Wtf, hier was ik ook nog bij. Beetje chauffeur zijn voor wat opgeschoten jeugd van rond de 20 jaarxander schreef:FC Köln - Hannover 96; RheinEnergieStadion, Köln.

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Wtf, hier was ik ook nog bij. Beetje chauffeur zijn voor wat opgeschoten jeugd van rond de 20 jaarxander schreef:FC Köln - Hannover 96; RheinEnergieStadion, Köln.
Squerrel schreef: Wtf, hier was ik ook nog bij. Beetje chauffeur zijn voor wat opgeschoten jeugd van rond de 20 jaar
Volgens mij heb jij je destijds prima vermaakt, je had in ieder geval een mooie plek om alles te overzienSquerrel schreef: Wtf, hier was ik ook nog bij. Beetje chauffeur zijn voor wat opgeschoten jeugd van rond de 20 jaar
Ik weet niet of dit asociaal te noemen is, want volgens mij laten de meeste mensen zonder problemen anderen voor. Misschien zijn we eerder een ongeduldig volk.Fanatic 4-ever schreef:Die rij valt me in Duitsland ook altijd op (of eigenlijk overal ter wereld). Aan dat soort kleine dingen merk je heel erg wat voor een asociaal volk Nederlanders eigenlijk zijn.
In dit geval gaan mensen gewoon standaard netjes achter elkaar in een rij staan, waar hier mensen in een grote cirkel om de toonbank zich naar voren proberen te wurmen. Zijn nog tal van andere voorbeelden waar ter wereld, waar als je er bij stilstaat je toch echt tot de conclusie komt dat Nederlanders echt enorm asociaal zijn. Maar daar zal ik niet iedereen mee gaan vermoeien in dit topicSCHyperman schreef: Ik weet niet of dit asociaal te noemen is, want volgens mij laten de meeste mensen zonder problemen anderen voor. Misschien zijn we eerder een ongeduldig volk.
Aan de andere kant zijn Nederlanders wel weer heel erg stipt en netjes in het zich houden aan afspraken, op tijd komen, etc. Zo heeft elke cultuur weer z'n voor- en nadelen.Gekko schreef:Herkenbaar. Na buitenlandse vakanties moet ik altijd enorm wennen aan de Nederlandse horkerigheid, botheid en gebrek aan beschaving.
Haha de overtreffende trap van overdrijven!Gekko schreef:Herkenbaar. Na buitenlandse vakanties moet ik altijd enorm wennen aan de Nederlandse horkerigheid, botheid en gebrek aan beschaving.
Gekko schreef:Herkenbaar. Na buitenlandse vakanties moet ik altijd enorm wennen aan de Nederlandse horkerigheid, botheid en gebrek aan beschaving.
Inkoppertje voor onze Groningse forummers...Woonplaats: Heerenveen
Kijk alleen al naar hoe wij Nederlanders, en Friezen, ons op de weg en in het verkeer gedragen. We zijn met z'n allen een stel tokkies wat dat betreft. In een land als Duitsland gaat het er gewoon heel anders aan toe.Fanatic 4-ever schreef:Die rij valt me in Duitsland ook altijd op (of eigenlijk overal ter wereld). Aan dat soort kleine dingen merk je heel erg wat voor een asociaal volk Nederlanders eigenlijk zijn.
Es werden morgen rund 2.400 Lüttich-Fans in unserem Stadion erwartet. Etwa 1.000 Einzeltickets gibt es morgen ab 10 Uhr an den Tageskassen.
Verslag volgt dezer dagen.Die AWD-Arena wird gerade von der UEFA "umgebrandet". Morgen Abend heißt sie dann offiziell "Arena Hannover".