Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Bubbe » 24-05-2017 21:37

Jazz schreef:
En Ajax speelde wel goed en met lef? Man U heeft dit gewonnen puur op maturiteit en het stoppen van Ajax. Effectief gespeeld.

Ajax heeft haar spel niet kunnen spelen omdat Man Utd de wedstrijd doelbewust kapot maakt en door een hele vieze gelukkige goal op 0-1 komt. Walgelijke finale, ik hou hier niet van. Heeft weinig met voetbal te maken dit.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-05-2017 14:46

Blijven we nu altijd last houden van Roda JC ? Jaar in jaar uit hebben ze weer geluk op welke manier dan ook.
Had graag MVV erin gezien, zeker ten koste van Roda JC. De handhaving heeft toch nog één klein voordeeltje, Roda JC speelt volgend jaar op gewoon gras.
Laten we dan hopen dat NAC er in komt, een club die zeker in de Eredivisie hoort
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Appie_M » 28-05-2017 16:09

NEC is zo goed als gedegradeerd. Kunnen wij mooi die Dumic kopen voor een zacht prijsje. Misschien die Kadioglu ook maar als vervanger van Larsson.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Appie_M
Superster

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 28-05-2017 18:33

Kadioglu is veel te wisselvallig.. wisselt leuke momenten/goals af met waardeloos spel. Heeft in Nijmegen ook niet tot nauwelijks een basisplek gehad geloof ik. Vindt dat zeker, voor komend seizoen, (nog) geen versterking voor ons. Dumic absoluut wel! Goede CV en eigenlijks beter en vooral stabieler dan we hebben.
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler

Berichtdoor Wizard » 13-06-2017 10:34

wijzijnscheerenveen schreef:Kadioglu is veel te wisselvallig.. wisselt leuke momenten/goals af met waardeloos spel. Heeft in Nijmegen ook niet tot nauwelijks een basisplek gehad geloof ik. .

Kadioglu is een groot talent dat afgelopen seizoen met z'n 17 jaar al behoorlijk wat wedstrijden heeft meegepakt en heeft laten zien zich prima staande kunnen te houden op Eredivisieniveau. Wat mij betreft moet je zo'n jongen altijd binnenhalen. Echter, ik verwacht dat hij naar de NLse top3 zal gaan (en anders wel Vitesse of AZ).
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Gearard » 13-07-2017 11:40

Wat een tragedie voor Nouri. Er was voorzichtig optimisme na zijn hartfalen, namelijk dat zijn hartfuncties weer normaal functioneerden. Maar nu blijkt dat hij ernstige hersenschade heeft opgelopen.

Zijn voetbalcarrière is over, en het is maar de vraag in hoeverre hij nog een 'normaal' leven kan leiden. Ik vrees het ergste voor hem.

Zo triest dit.
Gearard
Beheerder

Berichtdoor fuotbalgek » 13-07-2017 12:32

Bij ernstige hersenbeschadiging is het nog maar de vraag of en hoe hij hier met enige kwaliteit van leven uit komt, zeer triest.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Appie_M » 13-07-2017 14:48

Aangezien het om een hartritmestoornis ging is de schade waarschijnlijk het grootst in de delen van de hersenen die de hartslag regelen. Dat zijn erg basale gebieden die de meest basale onbewuste functies regelen, zoals de ademhaling, schrikreacties en dergelijke. Als je in zo'n basaal gebied schade hebt is de kans op een ook maar enigszins fatsoenlijke levenskwaliteit helaas nihil.

Triest. Ongelooflijk triest.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Appie_M
Superster

Vorige

Keer terug naar Sport overig