Jong Ajax - Jong Feyenoord: dit is toch niet normaal

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Jong Ajax - Jong Feyenoord: dit is toch niet normaal

Bericht door camataru »

Ajax-fans mishandelen Feyenoorders

Voor en na de competitiewedstrijd op de Toekomst tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord hebben zich donderdagavond ernstige ongeregeldheden voorgedaan.
Na afloop van het duel -door Ajax met 3 1 gewonnen en bijgewoond door 3500 toeschouwers- bestormden Ajax-fans het veld en hebben de Chileense speler Jorge Acuna van Feyenoord verwond. Hij moest per ambulance naar het ziekenhuis worden afgevoerd voor controle. Hij had klachten aan hoofd, nek en ribben.
Ook andere spelers liepen rake klappen op, onder wie Van Persie, De Nooijer en Lazovic. Mario Been, de coach van Jong Feyenoord, werd met een mes bedreigd.

<knip> Want de rest is op verschillende sites wel te lezen
DIT IS TOCH WERKELIJK ABSURT VOOR WOORDEN RONDUIT SCHANDALIG WAT HIER IS GEBEURD WAAR GAAT DIT IN HEMELSNAAM NAAR TOE STELLETJE KLOOTZAKKEN

Voor mensen die verzot zijn op een bronvermelding hier komt hij.
http://www.at5.nl/
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Tsjonge.
1. Verkeerde subforum
2. Veel te veel hoofdletters
3. Letterlijk kopie van een andere site
4. Geen quote gebruikt
5. Nog een bericht in plaats van het vorige wijzigen
Leren sommigen van jullie het dan nooit?

Ontopic: tsja. Gruwelijk. Drie jaar de bak in, pik eraf, TBS en een SV voor het leven. Wat een stelletje godvergeten eikels.
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

Vincent schreef:Tsjonge.
1. Verkeerde subforum
2. Veel te veel hoofdletters
3. Letterlijk kopie van een andere site
4. Geen quote gebruikt
5. Nog een bericht in plaats van het vorige wijzigen
Leren sommigen van jullie het dan nooit?
Boeit het?

Ik vind het ronduit schandalig. Ik vind het sowieso al oerstom iemand het ziekenhuis in te slaan of zelfs maar te slaan (Cross heeft me dat niet in dank afgenomen ;)). Maar om de mensen te slaan die je vermaken is wel overdreven dom. Voetbal is en blijft een sport die is uitgevonden om mensen te vermaken, dan is het toch stom om je "entertainers" letterlijk het ziekenhuis in te slaan.

Van mij mogen ze zulke mensen direct kruisigen (en ik had een hekel aan geweld :?: ). Wie gaat er nou iemand bedreigen met een mes.. En nu ga ik stoppen alvorens ik een scheldkannonade ga posten.
wie dit leest, is niet blind
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Harm Jan schreef:Boeit het?
Ja dus. Als wij niet af en toe nog een beetje boos kijken vergaat het forum binnen de kortste keren. Het forum is uitgevonden om mensen te vermaken, wie zich niet een beetje fatsoenlijk kan gedragen is wel overdreven dom. Tis al een paar keer bijna ontspoord en verschillende wél gerespecteerde leden hebben zich al meermalen kritisch uitgelaten. En naar wat ik van mijn collega's heb begrepen moet jij ook uitkijken. Oh wacht, wat zie ik daar voor geels.
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Verschrikkelijk wat er gebeurd is. Dat er zelfs al voor een wedstrijd tussen de reservespelers van bepaalde clubs een hele politiemacht moet worden ingezet.

Dit soort lui moeten echt levenslang worden opgesloten maar jammer genoeg zullen ze er wel met een taakstraf van een paar uur onderuit komen. Zo werkt het nu eenmaal...
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Voor dit onderwerp kun je beter terecht in het Jong-Heerenveen topic. Beide clubs zijn rechtstreekse concurrenten voor het kampioenschap. Vandaar dat dit onderwerp al uitvoerig is besproken aldaar. Het is te vinden bij "Wedstrijden."
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Hmm, het lijkt mij juist wel een goed idee om voetbal en dit soort acties gescheiden houden. Laten we in het JH-topic maar over het spelletje praten en dit topic even gebruiken om stoom af te blazen, dan zakt het ook vanzelf wel weer weg..
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

Vincent schreef: Ja dus. Als wij niet af en toe nog een beetje boos kijken vergaat het forum binnen de kortste keren. Het forum is uitgevonden om mensen te vermaken, wie zich niet een beetje fatsoenlijk kan gedragen is wel overdreven dom.
Hoezo provocerend?
wie dit leest, is niet blind
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Valt wel mee toch? Eerder kopiërend...
HermaN AFCA
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 17-02-2003 21:45
Locatie: Dokkum

Bericht door HermaN AFCA »

Geen huldiging Ajax op Leidseplein

De gemeente zet een streep door een eventuele huldiging van Ajax zondag op het Leidseplein. De rellen zijn voor de gemeente aanleiding om de voetbalclub geen huldigingsfeest aan te bieden.
"Het is een schande dat dit is gebeurd", zei loco-burgemeester Van der Horst. "Het is nu volstrekt ongepast om op kosten van de gemeente feest te gaan vieren op het Leidseplein."
Ajax kan zondag kampioen worden als het zelf wint van RBC en PSV van NEC verliest. Als PSV gelijkspeelt of wint, kan Ajax kampioen worden op 25 april of 2 mei. Of de huldiging dan wel doorgaat, weet de gemeente nog niet
Bedankt! :evil:
0-3
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Op ajaxtalk.nl vond ik de volgende uitspraken:
Trouwens er komt ook nog een Amstel Malt cup aan Jong Feyenoord- Jong Ajaks ik weet niet waar dat gespeelt gaat worden maar als ik zo is rond kijk op allerlei Feyenoord site waar ze wat fanantiek zijn word nu al over zware wraak gepraat..
Op feyenoordnet.nl dreigen hooligans met wraak door een keer naar een training van Ajax te gaan als er geen politie is, ze zeggen dat er nu oorlog is uitgebroken ...
Wat een tering honden die Joden...
Steun uit Utrecht, wat ons betreft reizen we zondag massaal af naar Jeruzeldam-RBC
Dit kan Ajaks nog wel is heel duur komen te staan
Ik ben bang dat dit wel eens heel erg uit de hand kan lopen. Feyenoord 'supporters' roepen om wraak, maar wie zal daar de dupe van worden? spelers? supporters? er wordt op ajaxtalk.nl voor een herhaling van de rellen in Beverwijk. laten we hopen dat het niet zover komt.


[offtopic] dit vond ik ook op het forum:
Even tussendoor. Weet iemand wat Sibon bij deze wedstrijd moest? Gewoon een potje voetbal kijken?
wat moeten we daarvan denken? [/offtopic]
Ladies and gentleman: We've got him!
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Tjongejonge, laten we dan maar dat weiland bij Beverwijk ter beschikking stellen zodat het tuig elkaar daar lekker weer kan gaan afmaken. Hebben de echte supporters er tenminste geen last van.

Even tussendoor. Weet iemand wat Sibon bij deze wedstrijd moest? Gewoon een potje voetbal kijken?
Misschien spioneren voor Jong Heerenveen?
Tja....
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

casparD schreef:Op ajaxtalk.nl vond ik de volgende uitspraken:
Trouwens er komt ook nog een Amstel Malt cup aan Jong Feyenoord- Jong Ajaks ik weet niet waar dat gespeelt gaat worden maar als ik zo is rond kijk op allerlei Feyenoord site waar ze wat fanantiek zijn word nu al over zware wraak gepraat..
Kerkrade als ik me niet vergis.
wie dit leest, is niet blind
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Harm Jan schreef:
Kerkrade als ik me niet vergis.
klopt ... ik verwacht dat daar flink wat beveiliging wordt ingezet
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Ik verwacht dat de wedstrijd vlotjes verboden wordt.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Die wedstrijd in Kerkrade is tot nader orde uitgesteld, en ik vraag me af of die uberhaupt nog wel gespeeld gaat worden. Wie wil zo'n wedstrijd nou organiseren?
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Op een feyenoordforum zijn de bedrijgingen niet mis...:

http://feyenoord.messagebase.nl/showthr ... adid=15289
Ladies and gentleman: We've got him!
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Tjongejonge, als je leest wat er allemaal op dat Feyenoordforum staat.... Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een groot deel van de figuren die daarop post het eigenlijk best leuk vindt om nu eens lekker los te gaan (of er stoer over te praten als anderen dat doen).
Tja....
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

casparD schreef:Op een feyenoordforum zijn de bedrijgingen niet mis...:

http://feyenoord.messagebase.nl/showthr ... adid=15289
Het spijt me hoor, maar als ik dat zo lees denk ik, Rotterdam verdiend een nieuwe bom.
wie dit leest, is niet blind
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Rotterdam??? Amsterdam zul je bedoelen, hoe zou jij reageren als ze je spelers gaan slaan
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

Niet zo, van mij mogen ze al die rel schoppers (beide kampen dus) lynchen.
wie dit leest, is niet blind
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Het spijt me hoor, maar als ik dat zo lees denk ik, Rotterdam verdiend een nieuwe bom
Als je dat soort dingen uit je strot weet te krijgen, dan bewijs je maar al te duidelijk dat je van enig historisch besef geen enkele kaas gegeten hebt. Want wat is dit een schandalig grievende opmerking :urgs:
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

Arnoud schreef: Als je dat soort dingen uit je strot weet te krijgen, dan bewijs je maar al te duidelijk dat je van enig historisch besef geen enkele kaas gegeten hebt. Want wat is dit een schandalig grievende opmerking :urgs:
Mwah ik ben misschien wat direct in mijn opmerkingen, het zou kunnen dat ze daardoor verkeerd bij de ontvanger komen.
wie dit leest, is niet blind
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Op zich is het natuurlijk wel lullig voor de supporters die er niets mee te maken hebben.
Ze kunnen nu een huldiging op het Leidse wel op hun buik schrijven.
Op diverse jauden-websites (f-side.nl en vak410.nl) staan al diverse afkeurende boodschappen tegenover de daden van de "hooded-gangsters" :roll: .
Toch verbaasd ik me erover omdat ik bijna zeker weet dat dat spandoek dat er hing door 410-ers is gemaakt, en er waren ook zeker 410-ers bij de "pitch invasion"aanwezig.
Maar iig wel goed dat de amsterdamse fans op deze manier melden dat ze er niets mee te maken hebben en het af keuren... het had ook anders gekund namelijk

Jorien van der Herik laat overigens weten dat Feyenoord (alle elftallen) nooit meer op de toekomst zal spelen, behalve als er van te voren aangetoond kan worden dat er voldoende veiligheids maatregelen genomen worden.
Ik zet mijn vraagtekens bij de integeriteit van de politie amsterdam-amstelland, mede doordat dit niet de eerste keer is dat ze tegen beter weten in te soft optreden


PS:
Harm Jan, laat je ff controleren...
tic.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Luna schreef: Maar iig wel goed dat de amsterdamse fans op deze manier melden dat ze er niets mee te maken hebben en het af keuren...
Ik heb inderdaad ook geruchten gehoord dat het om fans van Brondby ging :blbl: :blbl:
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Harm Jan schreef: Het spijt me hoor, maar als ik dat zo lees denk ik, Rotterdam verdiend een nieuwe bom.
Dus jij vindt dat Rotterdam een nieuwe bom verdient omdat de Feyenoordsupporters hartstikke kwaad zijn over wat enkele idioten hun Jong Feyenoord spelers aangericht hebben??
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Mijn bescheiden mening: de KNVB moet nu maar eens hard optreden.
Gooi alle jeugdteams uit de competitie en het eerste, 20 punten aftrek in de HC eredivisie. Weten die zogenaamde fans dat ze dit nooit meer moeten doen, en natuurlijk de daders opsporen en een levenslange meldings plicht vanwege het stadion verbod.

Laat dit tevens een les zijn voor de nieuwe zogenaamde hooligans, dat ze met dit stoere gedrag niet alleen andere mensen schaden, maar vooral hun club.
We're still a bunch of tough bastards.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Off-topc: Allereert Jelle, alvast gefeliciteerd.

Jelle E schreef:Mijn bescheiden mening: de KNVB moet nu maar eens hard optreden.
Gooi alle jeugdteams uit de competitie en het eerste, 20 punten aftrek in de HC eredivisie.
Beetje driest. Op die manier pak je veel meer dan Ajax alleen. Want wat krijg je dan, clubs willen hun punten terug wegens een eventueel verloren wedstrijd tegen Ajax gedurende de competitie. Op die manier heb je iedereen op de kast en daar zit ook niemand op te wachten. Ik ben er niet voor om clubs uit competitie te halen. Puntenaftrek voor het eerste team van Ajax is bij mij ook geen optie. Daarmee doe je de spelers tekort die part noch deel hebben aan alles. De schuldigen zijn de misdadigers die het op hun geweten hebben en de Ajax als organiserende club. Wie het in zijn hoofd heeft gehaald die wedstrijd op "de Toekomst" te laten spelen zal verantwoording moeten geven. Die naam van het trainingscomplex blijkt hoe langer hoe meer tegen ze te werken. Als het fout gaat aldaar wat moet je dan nog denken van de Toekomst...


Weten die zogenaamde fans dat ze dit nooit meer moeten doen, en natuurlijk de daders opsporen en een levenslange meldings plicht vanwege het stadion verbod.
Ik ben benieuwd of er nu mensen bereid zijn namen te noemen. Ik ben me bewust dat die woorden tegen me gebruikt zullen worden met "Zwolle" in het achterhoofd. We kunnen hier verontwaardigd zijn, maar het lijkt zo wat schijnheilig.



Nog iets opvallends. Ik zag dit bericht op Feyenoordnet.nl. Het stond een dag eerder in de Telegraaf:
Kesler gelooft in oplossing samen met politiek
[ Telegraaf ]


Directeur betaald voetbal Henk Kesler gelooft dat hij samen met de politiek een oplossing kan vinden voor de doorberekening van kosten van politie-inzet bij wedstrijden in het professionele voetbal. "We komen er wel uit" , zei hij woensdagavond, tijdens een bijeenkomst in perscentrum Nieuwspoort in Den Haag.

Over de door minister van Binnenlandse Zaken Remkes aangewakkerde discussie maakt Kesler zich geen overdreven zorgen. "Ik maak nu zeven jaar overleg met de overheid mee en ik moet zeggen dat we vorderingen maken. Daarom denk ik dat we er over dit thema ook wel uitkomen. De wanordelijkheden worden minder, het aantal ongeregeldheden neemt af. We gaan de goede kant op."

Opnieuw pleitte Kesler voor een "dader-gerichte-aanpak". De Enschedeëer: "De criminele activiteiten binnen de stadions worden voornamelijk gepleegd door types die dat daarbuiten ook doen. Als deze mensen met een lik-op-stuk-beleid worden aangepakt, ben ik er van overtuigd dat de kosten van politie-inzet bij onze wedstrijden tenminste met de helft kan worden teruggebracht."

Michael van Praag, voormalig voorzitter van Ajax en in meerdere (internationale) functies verantwoordelijk voor supportersbeleid, pleitte tijdens de bijeenkomst opnieuw voor de voetbalwet. "Kijk naar Engeland. Geen hekken rond het veld. Wie de regels overtreedt weet dat hij zwaar wordt gestraft. Het werkt."

Kesler zit op dezelfde lijn. Of de wet er daadwerkelijk nog eens komt, daarover liet hij zich niet uit. "Wel weet ik dat de clubs de zaken qua veiligheid strak organiseren. Eigenlijk zijn we aanbeland bij de grens; we kunnen volgens de huidige regels niet nog meer doen. Dan praat je over bevoegdheden. Ik denk dat we de politiek er van kunnen overtuigen dat wij momenteel doen wat binnen onze mogelijkheden ligt. Nog meer is een kwestie van bevoegdheden. In de huidige situatie zitten we aan het maximum."
Kesler. Dat is diezelfde meneer die Van den Herik beticht zijn zaakjes niet voor elkaar te hebben door te zeggen dat ze daar ook de wedstrijden op Varkenoord spelen. VDH zegt terecht voor die woorden zijn neus op te halen aangezien ze de toppers bij de buren van Excelsior spelen, binnen de hekken dus. Dan kun je wel gaan zitten blaten over strenge maatregelen, en je daarmee spiegelen aan Engeland, dan wil ik hem wel eens uitdagen om die regels in Amsterdam in praktijk te brengen met gisteren als testcase. Laat ze maar eens hun best doen namen te vinden bij de poppetjes die zich misdragen hebben. Wat mij betreft mag Van Praag een lichtend voorbeeld zijn voor heel Nederland. Als het hem lukt, hulde. Zo niet, hou dan je bek!


Het incident is overigens grondig voorbereid, zoals AT5 opmaakt uit de gebeurtenissen...
Actie Ajax-fans lijkt voorbereid

De ongeregeldheden donderdagavond lijken te zijn voorbereid. Vlak voor het einde ging een groep fans voor een aanwezige camera van AT5 staan en werd er een pet voor de lens gehouden.
Ook Feyenoord-speler Robin van Persie zei op Radio Rijnmond dat hij dacht aan een georganiseerde actie.
"Vlak voor het einde zag ik die jongens al een beetje organiseren. Toen de scheids floot kwamen ze van links, van rechts, van achter en van voor. Ze moesten vooral mij hebben. Ik ben een voetballer. Ik heb geen hekel aan die mensen. Maar als ze zo reageren komt dat gevoel wel een beetje."

RTV Noord-Holland heeft een geluidsreportage van de rellen online staan.
link
Gesprek met John van 't Schip.
John had een voorgevoel
Gesprek met Mario Been.
Burgemeester Nawijn van Ouder-Amstel over de rellen.


RTV Rijnmond heeft videobeelden online staan.
link


De meest treurige mededeling kwam van Ajax directeur Van Eijden. Ik neem aan dat hij deze uitspraak deed volgens eigen waarnemingen.
,,Morgen zullen wij ons beraden over passende maatregelen want dit kunnen wij natuurlijk niet zomaar over ons heen laten gaan. Het is triest te zien dat sommige figuren die normaal gesproken als gesprekspartners namens de fans met ons spreken nu ook de leiding hadden"

Van f-side.nl
Wéér uit!!!!
Harm Jan
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 06-06-2003 15:13
Locatie: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!
Contacteer:

Bericht door Harm Jan »

Noukske schreef: Dus jij vindt dat Rotterdam een nieuwe bom verdient omdat de Feyenoordsupporters hartstikke kwaad zijn over wat enkele idioten hun Jong Feyenoord spelers aangericht hebben??
Ja. :mrgreen:
wie dit leest, is niet blind
MannusD
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07
Locatie: Apeldoorn

Bericht door MannusD »

Van http://www.ajaxfotoside.nl
Persbericht - 16 april 2004

De F-side keurt de gebeurtenissen na afloop van de wedstrijd Jong Ajax - Jong feijenoord af.


De F-SIDE heeft als code dat spelers met rust gelaten worden, rond de wedstrijden en als privé-persoon. Helaas wordt deze code blijkbaar niet meer door andere groeperingen nageleefd. De F-SIDE betreurt dit. Het overtreden van codes is ongepast en schaadt onschuldige personen. Dit had niet mogen gebeuren. Wij zullen waar mogelijk de betrokken personen benaderen en ons standpunt duidelijk maken.


De spelers van feijenoord zijn onterecht de dupe geworden van de haat die al jaren leeft onder een deel van de aanhang van beide clubs. In het verleden is dit meerdere malen andersom geweest.


Deze haat is afgelopen wedstrijd van feijenoord-Ajax in rotterdam nogmaals aangewakkerd door de opstelling van feijenoord en de gemeente rotterdam. Dit is echter geen legitieme reden voor dit soort excessen.


DE F-SIDE


N.B.: Dit is de enige reactie die wordt afgegeven.


Na dit gelezen te hebben dacht ik van de meeste ajaxsupporters kunnen hier natuurlijk niks aan doen. En de F-side wordt er op aangekeken en heeft er dus blijkbaar niks mee te maken. Ze keuren het ook allemaal af hardstikke goed natuurlijk.
Maar dan ga ik die fotos bekijken en wat zie ik zijn alle gezichten onherkenbaar gemaakt. Als je het dan ook afkeurt en wilt dat die gasten worden aangepakt laat dan de fotos gewoon zoals ze zijn!! Want zo worden die gasten die het allemaal verzieken natuurlijk nooit gepakt.
Plaats reactie