Ondertussen bij DKV...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij DKV...

Berichtdoor Kaz_SCH » 16-07-2019 07:57

En het is weer eens raak bij het LC:

https://www.lc.nl/sport/Cambuur-krijgt- ... 52551.html

Hier moet je je als journalist toch voor schamen? Ongeregeldheden stelselmatig tussen aanhalingstekens plaatsen, en vooral blijven benoemen dat je benadeeld werd door de scheids. Ik heb het al eerder gezegd: De Cambuur supporters hebben zich gewoon weer eens schandalig gedragen, maar het is weer de schuld van alle anderen.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Thinkman » 16-07-2019 16:25

Kaz_SCH schreef:En het is weer eens raak bij het LC:

https://www.lc.nl/sport/Cambuur-krijgt- ... 52551.html

Hier moet je je als journalist toch voor schamen? Ongeregeldheden stelselmatig tussen aanhalingstekens plaatsen, en vooral blijven benoemen dat je benadeeld werd door de scheids. Ik heb het al eerder gezegd: De Cambuur supporters hebben zich gewoon weer eens schandalig gedragen, maar het is weer de schuld van alle anderen.

Journalisme in Friesland is feitelijk niet bestaand. Door de politiek aangestuurd, problemen verdoezelen en vriendjespolitiek.
Thinkman
Superster

Berichtdoor Sjoerdbokje » 09-08-2019 20:39

De seizoensstart is weer goed verlopen. 2-0 verloren bij de Graafschap. Ben benieuwd hoelang Henkie nog op handen wordt gedragen
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Sjoerdbokje
Selectiespeler

Berichtdoor vincentdelbos » 20-11-2019 20:07

Staan nu eerste met een wedstrijd meer gespeeld. Volgend jaar weer een derby?
vincentdelbos
Selectiespeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-11-2019 20:48

vincentdelbos schreef:Staan nu eerste met een wedstrijd meer gespeeld. Volgend jaar weer een derby?

Mag echt hopen van niet. Laten ze maar mooi in de KKD rondzwerven. Maar er promoveren dit seizoen 2 ploegen rechtstreeks, dus ben er wel bang voor. Ook omdat de andere ploegen zoals De Graafschap, NAC en Excelsior erg wisselvallig zijn
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor DSCH » 23-11-2019 10:46

Cambuur draait op dit moment zo goed dat ik ervan uitga dat ze wel promoveren. En van mij mag het. Lekker de derby terug, heerlijk! Nadeel is natuurlijk de sponsoren en het nieuwe stadion van Cambuur. Gaan ze groeien? Of valt het toch tegen? Dat wordt afwachten. Willen wij geen sponsoren kwijtraken zullen we zelf ook de goede richting op moeten gaan. Het begin lijkt er, maar er is nog een lange weg te gaan. Spannende tijden wat dat betreft.
DSCH
Wereldspeler

Berichtdoor Wizard » 25-11-2019 07:19

DSCH schreef:Cambuur draait op dit moment zo goed dat ik ervan uitga dat ze wel promoveren. En van mij mag het. Lekker de derby terug, heerlijk! .

Ik vind het één grote farce. Oprecht hoop ik dat het helemaal niks wordt. Des te eerder des te sneller duidelijkheid voor de arme burgers van Leeuwarden die hierin zijn meegesleept op het narcistische pluche van bepaalde bewindslieden.
Wizard
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Sport overig