Ondertussen ergens in Twente...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Skopperij
Forumicoon

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Bericht door Skopperij »

Met 1-0 win je ook. De vastberadenheid van Twente tegen Bursaspor is een kwaliteit die ik bij Ajax en PSV maar moeilijk kan ontdekken.
Tukkers Delight
Wereldspeler

Bericht door Tukkers Delight »

Skopperij schreef:Met 1-0 win je ook. De vastberadenheid van Twente tegen Bursaspor is een kwaliteit die ik bij Ajax en PSV maar moeilijk kan ontdekken.
Ik hoop het, vooralsnog zou ik met voorronde CL al erg gelukkig zijn. Belangrijker is nog dat het weer leuk is om naar wedstrijden van Twente te kijken.
Closing The Gap
Tukkers Delight
Wereldspeler

Twente koopt (misschien) een 2e stadion:
FBK-stadion mogelijk in handen van FC Twente

vrijdag 14 september 2012 | 10:08

HENGELO - Het FBK-stadion in Hengelo komt mogelijk in handen van buurman FC Twente. In het kader van de nieuwe bezuinigingsronde - waarbij ook 45 ambtenaren gedwongen ontslag boven het hoofd hangt - wil de gemeente Hengelo af van exploitatie en beheer van het atletiekstadion.

De gemeente denkt daarmee twee ton per jaar te kunnen besparen. Volgens wethouder Erik Lievers (sport) is FC Twente wel geïnteresseerd in overname van het stadion naast haar trainingscomplex. Voorwaarde is dat er ruimte blijft voor de jaarlijkse FBK-Games en atletiekvereniging MPM.

bron: TC Tubantia
Closing The Gap
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Eerste helft even gekeken van HIF-Twente, nog steeds mensen die Douglas Oranje-waardig vinden? Wat een prutser zeg!
SCH
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Dit zou dan de best voetballende ploeg van Nederland moeten zijn, nou daar was in de wedstrijden tegen VVV, ons en Ajax al bijzonder weinig van te merken en ook vanavond is het werkelijk bedroevend als ik het commentaar van de heren in de studio hoor (heb zelf nog niets gezien). en als je de score ziet kan het ook niets anders dan bedroevend zijn wat ze laten zien. Geeft wel aan dat die 18 uit zes, behaald tegen matig tegenstanders (ja, wij ook) een enorm vertekend beeld weergaf. Zijn ze overschat?, Boyata, Rosales, Wisgerhof, Brama, Castaignos, Braafheid etc. is middelmaat als je het mij vraagt , maar daar staat weer een aardig rijtje goeie spelers (zeker voor Nederlandse begrippen tegenover). Of haalt McClaren er niet het optimale uit momenteel? Je kunt in ieder geval stellen dat hij totaal geen verbetering heeft gebracht na het ontslag van Adriuaanse. Nog steeds blij met McClaren TD?
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Tegen Hannover speelden ze gewoon goed hoor, en ook tegen ons vond ik ze zeker niet slecht spelen. Maar hoe ze nu staan te ballen slaat echt nergens op. Maar McClaren neemt de EL toch wel vaker niet serieus? :wink:

Edit: Zul je altijd zien, komen ze alsnog op gelijke hoogte :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Tukkers Delight
Wereldspeler

Een verhaal dat dankzij de media zijn eigen leven is gaan leiden, McClaren gaf op advies van de medische staf destijds tegen Schalke 2 spelers een helft rust, met deze spelers (dus in de sterkste opstelling) werd in de 2e helft de wedstrijd verloren, vervolgens wordt McClaren, vooral door Derksen (die niet eens weet of Rosales als links- of rechtsback speelt) geroepen dat McClaren een b-team heeft opgesteld en de rest van 'voetbal minnend' Nederland praat hem vervolgens na. Wanneer hij dit had geroepen na de uitwedstrijd tegen Wisla onder Adriaanse had hij een punt gehad, nu niet.

Gisteren werd er een dramatisch eerste uur gespeeld, nadat McClaren de boel omgooide werd er nog wel redelijk gevoetbald en had er zelfs gewonnen kunnen (of moeten) worden. Ik weet niet wat de oorzaak is, geweldige wedstrijden tegen Groningen, Bursaspor en Hannover worden afgewisseld met dramatische potten tegen Ajax, Heerenveen, VVV en Helsingborg, het is nog niet eens de tactiek of de opstelling die niet klopt maar de uitvoering, zelfs Tadic was gisteren nergens te bekennen.

Met het wegvallen van Fer en Bjelland lijkt het team een leider of inspirator in het veld te missen, ook Bulykin had in dat opzicht belangrijk kunnen zijn, daarnaast wordt het een keer tijd dat de kansen beter afgemaakt worden en dat er van achteruit meer voetbal komt. Wisgerhof is in dat opzicht desastreus en werd gisteren terecht buiten de basis gelaten maar Boyata bakte er ook helemaal niets van, de invalbeurt van Bengtsson was een lichtpuntje, misschien dat hij maar eens een echte kans moet krijgen.

Vooralsnog krijgt McClaren van mij het voordeel van de twijfel, vorig seizoen werd hij met de erfenis van Adriaanse opgescheept die een conditioneel waardeloos elftal en een onevenwichtige selectie achterliet, dit seizoen heeft hij zelf de voorbereiding gedaan en zich met het transferbeleid kunnen bemoeien. Aan de andere kant zitten we nog in de beker, staan we bovenaan in de competitie en zijn we ongeslagen in de Europa League, dus waar hebben we het eigenlijk over?
Closing The Gap
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Is het de bedoeling dat Tadic op rechts blijft staan?
Tukkers Delight
Wereldspeler

Skopperij schreef:Is het de bedoeling dat Tadic op rechts blijft staan?
Zolang Chadli speelt zal Tadic niet op links komen te spelen dus ik vermoed van wel. Persoonlijk vind ik Tadic voor een buitenspeler snelheid tekort komen, ik zie hem liever op 10, daar komen zijn kwaliteiten veel beter uit de verf, daarmee creëer je alleen weer een probleem op rechts, misschien dat Gutiérrez of desnoods Cabral of Gyasi die rol zouden kunnen invullen?
Closing The Gap
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Wel zonde. Tadic is een fenomenale speler, maar niet aan de rechterkant. Op het middenveld hebben jullie al zoveel spelers. Eigenlijk had je voor minder geld beter Narsingh naar Twente kunnen halen.
Tukkers Delight
Wereldspeler

6 goals en 11 assists dit seizoen vanaf rechts dan kun je toch moeilijk volhouden dat hij daar niet rendeert? Zelf denk ik dat hij op 10 nog bepalender kan zijn.
Closing The Gap
rust
Basisspeler

Bericht door rust »

Beste TD,

Vraagje uit nieuwsgierigheid: Je hebt al flink wat posts hier op Heerenveenforum. Ben je je eigen clubje ook zo fanatiek aan het promoten op fora van andere voetbalclubs?? Zo ja, waarom? Zo niet, waarom dan juist op een Heerenveen-forum?
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

rust schreef:Beste TD,

Vraagje uit nieuwsgierigheid: Je hebt al flink wat posts hier op Heerenveenforum. Ben je je eigen clubje ook zo fanatiek aan het promoten op fora van andere voetbalclubs?? Zo ja, waarom? Zo niet, waarom dan juist op een Heerenveen-forum?
Ik denk alleen hier, want Tukkers Delight is een beetje anti Heerenveen. Dat laat hij niet zo erg hier blijken, maar wel op o.a. Voetbalzone.
Tukkers Delight
Wereldspeler

rust schreef:Beste TD,

Nee, alleen hier, beschouw dat maar als een compliment. Ik vind het niveau hier hoog in tegenstelling tot al die .netwerk forums waar ik wel eens mee lees maar nooit post (ook niet op voetbalzone trouwens zoals hierboven gesuggereerd wordt) en het kan geen kwaad om ook eens andere meningen over je favoriete club te lezen en je eigen mening daardoor bij te stellen :mrgreen:
Closing The Gap
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Hij is mijn inziens zo kritiek-loos naar zijn eigen club en probeert elke banaan recht te lullen. Dat lijkt mij niet een goede manier van je club volgen. Maar dat is een andere discussie.
SCH
Tukkers Delight
Wereldspeler

Ik ben hier mede om kritiek te weerleggen en te nuanceren, wanneer ik kritiek heb op Twente zal ik dat op ons eigen forum posten, logisch toch? Of had je verwacht dat ik op dit forum mijn eigen club ga afbranden?

Neemt niet weg dat ik best van standpunt kan veranderen als jullie mij weten te overtuigen en ik zal wanneer jullie kritiek op mijn club terecht is dit ook toegeven.
Closing The Gap
Wizard
Beheerder

Bericht door Wizard »

Tukkers Delight schreef:Ik ben hier mede om kritiek te weerleggen en te nuanceren, wanneer ik kritiek heb op Twente zal ik dat op ons eigen forum posten, logisch toch? Of had je verwacht dat ik op dit forum mijn eigen club ga afbranden?
Neemt niet weg dat ik best van standpunt kan veranderen als jullie mij weten te overtuigen en ik zal wanneer jullie kritiek op mijn club terecht is dit ook toegeven.
We vragen je uiteraard niet om je eigen club af te branden, want daar is een forum als dit niet voor bedoeld. Het is bedoeld om discussies te openen welke ontstaan door verschillende zienswijzes. Wanneer je dan elke keer je club verdedigt, verlies je mijns inziens alle realiteit en dus respect van de leden hier. Zodoende dood je de discussie en daarmee ook het niveau. Omdat je Twente-fan bent, weten we dat je achter je club staat; dat hoef je dan niet meer zo evident te etaleren.
Het zou je juist erg sieren wanneer je de discussies op een realistische manier tegemoet gaat. Juist met jouw achtergrond zou je dan het niveau van dit forum kunnen verhogen ipv te mitigeren door elke rode banaan recht proberen te lullen.
Tukkers Delight
Wereldspeler

Dat ik de indruk wek elke banaan recht te lullen komt (denk ik) omdat ik de onzin in sommige berichten hier probeer te nuanceren, ik kan me goed voorstellen dat dit dan zo overkomt, daarbij reageer ik voor 90% op berichten van anderen, wanneer de discussies te fel worden of in het verkeerde topic plaatsvinden is er altijd wel een moderator in de buurt om de discussie af te kappen.

Je opmerkingen zal ik in elk geval ter harte nemen en ik ga proberen ze in het vervolg ook in de praktijk toe te passen.
Closing The Gap
Wizard
Beheerder

Bericht door Wizard »

Tukkers Delight schreef: ik ga proberen ze in het vervolg ook in de praktijk toe te passen.
Top. Wat mij betreft post je alles wat met Twente te maken heeft in het twente topic en lever je je eigen constructieve bijdrage in de andere topics zonder daarbij Twente aan te halen. Op die manier kunnen we het plafond van dit forum weer een metertje omhoog duwen.
Cold Kees
Jeugdspeler

Bericht door Cold Kees »

Ik wil toch een lans breken voor TD, terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoeft, kan zichzelf prima redden.
Ik lees al tijden mee op dit forum (en alle andere fora) en zie dus ook veel bijdragen van TD hier.
Ook zijn reacties op het Twente forum lees ik uiteraard.

Ik vind hem een genuanceerde poster, die wel erg fanatiek mijn club steunt, maar neem hem dat eens kwalijk.

TD ik mag je stukjes graag lezen, zou willen dat op het Twente forum iedereen op deze wijze zou posten.
Dus post lekker door.

gr. Cold Kees
gwgwgw
Invaller

Bericht door gwgwgw »

Of had je verwacht dat ik op dit forum mijn eigen club ga afbranden?[
Wat kom je dan doen? Je eigen club verheerlijken en kritiek spuwen op onze club. Ooit al iets positiefs gezegd over onze club?

Vraag me af hoeveel forumgebruikers er bijvoorbeeld op fctwente.net er zitten te wachten op heerenveen posters die 0,0 positiefs over twente te vertellen hebben en alles rondom onze club recht proberen te praten. Ik denk dat 99% daar ook niet op zit te wachten. Dat je in het twente topic e.e.a. recht wil zetten kan ik nog inkomen, maar in de "heerenveen" topics" niet.

Ik lees vaak op forums van andere clubs (ook op fctwente.net), maar ga me daar echt niet aanmelden aangezien je na kunt gaan dat dit bij een groot deel irritaties oproept. Zeker als het bij die club wat minder gaat. Wie zit er dan nog te wachten op een betweterige supporter van een andere club (waar het heel toevallig wel goed gaat...).

Waar supporters van de verschillende clubs met elkaar willen discuseren, zijn toch andere forum voor? Voetbalzone, voetbalprimeur, soccerquest enz.)

Nog een paar posters van andere clubs erbij en ook op deze site hangt dan binnen de korste keren een voetbalzone gehalte/niveau.

* ps. voor dat de moraalridders er hiermee komen. Ik snap dat dit een openbaar forum is, maar dit is alleen mijn mening.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

TD heeft hier wat dat betreft niks te zoeken. Hij discussieert ook helemaal niet, hij komt hier alleen melden hoe geweldig het allemaal is bij FC Twente. Op een discussieforum hoort geen ruimte te zijn voor pure propaganda. Ik lees het al niet meer en reageren is al helemaal niet meer nodig.
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Kom op heren.
Ook supporters van andere clubs zijn hier best welkom zolang dat gepaard met enig elementaire eerbied en respect voor onze club. TD schiet af en toe wel eens wat off-topic door in zijn liefde voor zijn club, en dat kan, toegegeven, wel eens irritant zijn, het afkraken van onze club hoort niet echt tot zijn repertoire. Dit tegenstelling tot enkele anderen op het forum die wel claimen supporter van onze club te zijn.
Overigens heeft iedereen de mogelijkheid hier op het forum een ander als "vijand" aan te merken. Daarmee worden de berichten van de betreffende poster ingevouwen en hoef je ze ook niet meer te lezen. Zo simpel is het.
Voor de rest is deze discussie daarmee in dit topic gesloten.
In het forum topic mag het eventueel verder.
Cold Kees
Jeugdspeler

Bericht door Cold Kees »

Ik begrijp echt helemaal niets van bovenstaande reacties. Je maakt op de Heerenveen site een topic over Twente. Let op - specifiek over FC Twente ! Ga er dan ook vanuit dat daar Twente supporters posten.

Toch vreemd dat dat dan niet geaccepteerd wordt.
Wat wil je horen dan ? Dat Heerenveen zo'n fantastische club is ?

Ok bij deze dan. Ik vind als FC Twente supporter SC Heerenveen een fantastische club.
Leuk publiek, prachtig stadion, mooie sfeer, veel traditie, leuke spelers, goede trainer.

Ben sinds 1969 fanatiek supporter van onze FC. Heerenveen bestond toen helemaal nog niet. Of beter gezegd, deed er niet toe. Tweede, derde of vierde divisie. Zelf was ik oa. bij de legendarische wedstrijden tegen Juventes aanwezig. Mijn club was toen echt top, ook Europees, alhoewel nu niemand onder de 40 dat meer weet. Na de jaren zeventig zakte mijn club weg. Heerenveen timmerde aan de hand van Riemer van de Veld flink aan de weg. Wat was ik jaloers, echt jaloers, maar tevens had ik veel respect voor de opmars van jullie club. Waarom kon dat niet bij ons ?

Jaren later stond ik bij ons stadhuis, faillissement stond voor de deur. De teloorgang van een topclub.
We demonstreerden voor een lening. Heerenveen was top, met prachtige voetballers, wij failliet.

Inmiddels zijn de rollen compleet omgedraaid, niet mijn werk, maar ik ben er wel ongelooflijk trots op.
Mijn club is een topclub geworden, zelfs nog groter dan in de jaren zeventig. Wat zeg ik, veeeeeeeeeel groter.
Ik zit iedere wedstrijd met trots en passie, emotie in het stadion. Van mij geen kwaad woord.

Ik ben nog steeds verbaasd over de machtswisseling, zou al mijn geld op Heerenveen gezet hebben als de nieuwe topclub.
Toch is het anders gelopen. Wij hebben op een onverklaarbare wijze jullie stokje overgenomen.

Als je dan een topic over mijn club op jullie site opent, sta dan niet verbaast als er wat trotse tukkers komen posten.
Het maakt de waardering voor jullie club echt niet minder.

gr. Cold Kees
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

Cold Kees, Tukkers Delight poste voorheen ook veel in andere topics en maakte er vaak, al zal hij wel ontkennen, er vaak een Twente vs scH discussie van. Dat irriteerde veel mensen hier en daarom kwam er uiteindelijk dit topic. Toch bleef TD ook veel in andere topics, op dezelfde manier als voorheen posten, vandaar dus reacties zoals bovenstaande. Van mijn part blijft ie lekker zo nu en dan posten op dit forum, in dit topic dan wel anderen. Persoonlijk heb ik me nooit zo aan TD geërgerd, maar kan me wel voorstellen dat hij bij vele anderen wel veel irritatie opwekte.
fcdinamo
Selectiespeler

Bericht door fcdinamo »

Cold Kees schreef:Ik begrijp echt helemaal niets van bovenstaande reacties. Je maakt op de Heerenveen site een topic over Twente. Let op - specifiek over FC Twente ! Ga er dan ook vanuit dat daar Twente supporters posten.
Nee hoor, gaat ook over Heracles Almelo. 8)
Dat in een heerlijke wedstrijd een puntje pakt tegen Ajax... :D
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
rust
Basisspeler

Bericht door rust »

Wel een mooi compliment dat TD juist hier bij het forum van onze club komt en niet op bijvoorbeeld het forum van Groningen, Utrecht of roda... Staan in het land dus nog bekend als tolerant en toegankelijk. Ik heb trouwens helemaal niet neiging om andere fora te lezen/ of te posten, hier zijn al genoeg verschillende meningen en personen om me genoeg te vermaken. De bijdrage van supporters van buitenaf zoals van td of van de groningenfans zijn vaak alleen om hun eigen clubje te verdedigen. Moet wel zeggen dat twente een goede selectie heeft maar die trainer haalt er lang niet alles uit. De punten hebben ze , maar het voetbal is niet om aan te zien. Vooral met Chadli en Tadic moet je er voetballend meer uit kunnen halen. Vorig jaar wisten ze niet eens boven ons te eindigen terwijl er veel meer geld te besteden is.
Wizard
Beheerder

Bericht door Wizard »

Cold Kees schreef: Toch vreemd dat dat dan niet geaccepteerd wordt.
Wat wil je horen dan ? Dat Heerenveen zo'n fantastische club is ?
gr. Cold Kees
Dat is 't issue niet.
Ik lees de posts juist van TD altijd met veel plezier tenzij hij er (weer) een SCH versus Twente vegelijking van maakt. Wanneer hij die vergelijking es in dit topic wil maken, mag dat wat mij betreft. Echter, liever niet in andere topics aangezien dat kwaad/jaloers bloed brengt. Je gaat op t twente forum toch ook niet vertellen hoe goed ajax wel niet bezig is.

Heb zelf veel respect voor Twente. Hoewel ik Munsterman geen sympathieke man vind, is hij wel op en top zakenman en tilt hij persoonlijk Twente naar hoger plafond. Mits ze blijven in- en verkopen als de afgelopen jaren zie ik Twente nog wel grotere stappen maken.

edit: goed ipv gaat
Laatst gewijzigd door Wizard op 22-10-2012 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Weer genoten van het wereldse voetbal van Twente afgelopen weekend.... Nee, ze komen nog flink wat te kort en die McClaren blijf ik een gigantische clown vinden. Omdat hij Engels spreekt, vindt de modale kijker het nog heel interessant klinken allemaal, maar als je er echt even naar luistert hoor je pas wat voor onzin hij uitkraamt.
Tukkers Delight
Wereldspeler

Dit topic schijnt inmiddels over mij of liever gezegd mijn postgedrag te gaan?

De kritiek van sommigen bevreemd mij enigszins, vooral omdat ik het laatste anderhalf jaar heb geprobeerd wat ingetogener te posten dan voorheen. Opvallend ook dat de meeste kritiek komt van leden die hier minder lang posten dan ik en vaak moeite lijken te hebben met begrijpend lezen, mijn berichten onjuist interpreteren of uit hun verband trekken maar vooral jammer omdat ik de indruk had in het verleden wel aan elke discussie deel te mogen nemen terwijl men mij nu het liefst lijkt te isoleren in dit topic, het is zelfs zover gekomen dat sommigen zich hier openlijk afvragen waarom ik niet gebanned wordt.

In het verleden heb ik hier vaak felle discussies gevoerd maar wel met respect voor elkaars standpunten, juist daarom kwam ik hier graag en ik vind het jammer dat dit langzaam verandert is. Voorlopig stop ik daarom met posten hier, ik beleef steeds minder plezier aan de vorm van discussiëren op dit forum en ik heb ook niet de indruk dat er nog veel mensen op mijn mening zitten te wachten.

Ik zal dit forum wel blijven volgen en misschien voel ik ooit weer eens de behoefte om zelf wat te posten, we'll see, vooralsnog farwol.
Closing The Gap
Plaats reactie