en Huntelaar bijvoorbeeld om zich in de toekomst ook in Oranje te spelen!
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor DE ZUID » 02-08-2004 19:06

Goh, gaan we nu ineens hoog van de toren blazen, met Yildrim, Hersi en Huntelaar??
Yildrim is een Turk die zeer gaarne voor het Turkse team wil spelen. Hersi heeft te vaak wat en huntelaar moet zich nog bewijzen.

Verders heb ik alleen de namen nog maar gelezen van de nieuwe spelers, welke oude doen er mee??
Van daaruit kun je denk ik een hele leuke mix maken, langzaam aangevuld met nieuwe talenten als Huntelaar, Hersi, en eventueel Yildrim, als hij wil!!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Berichtdoor H-J » 02-08-2004 19:25

Dirk Kuijt in Oranje, dat we dat nog moeten meemaken. Castelen, leuke voetballer, maar Oranje?
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Feanster VIkInG » 02-08-2004 19:43

en niet te vergeten:
- Boy Waterman - Toekomstig nmr. 2 keeper van Oranje achter Stekelenburg op EK 2008 of misg WK 2006
- Jeroen (en heel misschien Henrico) Drost
- Said Bakatti, niet te vergeten. zit nu ook bij foppe in t team
(- en misschien Marcel Seip ofzow als hij veel aan spelen toe komt en t goed doet)
Mooie Toekomst tog
maar qua aanvaller denk ik alleen Huntelaar want Tom de Mul, Daniel de Ridder etc.
Keep Up The Anthem,
Blue and White VikingS
Avatar gebruiker
Feanster VIkInG
Bankzitter
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: 25-07-2004 19:36
Woonplaats: OudeHaske

Berichtdoor Robert » 03-08-2004 11:53

DE ZUID schreef:Goh, gaan we nu ineens hoog van de toren blazen, met Yildrim, Hersi en Huntelaar??
Yildrim is een Turk die zeer gaarne voor het Turkse team wil spelen. Hersi heeft te vaak wat en huntelaar moet zich nog bewijzen.

Verders heb ik alleen de namen nog maar gelezen van de nieuwe spelers, welke oude doen er mee??
Van daaruit kun je denk ik een hele leuke mix maken, langzaam aangevuld met nieuwe talenten als Huntelaar, Hersi, en eventueel Yildrim, als hij wil!!
Hoezo hoog van de toren blazen, er staat toch 'in de toekomst' .....
Hersi en Huntelaar hebben beide volgens mij in alle jeugdteams van Oranje gespeeld dus zo gek is deze gedachte toch niet? Over Yildrim kun je best gelijk hebben, dat weet ik niet...
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Vorige

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron