Ondertussen bij DKV...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Jammer dat Henk de Jong opstapt, het ging best goed toch? :mrgreen:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Henkie verlaat, toch nog onverwacht, het zinkende woonskip. :mrgreen:
Dat krijg je als je topscorer voor een habbekrats naar de concurrent verkast.
SCH
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Waar Henk na de terreur tegen Dwight nog vrolijk op diens stoel sprong omdat het geld nu eenmaal belangrijker was dan solidariteit en de bijstand anders dreigde, zit Henk er nu kennelijk wel warmpjes genoeg bij om zijn fantastische clupje in de steek te laten.

Na de door DKV verloren derby maakte Henk zich al een beetje belachelijk met de uitspraak; "ik had er graag een maandsalaris voor over gehad om te winnen..." (gelukkig verloor hij, geld komt nu mooi van pas)

Zijn vertrek luistert ie op met een al even kansloze opmerking:
"Als ik trainer van Barcelona was geweest dan had ik het ook gedaan."

Nu maar weer langzaam terugkeren in de realiteit Henk.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Deze uitspraak van Henk is ook hilarisch:

De Jong neemt rust: ''Clubs hoeven mij niet te bellen voor dit seizoen''

Wie zou er moeten bellen Henk, voor het lopende seizoen? Alleen DKV zoekt nog een trainer!!! :x
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

De situatie brengt wel het beste in je naar boven Thinkman!! :mrgreen: :mrgreen:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Als nieuwe trainer van DKV is het eigenlijk best makkelijk, zeg gewoon na elke wedstrijd dat het de mooiste club is, de beste supporters heeft en de meest geweldige sfeer. Dan kan je zelfs door de voordeur het stadion uit als je laatste staat en je ontslag indient.

:lol:
!
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

siesta schreef:Als nieuwe trainer van DKV is het eigenlijk best makkelijk, zeg gewoon na elke wedstrijd dat het de mooiste club is, de beste supporters heeft en de meest geweldige sfeer. Dan kan je zelfs door de voordeur het stadion uit als je laatste staat en je ontslag indient.

:lol:

Haha, vermakelijk hoor, ook het forum van de Liwwarders is heerlijk om even door te snuffelen als je even een dipje hebt. Gelukkig is er al een "gebeten hond" gevonden in de persoon van Van der Vegt. Ze zijn het spoor behoorlijk bijster daar.....
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Thinkman schreef:Deze uitspraak van Henk is ook hilarisch:

De Jong neemt rust: ''Clubs hoeven mij niet te bellen voor dit seizoen''

Wie zou er moeten bellen Henk, voor het lopende seizoen? Alleen DKV zoekt nog een trainer!!! :x

Gister ook: Als ik bij Barcelona had gezeten had ik hetzelfde gedaan.... :roll: Waarom elke keer zo overdrijven?!
Trouwens Henkie, Barca zal niet 14 maanden lang alles verliezen...

Staat hij voor de NOS camera en je ziet dat Henk waterige oogjes krijgt, hij wordt emotioneel en dat mag en dat kan. Vraagt de NOS verslaggever; Word je nu emotioneel? Henk: Ja dat komt door die geweldige supporters...

Teiltje graag.
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Grimo schreef: Gister ook: Als ik bij Barcelona had gezeten had ik hetzelfde gedaan.... :roll: Waarom elke keer zo overdrijven?!
Trouwens Henkie, Barca zal niet 14 maanden lang alles verliezen...
Met Henk aan het roer, valt dat zeker niet uit te sluiten. In Barcelona zijn de supporters niet gevoelig voor kletspraat en geen prestaties. :wink:
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Grimo schreef:
Staat hij voor de NOS camera en je ziet dat Henk waterige oogjes krijgt, hij wordt emotioneel en dat mag en dat kan. Vraagt de NOS verslaggever; Word je nu emotioneel? Henk: Ja dat komt door die geweldige supporters...

Teiltje graag.
Iedereen weet toch dat Henk iedere keer als hij het over die geweldige club en zijn geweldig unieke wereldsupporters heeft hij vieze stinkende natte angstwindjes laat omdat hij terug denkt aan de tijd dat het stadion bestormd werd omdat Dwight iets wijzer was en het schip al verliet voordat het echt water begon te maken. Dwight is daar letterlijk gestopt op het hoogtepunt. De club veilig, nieuw puntenrecord en de slapende reus weer klaar om in een diepe coma te weg te zakken.

Met de club is er naar het schijnt een goede regeling getroffen. Met 2000 netto in de maand zijn er meerdere gezinnen met kinderen die rond kunnen komen. Indien de vrouw van Henk geen gat in haar hand heeft zal het daar de aankomende maanden ook vast lukken. Ik weet niet hoe riant zijn salaris voor zijn vertrek was, maar als ze het seizoen uit gaan zitten met de 3 assistenten kun je ook nog snel uitrekenen dat DKV zich geld bespaard. Misschien dat ze daar in de zomer weer een nieuwe spits voor kunnen aantrekken. Want volgens geruchten kan de door Henk tot cultfiguur gebombardeerde Kevin van Veen niet zo goed tegen dat Liwwadder ku(ns)tgras.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

De in het verleden hier regelmatig genoemde Piotr Parzyszek keert waarschijnlijk terug naar de Graafschap, waar hij het toch heel goed heeft gedaan. Hopelijk kan hij zich met zijn talent nu weer revancheren, want dan zie ik het voor Cambuur alleen maar moeilijker worden. Cas Peters en Parzyszek is voor zo'n club gewoon een uitstekend spitsenduo.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=269448
nou nou
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Henk de Jong sluit niet uit dat hij weer eens naar Heerenveen gaat, niet direct er moet een club tussen zitten maar sluit het dus niet uit. Ongelofelijk is nog geen 4 dagen weg of begint al over Heerenveen te praten. Zullen ze in Goutum leuk vinden..
Hier heb ik geen woorden voor
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Twente vreest voor hun licentie.
Het zal toch weer niet.
In dat geval gewoon alles wel zo laten als het was, dan promoveerd er maar 1 club meer uit de JL.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

april 2014; Henk de Jong heeft er totaal niet aan gedacht om zich solidair te verklaren met zijn weggeterroriseerde partner Dwight Lodeweges , en in gesprek met FOX Sports legt hij uit waarom.
'Als ik nu ontslag neem, zit ik binnen vier maanden in de schuldsanering'
"Ik heb een gezin met vier kinderen, dus ik kan natuurlijk nooit ontslag nemen."
De interim-coach verbaast zich dan ook over de commentaren van buitenstaanders. "Ik heb achtduizend euro op de bank staan, waar ik hard voor werk, maar daar ben ik in twee maanden doorheen.

Deze geldgedreven argumenten zijn nu kennelijk niet meer geldig.
Woont Henk stiekum alweer in Heerenveen? Ik hoorde dat iemand daar 1 miljoen euro had gewonnen. En aangezien geld duidelijk Henk's grote drijfveer is, is zijn plotselinge vertrek zo te verklaren.. :lol:

NB Mocht DKV vanavond punten wél punten pakken dan is dat natuurlijk een enorme faal voor Henk; 'zonder Henk kunnen we wél ballen'.
Dus als ze daar nog béétje respect hebben voor de trainer die hen in de steek liet weten ze wat ze moeten doen... :mrgreen:
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

bennieeee schreef:Twente vreest voor hun licentie.
Het zal toch weer niet.
In dat geval gewoon alles wel zo laten als het was, dan promoveerd er maar 1 club meer uit de JL.
Helaas

Ingeval van het onherroepelijk verval van de licentie van een betaaldvoetbalorganisatie voor het einde van de reguliere competitie Eredivisie seizoen 2015/'16, die op dat moment met haar eerste team deelneemt aan de Eredivisie, zal het betreffende team uit de competitie worden genomen en niet meer op de ranglijst van de Eredivisie seizoen 2015/'16 worden opgenomen.
Als gevolg hiervan zal het team dat als laagste is geëindigd op de ranglijst na afloop van de reguliere competitie Eredivisie seizoen 2015/'16, niet rechtstreeks degraderen naar de Eerste Divisie seizoen 2016/‟17 maar tezamen met het team dat als één na laagste is geëindigd op de ranglijst na afloop van de reguliere competitie Eredivisie seizoen 2015/'16, deelnemen aan de play-off om promotie/degradatie.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

bennieeee schreef:Twente vreest voor hun licentie.
Het zal toch weer niet.
In dat geval gewoon alles wel zo laten als het was, dan promoveerd er maar 1 club meer uit de JL.
Het verzoek om uitstel tot 'begin maart' is alleszins redelijk en verklaarbaar. Dan worden de onderzoeksresultaten en aanbevelingen bekend. Zowel de gemeente als de KNVB zullen niet een club failliet verklaren omwille van deze deadline.
Niemand zit te wachten op slordig afgeraffeld haastwerk. Zelfs de KNVB niet.

Overigens wel weer typisch. DKV promoveerde al dankzij het failliet van Veendam. (Plus natuurlijk de miljoenen steun door belastinggeld via de gemeente). Zou wat zijn dat ze er straks inblijven doordat hun voormalig fin.dir. vd Belt ziek is en daardoor Twente haar deadlines niet kan halen.....
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Thinkman schreef: Het verzoek om uitstel tot 'begin maart' is alleszins redelijk en verklaarbaar. Dan worden de onderzoeksresultaten en aanbevelingen bekend. Zowel de gemeente als de KNVB zullen niet een club failliet verklaren omwille van deze deadline.
Niemand zit te wachten op slordig afgeraffeld haastwerk. Zelfs de KNVB niet.
Juist. Die licentie-intrekking komt er (voorlopig) niet. De KNVB maar vooral de gemeente zal er veel aan gelegen zijn om dat te voorkomen. Een faillissement betekent vooral veel gedupeerden. Daarnaast is het ook redelijk en billijk dat het externe onderzoek voorrang krijgt. De uitslag daarvan zou namelijk nog van invloed kunnen zijn op de betreffende cijfers.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Henk na de eerste derby nederlaag dit seizoen (2-0 winst sc Heerenveen):

Aan voortijdig opstappen denkt hij niet. ,,Ik wist dat we het moeilijk zouden krijgen, maar we moeten door. Ik wil het seizoen goed afsluiten. Het is een prestigezaak om dat samen met de staf en de spelers te doen.

Ja dan is zelf weglopen en diezelfde staf en spelers in de steek laten natuurlijk het tegenovergestelde;
een schandalige zaak.



Ik hoop overigens wel dat Henk snel weer een baantje vind en niet, net zoals zijn vorige werkgever, op kosten van de belastingbetaler in leven gehouden moet worden.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Thinkman schreef: Ik hoop overigens wel dat Henk snel weer een baantje vind en niet, net zoals zijn vorige werkgever, op kosten van de belastingbetaler in leven gehouden moet worden.
Hij heeft toch zelf ontslag genomen?
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

bijzondere uitspraken van iemand die niet weet of hij zichzelf moet blijven of op de emotie van anderen moet inspelen
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wizard schreef: Hij heeft toch zelf ontslag genomen?
Dat klopt. Maar omdat hij en Cambuur zulke dikke maten zijn is er met de club wel een regeling getroffen zodat Henk toch vooral maar niet aan zou hoeven kloppen bij de voedselbank. Hij krijgt dus nog wel betaald, maar hoeveel is nog even de vraag. Vreemd trouwens voor een club die nog geen dubbeltje heeft om z'n beste speler te behouden en waar het schorrimorrie nogal wat aan het morren is over het ontbreken van enige kwaliteit op het veld.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Dadelijk de radio maar aan. Biertje er bij en we maken ons weer op voor een mooi avondje DKV. De Koppositie Vanonder na morgenavond :lol:
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Toch raar dat zo'n lamlendig team opeens wel strijd kan tonen...
Barto wel een lelijke wond aan zijn gezicht nu net. Verwacht nog wel een rode kaart, is lekker fel de wedstrijd.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Klein kwartier voor tijd dan toch 0-1!
nou nou
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Het lek is boven :lol: :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Laatste 20 minuten even gekeken en had meteen het leukste stukje van de wedstrijd te pakken. 0-2 leedvermaak op en top :lol:
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Foeke Booy heeft geen goed woord over voor het plotselinge vertrek van trainer Henk de Jong bij SC Cambuur. De Fries legde dinsdag zijn functie neer bij de nummer zeventien van de eredivisie, die hekkensluiter De Graafschap de laatste weken tot op één punt zag naderen. ,,Ik heb me wel zitten ergeren afgelopen week. Cambuur is een zinkend schip en dan springt de kapitein eruit'', zei Booy vrijdag bij FOX Sports, waar hij optrad als analist bij de thuiswedstrijd van Cambuur tegen FC Utrecht.

Maar weggaan op het 'moment suprême', juist als het erop aankomt, dat vind ik te makkelijk. En dan ook nog als een martelaar optreden door te zeggen: als ik wegga, geeft dat misschien net het laatste zetje dat nodig is om het te redden. Kom op zeg. Of je blijft zitten en je gaat ervoor, of je stapt in de winterstop op.


Collegiaal is het niet van de werkloze Foeke Booy, die wel vaker rattengedrag vertoonde, en nu nadrukkelijk solliciteert naar de ontstane vacature. Want Foeke ruikt natuurlijk ook weer centjes want ja die schnabbels schiet ook niet op ...

Moet Henk allemaal wel bekend voorkomen wat er nu gebeurt.

En Foeke's analyse is verder correct hoor :wink:
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Het is een genoegen om te constateren dat de interimtrainer het goede werk van Henk de Jong continueert.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Volgende week uit naar Twente, dan thuis Zwolle dan weer twee uitwedstrijden, Feyenoord en Heracles Almelo.
Zwolle heeft geen topteam, daar kunnen ze thuis nog wel één of drie punten halen, maar de uitwedstrijden zijn allemaal een 2 op de toto :lol:
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Feanfan 1 schreef:Volgende week uit naar Twente, dan thuis Zwolle dan weer twee uitwedstrijden, Feyenoord en Heracles Almelo.
Zwolle heeft geen topteam, daar kunnen ze thuis nog wel één of drie punten halen, maar de uitwedstrijden zijn allemaal een 2 op de toto :lol:
Een 1 zul je bedoelen, anders hebben ze er 6 punten bij :(
Plaats reactie