Ondertussen bij DKV...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij DKV...

Berichtdoor Bubbe » 03-03-2017 09:04

baasje schreef:Als wij gewoon van AZ hadden gewonnen, stonden we nu in de finale. :evil:

Enorm balen, Heerenveen heeft AZ toen weggetikt maar sinds de winterstop hebben we duidelijk moeite met scoren. Blijkt dat we met wat blessures en schorsingen niet de juiste vervangers klaar hebben staan. Deze zomer zaak om door te selecteren en verder te bouwen op hetgeen hier de afgelopen 2 transferperiodes is neergezet. Voor nu vind ik het geweldig dat ze in Leeuwarden op een haar na de finale missen, extra zuur. Best beschikbare alternatief voor het feit dat wij niet in de finale staan.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 03-03-2017 09:09

Ebiede schreef:prachtig scenario zo! Nu hopen dat ze voor de rest van de competitie mentaal helemaal geknakt zijn.

Daar snap ik nou niks van, van mij mogen ze via de nacompetitie promoveren. Wat is er nou mooier dan een derby op zondagmiddag om 14.30, heerlijk.

Stel in gedachten voor wat voor avond het gister zou zijn geweest als wij van AZ hadden gewonnen. Daar hadden we een week naar toegeleefd, wat zeg ik....weken!
Ruud Huntbäck
Basisspeler

Berichtdoor Ebiede » 03-03-2017 09:21

Ruud Huntbäck schreef:Daar snap ik nou niks van, van mij mogen ze via de nacompetitie promoveren. Wat is er nou mooier dan een derby op zondagmiddag om 14.30, heerlijk.

Stel in gedachten voor wat voor avond het gister zou zijn geweest als wij van AZ hadden gewonnen. Daar hadden we een week naar toegeleefd, wat zeg ik....weken!

Je mag er niks van snappen, ik gun die tokkies helemaal niets, op een faillesment na. Die ploeg in de eredivisie levert voor ons helemaal niets op. Sterker nog je bent geen UPS meer voor sponsoren aangezien er dertig kilometer verderop ook een concurent zit.

Mooi voetballen in de eerste divisie en hopen dat de gemeente een stokje voor het stadion steekt, kunnen ze mooie een grijze middenmoter in de eerste divisie worden.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 03-03-2017 09:32

Ebiede schreef:Je mag er niks van snappen, ik gun die tokkies helemaal niets, op een faillesment na. Die ploeg in de eredivisie levert voor ons helemaal niets op. Sterker nog je bent geen UPS meer voor sponsoren aangezien er dertig kilometer verderop ook een concurent zit.

Mooi voetballen in de eerste divisie en hopen dat de gemeente een stokje voor het stadion steekt, kunnen ze mooie een grijze middenmoter in de eerste divisie worden.

Je gunfactor is wel duidelijk ;-). Ik (persoonlijk) snap niet dat je als voetballiefhebber zo'n derby niet wil meemaken.
Ruud Huntbäck
Basisspeler

Berichtdoor Satyr » 03-03-2017 09:54

Zo'n derby is als een Elfstedentocht. Die moet je ook één keer per decennia, maximaal, zien.
Satyr
Superster

Berichtdoor Voetballeerproces » 03-03-2017 12:54

Voetballeerproces
Nieuw talent

Berichtdoor Flying Tilster » 03-03-2017 23:39

Wat een badmuts van een beveiliger..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Flying Tilster
Superster

Berichtdoor abegoal » 05-03-2017 12:19

Iets met storm en een glas water.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
abegoal
Superster

Vorige

Keer terug naar Sport overig