Ebiede schreef:09-09-2017 0m 15:00: Workum 1 (3de kl) - Hielpen 1 (5de kl).
Als jij deze wedstrijd hebt gefloten dan moet je jezelf kapot schamen voor de rode kaart die je aan de speler van Hielpen hebt gegeven en de gevolgen daarvan.. Ik stond langs de lijn, je hebt de overtreding nimmer gezien, je bent afgegaan op het roepen van de oud-scheidsrechter die langs de kant stond. Daarnaast heb je verklaard dat de speler de jongen voor het hoofd heeft geschopt (terwijl je dat zelf nimmer hebt gezien).
Zelfs speler Workum verklaart dat er niets aan de hand was in een verklaring naar de knvb, maar jij en de bond hebben een jongen geschorst voor 8 maanden! Klasse hoor!
Ten eerste, ga ik de discussie niet met je aan. Ik heb de overtreding waargenomen en deze met rood bestraft. Dat ik op roepen vanaf de zijkant afgegaan ben is onzin want als je goed had opgelet heb ik een gehoorbeperking en heb ik dat nooit kunnen horen.
Ten tweede, als ik met alle gekleurde brillen rekening moet houden blijf ik aan de gang en daar begin ik niet aan. Dus droom lekker verder of wordt zelf scheidsrechter.