Moderators: Beheerders, Fanmasters
Surhuisterveen schreef:Ik denk dat Ajax vorig seizoen dusdanig indruk gemaakt heeft dat dit bij de Uefa ook opgevallen is en Ajax daardoor ietwat bevoordeeld wordt.
Ze kregen nogal gemakkelijk vrije trappen op gevaarlijke plekken en elk kleinigheidje kregen ze mee.
Gelukkig voor Nederland zijn ze door. Alleen op voetballend gebied al zoveel beter dan die Grieken.
hhage schreef:Als het een beetje meezit heeft Nederland in de poulefase van de Europa league ook nog wel wat ijzers in het vuur. Dan hoeft Ajax dit jaar niet alleen de punten binnen te halen.
Kaz_SCH schreef:Tsja het is heel makkelijk om dan van watjes etc. te spreken. Maar Ajax, en in mindere mate PSV en AZ zorgen ervoor dat ook de rest van de Eredivisie iets hebben om voor te spelen: Europees voetbal.
Ik zie het probleem met het verplaatsen niet zo. Als zij het in Europa goed blijven doen is de kans ook groter dat wij een keer mee mogen doen.
Ik heb niks met Ajax, maar heb enorm van ze genoten afgelopen seizoen en hoop in Europa sowieso altijd dat elke Nederlandse club het goed doet.
Beetle schreef:Hoe haal je het als KNVB in je kop om die wedstrijd op zondag avond re zetten!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast