Ik gun het Fledderus wel dat die veel ellende over zich heen krijgt over de samenstelling van de selectie
Wat een engerd is dat zeg. Jammer dat hij Heerenveen op zijn CV heeft staan
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Feanfan 1 schreef:Laat het voor Heerenveen een waarschuwing zijn. Ik heb vaak genoeg gehoord "dat gebeurt ons niet"
Twente, Zwolle, Groningen en Heracles heeft niemand voor het seizoen aan zien komen en aan het einde zijn ze toch gedegradeerd. Sommigen keren na 1 jaar weer terug, maar NAC, Roda JC, ADO Den Haag bungelen al weer een paar jaar in de KKD
Ik weet wel waar Heerenveen zich op moet richten wat al jarenlang ons probleem is. Het maken van doelpunten.
Je moet een selectie hebben waarin spelers sowieso 60 doelpunten maken
Spits: 15 doelpunten
Rechtsbuiten en linksbuiten: Beide 8 doelpunten
De 10 positie: 12 doelpunten
De 6 en 8 positie: Beide 3
Verdedigers: Totaal 5
Wisselspelers: 8 tot 10 doelpunten
Statistieken van bovenstaande op de opstelling van gisteren
Spits: Van Hooijdonk 16 doelpunten
Rechtsbuiten en linksbuiten: Sarr/Sahraoui/Olsson 6 doelpunten
De 10 positie: Van Amersfoort 3 doelpunten
De 6 en 8 positie: Tahiri (1) en Haye (2) -- totaal 3 doelpunten
Verdedigers: Van Ewijk (5), Bochniewicz (1), Van Ottele (1), Kohlert (1) - Totaal 8 doelpunten
Wisselspelers: Kaib (1), Colassin (1)
Er zijn nog 3 wedstrijden, maar ik weet wel waar het probleem ligt. Op de vleugels en de 10 positie.
En hoe meer er gescoord wordt, hoe meer er gejuicht wordt, des te leuker het is om naar het stadion te gaan
En ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar die 1 miljoen voor Olsson en het salaris van Nunnely had ook anders besteedt kunnen worden
Stel: Van Hooijdonk was in februari zwaar geblesseerd geraakt. Dan hadden we nog nauwelijks een doelpunt meer gemaakt en hadden we 12 punten minder gepakt
Feanfan 1 schreef:PEC en Heracles vallen qua kilometers nog mee. Het hadden ook Willem II en MVV kunnen zijn (een van beide kan nog steeds)
Echter qua punten halen we maximaal 7 tegen PEC en Heracles
Tegen DKV en Groningen meestal meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten