Moderators: Beheerders, Fanmasters
Gearard schreef:Echt in-en-in triest. Ik hoop maar dat de daders als volwassenen worden berecht, een volwassen misdaad verdient immers een hele zware straf. Doek ook maar meteen die hele club op.
De wedstrijden in het amateurvoetbal gaan komend weekend niet door in verband met het overlijden van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. Aan het begin van de wedstrijden in het betaald voetbal wordt een minuut stilte in acht genomen. Dat maakte de KNVB dinsdag bekend. De spelers en arbiters zullen tijdens die wedstrijden rouwbanden dragen.
Feanfan 1 schreef:Ik vind het overdreven om het hele amateurvoetbal er uit te gooien. Het is prima dat de KNVB een statement wil maken, maar dit hoeft van mij niet
Als er een leraar doodgeschoten wordt, gaan alle scholen toch ook niet dicht ...?
Ebiede schreef:Als de KNVB nu echt eens een lijn wel gaan trekken en voorbeelden wil gaan stellen dan moeten ze beginnen met het zwaarder bestraffen van het betaalde voetbal (de voorbeelden).
Vb een elleboog in het betaalde voetbal is 3 a 4 wedstrijden. Bij de amateurs 8 tot 10 wedstrijden. Een lijn en bij de prof ook deze straffen aub.
Ebiede schreef:Halfslachtig statement van de KNVB. De Commercie is te groot, dus laten we het betaald voetbal maar doorgaan. BAH KNVB!!!
Janneman schreef:De KNVB moest wel min of meer aangezien het afzeggingen regende van scheidsrechters die uit respect en een statement dit weekend niet wouden fluiten. Uiteindelijk had de KNVB niets moeten doen dan waren de scheidsrechters weggebleven en konden de teams zelf voelen hoe het is!
Ebiede schreef:Dat was misschien nog beter geweest.
Hinkelpikke schreef:Jij schaart Cambuur nog altijd onder het Amateurvoetbal?
Friez schreef:
Ze zijn goed opweg om op alle gebieden duidelijk de beste amateurclub van Friesland te worden dus.
Ebiede schreef:Friez schreef:
Ze zijn goed opweg om op alle gebieden duidelijk de beste amateurclub van Friesland te worden dus.
Allemaal leuk en aardig maar de sympathie die clubs als Harkema en vv Sneek in de regio hebben zullen ze nooit krijgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten