Na Competitie

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

mooi dat de graafschap gewonnen heeft mooi stadion goeie supporters veel beter dan excelsior
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Excelsior (Feyenoord 2) had ik er zeker niet bij hoeven hebben in de Eredivisie. Wel mooi om zo te promoveren, in de laatste minuut de beslissende treffer scoren.
Tja....
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De nacompetite is ook tot op de laatste speeldag nog erg spannend.

RBC Roosendaal is zoe goed als zeker gehandhaafd. Heeft bij een gelijkspel genoeg, of misschien zelfs bij een klein verlies.

Sparta leek al gepromoveerd, tot Ivan Cvetkov :!: , inderdaad ex-Heerenveen een paar minuten voor tijd de 2-2 tegen De Graafschap had gescoord.
Nu heeft Helmond Sport het in eigen hand door van Sparta te winnen. Ook door het onderlinge resultaat staat Helmond Sport er beter voor.

De Graafschap is mede door dit resultaat gedegradeerd.
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 06-06-2005 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Jammer voor de 'Super'boeren, maar een gebrek aan kwaliteit kun je niet nóg langer volhouden, ze hadden de mazzel dat Den Bosch nog slechter was, anders waren ze (uiteraard) direct gedegradeerd.
Leuk dat Sparta terug komt! :P (tenminste daar ga ik vanuit)
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik hoop dus ECHT NIET dat Helmond Sport promoveert! Die vliegen er dus direct uit. Sparta heeft dan meer een eredivisiewaardig team. Alleen vertrekt Koevermans wel. En daar zit ook wel geld om spelers te kopen dacht ik zo.
Stel Sparta promoveert wie heeft dan de meeste kans om te handhaven denken jullie?

1 Heracles
2 Sparta
SCH
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Heracles, eigenlijk omdat Hoogma erbij zit, gesloten defensie en een sterk team.
Sparta heeft aanvallend veel te brengen, maar dat is geen garantie voor succes (kijk naar Feyenoord)
IK zeg 60% kans voor Heracles op lijfsbehoud en 40% voor Sparta.
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Robin-heernveen only!
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 01-06-2005 21:56

Bericht door Robin-heernveen only! »

cker sparta :oops:
helmond sport os wel leuke vereniging maar heeft niet genoeg fisieke kracht denk ik om in de eredivisie bij te blijven.... :asian:

maarja, khad sowieso liever de graafschap trg gezien in denk als ze erin waren gebleven ze verder waren gekomen dan dit seizoen.
:shock:
huntelaar en allback??
perfecte combinatie!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Fuck. Ik wist niet dat ze vanavond al weer speelden, maar had het dan wel vanavond willen zien.

Klote dat RBC er wellicht in blijft. Ik vind het een club van niks. Ik had in die poule gehoopt op Volendam. Volendam uit op zindagmiddag is leuk, naar Roosendaal trek ik niet.

En Sparta is vele malen beter dan Helmond. Hoewel het me wel leuk lijkt daar eens naartoe te gaan.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ideale scenario was Sparta en Volendam erin... RBC heeft als club echt niks te zoeken in de eredivisie. Kleurloze historieloze club. En ik wil minder Brabantse clubs in de ere.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Jeroen schreef:Ideale scenario was Sparta en Volendam erin... RBC heeft als club echt niks te zoeken in de eredivisie. Kleurloze historieloze club. En ik wil minder Brabantse clubs in de ere.
mss kun je een aanvraag indienen bij de knvb :wink:
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Het was voor mij even wennen om de heer Bouaouzan te zien voetballen. Had hem na het 'incident' niet meer zien spelen, en ik kon toch het 'ik hoop dat ze hem ze wedstrijd uitschoppen' gevoel niet onderdrukken. Hij speelde trouwens een goede partij.
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

Donderdag 19:05 op SBS 6: Helmond Sport - Sparta Rotterdam

Als Helmond Sport wint zijn ze gepromoveerd. Bij verlies of gelijk spel van Helmond Sport promoveerd sparta.
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Heb Sparta - Heracles destijds ook gedeeltelijk gezien en dat viel me niet mee. Maar ik zal waarschijnlijk wel weer ff kijken, het blijft toch voetbal he.
scheerenveen_meid
Jeugdspeler
Berichten: 42
Lid geworden op: 08-05-2005 15:32
Locatie: burgum

Bericht door scheerenveen_meid »

Kben voor de Nacompetitie voor;; Rbc..
Ik vind het een mooie club, mede omdat ex-heerenveners; Paul De Lang & Jesper Hakansson er voetballen..
In de 2e poule, ben ik voor Helmond sport..
Ik vind Sparta maar een club van nix..
2x naar Rotterdam reizen? :asian:
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

scheerenveen_meid schreef: Ik vind Sparta maar een club van nix..
2x naar Rotterdam reizen? :asian:
In Poule A ben ik ook voor RBC.

2x naar Rotterdam reizen ? Misschien ligt Rotterdam wel verder weg, maar het rijdt makkelijker en het is nog sneller ook.
Maakt mij niet veel uit. Ik denk dat Sparta er meer heeft te zoeken, maar Hekond Sport is weer eens iets anders. Ben je er tenminste wel zeker van dat je niet laatste eindigt.
scheerenveen_meid
Jeugdspeler
Berichten: 42
Lid geworden op: 08-05-2005 15:32
Locatie: burgum

Bericht door scheerenveen_meid »

Feanfan 1 schreef: In Poule A ben ik ook voor RBC.

2x naar Rotterdam reizen ? Misschien ligt Rotterdam wel verder weg, maar het rijdt makkelijker en het is nog sneller ook.
Maakt mij niet veel uit. Ik denk dat Sparta er meer heeft te zoeken, maar Hekond Sport is weer eens iets anders. Ben je er tenminste wel zeker van dat je niet laatste eindigt.
Neej maakt me ook niet zoveel uit, maar ik ga dan liever ff naar een andere plaats..
En natuurlijk is helmond sport minder sterk dan Sparta..
Maar we moeten natuurlijk voorkomen om nog een x van een degradatiekandidaat te verliezen ( de Graafschap)
Oege Yilderim
Nieuw talent
Berichten: 101
Lid geworden op: 23-03-2005 05:50
Locatie: Lemmer

Bericht door Oege Yilderim »

Als Helmond wint van Sparta is het ongeslagen en heeft het evenveel punten dan sparta.
Sparta is dan 2x verslagen. Ook al telt het onderlinge resultaat dan gaat Helmond naar de hoofddivisie.
Iedereen kan wel roepen dat Helmond hier niks te zoeken heeft, maar als ze promoveren hebben ze het gewoon verdiend.
To Fast To Furious !!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Oege Yilderim schreef:Als Helmond wint van Sparta is het ongeslagen en heeft het evenveel punten dan sparta.
Sparta is dan 2x verslagen. Ook al telt het onderlinge resultaat dan gaat Helmond naar de hoofddivisie.
Iedereen kan wel roepen dat Helmond hier niks te zoeken heeft, maar als ze promoveren hebben ze het gewoon verdiend.
ik ben het hier helemaal mee eens. En wat heeft sparta te zoeken in de eredevisie ? Hun bestaan ook alleen maar van hun 3 spitsen voor de rest stelt de ploeg ook weinig voor. En volgens mij zijn er van die 3 spitsen al 1 of 2 verkocht dus sparta is volgend jaar ook niet veel
Gebruikersavatar
Giusto
Nieuw talent
Berichten: 113
Lid geworden op: 31-05-2005 17:47
Locatie: Granada

Bericht door Giusto »

Sparta gefeliciteerd!
Mooie club, mooie traditie, mooi shirt, tot volgend seizoen!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Kan het er alleen maar mee eens zijn, alleen jammer dat die zak de winnende maakte.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

waarom vind iedereen Sparta toch zo geweldig ( om shirt. traditie en andere onzin). :?:

Baal er van dat ze zijn gepromoveerd, en al helemaal omdat die vreselijke Bouazouan de winnende maakte, ze hadden zijn voeten onder het lichaam weg moeten trappen.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

camataru schreef:waarom vind iedereen Sparta toch zo geweldig ( om shirt. traditie en andere onzin). :?:

Baal er van dat ze zijn gepromoveerd, en al helemaal omdat die vreselijke Bouazouan de winnende maakte, ze hadden zijn voeten onder het lichaam weg moeten trappen.
Ik had ook liever Helmond Sport zien promoveren, je bent toch altijd een beetje voor de underdog.
Die Bouazouan had nooit meer op een veld mogen komen en uitgerekend hij maakt de winnende.
Ben nu al benieuwd wat de reacties zullen zijn van de supporters van de Eredivisieclubs als hij aan de bal is.
supporter: in voor en tegenspoed
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

HALEN die Bouaouzan! TopVOETBALLER in spé.

Leuk reisje trouwens naar het Kasteel.
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

camataru schreef:waarom vind iedereen Sparta toch zo geweldig ( om shirt. traditie en andere onzin). :?:
Zijn dit nou ook niet de hoofdredenen voor veel mensen om SC Heerenveen zo geweldig te vinden? Belachelijk om een team geen promotie te gunnen omdat er een jan doedel rond loopt die toevallig Rachid B. Heet.
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Sparta heeft een mooi shirt, dus daarom verdienen ze het om eredivisie te spelen? Onzin!! Sparta was afgelopen het beste team in de GG-divisie, maar het had het geluk niet aan z'n zijde staan. Verdiend dus dat zij naar de Eredivisie gaan.

BTW ik snap dat je Bouazouan (ofzo) veroordeeld (en terrecht) maar het slaat als een tang op een varken dat je het juist daardoor het Sparta niet te gunt.
Gebruikersavatar
Jukke
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 15-05-2005 22:27
Locatie: Hoornsterzwaag / Jubbega

Bericht door Jukke »

Glick schreef:BTW ik snap dat je Bouazouan (ofzo) veroordeeld (en terrecht) maar het slaat als een tang op een varken dat je het juist daardoor het Sparta niet te gunt.
Vond hem sterk spelen vandaag, maar ik mag em door de Niels affaire niet. Ik bedoel als hij geel, rood of een doodschop krijgt, vind ik dat niet erg ofzo!

Ben benieuwd wat er nou net die De Fauw was gebeurd waardoor die HS-er rood kreeg!
Superfriesk Ût Jobbegea
Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

sch-united schreef:HALEN die Bouaouzan! TopVOETBALLER in spé.

Leuk reisje trouwens naar het Kasteel.
aub. niet!!! Dan lever ik vandaag nog mijn seizoenkaart in! (die ik nog moet ontvangen :wink: )
Kreeg wel een naar gevoel toen die Bouaouzan scoorde, en ik denk met mij nog wel meer. Blijft een moeilijke kwestie, in hoeverre moet je hem straffen; ik weet het niet. Gelukkig hoef ik daar niet over te beslissen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Tsja, aan de ene kant denk je wel van 'geef hem ook eens een opdonder' maar het is nu eenmaal geweest. Ik vind het knap van die Bouaouzan hoe hij alles weer op pakt, best redelijke speler moet ik zeggen.

Ik ben wel tevreden met Sparta, gewoon een club met uitstraling. Goed elftal bovendien.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Tsja, aan de ene kant denk je wel van 'geef hem ook eens een opdonder' maar het is nu eenmaal geweest. Ik vind het knap van die Bouaouzan hoe hij alles weer op pakt, best redelijke speler moet ik zeggen.

Ik ben wel tevreden met Sparta, gewoon een club met uitstraling. Goed elftal bovendien.
Zo moeilijk was dat nu ook weer niet hoor om de draad op te pakken. Hij heeft alleen zijn spijt betuigd aan Niels omdat hij met hem meeleeft. Zelf heeft hij nooit openlijk spijt betuigd of zijn excuses aangeboden. Ik wacht met smart op de rechtzaak...
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

Jammer dat het een aardige voetballer is. Ik gun die kerel helemaal niks meer. En ik hoop dat het hem het zelfde overkomt :evil: :evil:
Zo 1 hoort niet op het voetbalvel thuis maar in de BAK :angry:
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Plaats reactie