Moderators: Beheerders, Fanmasters
diepFries schreef:Dat Wizard vervolgens niet gewoon schrijft dat er mogelijk sprake is van 'belangen' rondom integratieproblematiek van met name Marokkaans-Nederlandse jongeren vind ik persoonlijk al kwalijker.
Ja, en dat bedoelde ik dan juist weer. Je impliceert zonder het beestje bij de naam te noemen. Mijns inziens is dat een onderdeel van het probleem en daardoor terecht dat er in de media vanuit die invalshoek extra aandacht aan 'Nouri' wordt/werd besteed.Wizard schreef:[...]
Volgens mij impliceer ik dat juist?
diepFries schreef:Je impliceert zonder het beestje bij de naam te noemen. Mijns inziens is dat een onderdeel van het probleem en daardoor terecht dat er in de media vanuit die invalshoek extra aandacht aan 'Nouri' wordt/werd besteed.
Ik zou bijna willen stellen, wie de schoen past...Wizard schreef:[...]
Ik snap je punt niet. Met impliceren bedoel ik juist dat ik dat bedoelde. Volgens mij was ik juist al vrij specifiek in mijn bewoording en haal ik zelfs het woord 'namelijk' (een verduidelijking) erbij.
Wanneer het voor jezelf niet duidelijk genoeg is, kan je het of zelf verduidelijken of degene die de post typt om verduidelijking te vragen. Dat geeft veel meer discussie en ook diepgang aan een discussie. Nu wordt het een gesprek over verduidelijking i.p.v. de inhoud en dat is jammer (want zo gaat dat soms hier ook over voetbal gerelateerde onderwerpen).
Satyr schreef:Die wissel van Keizer, ongelofelijk. Dolberg moet wel heel erg moe zijn geweest. Daarna was het compleet weg
Satyr schreef:Die wissel van Keizer, ongelofelijk. Dolberg moet wel heel erg moe zijn geweest. Daarna was het compleet weg. En dan die jonge jongen rechtsback zetten tegen die snelle NigeriNoor, schandalig.
BK2007 schreef:Nogal bizar eigenlijk van Ajax om Keizer aan de kant te schuiven en dan voor Ten Hag te kiezen.
ten Hag is toch niet van de Ajax school ? Die man heeft een totaal verkeerde filosofie over speelstijl die volgens mij haaks staat op waar Ajax voor staat, namelijk de klassieke Hollandse school.
Erg vreemd.
Bovendien heeft Keizer na een zwakke start toch alles redelijk op de rit en is weer in de kampioensstrijd terug.
Demster schreef:Weer eens een andere awayday, op naar Sittard.
Demster schreef:Weer eens een andere awayday, op naar Sittard.
Muck schreef:De Eerste Divisie wordt een interessante competitie met clubs als FC Twente, NEC, Roda JC, Go Ahead Eagles en Cambuur. In een extreem geval kun je daar de Graafschap en Sparta bij optellen.
Satyr schreef:Opvallend hoe oprecht verbaasd de trainer, spelers en fans waren dat Roda echt gedegradeerd was. Alsof het niet mogelijk was.
De kranten hier idem dito.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten