Euro 2004 Portugal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Euro 2004 Portugal

Bericht door Jeroen »

Wedstrijd waar ik me al maanden op verheug, en er staat nog niet eens een topic over? :huh:

Ik verwacht dat Oranje deze wedstrijd moet kunnen winnen, als ze een beetje mentaliteit kunnen tonen.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ook al bakt Nederland er verder niks van, dat maakt me allemaal niks uit, ALS WE MAAR VAN DIE DUITSERS WINNEN
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Als we van de duisters winnen is het ek in mijn ogen al geslaagd :)
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

De finale in de eerste ronde, denk dat heel Nederland ervanuitgaat dat we maar even winnen van de Duitsers, ik hoop het ook maar ben bang dat we met 3-1 verliezen, we maken het wel goed tegen de Letten en de Tschechen.
Lang leve het censuur
poelieman
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 27-10-2003 14:40
Locatie: JOURE

Bericht door poelieman »

ik hoop ook dat we winnen van de duitsers ma je weet het maar nooit ik hoop op 2-1 ma denk dat het net anders om word ma we worden wel kampioen
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Cross79 schreef:De finale in de eerste ronde, denk dat heel Nederland ervanuitgaat dat we maar even winnen van de Duitsers, ik hoop het ook maar ben bang dat we met 3-1 verliezen, we maken het wel goed tegen de Letten en de Tschechen.
Ik heb ook het idee dat Duitsland en Nederland doorgaan in de poule. De Tsjechen niet. Wel denk ik dat Nederland van de Duitsers wint.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

We worden gauw onder druk gezet door de duitser.. we komen daardoor niet aan voetballen toe, en daar moeten we het wel van hebben! 1-0 Ballack!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

gewoon vol der op en net zo'n instelling als tegen schotland thuis en dan winnen we wel
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Jaap kan wel roepen dat er een apart wedstrijd topic is, ik vind het juist wél overzichtelijker om wat wedstrijden apart te benoemen. En dan met name van Zweden, waar twee van onze helden in de selectie zitten.

Nu bezig:
Zweden - Bulgarije.

Net is het 1-0 geworden. Jeroen Grueter heeft even niet de juiste bril op zak aangezien hij niet zag dat het geen buitsenspel was. In het centrum was een Bulgaarse verdediger blijven hangen. Geldig doelpunt.

Heb je hem zien hangen? De Friese vlag achter het Bulgaarse doel (Eerste helft, tweede ring.)
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Heb hem idd zien hangen. Kun je geen screenshot van je TV maken Beetle? Edman speelde lekker de 1e helft. Hopelijk krijgen we Allback en Hansson nog te zien.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Helaas. Je zou van de herhaling een opname moeten maken.
Eastermar schreef: Edman speelde lekker de 1e helft. Hopelijk krijgen we Allback en Hansson nog te zien.
WAT EEN ASSIST!!! WAT EEN GOALS!!!

En Allbäck speelt inmiddels ook.
Wéér uit!!!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Briljante goal van Larsson met een geweldige assist van Edman. Sowieso een mooie wedstrijd om te zien. Het Zweedse team heeft toch een beetje mijn sympathie.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Marcus is een zweed en hij speeheelt nergens, hij maakt heel veel goals jalalalala

he marcus allback jalalalalalala


geweldig wat een uitslag.
Lang leve het censuur
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

En op dit moment scoort allback ook nog... heerlijk zeg!
Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een nieuwe plaatsen, probeer het later nog eens.
hoe lang wel niet pfffff :?:

inmiddels is de wedstrijd al afgelopen...
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Wow, wat een wedstrijd. Zo zou Heerenveen ook kunnen spelen: uitgaand van onze redelijk sterke defensie en dan doorstoten via het middenveld.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Goh! Je had Günther Netzer of de ARD moeten horen over die voorzet!
"Prachtige uitnodiging voor een schitterende goal."
Da's de quote van de dag!
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Stuur 'm in naar vi.nl zou ik zeggen :D
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Jaa lekkere wedstrijd!! Samen met 5 vrienden de wedstrijd bekeken in een verder lege kroeg :stan:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Oranje: toch met 4-4-2 en zonder Sneijder

15/6/2004 10:50

Het heeft er alle schijn van dat Dick Advocaat op het laatste moment tóch heeft besloten om de Duitsers te bestrijden met een veredeld 4-4-2-systeem, waarin geen plaats is voor Ajacied Wesley Sneijder. De kleine middenvelder, die Oranje tegen Schotland naar Portugal leidde, zal in Porto op de bank beginnen.
Sneijder mocht sinds het tweede beslissingsduel met de Schotten vijf keer één helft opdraven. Slechts één maal, tegen België, mocht hij de volledige negentig minuten uitspelen. Sneijder leek echter op een basisplaats te kunnen rekenen toen Advocaat meer en meer neigde naar een 4-3-3-systeem.

Op de laatste geheime training van zondagavond verdween Wesley Sneijder echter opeens uit de ploeg. Boudewijn Zenden kwam vanuit het niets linksbuiten te staan, waarop Rafael van der Vaart naar de rechterkant van het middenvelder verdween. Op de plaats dus van Sneijder.

Het systeem waarmee Oranje de Mannschaft waarschijnlijk zal gaan bestrijden, houdt een beetje het midden tussen 4-3-3 en 4-4-2. De vleugelspelers Boudewijn Zenden en Andy van der Meyde zullen hangend spelen, terwijl Rafael van der Vaart vooruitgeschoven tegen Ruud van Nistelrooy aanspeelt.

En ander twijfelgeval binnen het Nederlands elftal is nog de positie van Wilfred Bouma. De jonge PSV'er zou niet goed reageren op de toegenomen spanning. Indien Bouma teveel hinder ondervindt van plankenkoorts, zal Advocaat terugvallen op de routine van Frank de Boer.

De meest waarschijnlijke opstelling van Oranje:
Doel: Edwin van der Sar.
Verdediging: John Heitinga, Jaap Stam, Wilfred Bouma, Giovanni van Bronckhorst.
Middenveld: Rafael van der Vaart, Phillip Cocu, Edgar Davids.
Aanval: Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooy, Boudewijn Zenden.

De meest waarschijnlijke opstelling van Duitsland:
Doel: Oliver Kahn.
Verdediging: Arne Friedrich, Jens Nowotny, Christian Wörns en Philipp Lahm.
Middenveld: Torsten Frings, Frank Baumann, Dietmar Hamann, Michael Ballack en Bernd Schneider.
Aanval: Kevin Kuranyi.
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Was een mooie pot om te zien, vond Zlatan ook zeer goed spelen.
Toch een beetje geflateerd de 5-0, want de Bulgaren lieten zeker zien dat ze goed kunnen voetballen.
Die nummer 17 op links was een hele goeie gevaarlijke speler.
Het manko van de Bulgaren was, dat ze de koppies lieten hangen na die 2 snelle goals.
Dus vlak ze nog niet uit die Bulgaren.

Mooi dat Larsson de bal aan Zlatan gaf bij die pennel, verdiende hij ook wel.
Zlatan zal wel weer een hot item worden op de tranfsermarkt.

Vanavond Duitsland - Nederland 1-2
Wij zijn veel beter dan die Duitsers.............. :twisted:
Stinger_
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 02-12-2002 12:31
Locatie: Drachten

Bericht door Stinger_ »

Wel een slechte penal.. hij ging er in, maar met moeite !

Allback olé olé !!!
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 637
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Joh, das eerder 4-2-4.. Jah, volgens mij is dit dé opstelling. Laat die 3 kleine jochies voorin maar lekker dollen, dan komt het wel goed vanavond. Klasse, Dickie!
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Zweden en zeker ook Denemarken hebben zich in hun eerste wedstrijd laten zien dat ze een (verrassende) rol van betekenis kunnen gaan spelen. Beide landen speelden als een echt team, vooruit en konden elkaar goed en snel (vooral Denemarken) vinden in de combinaties.

Naar Zlatan zat ik te kijken op een manier van 'ik hoop dat je het niet goed doet' in de hoop dat Allback inviel. Ik heb het niet echt op Zlatan.

Na Nederland ben ik zeker voor Zweden, maar dat geldt voor mij bij bijna alle sport. Van voetbal tot skien en ijshocky.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Ik kan me ook vinden in deze 'tussenvariant'. Verbaasd me niet dat Dickie Dik uiteindelijk Sneijder erbuiten laat. Hij gaf een aantal maal in interviews aan dat hij enkel kritiek levert over het team en niet over spelers afzonderlijk. Alleen voor Sneijder maakte Dick een aantal maal een uitzondering door wel publiekelijk commentaar op zijn spel en inzet te leveren. Dat hij hem er dan nu buiten laat verbaasd mij dan ook niets.

Spanning loopt nu wel behoorlijk op! Straks snel naar huis en een sapje doppen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

ik zie het wel ... ik verwacht een partij met strijd en het mes tussen de tanden.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik hoop dat Nederland niet plichtmatig het balletje achterin rond gaat spelen, maar het mes op keel zet, anders laat je de Duitsers teveel in het spel komen. Gelijk druk zetten naar voren, zoals Denemarken gisteren bij Italie deed, dat is mooi om te zien.
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

wat een super wedstrijd en prachtige goals ik hoop dat het vanavond net zo mooi word ff in de arena kijken :P
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Ik verwacht dat Allbäck naar Ajax gaat. Gister bij BvD werd gesteld dat Zlatan niet te houden zou zijn voor Ajax. Koeman wist al wie dan opvolger zou worden, maar wilde niks zeggen. Op de vraag van vDorp of deze speler al in actie kwam tijdens het EK, antwoordde keoman bevestigend. Allbäck mag weg en is een echte Ajax-speler, dus dat zal het wel worden.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Italie - Denemarken: Daniel Jensen erg sterk in positiespel en strijd ! Bleef zeker overeind tegen een zwaar tegenvallend Italie. Tomasson vond ik ook beresterk spelen, die hield steeds 2 man bezig.

Zweden-Bulgarije: Edman verdedigend soms in de war tegen switchende voorhoede van de Bulgaren. Opbouwend foutloos en scherp met als hoogtepunt de fantastische voorzet op Larsson voor de 2-0. Ik voelde me een beetje trots, toch vreemd.
1 a 2 Zweedse verdigers wellicht geblesseerd, kansje Hansson binnenkort?
Fantastische goal Marcus, please come back!

Vanavond Ruudje aan de bak, Succes!!!!!!!
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Edman was ook niet van het beeld te krijgen, formidabele voorzet op Larsson.
Laten we hopen dat het de scouts van de topclubs is ontgaan....
Plaats reactie